Paskelbta
3 metai prieš-
Konferencijoje „Password 2022“ išrinkta efektyviausia įvaizdinė didelio biudžeto rinkodaros kampanija – ja pripažinta „Tele2“ įvaizdinė kalėdinė kampanija „Vienas namuose“. Telekomunikacijų bendrovei ją įgyvendinti padėjo partneriai: „Ogilvy Vilnius“, „Carat“, „iProspect“ ir „Super You“.
„Ši kampanija nešė stiprią emocinę žinutę – ilgą laiką buvus atskirai, šventiniu laikotarpiu žmonėms būti vieniems jau nebesinorėjo. Klientai susitapatino su klipo herojaus patyrimu, todėl tai lėmė aukštą emocinį įsitraukimą. Siekėme, kad reklamoje vyrautų pozityvumas, teigiamos emocijos ir juokas. Ši įvaizdinė kampanija ne tik pasiekė iškeltus tikslus, tačiau ir viršijo lūkesčius“, – teigė Viktorija Skujienė „Tele2“ prekės ženklo vadovė.
Kodėl būtina stiprinti ryšį su esamais klientais?
Pasak V. Skujienės, „Tele2“ turi didžiausią SIM kortelių kiekį Lietuvoje, o klientai yra išsibarstę visoje šalyje. Tai reiškia, kad kalbėti reikėjo su visais gyventojais – tiek demografiniu, tiek psichografiniu aspektu. Planuojant kampaniją buvo iškeltas lūkestis pasiekti esamus klientus, todėl didelis dėmesys buvo skirtas santykio ir emocijos kūrimui, o ne pardavimams.
„Pastaruosius kelerius metus visi turėjome būti užsidarę, tad neatsitiktinai projektui pasirinkome absoliutų visų laikų Kalėdų karalių Lietuvoje – „Vienas namuose“ filmą. Į kampaniją nusprendėme įtraukti ir Lietuvos popscenos karalienę – Džordaną Butkutę bei jos žymiausią dainą „Vienas namuose“. Sujungėme šiuos du akcentus ir pristatėme išskirtinę kampaniją visai Lietuvai“, – aiškina ji.
Jos teigimu, kampanijai buvo naudojami smulkesni įvaizdžio veiksmai ir daugybė skirtingų kanalų – jais norėta pasiekti esamus klientus ir sutvirtinti ryšį su jais. Efektyvi kampanija padėjo sustiprinti „Tele2“ prekių ženklą ir auginti rekomendacijos, išskirtinumo bei aptarnavimo atributus. Anot V. Skujienės, gauti rezultatai parodė, jog šis sprendimas pasiteisino ir padėjo pasiekti užsibrėžtų tikslų – reklama buvo beveik dvigubai labiau pastebėta ir įsimintina, lyginant su konkurentais.
Efektyviausios kampanijos rinkimai
Finale iš viso varžėsi 16-a stipriausių kampanijų. Kaip ir ankstesniais metais, „Password“ konkurso dalyviai galėjo pretenduoti į penkias skirtingas kategorijas, kurios buvo sugrupuotos į didelio ir mažo biudžeto segmentus. „Password 2022“ konferencijoje finalininkai pristatė savo geriausius metų darbus, paskelbtas vienas didžiojo prizo laimėtojas ir kiekvienos kategorijos nugalėtojai.
Kampanijos buvo vertinamos pagal kelis kriterijus: verslo situacija ir tikslai (20%), įžvalga (20%), įgyvendinimas (20%) ir rezultatai (40%). „Tele2“ pernai skynė efektyviausios kampanijos „Password 2021“ laurus – apdovanojimą laimėjo valdomo prekės ženklo „Pildyk YouTube kanalo“ įvaizdinė kampanija. „Password 2019 m.“ konkurse metų rinkodaros kampanija tapo operatoriaus projektas „Tele2 Laisvas internetas“, kurio metu mobilus namas buvo pakeltas į orą balionu.
Šiuolaikinės technologijos tapo neatsiejamu įrankiu, palengvinančiu informacijos paiešką ir bendravimą. Tačiau naudojimasis šiais privalumais turi savo kainą. Technologijos nuolat renka...
Norint namuose užtikrinti jaukią ir komfortišką aplinką vien tik patrauklių interjero sprendimų gali nepakakti – didelę įtaką gerai savijautai turi...
Gegužės 1 dieną verslo laukia du svarbūs pokyčiai: įsigalios nauja atsiskaitymo grynaisiais tvarka ir daliai verslo teks pereiti prie išmaniųjų...
Balandžio 9 d. Šardžoje, Jungtiniuose Arabų Emyratuose (JAE), vyko dvišalės Lietuvos ir JAE verslo tarybos posėdis ir verslo forumas, skirtas...
„Lidl Lietuva“ pelnė patraukliausio darbdavio apdovanojimą prekybos ir pardavimų srityje bei pateko tarp 50-ies geriausių šalies darbdavių bendrame reitinge. Nugalėtojai...
Iki Velykų likus vos porai dienų daugelis ieško paskutinės minutės idėjų, kaip šiemet marginti kiaušinius, kad jie būtų patys tvirčiausi...
Kasmet pasaulyje pametama arba pavagiama virš 4 mln. išmaniųjų telefonų. Tai reiškia, kad kasdien, net ir švenčių dienomis, beveik 11...
Pavasaris – traumų ir nelaimingų atsitikimų metas. Pasibaigus šaltajam sezonui gyventojai, skubėdami džiaugtis pramogomis ir laisvalaikiu lauke, patiria daugiau sumušimų,...
Artėjant Velykoms, daugelis šeimų ruošiasi jaukioms akimirkoms, spalvingiems margučiams ir šventiniam šurmuliui. Tačiau šis laikotarpis ne visada yra vien džiugi...
Artėjant Velykų atostogoms, vis daugiau šeimų planuoja trumpas ar ilgesnes išvykas į šiltus kraštus. Kelionių ekspertai ir draudikai vieningai sako:...