Sekite naujienas

Verslas

„Alibaba“ supaprastina vadovų struktūrą, sutelkdama dėmesį į dirbtinį intelektą ir pasaulinę plėtrą

L

Paskelbta

-

„Alibaba Group Holding Ltd.“ reikšmingai pertvarkė savo įtakingą partnerystės sistemą, sumažindama beveik trečdalį narių ir paaukštindama elektroninės prekybos vadovą Jiang Fan į aukščiausią bendrovės vadovų ratą.

Reklama

Ši pertvarka atspindi technologijų milžinės sustiprėjusį dėmesį tarptautinei plėtrai ir dirbtiniam intelektui (DI), siekiant atgaivinti augimą.

Ketvirtadienį paskelbtoje metinėje ataskaitoje „Alibaba“ atskleidė, kad partnerių skaičius sumažėjo nuo 26 iki 17, palyginti su 28 prieš dvejus metus – tai reikšminga unikalios valdymo struktūros pertvarka, vadovaujama pirmininko Joe Tsai ir generalinio direktoriaus Eddie Wu.

Šis žingsnis konsoliduoja vadovavimą ir iškelia Jiang, kurio tarptautinės elektroninės prekybos padalinys tapo reta sėkmės istorija, „Alibaba“ siekiant atsigauti po metų trukusio reguliavimo tikrinimo ir stagnacijos. Bendrovė dabar sutelkia dėmesį į pagrindines savo stiprybes – internetinę prekybą ir DI plėtrą.

2010 m. įkūrėjo Jack Ma įsteigta „Alibaba“ partnerystės struktūra ilgą laiką buvo pagrindinė įmonės valdymo dalis. Skirtingai nei įprasta direktorių valdyba, ją sudaro aukščiausio lygio vadovai ir verslo lyderiai, o pasirinktas Partnerystės komitetas – paprastai keturi ar penki nariai – efektyviai kontroliuoja direktorių kandidatų nominacijas.

Šalia bendraįkūrėjų Jack Ma ir Joe Tsai, kurie lieka nuolatiniais partneriais su viso gyvenimo kadencija, komitetą dabar sudaro Eddie Wu, Shao Xiaofeng ir Jiang Fan.

Partnerių sudėties pokyčiai dažnai atspindėjo platesnius strateginius pokyčius bendrovėje. Pavyzdžiui, partnerystė išsiplėtė po to, kai Ma pasitraukė iš generalinio direktoriaus pareigų, o vėliau susitraukė, bendrovei iš naujo formuojant strategiją. Šie pokyčiai atitiko „Alibaba“ pastangas suderinti vadovavimo modelį su kintančiomis rinkos sąlygomis ir reguliavimo reikalavimais.

carvertical VIN patikra

Naujausios pertvarkos metu partnerystę paliko keli žymūs veteranai, įskaitant bendraįkūrėja Lucy Peng, buvusį generalinį direktorių Daniel Zhang, kitą bendraįkūrėja Dai Shan, vietinių paslaugų vadovą Yu Yongfu, buvusią finansų direktorę Maggie Wu ir „Ele.me“ buvusį vadovą Wang Lei.

Jiang paaukštinimas į Partnerystės komitetą žymi dramatišką sugrįžimą. Būdamas 39 metų, jis yra jauniausias narys. Prisijungęs prie „Alibaba“ 2013 m., jis tapo partneriu 2019 m., tačiau buvo pašalintas 2020 m. po asmeninio skandalo. 2022 m. jis buvo paskirtas vadovauti bendrovės tarptautinės elektroninės prekybos operacijoms – „Alibaba International Digital Commerce Group“, kuri per finansinius metus, pasibaigusius kovo mėn., užfiksavo 29 % pajamų šuolį, gerokai aplenkdama 3 % augimą iš vidaus rinkai skirtos „Taotian Group“.

Jiang vėl prisijungė prie partnerystės 2024 m. liepos mėn. Nuo tada jo įtaka išaugo. 2024 m. pabaigoje jis vadovavo konsoliduotam elektroninės prekybos padaliniui. Šią savaitę bendrovė paskelbė, kad jis taip pat prižiūrės maisto pristatymo paslaugą „Ele.me“ ir kelionių platformą „Fliggy“. „Freedom Finance Europe“ portfelių analizė ir 10 populiariausių investavimo pasirinkimų

Šie vadovų pokyčiai atitinka „Alibaba“ strategiją „Pirmiausia vartotojas, varoma DI“, kurią akcininkų laiške išdėstė Tsai ir Wu. Bendrovė DI laiko savo kitu augimo varikliu ir planuoja per ateinančius trejus metus investuoti daugiau į susijusią infrastruktūrą nei per pastarąjį dešimtmetį. Jos „Cloud Intelligence Group“ jau septynis ketvirčius iš eilės fiksuoja trigubą DI susijusių pajamų augimą. Vilniuje – tarptautinės reikšmės Taivano konferencija

Per finansinius metus „Alibaba“ užfiksavo 6 % pajamų augimą iki 996,4 mlrd. juanių (138,9 mlrd. USD) ir 77 % grynojo pelno padidėjimą iki 125,98 mlrd. juanių. Bendrovė tikisi, kad jos užsienio elektroninės prekybos padalinys kitais finansiniais metais pasieks ketvirtinį pelną. Vadovų atlyginimai auga, bet prognozuoja nuosaikesnį tempą

„Alibaba“ taip pat sumažino savo imperiją, parduodama ne pagrindinius turtus, tokius kaip „Sun Art Retail“ ir „Intime Department Store“ akcijos. Efektyvumas gerėja ir kitur – maisto prekių tinklas „Freshippo“ užfiksavo pirmąjį metinį pakoreguotą pelną. Keičiasi „McDonald’s“ vadovybė

Turinys priklauso: caixinglobal.com

Komentuokite

Kokia jūsų nuomonė?

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *


Naujienos

Ekspertai

Visos teisės saugomos.© 2015-2025 | Kopijuoti draudžiama |