Paskelbta
2 mėnesiai prieš-
Kiekvienas vairuotojas žino – Autosviesos nėra tik dizaino detalė. Jos tiesiogiai susijusios su saugumu, matomumu ir net teisėsaugos reikalavimais. Tamsiuoju metų laiku ar prastomis oro sąlygomis tinkamai veikiantys žibintai gali būti esminis veiksnys, padedantis išvengti avarijos.
Tačiau kaip žinoti, kokios automobilių žibintų lemputės tinkamiausios konkrečiai transporto priemonei? Ar verta investuoti į ksenonus, o gal laikas keisti šviesų sistemą į modernesnę?
Nuo halogeninių iki LED ar ksenoninių žibintų – per pastaruosius du dešimtmečius automobilių apšvietimo technologijos patyrė didžiulį šuolį. Nors halogeninės automobilių žibintų lemputės vis dar dažnai sutinkamos vyresniuose modeliuose dėl savo prieinamumo ir kainos, jos pamažu traukiasi iš rinkos.
„Šiandien didžioji dalis klientų renkasi tarp LED ir ksenoninių lempučių. Ksenonai vis dar labai populiarūs – ypač tarp vairuotojų, kuriems svarbus galingas, ryškus šviesos srautas“, – pasakoja automobilių dalių pardavėjas Dainius iš Klaipėdos.
Ksenonai – tai dujinės išlydžio lemputės, kurios užtikrina gerokai ryškesnį šviesos srautą nei halogenai. Jos veikia kitaip: vietoje kaitinamosios vielos naudojama dujinė terpė, o tai leidžia pasiekti didesnį efektyvumą ir ilgesnį tarnavimo laiką.
Pagrindiniai ksenonų privalumai:
Tačiau reikia nepamiršti – ksenonai turi ir tam tikrų reikalavimų. Lietuvoje jų montavimas į automobilius, kuriuose gamykliškai jie nenumatyti, reikalauja specialaus žibintų apiplovimo ir automatinio aukščio reguliavimo. Priešingu atveju – tai techninės apžiūros ar net kelių policijos problema.
Renkantis automobilių žibintų lemputes, svarbiausia įvertinti šiuos aspektus:
Dėl šios priežasties rekomenduojama rinktis patikimų gamintojų auto šviesas, ypač jeigu kalba eina apie ksenonines ar LED sistemas.
Verta atminti, kad šviesos – tai ne tik priekinių žibintų klausimas. Auto šviesos apima ir gabaritinius žibintus, stabdžių šviesas, posūkius, rūko žibintus. Visi jie turi būti tvarkingi ir techniškai tinkami.
Pastebima tendencija, kad vairuotojai vis dažniau investuoja ne tik į ryškumą, bet ir į bendrą estetiką – renkasi „daylight“ efektą, dinamiškus posūkių signalus ar net žibintų tamsinimą. Tačiau čia reikia būti atsargiems – per didelės modifikacijos gali prieštarauti Kelių eismo taisyklėms ar saugos standartams.
Per pastaruosius metus influencerių rinkodara iš paprasto turinio kūrimo tapo vienu efektyviausių būdų pasiekti auditoriją. Tačiau „Black Friday“ laikotarpiu ši komunikacijos priemonė įgauna visai kitą prasmę. Tai...
Estijoje įsikūrusi tarptautinė viešbučių grupė „Legend Hotels“ žengia į Lietuvą ir tampa naujuoju žinomo viešbučio „Novotel Vilnius Centre“ operatoriumi. Tai...
Telekomunikacijų bendrovė „Telia Lietuva“ toliau efektyvina veiklą ir keičia įmonės valdymo struktūrą. Nuo lapkričio 1 d. įmonė sujungs technologijų ir...
Perdegimas nėra tik madingas žodis – tai realybė, su kuria susiduria vis daugiau darbuotojų. Draudimo bendrovės BTA duomenimis, psichikos sveikatos...
Nekilnojamojo turto (NT) vystymo bendrovė „Formo“ susitarė su banku „Bigbank“ dėl 12 mln. eurų finansavimo, skirto moderniam gyvenamajam NT projektui „Astronomijos...
Atrodo, stabdymas – paprastas veiksmas: pamatei kliūtį, paspaudei pedalą, automobilis sustojo. Tačiau realybėje viskas kur kas sudėtingiau. Reakcijos laikas, kelio...
Gyvūno auginimas visada palieka ekologinį pėdsaką, bet mes galime jį sumažinti savo sąmoningais pasirinkimais. Ne tik švaresnė aplinka, bet ir...
Antradienį, spalio 7 d., visoje Lietuvoje vyks Gyventojų perspėjimo ir informavimo sistemos (GPIS) patikrinimas – nuo 11 val. 52 min....
Šiemet „Bitė“ jau užblokavo beveik milijoną nuotolinių sukčių skambučių. Kova su sukčiais pasiekė naują etapą – spalį Lietuvoje pradėjo veikti...
Gyvenamasis būstas daugeliui lietuvių yra didžiausias valdomas turtas, todėl jo saugumas gyventojams yra itin svarbus. Visgi draudikų duomenys rodo, kad...