· Progresyvus ir prestižinis „premium“ segmento modelis nustato dizaino ir aerodinamikos standartus: geriausias oro pasipriešinimo koeficientas – 0,23
Reklama
· Puikios savybės kasdieniam vairavimui ir ilgiems atstumams: pažangiausios technologijos, pavyzdžiui, adaptyvi pneumatinė pakaba ir visų ratų vairo mechanizmas, ir labai gera aeroakustinė kokybė
· Dinamiškas, patogus, efektyvus: „MHEV plius“ švelni hibridinė technologija leidžia iš dalies važiuoti elektra ir pagerina vairavimo savybes
„Audi“ plečia A6 modelių seriją ir papildo ją klasikiniu verslo sedanu. Jis nustato dizaino ir aerodinamikos standartus ir kiekvienoje detalėje įprasmina naujoves bei didelių „premium“ segmento automobilių komfortą. Šio modelio oro pasipriešinimo koeficientas siekia vos 0,23 – tai geriausias vidaus degimo varikliu varomo serijinio modelio rodiklis „Audi“ istorijoje. Modernūs benzininiai ir dyzeliniai varikliai su „MHEV plius“ hibridine technologija užtikrina didesnį efektyvumą ir geresnes eksploatacines savybes. Dėl pažangių pakabos technologijų „A6 Sedan“ stebina savo savybėmis ir kasdienėse, ir tolimose kelionėse: tiek adaptyvi pneumatinė pakaba, tiek visų ratų vairo mechanizmas aukščiausiu laipsniu suderina vairavimo komfortą ir veržlų valdymą.
Naujojo „A6 Sedan“ kėbulas yra aiškus ir funkcionalus. Lakoniškas prekės ženklui būdingas dizainas suderina eleganciją ir sportiškumą. Langų viršutinio kontūro išlenkimas suteikia aptakiam kėbului ypatingą charakterį. Įspūdingą priekinę dalį su elegantiškais priekiniais žibintais ir ryškiai išdėstytais „Audi“ žiedais apibrėžia didelės, žemai išdėstytos „Singleframe“ grotelės. Už jų slypi sudėtinga oro srauto koncepcija. Svarbiausias priekinės dalies aerodinamikos elementas yra šoninės oro įsiurbimo angos, kurios optimizuotos formos ir funkcijos požiūriu. Vadinamosios oro užuolaidos užtikrina geresnį oro srautą ir suteikia šiam verslo klasės sedanui galingą išvaizdą. Be to, priekiniame bamperyje esantis priekinis spoileris sumažina priekinės ašies keliamąją jėgą ir kartu su kėbulo apačioje esančiomis plokštėmis užtikrina oro srauto po automobiliu kontrolę.
Kaip ir priekinė dalis, pailga ir šiek tiek į viršų pakreipta galinė dalis taip pat perteikia prestižą. Du galiniai žibintai su preciziška grafika ir ištisine šviesos juosta, kaip ir vertikalus stabdžių žibintas, suteikia naujajam „A6 Sedan“ solidumo įspūdį. Naujieji „Audi A5“ ir „Audi S5“ atvyko į Lietuvą
Ypatinga „notchback“ kėbulo forma taip pat ženkliai prisideda prie išskirtinės automobilio aerodinamikos. Aštrus bagažinės dangčio linkis kartu su įduba priešais jį sukuria optimalųsrauto atsiskyrimą. Kartu su dideliu ir plačiu difuzoriumi tai leidžia pasiekti idealų galinei ašiai tenkančios pakėlimo jėgos ir oro pasipriešinimo balansą, kuris pagerina važiavimo dinamiką.
