Sekite naujienas

Verslas

Tokios kokybės ir šviežumo patikros iki šiol neregėjo: „Iki“ logistikos centras stipriai nustebino „Iki“ klientų valdybos narius

Paskelbta

-

Kokių priemonių imasi „Iki“, kad užtikrintų maisto prekių šviežumą, kuriuo garsėja šis tinklas? Griežta produktų kokybės patikra įsitikinti galėjo naujoji „Iki“ klientų valdyba, į antrąjį posėdį susirinkusi Panevėžyje. Čia veikiančiame moderniame „Iki“ logistikos centre jie galėjo išvysti, kaip kruopščiai vyksta kokybės kontrolė ir kaip užtikrinami aukšti standartai šviežiai produkcijai. Po vizito jie pripažino – tokie užkulisinė ekskursija pateikė ir nemažai siurprizų.

Vos šių metų pradžioje paskelbus atranką, naujoji iniciatyva – „Iki“ klientų valdyba – sulaukė antplūdžio kandidatų. Iš jų atrinkus 10, kurie atspindi įvairius pirkėjų portretus, „Iki“ kartu su jais sieks gerinti apsipirkimo patirtį visiems savo klientams. Pirmąkart suburta klientų valdyba ne tik dalijasi savo įžvalgomis, pasiūlymais, bet ir įsitraukia į sklandesnio apsipirkimo tyrimus, o šįkart išvydo ir pagrindinius „Iki“ sandėlius.

„Savo parduotuvėse turime begales akcijų, tačiau jokių nuolaidų kokybei ir šviežumui nedarome. Siekiant išlaikyti šviežumo ambasadorių titulą, turime taisyklę – daržovės, vaisiai parduotuvių lentynas iš Lietuvos ūkių pasiekia vos per 1 dieną. Tačiau tai tik viena griežtai kontroliuojamo proceso dalis, kuri apima netgi mini-laboratorijas ant ratų. Dauguma šių veiksmų nėra pastebimi parduotuvių lankytojams, jie tik mato galutinį rezultatą – kokybiškus, šviežutėlius vaisius, daržoves, uogas. Todėl pakvietėme „Iki“ valdybos narius pačius įsitikinti, kiek daug pastangų dedame rūpindamiesi šviežios produkcijos kokybe“, – sako Gintarė Kitovė, „Iki“ komunikacijos vadovė.

Prekės sandėliuose neužsilaiko – laikomasi griežtų šviežumo standartų

Ar žuvis, ar mėsa, ar sodo, daržo gėrybės – pirkėjus viskas turi pasiekti kuo šviežesni. Kartais, kaip „Iki“ valdybos nariai nustebo, tai reiškia ir 3 val. nakties pradedamą darbo dieną – kai į logistikos centrą pradedamas vežti šviežias pienas. „O čia kvepia vandenynu“, – po žvilgtelėjimo pro žuvies skyriaus duris įspūdžiais dalijosi „Iki“ klientų valdybos nariai.

„Maloniai nustebino, kad prekės sandėliuose neužsilaiko. Galvojau, kad viskas ilgiau sandėliuojama“, – stebėjosi klientų valdybos narė Dijana. Iš tiesų daugiau laiko sandėlyje praleidžia tik ilgesnio galiojimo bakalėjos produktai, ir tik jeigu jie atvežami didesniais kiekiais. Tuo tarpu, pavyzdžiui, šviežia mėsa į parduotuves pristatoma net 6 kartus per savaitę, o didelėje dalyje parduotuvių patys mėsininkai ją vietoje išpjausto, kemša šviežias dešreles ir ruošia šašlykus.

Vaisiai, uogos ir daržovės laikomi net kelių skirtingų temperatūrų sandėliuose, kad būtų pasirūpinta pačiomis tinkamiausiomis sąlygomis įvairioms rūšims. Tačiau jie ten irgi neužsiguli. Pasirodžius naujam lietuviškam derliui, „Iki“ laikosi savo standarto – šviežios gėrybės iš Lietuvos ūkių parduotuvių lentynas pasiekia per 1 dieną. Tad švieži lietuviški vaisiai, daržovės, uogos būna lyg užauginti savame darže, tik pirkėjams nereikia sukti galvos dėl sodinimo, laistymo, priežiūros – jų galima rasti arčiau namų esančioje parduotuvėje.

Griežta kokybės kontrolė – vaisiuose žiūrimas net cukraus kiekis

Nė viena šviežių vaisių, daržovių, uogų partija į lentynas parduotuvėse nepatenka nepraėjusi griežtos kontrolės, kad pirkėjus pasiektų tik nepriekaištingos kokybės prekės. Tam „Iki“ yra įdiegusi 3 lygių šviežumo patikrą, kuri prasideda dar laboratorijoje ir tęsiasi net parduotuvėje. Su procedūromis plačiau galėjo susipažinti ir „Iki“ klientų valdybos nariai, patys matę, kaip tikrinami obuoliai ir arbūzai.

„Nustebino, kad tai nėra tik išvaizdos patikra. Yra matuojami ir tokie dalykai kaip cukraus kiekis ir pan.“, – komentavo „Iki“ logistikos centre apsilankiusi Kornelija.

