Paskelbta
2 metai prieš-
Į didžiausią Baltijos šalyse ekologiškų neaustinės medžiagos ir popierinių maišelių gamintoją UAB „Bagfactory” investuoja Baltijos šalyse veikiantis privatus kapitalo fondas „Livonia Partners” ir taip prisijungia prie bendrovės įgyvendinamos sparčios plėtros. Sulaukus Konkurencijos tarybos leidimo, sandorį planuojama užbaigti iki 2023 metų vasaros pradžios. Sandorio detalės neatskleidžiamos šalių susitarimu.
„Kasmet augame kartais. Pernai iš viso pagaminome 50 mln. gamtai draugiškų daugkartinių maišelių, o 2021 m. – 36 mln. Klientų turime 23 pasaulio šalyse, maišelius gaminame ne tik garsiems tarptautiniams prekės ženklams, bet ir stambiausiems ES esantiems prekybos tinklams. Dažnai sulaukdavome tiek tarptautinių, tiek Baltijos šalyse veikiančių fondų susidomėjimo į mus investuoti, tačiau norėjome tokio partnerio, su kuriuo pajustume sinergiją. Bendraujant su „Livonia Partners” pamatėme, kad turime bendrą požiūrį į tvarumą, inovacijas ir verslo plėtrą. Tai buvo pagrindiniai faktoriai, lėmę tokį mūsų pasirinkimą”, – teigia „Bagfactory” vadovas, bendrakūrėjis Gvidas Krolis.
Anot G. Krolio, bendrovei ateinantis laikotarpis bus didelio augimo metas. Ypatingas dėmesys bus skiriamas uždariems ciklo procesams – surinkimui, perdirbimui, medžiagų gamybai, galutinių produktų gamybai. Artimiausiuose planuose – Europos Sąjungoje ir JAV esančių kitų gamybos, prekybos įmonių įsigijimas ir naujų pardavimų biurų atidarymas užsienyje.
Nuo įmonės įkūrimo pradžios „Bagfactory” komanda daug investuoja į ekologiškų maišelių gamybos technologijas, todėl ateityje galima tikėtis dar didesnio proveržio ir šioje srityje.
„Mes ne tik gaminame, bet ir kuriame mašinas, gaminančias išskirtinius daugkartinius ekologiškus maišelius. 2022 metais drauge su KTU universiteto mokslininkais sukūrėme technologinį sprendimą, kuris leis pirmiesiems pasaulyje automatizuotu būdu gaminti maišelius iš 100 proc. perdirbtų PET butelių. Tokių maišelių gamybą pradėsime šiais metais. Taip pat 2023 metų viduryje pristatysime dar vieną daugkartinių maišelių rinkoje nematytą alternatyvą. Tikiu, kad turime visas galimybes tapti konkurencingu tvarios inovacijos lyderiu ne tik Lietuvoje, bet ir užsienyje”, – teigia „Bagfactory” valdybos pirmininkas, bendrakūrėjis Marius Rumbinas.
„Livonia Partners” įkūrėjo ir partnerio Mindaugo Utkevičiaus teigimu, nėra jokių abejonių, kad fondui ir „Bagfactory” suvienijus jėgas, pavyks bendrovę kilstelti į aukštesnį lygį ir tapti vienais iš pasaulinių rinkos lyderių.
„Bagfactory” įkūrėjai – Gvidas Krolis ir Marius Rumbinas. Vilniuje nuo 2015 m. įsikūrusioje įmonėje dirba 60 žmonių. „Bagfactory” 2022 m. metinė apyvarta siekė 10,4 mln. eurų, t. y. 2,2 karto daugiau nei 2021 m. Pernai Lietuvos nacionalinis radijas ir televizija (LRT) nominavo bendrovę už unikalius žaliuosius sprendimus LRT Metų apdovanojimuose.
„Livonia Partners” daugiausia investuoja į didelį augimo potencialą turinčias mažas ir vidutines įmones Baltijos regione ir už jo ribų. Įmonės vertė paprastai būna nuo 10 mln. iki 100 mln. eurų.
Fondas siekia padėti bendrovėms tapti savo rinkos lyderėmis, darant teigiamą poveikį aplinkai ir generuojant patrauklią finansinę grąžą.
„Bagfactory” akcininkų finansinis patarėjas sandoryje buvo „Oaklins”, o teisinis patarėjas – „Sorainen”. Pirkėją sandorio įgyvendinime konsultavo „TGS Baltic” ir „Mazars”.
Verslas praranda pasitikėjimą VMI sprendimais – ar ši priemonė vis dar veiksminga?
„Sorainen“ partnerių gretas papildė penkios naujos lyderės: dvi iš jų – Lietuvoje
Kalėdų Senelio klaida: ką daryti su netikusiomis dovanomis?
Teisininkai atsakė: ar darbdavys turi man sumokėti už dalyvavimą Kalėdų vakarėlyje?
Platinti obligacijas taps lengviau: kokius kelius gali rinktis apie jų emisijas svarstančios įmonės?
Blogos žinios atostogų kaupikams: po naujųjų dalis atostogų gali išgaruoti
Autorių teisių pokyčiai: kas turėtų gauti atlygį už dirbtinio intelekto sugeneruotą paveikslėlį?
Artėja naujų VMI patikrinimų banga: kaip jai pasiruošti turėtų verslas?
Europos kova su moterų diskriminacija: įmonių valdybose įves kvotas
Vasario 9-oji tapo istorine diena ne tik Baltijos šalių energetikos sistemoms, bet ir visai Europai. Baltijos šalys sėkmingai sinchronizavo savo...
Praėjusiais metais didžiausio Lietuvoje kelionių organizatoriaus „Tez Tour“ pajamos Lietuvoje siekė 119 mln. eurų, įmonė išskraidino 152 tūkst. keliautojų, daugiausiai...
Lietuvos centrinė kredito unija (LCKU), prižiūrinti didžiausią Lietuvoje –LKU kredito unijų grupę, prisijungė prie Pinigų plovimo prevencijos kompetencijų centro(toliau –...
Lietuvoje veikiantys startuoliai ir iš jų išaugusios technologijų įmonės 2024 m. šalies biudžetą papildė net 473 mln. eurų – maždaug...
Biuro funkcionalumas, dizaino ir interjero sprendimai daro esminę įtaką darbuotojų komfortui, kūrybiškumui bei darbo kokybei. Keičiantis darbo rinkai, sparčiai kinta...
Draudikai pastebi, kad pastaraisiais metais keičiasi automobilių vagysčių tendencijos. „Lietuvos draudimo“ duomenimis, ilgapirščiai vis dažniau taikosi į didelės vertės komercinį...
Atsiskaitymo lizingu forma Lietuvoje vis labiau populiarėja, o įprastą požiūrį, kad lizingas ypač mėgstamas tarp žmonių, kurie nori įsigyti brangesnius...
Į Lietuvą sugrįžus žiemiškiems orams, vairuotojai susiduria su įvairiais iššūkiais – nuo slidžių kelių iki riboto matomumo. Tačiau yra vienas...
Laiką ir pinigus taupantys, maistingi ir skanūs patiekalai parduotuvėse – vis dažnesnis kasdienis pasirinkimas. Prekybos tinklas „Iki“, neseniai atnaujinęs pagamintų...
Marketingas yra viena iš pagrindinių verslo sėkmės sričių, nes tai yra procesas, leidžiantis įmonėms susisiekti su savo tiksline auditorija, suprasti...