Verslas

Kuri elektroninės prekybos platforma tinkamiausia pradedantiesiems?

Paskelbta

-

El. prekybos verslo valdymas yra įdomus. Jūs galite kurti prekės ženklą, statyti svetainę ir dalintis savo produktais su pasauliu.

Reklama

Tačiau pradėdami vykdyti savo užduočių sąrašą, skirkite laiko pagalvoti, kur link juda jūsų verslas. Kokių įrankių jums reikės ateityje?

Šiame straipsnyje palyginamos 11 populiariausių el. prekybos platformų, skirtų pradėti internetinį verslą. Peržvelkite šių populiarių programinės įrangos produktų funkcijas ir kainų planus, atsižvelgdami į visą savo verslo planą, vertindami kiekvieną platformą.

Kas yra el. prekybos platforma?

El. prekybos platforma apima programinę įrangą, skirtą kurti ir valdyti internetinę parduotuvę bei vykdyti kitas mažmeninės prekybos užduotis, tokias kaip rinkodara, atsargų valdymas ir mokėjimų apdorojimas.

Geriausios el. prekybos platformos leidžia prekybininkams kurti unikalias svetaines ir valdyti savo verslą, jam augant ir keičiantis.

Štai 2025 m. 11 geriausių el. prekybos platformų apžvalga, padėsianti jums pasirinkti tinkamą sprendimą savo klientams.

1. Shopify

Shopify yra pasaulyje pirmaujanti el. prekybos platforma. Su prieinamais planais, gražiais dizainais ir galingomis pardavimo funkcijomis Shopify yra lengviausias ir patikimiausias būdas pradėti internetinę parduotuvę.

Naudokite Shopify Magic, kad supaprastintumėte parduotuvės dizaino procesą ir kurtumėte nukreipimo puslapius bei produktų sąrašus, o Sidekick taps jūsų nuolatiniu verslo konsultantu.

Pritaikykite savo parduotuvę naudodami daugiau nei 8 000 papildinių ir plėtinių, apdorokite mokėjimus be papildomų paslaugų. Shopify taip pat позаботится apie svetainės prieglobą ir saugumą.

Reklama

Kam skirta ši platforma?

Shopify tinka įvairiems verslo keliams, su vieningu administravimo pultu, leidžiančiu valdyti visą verslą, optimizuoti parduotuvę, pardavinėti socialiniuose tinkluose ar išbandyti populiarius mažmeninės prekybos modelius, tokius kaip dropshipping.

Su Shopify galite pradėti verslą iš namų ir augti, kol tapsite tarptautiniu prekės ženklu su fizinėmis parduotuvėmis (ne jūs pirmasis Shopify prekybininkas tai padarėte).

El. prekybos funkcijos

Shopify patogus parduotuvės kūrėjas siūlo daugiau nei 100 be kodavimo, mobiliesiems pritaikytų temų. Optimizuokite neribotus produktų sąrašus su integruotu AI asistentu, kuris padeda kurti parduotuvės dizainus, produktų aprašymus ir valdyti svetainės turinį. Augant verslui, patobulinkite svetainės funkcionalumą su trečiųjų šalių programėlėmis arba sukurkite visiškai pritaikytą internetinę parduotuvę.

Shopify leidžia pardavinėti per savo svetainę, tiesiogiai socialiniuose tinkluose ir prekyvietėse, didmenine prekyba kitiems mažmenininkams ir asmeniškai su Shopify POS. Funkcijos, tokios kaip apleistų krepšelių atkūrimas ir tikslinės el. pašto kampanijos, padeda užfiksuoti daugiau pardavimų, o įrankiai tarptautinei prekybai palengvina tarpvalstybinę el. prekybą.

Kiekvienas Shopify planas apima integruotą mokėjimų teikėją, kuris priima visus pagrindinius mokėjimo būdus iškart po paleidimo. Taip pat suderinama su daugiau nei 100 trečiųjų šalių mokėjimų teikėjų.

Shopify atsiskaitymas yra labai pritaikomas, leidžiantis prekybininkams pasiūlyti klientams įvairias mokėjimo galimybes, įskaitant greitąjį atsiskaitymą, atsiėmimą parduotuvėje, nuolaidų kodus ir Shop Pay – geriausiai konvertuojančią atsiskaitymo parinktį internete. Dirbtinio intelekto poveikis darbo rinkai: ar turėsime mokytis visą gyvenimą?

