Verslas

Kaip pritraukti lankytojų į naują elektroninę parduotuvę?

Paskelbta

-

Naujų klientų pritraukimas yra esminis bet kurio elektroninės prekybos verslo augimo veiksnys, tačiau tai išlieka viena sudėtingiausių užduočių.

Reklama

Didelė kliūtis yra pasiekti klientus, kurie aktyviai ieško produktų. Nepaisant didelių elektroninės prekybos rinkodaros pastangų, daugeliui verslų sunku užmegzti ryšį su potencialiais pirkėjais, o tai lemia prarastas pardavimo galimybes.

Net kai verslai sugeba pritraukti lankytojų į savo svetaines, kyla kita problema: paversti lankytojus mokančiais klientais. Statistika rodo, kad 98 % klientų palieka elektroninės prekybos svetaines neįsigiję, o tai pabrėžia kritinį pardavimo piltuvėlio trūkumą, galintį stabdyti pajamų augimą. Tai iliustruoja, kaip sunku pritraukti daugiau klientų ir paversti juos realiais pardavimais.

Sėkmingos parduotuvės valdymo sudėtingumą dar labiau didina būtinybė nustatyti, kaip pritraukti klientus internete taikant daugiakanalį požiūrį. Nors prekyba keliose platformose gali padidinti pajamas, netinkamai įgyvendinus tai gali pritraukti nekvalifikuotus potencialius klientus arba sukelti nuostolių.

Galiausiai, tinkamo partnerio ar technologijos pasirinkimas, pavyzdžiui, „Amazon“ rinkodarai ar kitoms platformoms, yra esminis norint plėtoti internetinį verslą. Daugelis prekybininkų susiduria su augimo ribojimais dėl pasenusių technologijų ar prastų partnerysčių. Tai pabrėžia, kaip svarbu pasirinkti partnerius, kurie supranta, kaip efektyviai pritraukti naujus klientus internete.

Šios kliūtys išryškina elektroninės prekybos strategijos svarbą. Tvirtas rinkodaros planas leidžia populiarinti jūsų pasiūlymus taip, kad jie atlieptų potencialių pirkėjų poreikius, taip pat padeda orientuoti jūsų rinkodaros ir pardavimo komandas, gerindamas veiklos efektyvumą ir mažindamas bendras išlaidas.

8 patarimai, kaip pritraukti daugiau klientų į savo verslą

Internetinė erdvė tampa vis konkurencingesnė, todėl pritraukti daugiau pirkėjų į savo parduotuvę yra būtina norint auginti verslą. Štai keletas efektyvių elektroninės prekybos strategijų, kurios padės atrasti, kaip pritraukti naujus klientus ir išlaikyti juos sugrįžtančius.

1. Optimizuokite savo internetinę parduotuvę geresniam reitingui ir matomumui

Reklama

Naudokite tinkamus raktinius žodžius, kad jūsų internetinė parduotuvė būtų geriau matoma paieškos sistemų rezultatuose. Tai apima raktinių žodžių naudojimą antraštėse, tinklalapio tekstuose, produktų aprašymuose, paveikslėlių alternatyviuose tekstuose ir net puslapių URL adresuose. „Semrush“ duomenys rodo, kad URL, turintys raktinius žodžius, turi 45 % didesnį paspaudimų rodiklį nei tie, kuriuose jų nėra. Tai pabrėžia raktinių žodžių optimizavimo svarbą visose svetainės dalyse.

Produktų puslapiai yra dar viena turinio dalis, kurią reikia optimizuoti, siekiant pritraukti organinį srautą. Užtikrinkite, kad produktų aprašymai atlieptų jūsų tikslinių klientų poreikius ir naudotų tikslias frazes, kurias jie vartoja ieškodami jūsų produktų. Paslaugų verslas

2. Sukurkite turinio rinkodaros strategiją

Gerai suplanuota turinio rinkodaros strategija yra būtina potencialių klientų pritraukimui ir jų pavertimui pirkėjais. 2022 m. „Content Marketing Institute“ tyrimas parodė, kad 66 % įmonių rinkodaros specialistų mano, jog turinio rinkodara efektyviai padeda pritraukti potencialius klientus, o 56 % teigė, kad ji prisideda prie pardavimų ir pelno didinimo.

Tinklaraščiai yra puiki pradžia turinio rinkodarai. Kai nežinote, kaip pritraukti klientus internete, kurkite SEO orientuotą tinklaraščio turinį, atsakantį į dažnai ieškomus klausimus. Naudokite tinkamus raktinius žodžius, meta aprašymus ir kokybiškas įeinančias bei išeinančias nuorodas, kad padidintumėte tinklaraščio efektyvumą.

