Geriausias būdas pasiekti sėkmę internete yra pasirinkti nišą, turinčią savybių, kurios prisideda prie sėkmės.
Reklama
Kodėl? Nes jūsų niša lemia viską – nuo kuriamų produktų iki to, kaip bendraujate su savo klientais. Suprasdami konkrečius nišos poreikius, galite pozicionuoti save rinkoje ir padidinti pardavimus.
Kas yra niša?
Niša yra platesnės rinkos segmentas, turintis savo unikalių savybių, kurios ją išskiria. Nišos pasirinkimas leidžia orientuotis į konkretesnę auditoriją ir pasiūlyti produktus, paslaugas bei turinį, pritaikytą jų unikaliems poreikiams ir problemoms.
Pavyzdžiui, jei jūsų niša yra kambariniai augalai, galėtumėte kurti keramikinius vazonus, kurie patiktų klientams, vertinantiems meistriškumą ir tvarumą. Gamintumėte vazonus su unikaliais dizainais, tekstūromis ir spalvomis, kurių nėra didelėse mažmeninės prekybos parduotuvėse, kad pritrauktumėte pirkėjus ir kurtumėte lojalumą.
Kodėl svarbu rasti savo nišą?
Norint pasiekti sėkmę versle, būtina išskirti savo nišą. Nišos pasirinkimas padeda užsitarnauti patikimumą tarp vienos auditorijos ir dominuoti tam tikroje rinkos dalyje, kad galiausiai taptumėte pagrindiniu pasirinkimu konkrečiai žmonių grupei.
Nišos radimas taip pat:
Padeda kurti prekės ženklo lojalumą. Klientai rinksis jūsų prekės ženklą, o ne masinės rinkos įmonę, siūlančią daugiau produktų rūšių. Jie taip pat labiau susitapatins su jūsų nišiniu prekės ženklu, žinodami, kad jis atitiks jų poreikius.
Mažina rinkodaros išlaidas. Žinodami savo nišą, galite taikytis į konkrečias klientų grupes. Šie žmonės labiau linkę reaguoti į jūsų reklamas, o tai sumažina rinkodaros ir reklamos išlaidas.
Rodo ekspertizę. Nišos pasirinkimas įtvirtina jus kaip lyderį savo srityje, o ne kaip bendrų produktų tiekėją. Tai taip pat pozicionuoja jus kaip ekspertą, rodantį patikimumą ir kuriantį pasitikėjimą tarp atitinkamų klientų.
Didina pelną. Susiaurinę nišą, galite išmokti apie konkrečias klientų grupes. Jei galite parodyti, kad esate geriausias prekės ženklas, atitinkantis jų poreikius, jie dažniau ir daugiau pirks iš jūsų.
Tarkime, turite batų parduotuvę, kurioje parduodate įvairius batus. Vieną dieną, norėdami pritraukti daugiau klientų, pridedate marškinius, kepures, akinius nuo saulės ir striukes.
Jei kažkas ieško specifinių darbinių batų ar bėgimo batelių, ar jie ateis pas jus? Greičiausiai ne.
Tarkime, pozicionuojate savo batų parduotuvę kaip pagrindinę vietą, kur slaugytojai perka batus. Parduodate patvarius, neslystančius batus, kurie užtikrina atramą visą dieną. Investuojate į reklamas ir influencerių kampanijas, skirtas slaugytojams. Laikui bėgant tampate pagrindine vieta slaugytojų batams ir įsitvirtinate rinkoje.
Kaip rasti savo nišą per 6 žingsnius
Įvertinkite savo aistras ir įgūdžius
Raskite kelias potencialias nišas
Patikrinkite, ar yra rinka
Susiaurinkite savo nišą
Patvirtinkite savo nišą
Išbandykite savo nišą
1. Įvertinkite savo aistras ir įgūdžius
Nišos paieška prasideda nuo jūsų aistrų ir įgūdžių analizės. Užduokite sau šiuos klausimus:
Ar yra temų, kuriomis labai domiuosi?
Ką aš darau puikiai?
Ar turiu mėgstamą hobį?
Tarkime, jums patinka mada ir esate geras kuriant stilingus derinius. Jums gali patikti kurti ar ieškoti drabužių ir dirbti su stilistu fotosesijoms. Galite rasti nišą mados industrijoje, derindami šiuos pomėgius ir įgūdžius.