Su pasirenkama adaptyviąja pneumatine pakaba „A6 Sedan“ tobulai suderina sportiškumą ir komfortą. Ši pneumatinės pakabos sistema ne tik reguliuoja kėbulo aukštį ir amortizuoja smūgius, bet ir suteikia papildomų aerodinaminių privalumų. Palyginti su standartine pakaba, įprastu režimu automobilis yra 20 milimetrų žemesnis. Pasirinkus dinaminį režimą, važiavimo aukštis sumažėja dar 10 milimetrų, suteikdamas sportiškesnį vairavimo pojūtį. Prabanga ir galia viename
Pasirenkamas visų ratų vairo mechanizmas užtikrina veržlų valdymą ir tikslų manevravimą. Su standesniu progresyviuoju stiprintuvu vairo mechanizmo atsakas pagerėjo ir tapo labiau tiesioginis, todėl padidėjo grįžtamasis ryšys su keliu. Važiuojant nedideliu greičiu, visų ratų vairo mechanizmas galinius ratus pasuka iki penkių laipsnių kampu priešinga kryptimi nei priekinius, todėl pagerėja manevringumas miesto eisme ir ankštuose posūkiuose. Važiuojant vidutiniu ir didesniu greičiu, galiniai ratai sukasi ta pačia kryptimi, todėl valdymas tampa stabilus ir dar tikslesnis.
Išskirtinę vairavimo patirtį lemia pavaros su švelnia hibridine technologija „MHEV plus“. Šią dalinę elektrifikaciją turi 2.0 TDI keturių cilindrų variklis, kurio galia siekia 150 kW (204 AG), ir 3.0 TFSI šešių cilindrų variklis, išvystantis 270 kW (367 AG) galią. „MHEV plus“ sistema palaiko vidaus degimo variklį, pagerina eksploatacines savybes ir važiavimo komfortą bei sumažina CO2 emisiją. Ji taip pat leidžia automobilį pastatyti ar manevruoti aikštelėje naudojant vien elektros energiją. Naudodamas elektrą „A6 Sedan“ taip pat važiuoja lėtai judančiame eismo sraute mieste ar užmiestyje įvažiuojant į gyvenvietę. Be to, „MHEV plus“ technologija sukuria papildomą iki 230 niutonmetrų sukimo momentą ir iki 18 kW (24 AG) galią pradedant važiuoti ar lenkiant lėčiau važiuojančią transporto priemonę. Lėtėjant elektros energija rekuperuojama iki 25 kW galia.
Palyginti su pirmtaku, „A6 Sedan“ salono garso izoliacija pagerinta iki 30 proc., o tai padidina vairavimo komfortą. Sandaresni langai ir optimizuoti durų sandarikliai užtikrina malonesnę akustiką salone. Galinių durelių sandariklis taip pat gerokai sumažina vėjo keliamą triukšmą. Be to, visose 19 colių ar didesnėse padangose sumontuoti vadinamieji triukšmo slopintuvai. Naujai sukurtos variklio ir transmisijos tvirtinimo įvorės taip pat užtikrina sklandesnį ir tylesnį važiavimą. „Sinsay“ plečiasi Lietuvoje
Naujasis „A6 Sedan“ bus gaminamas Nekarsulme ir parduodamas visame pasaulyje. Jį galima užsisakyti nuo 2025 m. balandžio vidurio. Su pradinio lygio TFSI 150 kW varikliu „A6 notchback“ kaina prasideda nuo 55 500 eurų. Modelio pristatymai klientams prasidės 2025 m. vasarą.
„Audi A6 Sedan“ – tai klasikinis verslo klasės automobilis, kuriame pažangus dizainas dera su aukščiausiu komforto lygiu. Modernūs benzininiai ir dyzeliniai varikliai su „MHEV plius“ hibridine technologija užtikrina efektyvumą ir dinamišką važiavimą. Nesvarbu, ar važiuojate mieste, ar leidžiatės į ilgą kelionę, pažangios pakabos sistemos suteikia išskirtinį komforto ir veržlumo balansą“, – sako Ilgvars Ļubka, „Audi“ prekės ženklo vadovas Latvijoje ir Lietuvoje.
Šiuo modeliu bendrovė taip pat tęsia reikšmingą produktų plėtrą, pradėtą 2024 m. Produktų portfelio modernizavimas ir atjauninimas yra „Audi“ darbotvarkės dalis, kuri stiprėjančios konkurencijos akivaizdoje leidžia dėti stiprius pamatus ateičiai.
Kaip ir naujieji Q5 bei A5, naujasis „A6 sedanas“ taip pat sukurtas naudojant „Premium Platform Combustion“ (PPC) platformą, o E 1.2 elektronikos architektūra visuose naujuose modeliuose užtikrina šiuolaikines ryšio, atnaujinimo ir skaitmeninimo funkcijas.