„Nestlé Baltics“ verslo segmentas „Nestlé Professional“ Lietuvoje ir prestižinė profesionalių šefų ugdymo organizacija „Bocuse d’Or Lithuania“ pradeda strateginę partnerystę. Ja bus siekiama ne tik drauge auginti naująją šalies šefų kartą, ugdant jų talentą ir gebėjimus bei stiprinant profesijos prestižą. Bendra organizacijų veikla taip pat bus orientuota į kūrybiškumo ir inovacijų virtuvėje skatinimą, gastronomijos kultūros mūsų šalyje puoselėjimą ir, žinoma, sėkmės siekį tarptautiniame „Bocuse d’Or“ šefų konkurse.
Reklama
Apie šį bendradarbiavimą oficialiai paskelbta praėjusią savaitę vykusios „Baltic Gastro Summit“ konferencijos metu. Kaip teigia „Nestlé Professional“ komercijos vadovas Baltijos šalyse Ramūnas Dargužas, prasidėjusi partnerystė apima platų veiklų spektrą: nuo produkcinės paramos ir renginių iki įsitraukimo į šefų mokymų procesus, gastronominio meistriškumo ugdymo ir dalinimosi geriausiomis praktikomis.
„Džiaugiamės galėdami prisidėti ugdant esamų ir būsimų šefų bendruomenę ir kuriant naujas maisto tendencijas šalies mastu. „Bocuse d’Or“ vardas kalba pats už save, tad ši partnerystė ir glaudus bendradarbiavimas mums yra labai svarbus ir prasmingas žingsnis. Sieksime būti įkvėpimo šaltiniu – partneriu, kuris padės i specialistams, profesionaliai dirbantiems su maistu kiekvieną dieną“, – sako R. Dargužas.
„Bocuse d’Or Lithuania“ šalyje veikia nuo 2023 m. Tai tarptautinės organizacijos padalinys, vienijantis geriausius šalies šefus ir siekiantis rengti talentus, galinčius pasiekti gerus rezultatus pasauliniame „Bocuse d’Or“ šefų konkurse bei dirbti aukščiausio lygio – „Michelin“ žvaigždutėmis apdovanotuose – restoranuose.
Organizacijos prezidentas Darius Katinas pabrėžia, kad pasirinkimas bendradarbiauti su „Nestlé Professional“ buvo strategiškai apgalvotas. Anot jo, vienas iš šios partnerystės tikslų – skatinti bendruomeniškumą, auginti naują gastronomų kartą ir stiprinti šalies gastronomijos sektorių per įvairias veiklas.
„Nestlé Professional“ pasirinkome įvertinę didžiausios pasaulyje maisto bendrovės patirtį ir požiūrį į kokybę bei inovacijas visuose segmentuose, įskaitant sprendimus virtuvės profesionalams. Tikime, kad ši partnerystė padės atskleisti Lietuvos šefų potencialą ir sustiprins jų matomumą tarptautinėje arenoje. Mūsų bendros pastangos gali ne tik priartinti gastronomiją prie plačiosios visuomenės, bet ir skatinti stalo kultūrą, bendrystę bei draugystę per maistą – tai vertybės, kuriomis gyvename kasdien“, – teigia jis.
Bendradarbiavimo pradžia bus simboliškai paminėta gegužės 28 d. Vilniuje vyksiančios „Bocuse d’Or“ nacionalinės atrankos metu. „Nestlé Professional“ aktyviai prisideda prie šio naujo kultūrinio renginio organizavimo.
D. Katinas taip pat pažymi, kad jo, kaip organizacijos vadovo, tikslas – sudaryti sąlygas jaunųjų šefų augimui ir profesiniam tobulėjimui. Jo teigimu, būtina ne tik ugdyti naują talentingų gastronomų kartą, bet ir suteikti jiems kuo daugiau galimybių mokytis, eksperimentuoti bei įgyti tarptautinės patirties. „Norime, kad Lietuvos šefai turėtų visas galimybes dalyvauti aukšto lygio konkursuose, lankyti meistriškumo pamokas ir įsitraukti į edukacines iniciatyvas, kurios padėtų ne tik augti kaip profesionalams, bet ir prisidėtų prie viso šalies gastronomijos progreso“, – sako jis.
Nors ši partnerystė Lietuvoje – pirmoji tokio pobūdžio, tarptautiniu mastu „Nestlé Professional“ jau ne vienus metus bendradarbiauja su „Bocuse d’Or“ įvairiose šalyse, įskaitant Prancūziją, Jungtinę Karalystę, Tailandą ir kitas, kuriose „Nestlé Professional“ palaiko profesionalius virtuvės šefus. Tad ši iniciatyva natūraliai įsilieja į tarptautinę strategiją – būti ten, kur gimsta maisto kultūros pokyčiai.