Paskelbta
5 d. prieš-
„Senukų“ valdomas didžiausias statybos, remonto ir buities prekių tinklas Baltijos šalyse pristato atnaujintą šūkį – „Visada išsirinksi“. Gerai pažįstama frazė įgauna naują prasmę ir tampa pagrindiniu naujos komunikacijos krypties akcentu, teigia Jovita Daškevičienė, „Senukų“ grupės vykdomoji direktorė Baltijos šalims.
„Prieš kurį laiką mūsų naudotam šūkiui suteikėme naują, platesnę prasmę, tuo pačiu išsikeldami ir sau dar ambicingesnį tikslą. Šūkio centre – mūsų klientas, jo kasdienybė ir namai. O mes padedame visoms idėjoms tapti realybe”, – sako J. Daškevičienė.
Iki šiol įmonė laikėsi „Nuo patarimo iki sprendimo“ pozicionavimo krypties. Naujasis šūkis, daugiau svorio suteikiantis asortimento ir paslaugų žinutei, bus naudojamas visose trijose Baltijos šalių rinkose.
Inspiravo skirtingi pirkėjų poreikiai
Ieškoti naujosios komunikacijos krypties įmonę paskatino kiekvieno kliento individualūs poreikiai.
„Nors visi rodos esame panašūs, tuo pačiu ir labai skiriamės. Vieni vertina žemas kainas, kitus vilioja akcijos. Vieni meistrauja patys, kiti užsisako meistrų paslaugas. Vieni perka internetu, kiti mėgsta apsilankyti fizinėje parduotuvėje. Vieni stato pirmąjį namą, o kiti ką tik atsikraustė į nuosavą butą. Netgi kiekvienas dienos eigoje atliekame daug skirtingų vaidmenų – vadovo, sodininko, virtuvės šefo ir pan. Kad ir kas bebūtume, kad ir ką bedarytume, kad ir ko prireiktų – norime turėti galimybę rinktis ir išsirinkti”, – teigia J. Daškevičienė.
Pasak jos, „Senukai“ šią galimybę suteikia kasdien, nuolat diegdami naujoves. „Kesko Senukai“ atnaujina prekybos centrų veiklą
Žinutėje užkoduotos naudos klientui
Vykdomosios direktorės teigimu, „Senukai“ savo pirkėjams atrenka ir suformuoja optimalų asortimentą iš viso pasaulio – nuo bazinio sprendimo iki itin funkcionalaus pasirinkimo.
„Taip pat nuolat analizuojame rinkos kainas ir siekiame pateikti geriausią pasiūlymą. Matome, kad žmonės svarbus ir įvairių paslaugų užsakymas, todėl plečiame jų spektrą“, – vardija J. Daškevičienė.
Vis tik naujasis šūkis pabrėžia ne tik platų asortimento ir kainų pasirinkimą. Nuolatinio skubėjimo laikais, itin svarbu išgirsti pirkėją, atliepti lūkesčius, išsiaiškinti, o kartais net nuspėti jo norus.
„Siekdami suteikti kuo geresnę apsipirkimo patirtį, siūlome daugiakanalio apsipirkimo galimybę – pirkėjai gali rinktis prekes internetu, apžiūrėti parduotuvėje, įsigyti internetu arba atvirkščiai. Tuo pačiu vystome įvairias lojalumo programas, siūlome konkurencingas kainas, o tai suteikia galimybę apsipirkti išmaniai bei sutaupyti. Naujoji mūsų žinutė – tai mūsų pažadas kiekvienam pirkėjui: visada išsirinksi“, – apibendrina „Senukų“ atstovė.
Įvaizdinės reklamos klipą galima pamatyti čia: https://www.youtube.com/watch?v=kYA8_6DYqC8
Nauji metai – naujas būstas: neįtikėtinos idėjos jūsų namų atnaujinimui
„Senukai“ skelbia, kaip dirbs ilgąjį Vėlinių savaitgalį
Inovacijų plėtra „Senukuose“: iki 2030 metų investuos 100 mln. eurų
„Kesko Senukai“ elektroninėse parduotuvėse – galimybė atsiskaityti dalimis
Tyrimas: klientus „pasidaryk pats“ sektoriuje geriausiai aptarnauja „Senukai“
„Senukų“ rinkodaros kampanijos veidu tapo Vytautas Rumšas
„Senukai“ atnaujino mobiliąją aplikaciją – nuo šiol dar patogiau pirkti ir kaupti lojalumo taškus
Pristatoma atnaujinta „Senukų“ lojalumo programa – dar daugiau naudų klientams
„Senukai“ Kaune atidarė didžiausią įvažiuojamosios prekybos erdvę
Pasiruošimas vasarai Klaipėdos pajūryje įgauna pagreitį. Šiandien Klaipėdos meras Arvydas Vaitkus su specialistais lankė miesto paplūdimius, apžiūrėjo ir įvertino pasirengimo...
Populiariausia Graikijos sala Kreta 2025 m. vasaros sezoną pasitinka kupina ambicingų tikslų. Šiemet salos turizmo sektoriaus atstovai labiausiai orientuosis į...
Prasidėjo sodo ir daržų sezonas – pavasarinei saulei lepinant, skubame darbuotis lauke. Nors pavasarinė šiluma neretai būna apgaulinga, dažnai dirbame...
Velykinis stalas be margučių tikrai neįsivaizduojamas, juk jie yra vienas svarbiausių šios pavasario šventės simbolių. Lengviausia dažyti baltus lukštus, tad...
Iki Velykų likus vos porai dienų daugelis ieško paskutinės minutės idėjų, kaip šiemet marginti kiaušinius, kad jie būtų patys tvirčiausi...
Kasmet pasaulyje pametama arba pavagiama virš 4 mln. išmaniųjų telefonų. Tai reiškia, kad kasdien, net ir švenčių dienomis, beveik 11...
Pavasaris – traumų ir nelaimingų atsitikimų metas. Pasibaigus šaltajam sezonui gyventojai, skubėdami džiaugtis pramogomis ir laisvalaikiu lauke, patiria daugiau sumušimų,...
Artėjant Velykoms, daugelis šeimų ruošiasi jaukioms akimirkoms, spalvingiems margučiams ir šventiniam šurmuliui. Tačiau šis laikotarpis ne visada yra vien džiugi...