Arba galbūt mėgstate gaminti maistą ir kurti sveikus receptus. Jums gali patikti pardavinėti virtuvės reikmenis ir rašyti receptus savo įmonės maisto tinklaraščiui. Rasti nišą maisto industrijoje būtų lengviau su šiais pomėgiais ir įgūdžiais.
Svarbiausia rasti sritį, kuriai jaučiate aistrą ir turite tam tikrų įgūdžių. Tai labai palengvins nišos, kurioje jums patiks dirbti, paiešką.
2. Raskite kelias potencialias nišas
Kai jau turite idėją apie savo aistras ir įgūdžius, pradėkite generuoti potencialių nišų idėjas. Šiame etape norite sudaryti didelį nišų sąrašą, kad vėliau galėtumėte įvertinti jų paklausą. Vėliau šį sąrašą susiaurinsite.
Nišą galite apibrėžti pagal:
Kainą (prabangus, vidutinis, pigus)
Kokybės lygį (aukščiausios kokybės, rankų darbo, ekonomiškas)
Geografiją (tam tikros šalies, miesto ar net rajono gyventojai)
Demografiją (lytis, amžius, pajamų lygis, išsilavinimas)
Psichografiją (vertybės, pomėgiai, požiūris)
Pavyzdžiui, trail running batų pardavimas yra niša. Trail running batai yra didesnės avalynės pramonės segmentas, o auditorija yra bėgikai, žygeiviai ir gamtos entuziastai, turintys dideles bendruomenes.
Nėra vieno būdo rasti nišą, tačiau pateikiame kelias strategijas:
Pradėkite nuo Google paieškų
Geriausias būdas pradėti generuoti idėjas – suprasti, ką daro kiti internetiniai mažmenininkai. Tarkime, pradedate nuo „vegan batai“. Naudokite „Refine results“ skiltį, kad filtruotumėte pagal tipą, stilių, medžiagą ir skyrių.
Niša avalynės pramonėje yra vegan batai. Iš čia galite rasti daugybę potencialių kampų, pavyzdžiui, dirbtinės odos unisex bėgimo batai ar vegan pompos.
Kaskite, kol rasite neišspręstą problemą, kuriai, jūsų manymu, galite pasiūlyti sprendimą. Atminkite, kad net jei rinkoje jau yra keletas prekių ženklų, vis tiek galite konkuruoti, dar labiau susiaurindami savo auditoriją ir sukurdami efektyvią rinkodaros strategiją.
Stebėkite savo aplinką
Pradėkite žiūrėti į išorę, kad pastebėtumėte įprastas problemas. Jūsų pačių patirtis, taip pat kitų žmonių patirtys, gali sukelti idėjų.
Jei parduodate batus, galite pastebėti, kad tiek jaunimui, tiek vyresnio amžiaus žmonėms sunku užsirišti raištelius. Galbūt pats ieškote tam tikro stiliaus batų, bet niekas jų nepristato į jūsų šalį.
Užsirašykite tokias problemas ir būkite verslas, kuris aptarnauja šią nišinę populiaciją su savo unikaliu sprendimu.
Naudokite Google pasiūlymus
Ar pastebėjote, kad pradėję rašyti į Google paieškos juostą, matote pasiūlymus dar nebaigus rašyti? Tai yra populiariausios Google susijusios užklausos ir raktažodžiai. Naudokite juos savo naudai, kad rastumėte nišą savo produktų kategorijai. Galite įvesti „geriausi batai“, kad gautumėte idėjų.
Slinkite žemyn Google pasiūlymus, įvedę raktažodžius, nes gali būti nišinių idėjų, apie kurias nepagalvojote.
Ieškokite aistringų bendruomenių internete
Internetas puikiai organizuojasi į bendruomenes pagal bendrus pomėgius, aistras ir hobius – kitaip tariant, į nišas. Naršykite aktyviausius „Reddit“ subredditus ir klausykite diskusijų.
Užsiprenumeruokite grotažymes „Instagram“ ir „TikTok“, pavyzdžiui, #sneakerhead, ir rasite galimybių susiaurinti savo nišą.
3. Patikrinkite, ar yra rinka
Ieškodami nišos, svarbu užtikrinti, kad rinka būtų pakankamai didelė, kad ją palaikytų. Nėra prasmės bandyti parduoti grupei žmonių, kuri yra per maža, kad išlaikytų jūsų verslą.