Iš tiesų visas procesas vyksta labai kruopščiai ir nuosekliai. Visų pirma patikra atliekama su tiekėjais. Kaskart tiriama apie 400 skirtingų pesticidų rūšių ir tikrinama, ar neviršijamos normos. Tuomet iš tiekėjų rankų šviežios gėrybės keliauja į mini-laboratoriją ant ratų, kuri įkurta priėmimo skyriuje. Joje atliekami patys įvairiausi tyrimai: žiūrima, ar gaunami produktai yra švarūs, pakankamai sunokę, nesugedę, neturi augimo, odos, spalvos defektų, didelių sumušimų, kenkėjų pažeidimų ar kitų defektų. Netgi žiūrima, ar spalva atitinka nustatytus kriterijus. Be to, vaisiuose papildomai tiriamas sulčių ir cukrų kiekis. Kiekvienai partijai atliekamas ir juslinių savybių patikrinimas.

„Tikrai šis susitikimas buvo geras. Jis bus motyvu teikiant klientams pagrindimą, kad tiekiama į parduotuves produkcija labai kruopščiai patikrinama“, – po apsilankymo logistikos centre komentavo „Iki“ klientų valdybos narys Viktoras.

Tvarumo iniciatyvos logistikoje, vykstančios „Iki“ iniciatyva

Pirkėjai jau įpratę gėrimų pakuotes nešti į taromatus, tačiau prekybos tinkluose buteliai sudaro tik dalį perdirbamų atliekų. Efektyviai renkamos ir rūšiuojamos ne tik tos, kurios susidaro dėl pačios bendrovės gamybos, bet ir tokios pakuotės, kurios atkeliauja per tiekėjus – įvairios dėžės, vyniojimo medžiagos ir pan.

„Iki“ klientų valdybos narėms Malvinai, Laurai pro akis neprasprūdo, kad bendrovė imasi reikšmingų veiksmų siekiant būti draugiškesne aplinkai. Be to, daug daroma sava „Iki“ iniciatyva, o ne dėl oficialių įpareigojimų. Pavyzdžiui, Ugnei įspūdį paliko faktas, kad „Iki“ plastikinius pirkinių maišelius gamina iš 100 proc. perdirbto plastiko, kuris surinktas pačio tinklo. „Iki“ yra vienintelis mažmeninės prekybos tinklas Lietuvoje, gaminantis juos iš savo pačių plastiko atliekų ir turintis „ReLDPE“ sertifikatą.

Kartu su klientais „Iki“ nuveiks daugiau

Pirmą kartą Lietuvoje išrinktos „Iki“ klientų valdybos tikslas – tobulėjimas. Jos narių nuomonės jau duoda naudos siekiant dar labiau gerinti apsipirkimo patirtį „Iki“ klientams, suteikti naudingų pasiūlymų ir platų asortimentą.

Antrojo posėdžio metu buvo pristatyti artimiausi darbai, o juos užbaigus – „Iki“ klientu valdybos įkvėpti patobulinimai pasieks ir kitus pirkėjus, kurie apsiperka „Iki“.

„Iki“ klientų valdyba savo kadencijos metu turės galimybę iš arčiau susipažinti su prekybos tinklo veikla ir pasidalinti savo grįžtamuoju ryšiu. Jos nariai rinksis į gyvus susitikimus, kurie vyks ne dažniau nei kas antrą mėnesį. Jų metu bus pristatyti svarbiausi einamieji darbai ir kampanijos, nariai teiks atsiliepimus apie „Iki“ naujienas ir aptars artimiausius pokyčius ar projektus.

„Iki“ taip pat kreipsis į „Iki“ klientų valdybos narius tam, kad jie pateiktų naujų idėjų ar atsiliepimų apie konkrečius produktus ir paslaugas bei užtikrintų, jog jos yra geriausias sprendimas visiems klientams.

Naujienos

Verslo Vikingai

Technologijos3 mėnesiai prieš

Kriptovaliutų mokėjimų surinkimo paslaugos verslams: teisinių iššūkių rinkoje daug, bet požiūris vis pozityvesnis

Apie kriptovaliutų mokėjimus tikrai esate girdėję, o tai šiandien ypač aktyviai naudojama ir verslo sektoriuje. Įmonės „CoinGate” bendraįkūrėjas ​​Dmitrijus Borisenka...

Verslo vikingai3 mėnesiai prieš

Sėkmingą šakočių ir autentiškų gardėsių verslą įkūrusi Sandra atskleidžia: „Versle galima suklysti, galima padaryti daug klaidų, bet nepavyksta tik tiems, kurie nebando.”

Visą gyvenimą meilę maistui ir įvairių skanumynų gaminimui jautusi Sandra Riepšienė, prieš 13 metų nusprendė pabandyti įgyvendinti svajonę ir kartu...

Dirbtinis intelektas4 mėnesiai prieš

Generatyvinis dirbtinis intelektas: pagalba ar grėsmė visuomenei?

Įvairūs  dirbtinio intelekto įrankiai šiandien vis aktyviau naudojami įvairių organizacijų ir specialistų, siekiant pagreitinti, efektyvinti įvairius darbo procesus. Visgi, netrūksta ...

Verslo vikingai5 mėnesiai prieš

NordLayer paslauga: kas tai ir kuo naudinga šiandien kiekvienam verslui?

Globaliame verslo pasaulyje, vienas iš svarbiausių uždavinių yra suvaldyti saugumą ir galimas kibernetinių atakų rizikas, kurios gali padaryti neišmatuojamos žalos...

Verslo vikingai6 mėnesiai prieš

„Linkedist” agentūros įkūrėja Kotryna Kurt: apie verslo pradžią, iššūkius ir tai, kodėl kiekviena įmonė privalo būti linkedin platformoje

Dar gyvendama Danijoje, jauna marketingo specialistė Kotryna Kurt atrado tuo metu sparčiai populiarėjančią Linkedin platformą. Tuo metu tai padėjo jai...

Visos teisės saugomos.© 2015-2023 | Kopijuoti draudžiama |