3. Gerinkite savo svetainės vartotojo patirtį

Jūsų svetainės vartotojo patirtis (UX) išlaiko lankytojus įsitraukusius ir mažina atmetimo rodiklį. Gerai suprojektuota, lengvai naršoma svetainė skatina klientus ilgiau likti, daugiau tyrinėti ir galiausiai pirkti.

Priešingai, paini ar perpildyta svetainė gali suerzinti lankytojus, priversdama juos palikti svetainę per kelias sekundes, o tai kenkia jūsų gebėjimui pritraukti ir išlaikyti klientus.

Keletas būdų, kaip sukurti teigiamą vartotojo patirtį ir pasiekti aukštesnius paieškos reitingus:

  • Optimizuokite savo internetinės parduotuvės veikimą. Nesvarbu, ar naudojate „Shopify“, ar kitą elektroninės prekybos platformą, užtikrinkite, kad ji būtų greita, reaguojanti ir pritaikyta mobiliesiems, optimizuodami paveikslėlius ir pašalindami nereikalingas funkcijas. Tai supaprastina navigaciją per švarų svetainės dizainą, sumažindamas prarastus pardavimus ir aukštą atmetimo rodiklį.
  • Supaprastinkite atsiskaitymo procesą. Sumažinkite veiksmų ir formų, kurias pirkėjai turi užpildyti, skaičių. Siūlykite svečio atsiskaitymo galimybę ir užtikrinkite greitą bei skaidrų procesą.
  • Suteikite įvairias mokėjimo ir pristatymo galimybes. 2023 m. daugiau nei pusė amerikiečių naudojo skaitmenines pinigines, o ne tradicinius mokėjimo būdus, todėl verta įtraukti įvairias mokėjimo ir pristatymo galimybes, kad pagerintumėte klientų atsiskaitymo patirtį.

4. Vykdykite tikslines reklamos kampanijas Jei ieškote būdų, kaip greitai pritraukti daugiau klientų, verta apsvarstyti tikslines reklamos kampanijas. Skirtingai nei organiniai metodai, mokama reklama leidžia greičiau pasiekti didelės ketinimų turinčius klientus, priklausomai nuo jūsų strategijos ir biudžeto. Kaip padidinti srautą į savo svetainę naudojant patikrintas technikas?

Yra trys reklamos tipai, kuriuos galite naudoti, norėdami pritraukti daugiau pirkėjų į savo internetinę parduotuvę:

  • „Google Ads“ „Google“ mokamos paspaudimų (PPC) platforma leidžia pasiekti asmenis, kurie jau ieško jūsų produktų internete. Galite eksperimentuoti su įvairiomis reklamos rūšimis, tokiomis kaip paieškos, vaizdinės ar vaizdo įrašų reklamos, kad nustatytumėte, kuri geriausiai tinka jūsų auditorijai. Vykdydami PPC reklamas, atsargiai valdykite biudžetą, kad išvengtumėte per didelių išlaidų, nes nesumokėjus reklamos gali būti nedelsiant pašalintos.
  • Socialinių tinklų reklamos Socialinių tinklų reklamos yra galingas įrankis tikslinės auditorijos pasiekimui. Platformos, tokios kaip „Facebook“, „X“ (buvęs „Twitter“) ir „Instagram“, leidžia kurti labai tikslingas reklamas pagal demografinius duomenis, vietą ir vartotojų pomėgius.
  • Peradresavimo reklamos Ieškodami, kaip pritraukti klientus pirkti jūsų produktą, rasite daug galimybių plėsti klientų bazę, įtraukdami tuos, kurie jau parodė susidomėjimą jūsų pasiūlymais. Peradresavimas naudoja kodą jūsų svetainėje, kad „sektų“ ankstesnius lankytojus jų naršymo kelionėse, rodydamas jiems reklamas, primenančias apie peržiūrėtus ar į krepšelį įdėtus produktus.

5. Pristatykite populiarius produktus su įdomiais vaizdo įrašais

Vaizdo įrašai yra galinga priemonė produktų pristatymui ir klientų įtraukimui. Jie ne tik įtraukia, bet ir efektyviai perteikia sudėtingą informaciją lengvai suprantamu formatu. 82 % vartotojų teigia, kad juos įtikino pirkti produktą po to, kai pamatė prekės ženklo vaizdo įrašą.