Keletas būdų, kaip nustatyti, ar jūsų nišai yra pakankamai didelė rinka:
Bendra adresuojama rinka (TAM). Tai bendras potencialus pajamų kiekis, kurį jūsų verslas galėtų generuoti, jei užimtų 100 % savo tikslinės rinkos. Pavyzdžiui, jei parduodate produktą, skirtą 18–35 metų moterims, jūsų TAM būtų visos pajamos, kurias generuoja visi verslai, parduodantys produktus šiai demografinei grupei.
Tikslinės rinkos dydis. Tai TAM dalis, kurią realiai galite pasiekti su savo rinkodaros ištekliais. Pavyzdžiui, jei naudojate socialinius tinklus produktui, skirtam 18–35 metų moterims, parduoti, jūsų tikslinė rinka gali būti šios demografinės grupės dalis, turinti aktyvią „Instagram“ paskyrą.
Nišinės rinkos augimo tempas. Tai tempas, kuriuo auga nišinė rinka. Pavyzdžiui, jei parduodate produktą, skirtą 18–35 metų moterims, jūsų nišinė rinka gali augti 5 % per metus.
Atlikite rinkos tyrimus pasirinktoms nišoms, kad pamatytumėte, kurios turi didžiausią potencialą. Taip pat galite įvesti kiekvieną nišą į „Google Trends“, kad ištirtumėte dabartines tendencijas.
Pavyzdžiui, matote, kad „vegan batai“ paklausa per pastaruosius penkerius metus šiek tiek sumažėjo. Tai būtų ženklas arba toliau siaurinti savo nišą, kad rastumėte augančią vegan batų segmentą, arba pereiti prie kitos avalynės sektoriaus.
4. Susiaurinkite savo nišą
Dabar, kai sugalvojote potencialių nišų sąrašą, laikas pradėti jį siaurinti. Keletas veiksnių, į kuriuos reikia atsižvelgti:
Ar turite asmeninės ar profesinės patirties šioje nišoje?
Ar ši niša yra tai, kas jums aistringa?
Ar turite esamų ryšių šioje nišoje?
Ar ši niša per plati?
Ar ši niša per konkurencinga?
Ar realiai matote save kuriantį sėkmingą internetinį verslą šioje nišoje?
Jums nereikia atitikti visų kriterijų, bet kuo daugiau „taip“ atsakymų turite, tuo geriau. Jei sunku susiaurinti sąrašą, išbandykite šiuos pratimus:
Atidžiau pažvelkite į nišas, kurioms jaučiate didžiausią aistrą. Kokie yra kiekvienos unikalūs pardavimo taškai (USP)?
Ar jūsų sąraše yra nišų, kurias galėtumėte sujungti? Pavyzdžiui, jei aistringai domitės mada ir tvariu gyvenimu, galėtumėte sutelkti dėmesį į tvarios mados pardavimą.
Ar jūsų sąraše yra nišų, kurias galėtumėte dar labiau segmentuoti? Pavyzdžiui, jei norite parduoti fitneso produktus, galėtumėte segmentuoti pagal fitneso tipą (pvz., CrossFit, joga, bėgimas) arba pagal produkto tipą (pvz., fitneso apranga, fitneso įranga, fitneso papildai).
5. Patvirtinkite savo nišą
Yra keletas pagrindinių būdų, kaip galite patvirtinti savo nišą, prieš investuodami per daug laiko ar pinigų.
Pažvelkite į savo konkurentus
Jei jau yra daug nišinių verslų, parduodančių tai, ką norite parduoti, tai nebūtinai yra blogai. Tai gali reikšti, kad yra rinkos paklausa.
Tačiau tai taip pat gali reikšti, kad jums bus sunku išsiskirti iš minios. Jei nuspręsite įeiti į konkurencingą rinką, turėsite turėti unikalų pardavimo pasiūlymą.
Kalbėkite su potencialiais klientais
Patikrinkite, ar potencialūs klientai būtų suinteresuoti tuo, ką parduodate, ir ar jie būtų pasirengę už tai mokėti. Taip pat galite ieškoti internetinių bendruomenių, susijusių su jūsų niša, ir stebėti, kokios vyksta diskusijos.
Ar žmonės kalba apie problemą, kurią bandote išspręsti? Ar jie ieško sprendimų? Jei taip, tai geras ženklas, kad radote potencialią nišą.
Pirmiausia kurkite savo auditoriją
Rinkos finansavimo platformos, tokios kaip „Kickstarter“ ir „Indiegogo“, leidžia sukurti susidomėjimą produktais dar prieš juos kuriant. Galite pristatyti savo idėją ir pritraukti sekėjų dar prieš įgyvendindami idėją. Taip turėsite įsitraukusią tikslinių klientų grupę, pasiruošusią ir laukiančią jūsų paleidimo.
