Verslas

„Fantazijos.lt“ vadovas P. Klusaitis: nuo vibratoriaus iki politinio skandalo – kaip riziką paversti sėkme

Paskelbta

-

„Neturime tabu – jei jaučiame, kad turime ką pasakyti, netylime“, – teigia erotinių prekių parduotuvės „Fantazijos.lt“ įkūrėjas ir vadovas Povilas Klusaitis. Šio verslo socialinių tinklų komunikacija, priverčianti nustebti ir apmąstyti savo pačių ribas, yra atpažįstama daugelio, tačiau kas slypi už komunikacijos strategijos žino ne kiekvienas. 

Reklama

Apie tai Povilas Klusaitis papasakos spalio 16 d. Vilniuje vyksiančioje „Social Media Managers’ Day“ konferencijoje. Jo pranešimas žada būti toks pat atviras, kaip ir „Fantazijos.lt“ įrašai, o klausytojai galės išgirsti, kaip drąsą paversti sėkme, o auditoriją – ištikimais pirkėjais. 

Bailys bijo, drąsus daro bijodamas 

Anot P. Klusaičio, kalbėti jautriomis ir rizikingomis temomis visada baisu, tačiau norint sukurti įsimintiną komunikaciją, baimę reikia įveikti. „Kiekvieną kartą, planuodami ryškesnį įrašą, jaučiame nerimą, bet stengiamės nesustoti. Nė karto neteko gailėtis“, – atvirauja jis. Pasak įkūrėjo, liūdniausia ne tada, kai sulauki prieštaringų reakcijų, o tada, kai komunikacija lieka nepastebėta. 

Tam, kad idėjos neliktų šešėlyje, į aktualijas būtina reaguoti greitai, todėl „Fantazijos.lt“ komanda vadovaujasi trumpa sprendimų grandine. „Drąsios idėjos retai gimsta minioje. Kuo mažiau sprendėjų, tuo greičiau ir sklandžiau viskas vyksta“ , – teigia P. Klusaitis. 

Tabu laužymas – kelias į pokyčius ir sėkmę 

„Fantazijos.lt“ misija – paversti erotines prekes natūralia suaugusio žmogaus gyvenimo dalimi. Pasak P. Klusaičio, atviras kalbėjimas šia tema prisideda prie visuomenės švietimo ir tabu laužymo. „Mūsų verslas vis dar apipintas mitais ir keistais nusistatymais, todėl tikiu, kad atviras užkulisių rodymas prisideda prie temos normalizavimo“, – sako jis. Mažos vertės pirkimai

Tabu dažnai kyla iš paslapties bei nežinios, todėl atvirumas ir sąžiningumas yra raktas į sėkmę. Nors drąsios komunikacijos poveikį sunku pamatuoti, P. Klusaitis neabejoja, kad jis yra teigiamas. 

Kaip kalbėti apie politiką? 

Reklama

Politinėmis temomis kalbėti išdrįsta nedaugelis verslų – ir ne be priežasties. Riba tarp sėkmingo juoko ir skaudaus fiasko yra itin plona. Tačiau „Fantazijos.lt“ parodė, kad rizika gali pasiteisinti, o paslaptis slypi interpretacijoje ir gebėjime neskubėti. Atskleistos kertinės ateities lyderio atsakomybės

Prisimindamas „Ginto“ kampaniją, sulaukusią didelio dėmesio ir sėkmės, P. Klusaitis mįslingai šypsosi: „Susieti ją su buvusiu premjeru palikome visuomenės fantazijai. Nors idėja gimė seniai, kurį laiką delsėme ją paleisti. Kodėl? Apie tai plačiau papasakosiu savo pranešime.“ „Shift4 Payments Lithuania“ per metus įdarbino 200 žmonių ir dabar ieško dar beveik 50

„Social Media Managers’ Day“ konferencijoje vyksiantis pranešimas „Nuo meškos iki Ginto apkaltos. Kaip mėgautis aktualijomis.“ – puiki proga išgirsti dar negirdėtų paslapčių bei sėkmės istorijų ir išmokti kalbėti apie tai, kas gąsdina, bet intriguoja.  Politinis marketingas

Reklama
Komentuokite

Populiariausia

Exit mobile version