Planai ir kainodara Shopify siūlo įvairius planus, tinkančius įvairaus dydžio verslams:

  • Starter: 5 USD/mėn.
  • Basic: 29 USD/mėn.
  • Grow: 79 USD/mėn.
  • Advanced: 299 USD/mėn.

2. Wix

Wix yra universalus drag-and-drop svetainių kūrėjas, siūlantis pritaikomas šablonus, svetainių prieglobą ir domeno registraciją. Wix siūlo paruoštus dizainus ir yra paprastas naudoti, jei nesate techniškai išprusęs.

Wix trūksta atsargų valdymo įrankių (pvz., perspėjimų apie mažas atsargas, kuriuos turi Shopify), negalima perkelti turinio keičiant dizainą, o norint pasiekti el. prekybos funkcijas, būtina atnaujinti į mokamą planą.

Kam skirta ši platforma?

Wix sukurtas supaprastinti internetinį pardavimą ir tinka tiems, kuriems reikia paprastos svetainės. Jis leidžia priimti mokėjimus, sekti užsakymus ir valdyti atsargas keliuose kanaluose.

El. prekybos funkcijos

Wix integruojasi su pardavimo kanalais, tokiais kaip Facebook ir Instagram, per trečiosios šalies programėlę Ecwid. Mobilioji programėlė leidžia valdyti svetainę, o kaip ir Shopify, yra integruota POS sistema asmeniniam pardavimui.

Tačiau Wix trūksta natūralių el. prekybos funkcijų, reikalingų daugeliui produktų pagrįstų verslų. Pavyzdžiui, nėra įmontuotų perspėjimų apie mažas atsargas, trūksta kitų atsargų valdymo funkcijų. Norint gauti šias funkcijas ir pardavinėti per socialinius tinklus, reikės naudoti trečiųjų šalių programėles.

Planai ir kainodara

Wix Core planas su pagrindinėmis el. prekybos funkcijomis prasideda nuo 29 USD per mėnesį, mokant kasmet.

3. BigCommerce

Kaip ir Shopify bei Wix, BigCommerce siūlo svetainių prieglobą ir pritaikymo galimybes jūsų el. prekybos parduotuvei, taip pat įrankius tarptautinei prekybai, SEO ir produktų sąrašų kūrimui prekyvietėse. BigCommerce siūlo aukščiausios kokybės funkcijas už mažesnes kainas, integruojasi su daugiau nei 65 mokėjimų teikėjais, palaiko daugiau nei 140 valiutų ir teikia telefono bei tiesioginio pokalbio palaikymą visuose planuose.

Kita vertus, BigCommerce turi mažiau intuityvų nustatymo procesą, ribotas svetainės dizaino pritaikymo galimybes, automatinius plano atnaujinimus pagal pajamas, kai pardavimai viršija ribas, ir tik 12 nemokamų temų.

Kam skirta ši platforma?

BigCommerce tinka įmonių lygio bendrovėms su funkcijomis, palaikančiomis didelio masto mažmeninę prekybą. Tačiau kai kurie vartotojai mano, kad platforma yra mažiau lanksti ir patogi, palyginti su kitomis.

El. prekybos funkcijos

BigCommerce integruojasi su pardavimo kanalais, tokiais kaip Google Shopping, Facebook, kainų palyginimo platformos, Amazon ir Etsy. Mobilioji programėlė leidžia peržiūrėti analitiką ir valdyti atsargas keliaujant, nors kai kurios funkcijos prieinamos tik Android. Nėra integruotos POS sistemos.

Planai ir kainodara

BigCommerce planai prasideda nuo 29 USD per mėnesį, mokant kasmet.

4. Adobe Commerce

Adobe Commerce yra nehostuojama el. prekybos platforma, siūlanti aukštą pritaikymo ir lankstumo lygį, tačiau dažniausiai reikalauja vidinio programuotojo, kad būtų išnaudotas visas jos potencialas ir palaikoma svetainė. Jai reikia techninių žinių, trūksta paruoštų el. prekybos funkcijų, o mokamos versijos gali būti brangios.

Kam skirta ši platforma?