Tyrinėkite vartotojų tendencijas savo rinkoje
Svarbu būti naujausiam su tuo, kas vyksta jūsų pasirinktoje nišoje. Resursai, tokie kaip „Think with Google“ ir „Nielsen“ vartotojų tyrimai, padės jums suprasti vartotojų skausmo taškus, norus ir kylančias tendencijas.
Nustatykite „Google Alerts“ susijusiems raktažodžiams ir reguliariai stebėkite socialinių tinklų pokalbius, kad būtumėte informuoti apie tai, kas yra populiaru.
Tikslas yra gauti atsiliepimų iš tikrų žmonių apie jūsų nišos idėją. Tai padės patvirtinti (arba paneigti) jūsų prielaidas ir suteiks geresnį supratimą, ar yra rinka tam, ką parduodate.
6. Išbandykite savo nišą
Galiausiai galite patvirtinti produktą ar nišą ją išbandydami. Tai galima padaryti pradedant tinklaraštį ar „YouTube“ kanalą, susijusį su jūsų niša, arba kuriant nukreipimo puslapį, skirtą parduoti produktą ar paslaugą, susijusią su jūsų niša. Jei galite priversti žmones užsiregistruoti ar pirkti tai, ką parduodate, tai geras ženklas, kad radote gyvybingą nišą.
Nišinių rinkų pavyzdžiai
Sąmoningi vartotojai
Tvarumo tema tampa vis svarbesnė, ir tam yra svari priežastis. Beveik kiekvienas masiškai gaminamas produktas turi nišinę rinką iš sąmoningų vartotojų, ieškančių ekologiškesnių alternatyvų.
Anksčiau įmonės galėjo aukoti dalį pelno labdarai, tačiau dabar vartotojai rūpinasi, kaip produktai gaminami. Kitaip tariant, yra subkultūra žaliame gyvenime, kuriai rūpi etiškos tiekimo grandinės. Jei esate šioje nišoje, turėkite tai omenyje.
Keletas produktų pavyzdžių:
Bee’s Wrap, naudojamas kaip plastiko plėvelės pakaitalas
Kosmetika be žiaurumo
Vegan drabužiai
Menstruaciniai puodeliai
Naminių gyvūnų savininkai
Augintinių pramonės išlaidų augimas gali siekti 7 % per metus iki 2030 m. Rinka siūlo daug produktų galimybių įvairiems augintinių tipams, gyvenimo būdams ir kt.
Pavyzdžiui, „Pup Socks“ parduoda personalizuotus kojinius, ant kurių galite uždėti savo mylimo augintinio nuotrauką, ir sulaukia šimtų tūkstančių svetainės lankytojų per mėnesį.
Nors šunys ir katės yra dažniausi augintiniai, yra daug namų ūkių su unikalesniais draugais, tokiais kaip žuvys, arkliai, driežai, vėžliai ar net vištos. Galite įsitraukti į bet kurią iš šių nišinių rinkų.
Vietiniai gyventojai
Net didžiausi pasauliniai prekių ženklai taiko nišinės rinkodaros metodus per tikslines vietines kampanijas. Taip yra todėl, kad jie konkuruoja su vartotojų skatinamu judėjimu remti vietinius verslus.
Tačiau jei parduodate tik internetu, gali būti sunku užmegzti vietinį buvimą. Laimei, yra būdų, kaip elektroninės prekybos pardavėjai gali patraukti vietinius gyventojus. Pavyzdžiui, „Peace Collective“ buvo įkurta remiantis Toronto pasididžiavimu, su šūkiu „Toronto Vs Everybody“. Vėliau jie išplėtė savo produktų liniją už miesto ribų ir pridėjo labdaros komponentą savo verslo modeliui.
Jei norite parduoti vietoje, galite gaminti marškinėlius su subkultūros šūkiais, miesto vaizdais ar vietinėmis sporto komandomis, arba net parduoti suvenyrus ir miesto gidus.
Specializuota sporto įranga
Fitneso pramonė prasideda plačiai, tačiau joje yra daug nišų, iš kurių galima rinktis.
Vienas pavyzdys yra specializuota sporto įranga, kuri gali padėti sportininkams, nuo mėgėjų iki profesionalų, pasiekti savo tikslus. Pavyzdžiui, galite parduoti laipiojimo bėgimo takelius ar treniruoklius alpinistams, treniruojantiems patalpose, arba plio metrines dėžes boksininkams, siekiantiems pagerinti greitį.
