Oro linijų bendrovė „Wizz Air“ švenčia savo gimtadienį su ypatinga akcija. Nuo šiandien iki gegužės 18 d. keleiviai gali įsigyti daugiau nei 1 milijoną bilietų, kurių kaina mažesnė nei 20,99 €, kelionėms iki 2026 m. kovo 28 d. Bilietai jau parduodami oficialioje „Wizz Air“ svetainėje ir per „WIZZ“ programėlę. Akcija galioja iki gegužės 18 d., vietų skaičius ribotas.
Reklama
Turėdama daugiau nei 800 maršrutų tinklą ir beveik 200 krypčių į daugiau nei 50 šalių, oro linijų bendrovė šį gimtadienį mini kampanija, atspindinčia jos ilgalaikį įsipareigojimą siūlyti prieinamas, asmeniškai pritaikytas ir vertę kuriančias kelionių patirtis.
Nuo pat pirmojo skrydžio 2004 m. iš Katovicų į Londono Lutono oro uostą, „Wizz Air“ pervežė daugiau nei 437,7 milijono keleivių. Ši plėtra paremta 33 bazėmis 16-oje šalių, moderniu ir efektyviu 232 „Airbus“ orlaivių parku (66 proc. kurių turi naujausios kartos „neo“ technologiją), kurio vidutinis amžius siekia vos 4,66 metų – tai vienas jauniausių orlaivių parkų pramonėje. Kauno „Akropolio“ „Maximos“ laukia atnaujinimas
Ši akcija taip pat atspindi bendrovės iniciatyvą „Customer First Compass“ („Keleivis pirmiausia“), kuri apima keturis pagrindinius kelionės aspektus: produktą, kainą, paslaugą ir komunikaciją. Investuodama 14 milijardų eurų per artimiausius trejus metus, „Wizz Air“ nuolat tobulėja kartu su savo klientų poreikiais – siūlydama mažas kainas, daugiau lankstumo, sklandžią kelionės patirtį ir dėmesingą aptarnavimą kiekviename žingsnyje. „Wizz Air“ skelbia Valentino dienos išpardavimą
„Mūsų gimtadienis – tai ne tik mūsų šventė. Tai – nuoširdi padėka milijonams keleivių, skridusių su „Wizz Air“ nuo pat pirmojo mūsų skrydžio. Ši įspūdinga kelionė tapo įmanoma tik dėl mūsų klientų pasitikėjimo, entuziazmo ir lojalumo visoje Europoje ir už jos ribų. Nesvarbu, ar planuojate savaitgalio išvyką, lankote artimuosius ar atrandate naują kryptį – norime būti jūsų kelionės dalimi. Su sparčiai augančiu maršrutų tinklu, moderniu orlaivių parku ir nauju dėmesiu asmeniškumui per iniciatyvą „Customer First Compass“, mes siekiame padaryti keliones dar prieinamesnes, malonesnes ir pritaikytas kiekvienam keleiviui. Ši šventė – mūsų keleiviams, tiek buvusiems, tiek būsimiems. Nekantraujame jus visus pasitikti mūsų lėktuvuose“, – sakė Salvatore Gabriele Imperiale, bendrovės korporatyvinės komunikacijos vadovas.