Sparčiai išpopuliarėjęs Dubajaus stiliaus šokoladas sukėlė tikrą pamišimą visame pasaulyje. Prekybos tinklas „Lidl“ buvo vienas pirmųjų šalyje šį desertą pasiūlęs įsigyti už itin prieinamą kainą. Kiek vėliau šią pasaulinę tendenciją sujungė su lietuviška tradicija ir pristatė unikalų produktą – Dubajaus šokolado stiliaus varškės sūrelį. Nors tai buvo riboto leidimo produktas, atsižvelgęs į pirkėjų prašymus, „Lidl“ nuo kovo 17 d. šį pirkėjų pamėgtą skanėstą ribotam laikui vėl sugrąžina į lentynas.
Reklama
„Dubajaus stiliaus šokoladą savo pirkėjams pasiūlėme dar prieš Kalėdas ir jis sulaukė didelio susidomėjimo, tačiau tuo nusprendėme neapsiriboti. Varškės sūreliai yra itin mėgstami lietuvių, tad pagalvojome, o kodėl šių dviejų dalykų nesujungus? Ir matome, kad ši sąjunga buvo itin sėkminga. Vos tik mūsų pirkėjai išvydo riboto leidimo Dubajaus šokolado stiliaus varškės sūrelį, jis akimirksniu sulaukė didžiulio susidomėjimo ir buvo išpirktas rekordiškai greitai. Nors planavome šį sūrelį turėti itin trumpą laiką, matydami, kaip entuziastingai pirkėjai jo ieškojo ir norėjo paragauti, nusprendėme į tai atsižvelgti ir sugrąžinti šį išskirtinį produktą į asortimentą“, – sako „Lidl Lietuva“ pirkimų skyriaus vadovas Domantas Vizbaras.
Jis džiaugiasi, kad gali pirkėjams pasiūlyti tai, kas sukelia geriausias emocijas, tačiau ragina paskubėti – šį skanėstą „Lidl“ parduotuvėse bus galima įsigyti tik ribotą laiką. Sūrelio kaina – vos 0.45 euro.
Kartu su pasaulinėmis tendencijomis
Pasak „Lidl Lietuva“ pirkimų skyriaus vadovo, įmonė nuolat reaguoja į naujausias tendencijas ir siekia pirkėjams pasiūlyti inovatyvius, bet kartu ir visiems prieinamus produktus.
„Dubajaus šokolado fenomenas visame pasaulyje parodė, kaip stipriai vartotojai domisi naujais skoniais. Mes visuomet ieškome būdų, kaip tokias pasaulines tendencijas priartinti prie mūsų pirkėjų, todėl dar prieš Kalėdas pirkėjams pasiūlėme įsigyti šį pasaulį sudrebinusį desertą už itin prieinamą kainą. Vėliau sukūrėme ir Dubajaus šokolado stiliaus varškės sūrelį. Džiaugiamės, kad šis produktas, sujungęs Dubajaus prabangą ir lietuvišką varškės sūrelio tradiciją, sugrįžta į mūsų asortimentą“, – tvirtina D. Vizbaras.
Unikali receptūra
Sūrelio receptūra buvo sukurta specialiai prekybos tinklui, o jos kūryba buvo patikėta ilgamečiams „Lidl“ tiekėjams – pieno produktų gamyklai „Varėnos pienelis“.
„Kuriant receptūrą prireikė daugybės bandymų ir inovatyvių sprendimų. Didžiausiu iššūkiu tapo produkto cheminės savybės, pavyzdžiui, drėgmės kiekis sūrelyje, kuris neleido išlaikyti kataifi tešlos traškumo. Atlikome daugybę bandymų su įvairiais ingredientais, norėdami suderinti varškę su pistacijų pasta, išlaikant gardžią šokolado tekstūrą. Po visų degustacijų ir diskusijų su „Lidl“ komanda, pavyko pasiekti norimą rezultatą ir sukurti išties išskirtinį produktą“, – sako „Varėnos pienelis“ direktorė Jolanta Kuzmickienė.
D. Vizbaras sako, kad partnerystė su „Varėnos pieneliu“ – viena iš „Lidl“ pieno produktų sėkmės paslapčių.
„Džiaugiamės ilgalaike partneryste su „Varėnos pieneliu“ – tokie patikimi partneriai padeda ne tik užtikrinti aukštą produktų kokybę, bet ir eiti koja kojon su pasaulinėmis tendencijomis, įgyvendinant net ir pačias inovatyviausias idėjas per itin trumpą laiką. Sulaukėme iš kitų gamintojų ir partnerių nuostabų, kaip mums pavyko tai taip greitai įgyvendinti. Džiaugiamės, kad bendras darbas atsipirko. Kartu galime pasiūlyti pirkėjams išskirtinius, Lietuvoje pagamintus pieno produktus, atitinkančius jų lūkesčius“, – tvirtina „Lidl Lietuva“ pirkimų skyriaus vadovas.
Unikalūs lietuviški sūreliai – ir Europos šalyse
„Varėnos pienelis“ – daugiausiai produktų į „Lidl“ grupės šalis eksportuojantis tiekėjas. Ne išimtis ir šis išskirtinis Dubajaus šokolado stiliaus varškės sūrelis – jį bus galima įsigyti „Lidl“ parduotuvėse Latvijoje, Estijoje, Lenkijoje, Vokietijoje, Bulgarijoje, Čekijoje, Slovakijoje ir Vengrijoje.
„Su „Lidl“ pradėjome dirbti nuo pat prekybos tinklo veiklos pradžios šalyje. Pirmaisiais metais produkciją tiekėme tik į Lenkiją, o dabar aprūpiname ne tik Lietuvos ir Lenkijos „Lidl“ parduotuves, bet ir vykdome eksportą į daugiau nei 20 šalių. Nežinau, ar tokia plėtra mums būtų pavykusi, jei viską būtume darę vieni. Vis tik prekybos tinklas turi didelį žmonių pasitikėjimą, todėl sūreliai ragaujami net ir ten, kur iki šiol toks produktas buvo naujiena“, – teigia J. Kuzmickienė.