Prekybos tinklas „Rimi“ pristato naujovę – nuo spalio 18 d. „Rimi“ Mylia (Kedrų g. 4) parduotuvės pirkėjai galės apsipirkti dar patogiau, nes čia įdiegta pasaulyje gerai žinomo kosmetikos bei sveikatingumo prekių ženklo „Ekos“ salelė. Kiek vėliau tokias saleles ras Vilniaus ir Klaipėdos parduotuvių „City North“, „Domus Pro“ bei „Molas“ pirkėjai. „Rimi Lietuva“ generalinis direktorius Vaidas Lukoševičius sako, kad „parduotuvės parduotuvėje“ principas Lietuvoje pristatomas pirmą kartą, o pirkėjams jis užtikrins platesnį grožio prekių pasirinkimą, prisidedant ir prie aplinkai draugiškesnio vartojimo.
Reklama
Asortimentą papildys 5 000 naujų prekių
„Stebėdami išaugusią grožio bei sveikatingumo prekių paklausą, pradėjome bendradarbiavimą su prekybos tinklu „Rimi“. Keturiose Vilniaus bei Klaipėdos parduotuvėse įrengsime „Ekos“ saleles, kurios „Rimi“ parduotuvių patalpose užims 120–180 kv. m. plotą, – sako vienos didžiausių kosmetikos ir parfumerijos importuotojų bei mažmenininkių Lietuvoje UAB „Kosmelita“ generalinis direktorius Arvydas Šapola. – Už prekes pirkėjai galės atsiskaityti „Ekos“ salelėse įrengtose kasose. Savo partnerių pirkėjams pristatysime išties platų asortimentą – net iki 5 000 kruopščiai atrinktų produktų, kurių iki šiol „Rimi“ parduotuvėse nebuvo.“
„Rimi Lietuva“ generalinis direktorius Vaidas Lukoševičius tikisi, kad „parduotuvės parduotuvėje“ principas pasiteisins: „Klientams suteiksime galimybę patogiai, vienoje vietoje įsigyti ne tik maisto produktų, bet ir kosmetikos bei sveikatingumo prekių, kurias bus lengva rasti specialiose „Ekos“ salelėse.“
Britų mėgstamas ženklas atkeliavo ir į Lietuvą
„Ekos“ verslo vystymo vadovas Otari Leonidze pasakoja, jog be daugybės kitų prekių, salelėse bus skirtos specialios vietos dviems tarptautiniams prekių ženklams – tai „Holland & Barrett“ bei „The Body Shop“, kurie garsėja ilgamete produkcijos patirtimi bei tvarios etikos principais.
„Žinome, jog „The Body Shop“ prekės ženklas jau gerai pažįstamas lietuviams, tačiau džiaugiamės galėdami pristatyti ir „Holland & Barrett“ produkciją. Joje – išskirtinis vitaminų ir maisto papildų asortimentas, kurį itin pamėgo vakarų Europos pirkėjai. Manome, kad Europoje pirmaujanti sveikatingumo rinkos dalyvė bei Jungtinės Karalystės vitaminų ir sveikatos papildų lyderė taps mėgstama tarp „Rimi“ pirkėjų“, – apie asortimento ypatybes pasakoja verslo vystymo vadovas Otari Leonidze.
„Rimi“ pirkėjai „Ekos“ salelėse taip pat galės įsigyti funkcinio maisto, profesionalios veido, kūno priežiūros bei dekoratyvinės kosmetikos prekių.
Kvies konsultuotis ir padės išsirinkti tinkamiausius produktus
„Ekos“ salelėse pirkėjams taip pat bus teikiamos profesionalios konsultacijos grožio ir sveikatingumo klausimais. Atstovas pažymi, kad tai – išskirtinė įmonės teikiama nauda „Rimi“ pirkėjams, mat tokios konsultacijos įprastai teikiamos tik atskirose specializuotuose parduotuvėse ar vaistinėse.
„Džiaugiamės galėdami pasiūlyti ir papildomų naudų. Tikimės, kad teikiamos konsultavimo paslaugos pirkėjams bus ne tik edukacinės, bet ir pavers apsipirkimo patirtį modernesne, patogesne bei padės išsirinkti tokias prekes, kurios geriausiai atitiktų individualius lūkesčius“, – pasakoja O. Leonidze.
Atsovas akcentuoja, jog vienas pagrindinių „Ekos“ tikslų – teikti pirmenybę klientų savišvietai bei sveikatos gerinimui. Tikimasi, kad patogus ir pakankamai ilgas parduotuvių darbo laikas „Rimi“ klientams suteiks progą išsamiau pasikonsultuoti renkantis prekes bei jų įsigyti sau patogiu metu.
Suvienijo bendros tvarumo vertybės ir dėmesys klientų patirčiai
„Kosmelita“ generalinis direktorius A. Šapola pabrėžia, jog sprendimą bendradarbiauti su „Rimi“ lėmė prekybos tinklo tvarumo ambicijos bei siekis nuolat gerinti klientų apsipirkimo patirtį.
„Rimi“ dėmesys tvarumui puikiai dera su „Ekos“ atstovaujamų tarptautinių prekių ženklų vertybėmis. Darnus abipusis sutarimas lėmė, jog vos per du mėnesius nuo bendradarbiavimo pradžios planuojame atidaryti keturias prekybos tinklo parduotuves Vilniuje bei Klaipėdoje. Džiaugiamės tokia produktyvia verslo partneryste, o matydami didelę „Rimi“ klientų paklausą, šį „parduotuvės parduotuvėje“ formatą planuotume plėsti ir kitose Baltijos šalyse“, – pasakoja A. Šapola.
V. Lukoševičius taip pat pažymi, jog nuolatinis dėmesys tvarumo iniciatyvoms, aplinkai draugiškiems sprendimams bei apispirkimo patirties gerinimui leidžia užmegzti ilgalaikes partnerystes, kurios kuria vertę tiek vartotojams, tiek verslui: „Džiaugiamės, kad bendradarbiavimas su „Ekos“ padės ir toliau žengti tvarių siekių link. Tikime, kad bendros pastangos prisidės ne tik prie teigiamų aplinkos pokyčių, bet ir patogesnės bei didesnę vertę pirkėjui suteikiančios apsipirkimo patirties.“