„Westside Barbell“ yra fitneso elektroninės prekybos svetainė, veikianti šioje nišoje. Prekės ženklas siūlo daug produktų kultūristams, tokių kaip kreida, štangos, knygos ir net kava – aptarnaudamas milijardų dolerių vertės auditoriją, pasiruošusią formuotis.
Personalizuoti raštinės reikmenys ir rašymo įrankiai
Nors pasaulis tapo skaitmeninis, vis dar yra žmonių, kurie vertina ranka rašytus užrašus ir laiškus – pakankamai, kad sudarytų 158 milijardų dolerių rinką. Ši rinka aptarnauja grupes, tokias kaip verslo profesionalai ir hobistai, vertinantys rašymo meną.
Šioje rinkoje galite parduoti:
Personalizuotus užrašų knygeles ir žurnalus
Graviruotus rašiklius
Personalizuotą verslo raštinę
Pavyzdžiui, „Stationery Pal“ siūlo įvairius produktus. Galite rasti tokių daiktų kaip žymekliai, trintukai, organizatoriai ir dėklai. Prekės ženklas taip pat nuolat pristato naujas bendradarbiavimo iniciatyvas ir akcijas, kad padidintų pardavimus ir kurtų klientų lojalumą.
Grožio produktai vyrams
Vyrų grožio ir priežiūros rinka sparčiai auga, prognozuojama, kad iki 2028 m. ji pasieks 115 milijardų dolerių rinkos vertę. Šį augimą skatina kultūrinis posūkis link vyrų, kurie labiau rūpinasi savo išvaizda, ir vyrų grožio rutinų destigmatizacija.
Šioje rinkoje dalyviai gali patenkinti įvairius vyrų poreikius, siūlydami tokius produktus kaip barzdos priežiūros priemonės, odos priežiūros sprendimai ar aplinką tausojantys produktai.
Rinkoje yra daug odos priežiūros produktų vyrams, o „Bulldog Skincare“ išsiskiria šioje nišoje. Ji tinka visiems odos tipams ir problemoms, naudoja natūralius ingredientus ir tvarią pakuotę. Prekės ženklas sėkmingai save pozicionavo kaip lengvai naudojamą, tiesmuką odos priežiūros prekės ženklą vyrams.
Patarimai, kaip rasti nišinius produktus pardavimui
Kol generuojate įvairių nišų ir produktų, kuriuos parduoti, idėjas, yra daug svarbių dalykų, į kuriuos reikia atsižvelgti. Atminkite, kad puikaus produkto radimas yra tik dalis lygties, ir jūs taip pat norėsite suprasti produkto paklausą, konkurenciją ir tiekėjus. Kas yra Affiliate Marketingas ir kaip jis veikia?
Keletas būdų, kaip ieškoti nišinių produktų pardavimui:
Nišos su daug priedų
Pardavėjai retai uždirba daug iš brangių prekių ir uždirbs tik 5–10 % ant produktų, tokių kaip nešiojamieji kompiuteriai ir televizoriai. Tikrasis pelnas gaunamas iš priedų.
Priedai turi dideles antkainio maržas, o klientai yra daug mažiau jautrūs kainoms. Pirkėjas gali savaites ieškoti geriausio televizoriaus pasiūlymo, bet nesudvejos išleisti 30 USD už HDMI kabelį toje pačioje vietoje.
Pasirinkę nišą su daug priedų, mėgausitės žymiai didesnėmis pelno maržomis ir mažiau kainoms jautriais pirkėjais.
Klientai su aistra ar problema
Nuostabu, kiek pinigų išleidžia aistringi hobistai. Kalnų dviratininkai išleis šimtus lengviems priedams, kad sumažintų kelis gramus nuo savo dviračio, o užkietėję žvejai investuos dešimtis tūkstančių dolerių į valtis ir susijusius priedus.
Šis kainų diapazonas yra elektroninės prekybos „saldusis taškas“. Jis pakankamai didelis, kad sukurtų padorų vidutinį užsakymo vertę (AOV) ir pelną už užsakymą, bet pakankamai mažas, kad su kokybiška, informatyvia svetaine dauguma klientų neprivalėtų asmeniškai kalbėtis su kuo nors prieš pirkdami.
Augant, galimybė skatinti pardavimus be didelės klientų aptarnavimo ar pardavimų komandos pagalbos suteikia didelių efektyvumo santaupų. Bet jei parduodate produktus, kainuojančius 500 USD ar daugiau, daugelis klientų norės personalizuoto klientų aptarnavimo prieš ištraukdami savo kredito korteles.
