2025 m. III ketv. (palyginti su 2024 m. III ketv.):
Grynasis pelnas–6 mln. eurų (-34,3 mln. eurų).
Pajamos–244,7 mln. eurų (+3,7 proc.).
Keleiviai– 1,5 mln. (-5,1 proc.).
Iš viso skrydžių– 23,9 tūkst. (+4,9 proc.).
2025 m. pirmieji devyneri mėnesiai (palyginti su 2024 m.):
Grynasis pelnas– 4,2 mln. eurų, palyginti su 48,5 mln. eurų nuostoliu 2024 m.
Pajamos– 594,3 mln. eurų (+3,3 proc.).
Keleiviai– 3,9 mln. (+1,7 proc.).
Iš viso skrydžių– 60,2 tūkst. (+5,9 proc.), iš kurių ACMI 24 tūkst. (+11,7 proc.).
Šiandien Latvijos oro linijų bendrovė „airBaltic“ surengė skambutį su investuotojais, kurio metu valdybos nariai – laikinasis generalinis direktorius ir operacijų direktorius Pauls Cālītis bei finansų direktorius Vitolds Jakovļevs – pristatė bendrovės neaudituotus finansinius ir veiklos rezultatus už trečiąjį ketvirtį bei pirmuosius devynis 2025 m. mėnesius. Rezultatai rodo didesnes pajamas ir grįžimą prie pelno, lyginant su praėjusiais metais.
Oro linijų bendrovė III ketv. užfiksavo 6 mln. eurų grynojo pelno ir 244,7 mln. eurų pajamų, o tai yra 3,7 proc. daugiau nei praėjusiais metais. Nepaisant 5,1 proc. keleivių skaičiaus mažėjimo, bilietų pajamingumas padidėjo 10,7 proc., kompensuodamas mažesnį keleivių skaičių. Pajamų padidėjimas prisidėjo prie koreguoto EBITDAR atsigavimo, kuris stipriausiame metų ketvirtyje pasiekė 77,7 mln. eurų. Pakoreguota EBITDAR marža, siekianti 31,8 proc., yra 2,77 procentinio punkto mažesnė nei 2024 m. trečiajame ketvirtyje, tačiau rodo pagerėjimą, lyginant su 2025 m. antruoju ketvirčiu.
2025 m. III ketv. „airBaltic“ įvykdė 13,4 tūkst. reguliariųjų skrydžių, o ACMI-out skrydžių skaičius išaugo 10,8 proc., iki 10,5 tūkst., taigi, iš viso buvo įvykdyta 23,9 tūkst. skrydžių, kurie prisidėjo prie tinklo ir nuomos su įgula veiklos. Per ketvirtį, be 19 orlaivių nuomos su įgula „Lufthansa“ grupei, oro linijų bendrovė taip pat teikė trumpalaikes paslaugas kitoms pirmaujančioms Europos aviakompanijoms, taip dar labiau padidindama savo pajamas. Nuolatinis ACMI operacijų augimas stiprina „airBaltic“ pozicijas Europos ACMI rinkoje.
„Trečiasis ketvirtis išlieka lemiamas „airBaltic“, ir šiais metais mes toliau dirbome sudėtingomis sąlygomis, kurias lėmė variklių tiekimo apribojimai ir sąnaudų spaudimas. Nors keleivių skaičius trečiąjį ketvirtį buvo šiek tiek mažesnis nei praėjusiais metais, daugiausiai dėl tinklo optimizavimo, mes padidinome bilietų pajamas, toliau didinome bendras pajamas ir sustiprinome savo ACMI strategiją. Šie pagerėję rezultatai rodo, kad mūsų veiklos modelis gali prisitaikyti net sudėtingomis rinkos sąlygomis“, – teigia laikinasis „airBaltic“ generalinis direktorius ir operacijų direktorius Pauls Cālītis.
„Žvelgiant į ateitį, mūsų prioritetas yra išlaikyti veiklos atsparumą ir finansinį stabilumą, užtikrinant, kad „airBaltic“ galėtų toliau teikti patikimas paslaugas nepaisant rinkos iššūkių. Optimizuodami procesus, didindami laivyno efektyvumą ir gerindami keleivių patirtį, stipriname įmonę, siekdami tvarių rezultatų ir ilgalaikio konkurencingumo“, – pabrėžia P. Cālītis.
Finansiniai rezultatai
III ketv. 2025
III ketv. 2024
Pokytis
Pajamos
244.7 mln. euru
236.0 mln. eurų
3.7%
Pakoreguotas EBITDAR
77.7 mln. eurų
81.6 mln. eurų
(3.8 mln.)
Pakoreguota EBITDAR marža
31.8 proc.
34.6 proc.
