Verslas

„Bitė“ perka naujausius „Nvidia“ grafikos procesorius dirbtiniam intelektui vystyti

Paskelbta

-

„Bitė Lietuva“ investuoja į dirbtinio intelekto sprendimus – už šešiaženklę sumą perka naujausių „Nvidia“ grafikos procesorių. Vieni pažangiausių „Nvidia“ grafikos procesorių leis dar greičiau apdoroti itin didelius duomenų kiekius, greičiau ir kokybiškiau aptarnauti klientus bei pasiūlyti pažangių paslaugų verslo ir viešojo sektoriaus klientams, rašoma pranešime žiniasklaidai.

Reklama

„Investuojame į šiuo metu rinkoje vienus iš našiausių „Nvidia“ grafikos procesorių, kuriuos pasitelksime dirbtinio intelekto (DI) sprendimams aptarnaujant mūsų klientus. Naujausios įrangos įsigijimas leis ne tik pagerinti „Bitės“ klientų aptarnavimo centro efektyvumą, bet ir pasiūlyti naujas virtualios debesijos paslaugas verslui bei viešajam sektoriui“, – džiaugiasi Arūnas Mickevičius, „Bitė Lietuva“ generalinis direktorius.

Pasak vadovo, įsigyti grafikos procesoriai „Nvidia H100 NVL“ yra vienas geidžiamiausių sprendimų pasaulyje. Šios įrangos įsigijimas šiuo metu griežtai kontroliuojamas JAV vyriausybės.


„Viename mūsų duomenų centrų jau naudojami „Nvidia“ grafikos procesoriai skirti dirbtinio intelekto ir didelio duomenų kiekio apdorojimo užduotims. Skaičiuojame, kad vienas toks pažangus grafikos procesorius gali pakeisti net 30 standartinių serverių. Tai reiškia ne tik greitesnį duomenų apdorojimą, dėl to ir nepalyginamai aukštesnę paslaugų kokybę, bet ir gerokai mažesnes elektros energijos sąnaudas. Vadinasi mūsų duomenų centrai veiks dar tvariau“, – pasakoja A. Mickevičius. Dirbtinio intelekto revoliucija atveria precedento neturinčias investavimo galimybes

Įsigyti grafikos procesoriai bus naudojami pačios bendrovės klientų aptarnavimo centro kaupiamų duomenų apdorojimui – analizuoti klientų skambučius ir operatyviai pateikti naudingas įžvalgas. Kuo dirbtinis intelektas gali būti naudingas investuotojui?

„Per mėnesį sulaukiame apie 60 tūkst. „Bitės“ ir „Labas“ klientų skambučių, kurių bendra pokalbių trukmė sudaro 5–6 tūkst. valandų. Pasitelkę pažangiausius DI sprendimus, galėsime geriau suprasti, kas aktualu žmonėms ir ką galime padaryti, kad pasiūlytume geriausius sprendimus. Tai yra būtent tai, ko reikia mūsų klientams“, – atskleidžia „Bitės“ generalinis direktorius.

ES reguliavimas „ChatGPT“ ir visam dirbtiniam intelektui

Dirbtiniu intelektu paremtą duomenų analizę galės naudoti ir „Bitės“ verslo klientai, naudojantys „BITĖS CLOUD“ virtualios debesijos paslaugas. Tarp šiuo metu testuojamų naujų paslaugų – skambučių centrų duomenų analizė ir virtualus pokalbių asistentas. Kaip veikia dirbtinis intelektas

„Etanetas” įdiegia naujovę

Komentuokite

Populiariausia

Exit mobile version