Sunku rasti vietoje
Jei jums reikia sodo įrangos, tikriausiai nueisite į vietinį „Home Depot“ ar „Lowe’s“. Bet kur eitumėte pirkti stebėjimo įrangos ar magų priedų? Tikriausiai internete. Pasirinkę nišinius produktus, kuriuos sunku rasti vietoje, nukreipsite savo tikslinę auditoriją į internetą, kur jie ras jūsų internetinę parduotuvę. „Elektrum Lietuva“ žengia į rinkos nišą
Nors idealiai norite kažko, ką sunku rasti vietoje, taip pat turite užtikrinti, kad produktui būtų pakankama paklausa. Tai gali būti plona linija.
Mažas produktų kaitos lygis
Jei jūsų produktų linija nuolat keičiasi kasmet, galų gale išleisite vertingą laiką ištekliams, kurie greitai pasens. Parduodant produktų liniją su ribota kaita, galite investuoti į informacija turtingą svetainę, kuri bus gyvybinga metų metus.
Vartojami ar vienkartiniai produktai
Pakartotiniai klientai yra būtini bet kuriam verslui, ir daug lengviau parduoti esamiems klientams, kurie jumis pasitiki, nei naujiems potencialiems klientams. Jei jūsų produktą reikia reguliariai užsisakyti iš naujo – ir jums pavyksta išlaikyti klientų pasitenkinimą – būsite kelyje į pelningą verslą su pasikartojančiomis pajamomis. Originalios verslo idėjos
Kaip padaryti savo nišą pelningą
Turėdami nišinį verslą lengviau rasti potencialių klientų ir įtikinti juos pirkti iš jūsų, bet turite būti tikri, kad toje nišoje yra pakankamai pirkėjų, kad ji būtų gyvybinga. Norint pasiekti pelningumą, reikia kelių strateginių žingsnių, kad pasinaudotumėte unikaliais savo auditorijos elementais:
Sukurkite stiprią prekės ženklo tapatybę. Jūsų prekės ženklas turi rezonuoti su jūsų tikslinės auditorijos vertybėmis. Jūsų pavadinimas, logotipas ir rinkodaros medžiaga turi užmegzti ryšį su klientais, kad galėtumėte jiems parduoti.
Nuolat tobulinkite savo produktus ir paslaugas. Ankstyvosios dienos bus pilnos bandymų ir klaidų, ir tai gerai. Norite mokytis iš savo auditorijos ir pritaikyti funkcijas, kad išspręstumėte jų problemas ir pagerintumėte produkto kokybę.
Bendradarbiaukite su influenceriais savo srityje. Influencerių rinkodara yra puikus būdas įgyti matomumą ir patikimumą nišoje. Naudokite „Shopify Collabs“, kad rastumėte influencerių, kurie dalijasi jūsų prekės ženklo vertybėmis ir turi įsitraukusią auditoriją, atitinkančią jūsų tikslinę auditoriją.
Sutelkite dėmesį į klientų patirtį. Darykite viską, kad užtikrintumėte gerą klientų patirtį, skatindami rekomendacijas ir pakartotinius pirkimus. Sukurkite lengvai naršomą svetainę. Naudokite aukštos kokybės nuotraukas ir vaizdo įrašus, kad parodytumėte savo pasiūlymus. Teikite aukščiausios kokybės klientų aptarnavimą, nesvarbu, ar tai per pokalbių robotą, ar žmogų.
Diversifikuokite savo pajamas. Išplėskite kanalus, per kuriuos parduodate klientams. Su „Shopify“ galite lengvai parduoti savo elektroninės prekybos svetainėje, turgavietėse ir asmeniškai su „Shopify POS“. Verslo idėjos formulavimas
Susiaurinkite nišą, uždirbkite daugiau pinigų
Net jei anksti pasieksite sėkmę, nišos keičiasi, todėl tikėkitės laikui bėgant evoliucionuoti kartu su savo auditorija. Galbūt net pristatysite daugiau produktų į savo liniją, kai atsiras naujų galimybių.
Suprasdami konkrečius kiekvienos verslo nišos poreikius, galėsite tiesiogiai kreiptis į juos savo rinkodaros pastangose – turėsite didesnę tikimybę pritraukti pirkėjo dėmesį ir laimėti jų verslą, aiškiai parodydami, kad jūsų produktas yra skirtas būtent jiems.