Adobe Commerce skirta programuotojams ir dideliems verslams, norintiems pritaikomos internetinės parduotuvės.

El. prekybos funkcijos

Platforma integruojasi su Amazon pardavimo kanalais. Tačiau jai trūksta paruoštų funkcijų, skirtų sklandžiai daugiakanaliai strategijai. Nėra paprasto būdo įjungti socialinę prekybą ar prekyvietės pardavimus. Tas pats galioja ir tarptautiniams sandoriams.

Adobe Commerce taip pat neturi mobiliosios programėlės ar integruotos POS sistemos.

Planai ir kainodara

Adobe Commerce siūlo individualizuotą kainodarą, pagrįstą konkrečiais jūsų verslo poreikiais ir mastu.

5. WooCommerce

WooCommerce nėra griežtai el. prekybos platforma, tai nemokamas, atvirojo kodo papildinys, kuris paverčia WordPress svetainę internetine parduotuve.

WooCommerce skirtas tik WordPress vartotojams, yra nemokamas, su atvirojo kodo kodu ir pritaikomomis dizaino galimybėmis. Jis teikia pagrindines el. prekybos funkcijas be plėtinių ir turi aktyvią ekspertų bendruomenę.

Atminkite, kad papildiniai ir priegloba gali padidinti išlaidas, o klientų aptarnavimas yra ribotas.

Kam skirta ši platforma? Jei jau turite WordPress svetainę, orientuotą į tinklaraštį, WooCommerce integruoja el. prekybos galimybes, leidžiančias pridėti produktų sąrašus, pirkinių krepšelį ir atsiskaitymo funkcijas.

El. prekybos funkcijos WooCommerce palaiko integruotus pardavimo kanalus ir mokėjimų teikėjus, nors šios integracijos gali būti šiek tiek nesuderintos. Mobilioji programėlė leidžia pridėti produktus, valdyti užsakymus ir peržiūrėti analitiką. WooCommerce taip pat siūlo integruotą POS sistemą.

Su papildomais mokamais plėtiniais galite sukurti pažangesnę el. prekybos svetainę, įskaitant pritaikomas temas, siuntimą, saugumą ir kitas standartines funkcijas. Tačiau gali būti sunku sekti, kiek mokate, be to, reikia pridėti WordPress svetainės prieglobos ir priežiūros išlaidas.

Planai ir kainodara Nemokama, su papildomomis WordPress prieglobos ir papildinių kainomis. WordPress Commerce prieglobos planas kainuoja 45 USD per mėnesį.

6. Squarespace

Squarespace yra patogus drag-and-drop svetainių kūrėjas, siūlantis elegantišką dizainą ir el. prekybos galimybes, atnaujinus į aukštesnio lygio planą. Atnaujinus, Squarespace leidžia paversti svetainę internetine parduotuve su saugia atsiskaitymo sistema, priimančia mokėjimus per kelis šliuzus, tokius kaip Stripe, PayPal, Apple Pay ir Afterpay.

Squarespace privalumai: visiškai pritaikomi šablonai, galimybė parduoti fizinius produktus, paslaugas, dovanų korteles ir skaitmeninius atsisiuntimus, SEO įrankiai su aiškiomis gairėmis, 24/7 klientų aptarnavimas per el. paštą, AI pokalbių robotą ir socialinius tinklus.

Trūkumai: ribota lokalizacija tarptautinėms rinkoms (rodo tik vieną valiutą vienu metu), maža programėlių rinka (tik 36 papildiniai, palyginti su Shopify 8 000), nėra telefono palaikymo.

Kam skirta ši platforma?

Squarespace tinka tiems, kuriems reikia paprastos svetainės.

El. prekybos funkcijos

Squarespace apima atsargų sekimo ir valdymo funkcijas, tokias kaip siuntimo etikečių spausdinimas ir prenumeratos produktų pardavimas. Jei naudojate Squarespace svetainę, galite pridėti Shopify Buy Button už 5 USD per mėnesį, leidžiantį parduoti neribotą produktų skaičių per Shopify saugų atsiskaitymą.

Planai ir kainodara Pagrindinis planas prasideda nuo 16 USD per mėnesį, mokant kasmet.

7. Big Cartel

Big Cartel yra visiškai hostuojama el. prekybos platforma, skirta menininkams ir kūrėjams. Ji siūlo paprastą požiūrį į internetinį pardavimą, orientuotą į paprastumą ir pagrindines funkcijas.