(2.8pp)
Grynasis pelnas / (nuostoliai)
6 mln. eurų
40.3 mln. eurų
(34.3 mln.)
Veiklos rezultatai
III ketv. 2025
III ketv. 2024
Pokytis
Tinklo keleiviai
1.5 mln.
1.6 mln.
(5.1%)
Tinklo skrydžiai
13.4 tūkst.
13.3 tūkst.
0.7%
ACMI skrydžiai
10.5 tūkst.
9.5 tūkst.
10.8%
Visi skrydžiai (įskaitant ACMI)
23.9 tūkst.
22.8 tūkst.
4.9%
Užpildymo rodiklis
84.6 proc.
87.8 proc.
(3.3pp)
Per pirmuosius devynis 2025 m. mėnesius „airBaltic“ uždirbo 4,2 mln. eurų grynojo pelno, o tai yra 52,8 mln. eurų pokytis, palyginti su praėjusių metų nuostoliais. Pajamos išaugo iki 594,3 mln. eurų – tai yra 3,3 proc. daugiau nei per tą patį praėjusių metų laikotarpį – o pakoreguotas EBITDAR pasiekė 128,6 mln. eurų. Be to, šiais metais keleivių skaičius išaugo 1,7 proc. ir pasiekė 3,9 mln., o skrydžių skaičius padidėjo iki 36,3 tūkst., tai yra 2,4 proc. daugiau nei praėjusiais metais. Bendras skrydžių skaičius, įskaitant ACMI operacijas, išaugo 5,9 proc., o tai rodo, kad tiek reguliarūs, tiek „wet-lease“ skrydžiai šiais metais toliau plėtėsi. Startuoliai Lietuvoje
Reklama
Finansiniai rezultatai
Sausis-Rugsėjis 2025
Sausis-Rugsėjis 2024
Pokytis
Pajamos
594.3 mln. eurų
575.3 mln. eurų
3.3%
Pakoreguotas EBITDAR
128.6 mln. eurų
158.1 mln. eurų
(29.5 mln.)
Pakoreguota EBITDAR marža
21.6 proc.
27.5 proc.
(5.8pp)
Grynasis pelnas / (nuostoliai)
4.2 mln. eurų
(48.5 mln. eurų)
52.8 mln.
Veiklos rezultatai
Sausis-Rugsėjis 2025
Sausis-Rugsėjis 2024
Pokytis
Tinklo keleiviai
3.9 mln.
3.8 mln.
1.7%
Tinklo skrydžiai
36.3 tūkst.
35.4 tūkst.
2.4%
ACMI skrydžiai
24.0 tūkst.
21.5 tūkst.
11.7%
Visi skrydžiai (įskaitant ACMI)
60.3 tūkst.
56.9 tūkst.
5.9%
Užpildymo rodiklis
80.5 proc.
81.0 proc.
(0.5pp)
Išankstiniai užsakymai ketvirtam ketvirčiui šiuo metu viršija 2024 m. lygį, o grąžos tendencijos toliau gerėja. Nors geopolitiniai rizikos veiksniai, ypač Vidurio Rytuose, yra atidžiai stebimi dėl jų galimo poveikio kuro kainoms, bendra kelionių paklausa ir rinkos rodikliai išlieka stiprūs.
2025 m. prognozė
Remiantis III ketv. rezultatais, prognozuojama, kad 2025 m. koreguotas EBITDAR bus nuo 160 mln. iki 170 mln. eurų. Bendros pajamos turėtų siekti 780–790 mln. eurų. Pajėgumų tikslai taip pat lieka nepakitę – planuojama padidinti „airBaltic“ tinklo keleivių vietų skaičių maždaug 5 proc., o ACMI-out pajėgumus – 20 proc., palyginti su 2024 m. Prognozėje taip pat numatomas laipsniškas variklių prieinamumo pagerėjimas. Į biudžetą – 100 mln. eurų mokesčių
Turėdama daugiau nei 130 maršrutų ir daugiau nei 20 bendradarbiavimo partnerių, „airBaltic“ išlieka pirmaujančia oro linijų bendrovė, jungiančia Baltijos valstybes su visomis pasaulio kryptimis.
Per pastaruosius 30 metų „airBaltic“ tapo pasauliniu mastu gerbiama oro linijų bendrovė. Šiandien ji jungia Baltijos valstybes su 80 krypčių Europoje, Vidurio Rytuose, Šiaurės Afrikoje ir Kaukazo regione, užtikrindama būtiną infrastruktūrą ir pasaulinį susisiekimą regione. Išsamus „airBaltic“ skrydžių tvarkaraštis ir bilietai yra prieinami bendrovės tinklalapyje www.airbaltic.com. Lietuvos startuolių reitingas