Verslas

Baltijos šalių personalo atrankos ir laikinojo įdarbinimo lyderiai keičia pavadinimą: „CVO Recruitment | Simplika“ tampa „Grafton“

Paskelbta

-

Baltijos šalių personalo paieškos ir atrankos grupė „CVO Recruitment | Simplika“ pakeitė prekių ženklą į „Grafton“. Nuo vasario pradžios keičiami ir įmonių pavadinimai, nuo šiol jie bus „Grafton Lithuania“, „Grafton Latvia“ ir „Grafton Estonia“. Prieš dvejus metus „CVO Recruitment | Simplika“ įmonių grupę įsigijo viena iš pasaulinių žmogiškųjų išteklių paslaugų lyderių „Gi Group Holding“, kuriai priklauso ir „Grafton“ prekių ženklas, tad pokytis – lauktas ir planuotas, rašoma įmonių grupės pranešime žiniasklaidai.

Reklama

„Prekių ženklo pakeitimas – dalis nuosekliai „Gi Group Holding“ vykdomos „Grafton“ plėtros strategijos. Baltijos šalyse holdingas įsigijo per 20 metų įsitvirtinusias „CVO Recruitment | Simplika“ įmones ir dabar keičia jų prekių ženklą, tokiu būdu išplėsdamas „Grafton“ geografiją, o įmonėms Baltijos šalyse padėdamas augti pritraukiant daugiau tarptautinių klientų“, – sakė „Gi Group Holding“ Baltijos šalių vadovas Žilvinas Akelis.

Lietuvoje „CVO Recruitment | Simplika“ (būsimoji „Grafton Lithuania“) per praėjusius metus įvykdė 262 darbuotojų atrankas, o pajamos siekė 8,35 mln. eurų – 16 proc. daugiau nei 2023 metais. Baltijos šalyse įmonių grupė pernai uždirbo 23,6 mln. eurų pajamų, vykdydama specialistų (nuo jaunesniųjų iki aukščiausio lygio vadovaujančių pozicijų) atrankas bei aukštos kvalifikacijos (angl. white-collar) darbuotojų laikinojo įdarbinimo projektus.

„Šiais metais taip pat tikimės augimo, nes su nauju prekių ženklu klientams pasiūlysime vieną plačiausių atrankų ir laikinojo įdarbinimo sprendimų paketų regione. Iš vienų rankų teiksime personalizuotus įprastos ir konfidencialios darbuotojų atrankos, laikinųjų kvalifikuotų (angl. white-collar) darbuotojų samdymo, darbo užmokesčio apskaitos, išdarbinimo, rinkos tyrimų, personalo atrankos proceso nuomos (angl. RPO) paslaugas. Su RPO paslauga mūsų klientai galės perduoti visą ar dalį savo organizacijos įdarbinimo veiklos „Grafton“, o mes veiksime kaip jų vidinis žmogiškųjų išteklių (HR) skyrius, valdydami visus arba dalį jų organizacijos atrankų bei įdarbinimo procesų“, – dalijosi būsimosios „Grafton Lithuania“ vadovė Ieva Lučinskienė.

Prekių ženklo pokytis, anot pašnekovų, sustiprins įmonių grupę Baltijos šalyse ir padės jai integruotis į pasaulinį „Grafton“ ženklo įmonių tinklą.

„Grafton“ yra seniausia Europoje įdarbinimo kompanija ir viena iš žmogiškųjų išteklių valdymo paslaugų pradininkių, veikianti nuo 1982 metų. Šio prekių ženklo įmonės veikia 25 Europos šalyse ir už kontinento ribų.

„Grafton“ į Baltijos šalis atneša integruotą metodologiją, vieningą požiūrį į klientus, tarptautinius ir inovatyvius sprendimus. Vietiniams talentams „Grafton“ konsultantai galės atverti naujas tarptautinės karjeros galimybes – pirmiausia Baltijos šalyse, vėliau visoje Europoje“, – papildė Ž. Akelis.

Pasak jo, „Gi Group Holding“ strategija – sukurti pasaulinę integruotų žmogiškųjų išteklių paslaugų ekosistemą, kuri augintų socialinę ir ekonominę darbo rinkų vertę, skatintų malonios darbo aplinkos kūrimą ir keistų žmonių gyvenimus.

„Tai – didelė vizija. Siekdami ją įgyvendinti, turime veikti integruotai visame pasaulyje. Nors darbo rinka suvokiama kaip vietinė sritis, tačiau ją veikia ir formuoja stambios tarptautinės korporacijos, kurios iš paslaugų teikėjų tikisi universalaus vertės pasiūlymo, kad ir kokioje šalyje steigtų savo atstovybes ar įmones. Todėl, viena vertus, stipriname savo organizaciją Baltijos šalyse, kita vertus – integruojame ją į pasaulinį tinklą“, – apibendrino Ž. Akelis.

Populiariausia

Exit mobile version