Big Cartel siūlo ribotas pritaikymo galimybes be kodavimo žinių, turi mažą programėlių rinką su apie 30 tiesioginių integracijų, neturi įmontuoto apleistų krepšelių atkūrimo ar integruoto mokėjimų šliuzo (priklauso nuo trečiųjų šalių, tokių kaip Stripe ir PayPal). Be to, jos mastelio keitimas augantiems verslams yra ribotas.

Kam skirta ši platforma?

Big Cartel tinka smulkiems menininkams ir kūrėjams, kuriems reikia lengvai naudojamos platformos su pagrindinėmis funkcijomis. Ji siūlo nemokamą planą, leidžiantį įtraukti ir parduoti iki penkių produktų – idealu pradedantiesiems.

El. prekybos funkcijos

Nors Big Cartel nemokamas planas apima daugiau el. prekybos funkcijų nei daugelio kitų platformų nemokami pasiūlymai, mokami planai yra riboti. Pavyzdžiui, Platinum plane galite pridėti tik penkias nuotraukas vienam produktų sąrašui, o palaikomų mokėjimų šliuzų skaičius yra mažesnis nei kitų platformų.

Ji siūlo 17 nemokamų, mobiliesiems pritaikytų temų ir automatinius pardavimo mokesčių skaičiavimus bei pervedimus JAV pardavimams.

Planai ir kainodara Nemokamas planas ribojamas iki penkių produktų sąrašų. Mokami planai prasideda nuo 12 USD per mėnesį, mokant kasmet.

8. Square Online

Square Online, anksčiau žinomas kaip Weebly, yra paprasta el. prekybos platforma smulkiems verslams. Ji integruojasi su Square mokėjimų sprendimais, sujungdama internetinius ir parduotuvinius pardavimus.

Square Online turi patogią sąsają su lengvu nustatymu, o jos mobiliesiems pritaikytas dizainas veikia visuose įrenginiuose. Pritaikymo galimybės nemokamame plane yra ribotos, realaus laiko siuntimo tarifai prieinami tik Premium plane, o aukščiausios kokybės klientų aptarnavimas ribojamas aukščiausio lygio planu.

Kam skirta ši platforma?

Square Online tinka prekybininkams, jau naudojantiems Square fizinių parduotuvių pardavimams ir norintiems plėstis internete. Platformos integracija su Square mokėjimų sistema palengvina pardavimų valdymą įvairiuose kanaluose.

El. prekybos funkcijos

Galite pradėti kurti parduotuvę nemokamai su Square Online. Tačiau norėdami naudoti savo domeną ar pašalinti programėlės reklamas, turėsite atnaujinti į mokamą el. prekybos planą. Papildomų pardavimo kanalų ir pažangių funkcijų integravimas taip pat gali būti sudėtingesnis nei su kitomis platformomis.

Planai ir kainodara

Nemokamas planas prieinamas tik su sandorio mokesčiais. Norėdami pasiekti didesnes funkcijas ir pašalinti Square prekės ženklą, turėsite atnaujinti į mokamą planą, kuris prasideda nuo 29 USD per mėnesį, mokant kasmet.

9. Shift4Shop

Shift4Shop yra paprastas įrankis internetinei parduotuvei kurti, siūlantis nesudėtingą nustatymą ir mobiliesiems pritaikytą dizainą.

Tačiau jos sąsaja gali būti perkrauta ir sudėtinga naršyti dėl daugybės funkcijų.

Kam skirta ši platforma?

Shift4Shop nėra perpildyta funkcijomis, bet yra lengvai naudojama ir tinka mobiliesiems vartotojams. Platforma taip pat leidžia susieti parduotuvę su kitomis programomis per jos API, todėl yra lanksti tiems, kuriems reikia pagrindinių el. prekybos funkcijų.

El. prekybos funkcijos

Shift4Shop siūlo mobiliesiems pritaikytas temas su neribotais puslapiais, vieno puslapio atsiskaitymo parinktį ir suderinamumą su daugiau nei 160 mokėjimų procesorių.

Shift4Shop integruojasi su eBay, Amazon ir Facebook pardavimo kanalais. Tačiau ji neturi mobiliosios programėlės. POS parinktys prieinamos už papildomą mokestį.

