Prekybos ir pramogų centre „Akropolis“ Vilniuje duris atvėrė nauja tarptautinio drabužių tinklo „New Yorker“ parduotuvė. Tai didžiausia šio tinklo parduotuvė Baltijos šalyse, užimanti 1720 kv. metrų ploto erdvę greta neseniai atnaujintos „Maxima XXXX“ parduotuvės. „New Yorker“ siūlo platų madingų drabužių, avalynės bei aksesuarų pasirinkimą jaunimui.
Reklama
„Džiaugiamės, kad tarptautiniai prekės ženklai savo didžiausioms parduotuvėms renkasi „Akropolius“. Šįkart sostinės „Akropolio“ drabužių parduotuvių gretas papildė Lietuvos pirkėjams gerai žinomas ir pamėgtas vardas. „New Yorker“ jau turi parduotuves Klaipėdos „Akropolyje“ ir Rygos „Akropole Riga“. Tikimės, kad nauja parduotuvė pateisins Vilniaus „Akropolio“ lankytojų lūkesčius ir leis rinktis iš dar didesnio drabužių, avalynės ir aksesuarų asortimento“, – sako Dominykas Mertinas, „Akropolis Group“ rinkodaros ir komunikacijos vadovas.
Naujojoje „New Yorker“ parduotuvėje pirkėjai ras sportinės, laisvalaikio ir vakarinės aprangos, apatinio trikotažo bei stilingų aksesuarų. Čia prekiaujama tokių populiarių prekių ženklų, kaip „FSBN“, „FB Sister“, „Amisu“, „Smog“, „Black Squad“, „Icono“ ir „Censored“, prekėmis. Verslai turi svariau prisidėti prie visuomenės iššūkių sprendimo
Vilniaus „Akropolyje“ šiemet netrūksta ir kitų pasikeitimų. Į naujas patalpas persikėlė autorizuota „Apple“ parduotuvė „iDeal“, pradėjo veikti jau antra „Caffeine“ kavinė, taip pat „Crustum“ kepyklėlė. Iš prekybinės salos į atskiras patalpas persikėlė grožio prekių parduotuvė „Nagavita“. Duris atvėrė grožio prekių parduotuvė „Careline“, prekybinėse salose įsikūrė papuošalais prekiaujanti „Pandora“ ir namų bei automobilių švaros prekių atstovė „Aromatic78“. Taip pat Vilniaus „Akropolyje“ prekybinį plotą padidino sporto ir laisvalaikio prekių parduotuvė „4F“. „Linas Agro“ pokyčiai