Lietuvos paštas žengia reikšmingą žingsnį atnaujinant bendrovės transporto parką. Į gatves jau išriedėjo pirmieji 164 nauji elektromobiliai „Dacia Spring“ ir „Renault 5 E-Tech“, skirti vairuojančių laiškininkų darbui visoje Lietuvoje. Jie pakeitė nuo 2019 m. naudotus „Dacia Sandero“ automobilius.
Reklama
Planuojama, kad iki 2025 m. pabaigos trečdalis visų Lietuvos pašto transporto priemonių bus elektrinės.
Per mėnesį Lietuvos pašto transporto priemonės nuvažiuoja vidutiniškai beveik 1,3 mln. kilometrų. Bendrovės transporto elektrifikavimas leis anglies dvideginio emisijas per metus sumažinti apie 30 procentų.
„Lietuvos pašto pavyzdys rodo, kad elektrinis transportas gali prisidėti ne tik prie aplinkos tausojimo, bet ir prie patogesnių paslaugų gyventojams – ypač regionuose, kur mobilusis laiškininkas pagal iškvietimą nemokamai pasiekia net atokiausias vietoves. Todėl elektrinių transporto priemonių plėtra svarbi ne tik bendrovės modernėjimui ir visos šalies tvarumui, bet ir regionų gyventojų gerovei“, – sako susisiekimo ministras Juras Taminskas. Kaip mobilieji laiškininkai palengvina gyvenimą?
„Elektromobilių įvedimas į bendrovės transporto parką – istorinis sprendimas Lietuvos paštui. Aplinkai draugiškesnis transportas sumažins išmetamo anglies dvideginio kiekį, taršos ir triukšmo lygį gatvėse. Tuo pačiu nauji automobiliai pagerins ir laiškininkų darbo sąlygas, leisdami užtikrinti greitą ir patogų siuntų pristatymą visoje šalyje“, – sako Lietuvos pašto generalinis direktorius Kastytis Valantinas. Popiežius Lietuvoje keliaus „Fiat tipo” automobiliu
Šiais metais Lietuvos pašto parką papildė ir 127 nauji „Toyota Proace City“ krovininiai automobiliai su vidaus degimo varikliu. Pastarieji bus daugiausiai naudojami maršrutuose, kurių pritaikymas elektromobiliams šiuo metu sudėtingas dėl nepakankamos įkrovimo infrastruktūros. Refinansavimo užklausos vasarį sudarė trečdalį visų būsto paskolų paraiškų
Siekiant užtikrinti palankesnę įkrovimo kainą ir patogumą laiškininkams, Lietuvos paštas nusprendė įrengti nuosavą elektromobilių įkrovimo tinklą. Šis sprendimas padės ne tik sutaupyti, bet ir palengvinti darbuotojų kasdienybę – laiškininkai darbo dienos pabaigoje paliks automobilį įkrovimui, ir jau kitą rytą galės nelaukdami išvažiuoti pas gyventojus su pilna baterija. Bendrovė iš viso planuoja įdiegti 164 įkrovimo stoteles Medicinos bankas finansuoja automobilių priežiūros infrastruktūrą