Planai ir kainodara Planai prasideda nuo 39 USD per mėnesį naujiems klientams, naudojantiems PayPal ar kitus mokėjimų procesorius. Jei naudojate Shift4Shop kaip mokėjimų procesorių ir turite bent 1 000 USD mėnesinių pardavimų, mėnesinio mokesčio nėra.

10. Volusion

Volusion yra viena seniausių el. prekybos platformų, įkurta 1999 m. Volusion palengvina integraciją su daugiau nei 30 mokėjimų šliuzų ir teikia esminius įrankius internetinei parduotuvei kurti be nereikalingų komplikacijų.

Kam skirta ši platforma?

Volusion skirta padėti smulkiems verslams pradėti veiklą internete su paprastu požiūriu į pagrindinio puslapio ir produktų puslapių kūrimą. Darbuotojai vis labiau vertina netradicinį darbo organizavimą

El. prekybos funkcijos

Volusion paprastas nustatymas leidžia sutelkti dėmesį į fizinių prekių pardavimą. Tačiau platforma nepalaiko skaitmeninių produktų pardavimo. Taigi, jei norite parduoti el. knygas ar muziką, reikės kito el. prekybos sprendimo. Pagrindiniame plane yra ribotos funkcijos, jis išlieka brangus, taip pat yra pardavimų apimties ir produktų sąrašų ribos.

Volusion palaiko platų mokėjimų parinkčių asortimentą ir yra pritaikomas.

Planai ir kainodara Planai prasideda nuo 35 USD per mėnesį.

11. OpenCart

OpenCart yra nemokama, atvirojo kodo el. prekybos platforma, kurią lengva nustatyti.

Tačiau, palyginti su naujesnėmis alternatyvomis, tai pasenusi platforma, turi ribotas šablonų parinktis, siūlo mažiau papildinių nei kitos savarankiškai hostuojamos platformos, tokios kaip WooCommerce, ir reikalauja išorinės prieglobos.

Kam skirta ši platforma?

OpenCart tinka verslams, norintiems kurti ir valdyti kelias parduotuves.

El. prekybos funkcijos

OpenCart turi daugiau nei 13 000 modulių ir nemokamų temų, kuriomis galite kurti savo svetainę, taip pat daug integracijų, kad sujungtumėte savo įrankius. Ji apima prietaisų skydelį, rodantį svarbius el. prekybos rodiklius, tokius kaip pardavimai ir pakartotiniai klientai.

OpenCart palaiko daugiau nei 40 kalbų, siūlo kelių vartotojų valdymą su skirtingais vaidmenimis ir privilegijomis, ir yra suderinama su daugybe mokėjimo metodų (daugiau nei 36 integruotos parinktys).

Planai ir kainodara

Nemokama.

El. prekybos platformos pasirinkimas: Funkcijų kontrolinis sąrašas

Jei pradėjote verslą ir esate pasiruošę pasirinkti el. prekybos platformą, pravartu sudaryti funkcijų kontrolinį sąrašą. Geriausia el. prekybos programinė įranga jums gali skirtis nuo kitos prekybininko platformos – turite atsižvelgti į savo unikalius verslo tikslus ir kokie įrankiai padės juos pasiekti.

Kurdami savo kontrolinį sąrašą, apsvarstykite, ar jums būtų naudingos šios populiarios funkcijos:

  • Saugus, patikimas atsiskaitymas ir mokėjimų šliuzai
  • Internetiniai ir neinternetiniai pardavimo kanalai
  • AI pagalba
  • Prieglobos aplinka
  • Atsargų valdymas ir siuntimas
  • Rinkodaros ir klientų augimo įrankiai
  • Saugumo funkcijos
  • Verslo ir finansų valdymo funkcijos
  • Palaikymas

Saugus, patikimas atsiskaitymas ir mokėjimų šliuzai

Atsiskaitymas yra pagrindinė jūsų el. prekybos svetainės dalis. Jums reikia apsaugoto ir patikimo būdo priimti mokėjimus, užtikrinant, kad procesas būtų greitas ir sklandus pirkėjams.

