Gegužės mėnesį „Nestlé Baltics“ komanda dar kartą įrodė, kad net ir mažais kasdieniais veiksmais galima pasiekti didelių ir prasmingų rezultatų. Jau antrus metus su prekės ženklu „Purina“ organizuojamas „Pawsitive Steps“ iššūkis prisideda prie geresnės prieglaudose gyvenančių keturkojų kasdienybės.
Reklama
10 000 žingsnių – 1 kilogramas šunų ir kačių maisto
Šią gegužę „Nestlé Baltics” darbuotojai rinko žingsnius naudodamiesi programėle „Walk15“. Bendromis pastangomis 61 darbuotojas surinko net 15 milijonų žingsnių, kurie virto 1,5 tonos gyvūnų maisto. Tai – 0,2 tonos daugiau nei pernai, kai buvo surinkta 1,3 tonos.
Už kiekvieną surinktą 10 000 žingsnių, „Purina“ komanda kasmet skiria po 1 kilogramą šunų ir kačių maisto keturioms prieglaudoms Baltijos šalyse: „SOS gyvūnai“ (Lietuvoje), Tautmilė (Lietuvoje), „Ulubele“ (Latvijoje) ir „Varjupaikade MTÜ“ (Estijoje).
„Rūpestis gyvūnais neturėtų apsiriboti vien namuose laikomais augintiniais. Prieglaudose esantys keturkojai dažnai gyvena sudėtingomis sąlygomis, patiria stresą, nepriteklių ir laukia šilto, rūpestingo žmogaus. Todėl tokios iniciatyvos kaip „Pawsitive Steps” – būdas padėti tiems, kurie patys negali savimi pasirūpinti. O ir aktyviai leisti laiką motyvacijos daugiau, kai žinai, jog kiekvienas žingsnis virsta pagalba gyvūnams“, – sako „Purina“ rinkodaros vadovė Katrina Mockaitė.
Tokia iniciatyva, anot organizatorių, puikiai nuteikė ir visą dalyvavusį kolektyvą. Žinodami, kad kiekvienas nueitas atstumas reiškia realią pagalbą gyvūnų prieglaudoms, visi tą darė su didžiuliu užsidegimu. Stiprino ne tik kūną, bet ir savo atsakomybės jausmą. Jūsų augintinio kailis prarado žvilgesį? Galbūt metas atkreipti dėmesį į jo mitybą
Laikas savanorystei
Rudenį „Nestlé Baltics” komandos nariai taip pat planuoja skirti dieną savanorystei gyvūnų prieglaudose, kur padės rūpintis gyvūnais, juos vedžios, bendraus ir padės tvarkyti jų aplinką. Tai tęstinė iniciatyvos dalis, kuri dar labiau sustiprina socialinę atsakomybę bei tarpusavio ryšį komandoje. Ši graži tradicija jau virto kasmetiniu įpročiu. Šunų ir kačių maistas – viena iš sparčiausiai pastaraisiais metais augančių rinkų
„Norisi, kad pagalba gyvūnams tęstųsi ir prie savanorių prieglaudose prisijungtų kuo daugiau atsakingų žmonių. Tokie projektai sukuria prasmingą ryšį ir skatina prisidėti prie aukštesnių tikslų. Džiaugiamės galėdami jungti fizinį aktyvumą su realia pagalba gyvūnams“, – sako „Nestlé Baltics” korporatyvinių reikalų vadovė Agnė Dalia Gaižauskienė. Verslo idėja
„Nestlé Baltics” atstovai primena, kad prieglaudos „SOS gyvūnai“ kasdienybė – rūpintis tais, kurių gyvenimas nebuvo lengvas. Čia gyvena šimtai šunų ir kačių, kuriems reikia maisto, vandens, meilės, dėmesio bei gydymo. Todėl organizacija nuolat kviečia visus – tiek žmones, galinčius prisidėti finansiškai, tiek tuos, kurie nori padovanoti savo laiką. Kiekvienas žengtas žingsnis, kiekvienas geras darbas – tai ne tik parama prieglaudai, bet ir galimybė keisti gyvūnų likimą. „Nestlé“ – vertingiausias maisto prekių ženklas pasaulyje