Aiškinamieji vaizdo įrašai yra vieni populiariausių pritraukiant naujus klientus. Šie trumpi ir glausti vaizdo įrašai gali pristatyti jūsų produktą taip, kad jis atlieptų jūsų tikslinės auditorijos poreikius. Reklamuodami šiuos vaizdo įrašus socialiniuose tinkluose, svetainėje ir kituose kanaluose, galite padidinti matomumą ir pritraukti susidomėjusių žiūrovų.

6. Integruokite socialinius tinklus į savo elektroninės prekybos strategiją

Socialinių tinklų platformos yra neįkainojamos siekiant užmegzti ryšį su potencialiais klientais, didinti prekės ženklo žinomumą ir skatinti pardavimus. Asmeniškas bendravimas socialiniuose tinkluose leidžia ne tik reklamuoti, bet ir tiesiogiai įtraukti auditoriją.

Tačiau jei nusprendėte savo elektroninės prekybos verslą reklamuoti socialiniuose tinkluose, būtina nuosekliai kurti ir dalintis vertingu turiniu. Maksimaliai išnaudokite socialinių tinklų reklamas ir naudokite aukštos kokybės vaizdus, kad jūsų produktai būtų pateikti kuo patraukliau.

7. Siųskite personalizuotus el. laiškus

El. pašto rinkodara išlieka viena efektyviausių elektroninės prekybos strategijų, kaip pritraukti klientus pirkti jūsų produktą ir padidinti investicijų grąžą. Personalizuoti el. laiškai leidžia tiesiogiai bendrauti su klientais ir potencialiais pirkėjais, dalinantis naujienomis, akcijomis ir specialiais pasiūlymais.

Norėdami tai padaryti, turite plėsti savo el. pašto sąrašą. Apsvarstykite galimybę siūlyti potencialių klientų magnetus, tokius kaip nemokami testai, kuponų kodai ar atsisiunčiami PDF failai, mainais už el. pašto adresą. Verslo idėjos nereikalaujančios didelių investicijų

Turėdami sąrašą, segmentuokite jį pagal klientų elgseną, pageidavimus ir pirkimo istoriją, kad siųstumėte tikslingesnius ir aktualesnius pranešimus. Automatizuoti el. laiškai, tokie kaip produktų rekomendacijos pagal ankstesnius pirkinius ar nuolaidos naujiems pirkėjams, gali dar labiau padidinti personalizacijos efektyvumą.

8. Išnaudokite atsiliepimus arba vartotojų sukurtą turinį

Vartotojų sukurtas turinys, pavyzdžiui, atsiliepimai ir klientų apžvalgos, yra esminis formuojant pirkimo sprendimus. Beveik 8 iš 10 žmonių teigia, kad vartotojų sukurtas turinys labai veikia jų pirkimo sprendimus, o 84 % internetines apžvalgas laiko tokiomis pat patikimomis kaip asmeninės rekomendacijos. Darbo idėjos

Skatinkite patenkintus klientus rašyti apžvalgas jūsų svetainėje ir socialiniuose tinkluose, siųsdami tolesnius el. laiškus su aiškiomis instrukcijomis ir siūlydami patrauklius paskatinimus. Teigiamos apžvalgos suteikia socialinį įrodymą, stiprina pasitikėjimą jūsų prekės ženklu ir skatina naujus klientus apsilankyti jūsų parduotuvėje.

Pritraukti ir išlaikyti klientus sparčiai besikeičiančioje elektroninės prekybos erdvėje reikalauja daugiau nei tik stiprios svetainės – būtina daugiakanalė strategija, pasiekianti klientus ten, kur jie yra.

Integruodami „Amazon“ ar „Shopify“ SEO, kad optimizuotumėte savo parduotuvę paieškos sistemoms, ir pasitelkdami profesionalias tekstų rašymo paslaugas, kad sukurtumėte įtikinamą turinį, galite sukurti sklandžią patirtį, vedančią klientus nuo atradimo iki pirkimo. 10 būdų kaip pritraukti klientus i grožio saloną?

Geriausia, kad daugiakanalis požiūris išlaiko jūsų prekės ženklą matomą ir įtraukiantį per kelias platformas, kurdamas pasitikėjimą ir lojalumą su kiekvienu sąveikos momentu. „Thrive“ gali jums padėti. Su mūsų patirtimi elektroninės prekybos rinkodaroje, jūsų prekės ženklas ne tik išsiskirs, bet ir nuosekliai prisijungs prie jūsų tikslinės auditorijos kiekviename jų kelionės etape.

Turinys priklauso: thriveagency.com

Reklama
Komentuokite

Populiariausia

Exit mobile version