Pavyzdžiui, Shop Pay padidina atsiskaitymo greitį keturis kartus. Shopify taip pat siūlo paprastas integracijas su daugiau nei 100 mokėjimų šliuzų, kad galėtumėte pasiūlyti aktualiausius mokėjimo būdus savo auditorijai, nesvarbu, kur jie yra pasaulyje.

Be to, ypač svarbu įkvėpti pasitikėjimą šioje stadijoje, todėl norėsite pritaikyti pažįstamus mokėjimo būdus, tokius kaip mobiliosios piniginės ir PayPal. Šios žinomos platformos gali padėti klientams jaustis patogiau teikiant mokėjimo informaciją ir tuo pačiu palengvinti jų atsiskaitymo procesą.

Internetiniai ir neinternetiniai pardavimo kanalai

Gera el. prekybos platforma turėtų sklandžiai integruoti jūsų internetinius ir neinternetinius pardavimo kanalus. Tai reiškia turėti fizinę pardavimo vietą (POS) sistemą, kuri sinchronizuojasi su jūsų internetine parduotuve. Oberlo startuolis

Taip pat apsvarstykite, kokie POS įrenginiai yra prieinami. Ar platforma gamina savo POS įrangą, ar reikės naudoti trečiosios šalies sprendimą? Ar yra patogių parinkčių sandoriams tvarkyti pop-up renginiuose, turgaus stenduose ar per jūsų mobilųjį telefoną?

AI pagalba

AI keičia el. prekybos platformų veikimą, padarydama jas išmanesnėmis ir labiau reaguojančiomis į prekybininkų ir klientų poreikius. Pavyzdžiui, Shopify integruota AI, Shopify Magic, gali automatiškai rašyti produktų aprašymus, redaguoti vaizdus ir koreguoti svetainės turinį, kad jis puikiai atitiktų jūsų prekės ženklo balsą.

Daugelis šiuolaikinių el. prekybos platformų taip pat integruoja AI į savo klientų aptarnavimą, padėdamos vartotojams išnaudoti platformos galimybes, bet taip pat teikdamos patobulintą įrankį vartotojams pridėti prie savo parduotuvių. Pavyzdžiui, Shopify AI gali generuoti personalizuotus atsakymus į klientų užklausas, leidžiančius greitai ir efektyviai atsakyti savo pirkėjams.

Prieglobos aplinka

Jūsų domeno priegloba turės įtakos jūsų el. prekybos svetainės kainai, veikimui ir saugumui. Patikimas prieglobos teikėjas užtikrina, kad jūsų svetainė visada būtų prieinama, greitai įsikrautų ir būtų apsaugota nuo kibernetinių grėsmių.

Kai kurios el. prekybos platformos, tokios kaip Shopify, apima prieglobą. Savarankiškas svetainės priegloba suteikia daugiau kontrolės ir pritaikymo galimybių, tačiau taip pat padidina saugumo ir techninių problemų riziką.

Atsargų valdymas ir siuntimas

Jei rimtai ketinate pardavinėti, verta pasirinkti el. prekybos platformą, kuri padės sekti atsargų lygius, valdyti užsakymus ir automatizuoti vykdymą.

Ieškokite platformos su tvirtomis siuntimo galimybėmis, įskaitant integraciją su kurjerių tarnybomis, skirtingų siuntimo paslaugų pasiūlymą klientams ir grąžinimų tvarkymą.

Rinkodaros ir klientų augimo įrankiai

SEO įrankiai, el. pašto rinkodaros įrankiai, socialinių tinklų integracija ir klientų atsiliepimų funkcionalumas padės sukurti nuolatinę rinkodaros strategiją.

Nesvarbu, kokia jūsų niša, turėsite investuoti laiką į savo internetinės parduotuvės reklamą ir prekės ženklo kūrimą – tinkama el. prekybos platforma jums padės. Ieškokite pažangių funkcijų, tokių kaip lojalumo programos, personalizuotos rekomendacijos ir klientų segmentacija.

Saugumo funkcijos

Saugumas yra itin svarbus el. prekyboje. Jūsų platforma turėtų teikti tvirtas saugumo funkcijas, kad apsaugotų jūsų verslą ir klientų duomenis. Tai apima SSL sertifikatus, dviejų veiksnių autentifikavimą ir atitikimą PCI DSS standartams saugiam mokėjimų apdorojimui.

