Verslas

„Vičiūnų grupės“ naujasis surimio produktas „Big Stick“: ambicinga kampanija, kuri nustebins Jungtinėje Karalystėje

Paskelbta

-

Jungtinėje Karalystėje „Vičiūnų grupės” vardas skamba jau nuo 2017 metų, o per šį laikotarpį „Viči” prekės ženklo produktai atrado savo vietą britų kasdienybėje. Siekdama dar labiau sustiprinti savo pozicijas rinkoje, įmonė dar 2024 rudenį pristatė įspūdingą naujieną – „Viči Big Stick”. Tai net 60 gramų sverianti surimio lazdelė, kuri tapo puikiu pasirinkimu aktyviam miesto gyventojui.

Reklama

Patogus sprendimas greito maisto rinkai

„Big Stick” buvo specialiai sukurtas Jungtinės Karalystės rinkai, kur itin populiari „Food To Go” koncepcija – patogūs, greitai pasiekiami ir subalansuoti maisto produktai. Netrukus po pristatymo produktas pasirodė populiarių prekybos tinklų ALDI ir ASDA lentynose, o jo reklama praeitų metų rudenį sužibėjo net Anglijos futbolo stadionuose, kur žiūrovų akys krypo į dinamiškas LED ekranų juostas.

Plati reklaminė kampanija – didesniam matomumui

Siekiant dar didesnio „Big Stick” atpažįstamumo, šiemet vasarį startavo itin intensyvi reklaminė kampanija, apimanti tiek skaitmeninę, tiek fizinę erdvę. Produktas itin aktyviai reklamuojamas interneto platformose, socialiniuose tinkluose, o jo vizualai puikuojasi autobusų stotelėse ir net ant pačių dviaukščių autobusų. Tokia plati reklaminės kampanijos strategija padeda ne tik didinti „Big Stick” populiarumą, bet ir stiprina viso „Viči” prekės ženklo pozicijas Jungtinėje Karalystėje.

Ne tik produktas, bet ir maisto kultūra

Tačiau kampanija neapsiriboja vien reklaminiais klipais ir vizualais. „Vičiūnų grupė” siekia edukuoti vartotojus apie surimio naudą, skirtingus jo panaudojimo būdus bei receptus. Todėl suplanuota ir straipsnių serija, kuri supažindins britus su kokybiškais ir subalansuotais maisto pasirinkimais.

Didžiulis žingsnis link tarptautinės sėkmės

Jungtinė Karalystė yra viena iš prioritetinių tarptautinių „Vičiūnų grupės” rinkų, o tokie inovatyvūs produktai kaip „Big Stick” įrodo, kad lietuviškas prekės ženklas gali sėkmingai konkuruoti ir dominuoti tarp pasaulinio lygio prekių ženklų vardų.

„Vičiūnų” įmonių grupė tikisi, kad „Big Stick” taps ne tik skaniu pasirinkimu britų pietums, bet ir reikšmingu žingsniu plečiant „Viči” prekinio ženklo žinomumą tarptautinėje rinkoje.

 

Populiariausia

Exit mobile version