Verslo ir finansų valdymo funkcijos

Tinkama el. prekybos platforma taip pat siūlys funkcijas, padedančias valdyti jūsų verslą ir finansus. Tai apima pardavimų ataskaitas ir analitiką, pardavimo mokesčių skaičiavimą ir integraciją su buhalterine programine įranga.

Palaikymas

Galiausiai, apsvarstykite el. prekybos platformos teikiamo klientų aptarnavimo lygį. Ieškokite platformų, tokių kaip Shopify, siūlančių 24/7 palaikymą per kelis kanalus, įskaitant telefono palaikymą, el. paštą ir tiesioginį pokalbį.

Savarankiškos pagalbos ištekliai, tokie kaip vadovėliai ir žinių bazės straipsniai, taip pat puikiai tinka greitiems sprendimams.

El. prekybos platformos pasirinkimas: Verslo poreikiai

Be el. prekybos platformos funkcijų, taip pat pagalvokite apie savo verslo poreikius. Apsvarstykite šiuos jūsų dabartinės situacijos ir ateities tikslų aspektus:

  • Žinokite savo išlaidas
  • Raskite tinkamą el. prekybos platformą savo verslo modeliui
  • B2C vs. B2B el. prekybos platformos
  • Apsvarstykite savo ateities verslo planus

Žinokite savo išlaidas

Nors biudžetas neturėtų būti vienintelis lemiamas veiksnys, jis neabejotinai svarbus. Dauguma verslų pirmąjį metus išleidžia tūkstančius dolerių. Shopify tyrimai rodo, kad išlaidos paprastai pasiskirsto taip:

Kadangi yra tiek daug kitų verslo aspektų, kuriuos reikia finansuoti, būtina rasti el. prekybos platformą, kuri neišsekins jūsų biudžeto, bet vis tiek turės reikiamas funkcijas veikti ir generuoti pelną.

Vertindami išlaidas, žiūrėkite ne tik į nustatymo ir mėnesinius mokesčius. Taip pat norėsite atsižvelgti į mokėjimų apdorojimo mokesčius ir trečiųjų šalių integracijų pridėjimo išlaidas. Atminkite, jei priegloba nėra įtraukta, taip pat turėsite įskaičiuoti šias išlaidas. Kodėl verslai internete žlunga

Raskite tinkamą el. prekybos platformą savo verslo modeliui

Internetinis pardavimas turi daug formų. Galite parduoti materialius arba skaitmeninius produktus, taip pat atsirado ir kitų verslo modelių. Pavyzdžiui, jei užsiimate dropshipping, norėsite el. prekybos platformos, kuri lengvai prisijungia prie dropshipping tiekėjų.

Platforma kaip Shopify turi daug programėlių, kurias galite pridėti prie savo svetainės, kad pardavimas būtų lengvesnis įvairiems verslo modeliams. Pavyzdžiui, yra programėlių spausdinimui pagal užsakymą ir prenumeratos verslams, kurios palengvina veiklą Shopify platformoje, palyginti su kitomis platformomis.

Nemokamas įrankių rinkinys pardavėjams

Pasirinkite domeną, sukurkite logotipą, generuokite siuntimo etiketes ir daugiau su Shopify nemokamais internetiniais įrankiais, skirtais jūsų verslo augimui.

Naršykite įrankius

B2C vs. B2B el. prekybos platformos

Panašiai, supratimas, ar jūsų verslas pirmiausia aptarnauja vartotojus (B2C), ar kitus verslus (B2B), gali reikšmingai paveikti jūsų el. prekybos platformos pasirinkimą.

B2C platformos turėtų būti greitos, lengvai naudojamos ir optimizuotos sklandžiam pirkimo procesui. Svarbios funkcijos apima mobiliesiems pritaikytą dizainą, greitą atsiskaitymą ir efektyvius rinkodaros įrankius.

B2B platformos turi tvarkyti sudėtingus sandorius, tokius kaip masiniai užsakymai ir derybinės kainos. Jos turėtų palaikyti apimties kainodarą, pritaikytus katalogus ir santykių valdymą.

Apsvarstykite savo ateities verslo planus

Nors jūsų verslas gali turėti kuklią pradžią, tikėtina, kad turite viziją, kur norite jį nuvesti ateityje. Šie tikslai yra svarbūs, net jei neplanuojate tapti pasauliniu prekės ženklu.

Galbūt norėsite pridėti fizinę mažmeninę prekybą prie savo verslo. Su ribota el. prekybos platforma POS integracijos gali būti sudėtingos. Rizikuojate turėti netikslius atsargų duomenis dėl nesuderintų internetinių ir asmeninių sistemų.

Su platforma kaip Shopify viskas sekama ir sinchronizuojama vienoje vietoje. Taigi turėsite tikslius atsargų ir pardavimų duomenis bet kuriuo metu – ir galėsite greitai pradėti asmeninius pardavimus. Taip pat galite pridėti paslaugas, tokias kaip vietinis pristatymas, ir pasinaudoti Shopify Fulfillment Network.

Daugeliui verslų vėliau reikia papildomo finansavimo. Mūsų analizė rodo, kad net du trečdaliai verslininkų pradiniame etape naudoja asmenines santaupas savo verslui finansuoti. Net 23 % skolinasi pinigus iš draugų ir šeimos, o 21 % naudoja asmenines paskolas, kad pradėtų.

Tačiau kitos verslo finansavimo galimybės kelia mažesnę riziką asmeniniams santykiams. Ieškokite el. prekybos platformų, teikiančių pagalbą prekybininkams, pavyzdžiui, Shopify Capital smulkaus verslo skolinimą.

Pleiskite savo augantį verslą su įmonių funkcijomis

Pasiruošę tvarkyti didelės apimties pardavimus ir sudėtingas operacijas? Išbandykite 1 mėnesį Shopify Plus už 399 USD ir atrakinkite pažangią automatizaciją, masines operacijas, skirtą palaikymą ir įmonių lygio įrankius, skirtus augantiems verslams.

Kokios yra el. prekybos platformų rūšys?

Norėdami, kad jūsų internetinė parduotuvė būtų prieinama visuomenei, jums reikia prieglobos sprendimo. Priegloba saugo jūsų informaciją serveryje, leidžiančiame interneto vartotojams apsilankyti jūsų svetainėje ir peržiūrėti turinį.

Kiekviena svetainė yra kur nors hostuojama, tai reiškia, kad ji turi skirtą serverio vietą iš teikėjo. Kai kurios el. prekybos platformos turi integruotą prieglobą, o kitos reikalauja savarankiškos prieglobos arba atvirojo kodo prieglobos.

Hostuojamos (debesų) el. prekybos platformos

Kai kurie svetainių kūrėjai yra hostuojamos platformos, tai reiškia, kad jums nereikia rūpintis savo prieglobos nustatymu (ir papildomais mokesčiais). Pavyzdžiui, Shopify parduotuvės apima svetainės prieglobą kiekviename plane.

Kūrimas ant hostuojamos el. prekybos platformos suteikia daugiau laisvės sutelkti dėmesį į savo verslo valdymą, o ne gesinti gaisrus, kuriuos sukelia prastovos ir būtinybė taisyti klaidas. Pavyzdžiui, visi Shopify platformos atnaujinimai yra automatiniai ir be rūpesčių, todėl jūsų svetainė visada bus atnaujinta.

Savarankiškai hostuojamos el. prekybos platformos

Savarankiškai hostuojamos arba nehostuojamos el. prekybos platformos reikalauja, kad prekybininkai naudotų savo serverio vietą arba mokėtų už vietos nuomą iš prieglobos teikėjo. Tai komplikuoja svetainės valdymą, nes jūs atsakote už atnaujinimus, priežiūrą ir klaidų taisymą. Savarankiška priegloba taip pat reikalauja daugiau vidinių išteklių. Gegužę – svarbūs pokyčiai tūkstančiams „Shopify“ vartotojų

Savarankiškai hostuojamos el. prekybos platformos paprastai yra atvirojo kodo, o vartotojai turi patys rasti trečiąsias šalis, kurios hostuotų jų svetainės duomenis. Trečiųjų šalių prieglobos teikėjai ima mokesčius už savo paslaugas, kurie greitai kaupiasi. Šios prieglobos paslaugos dažnai naudoja pakopines kainodaros struktūras, todėl tie, kurie renkasi žemiausius planus, gauna mažai klientų aptarnavimo. Tai gali palikti jus be pagalbos svarbiuose pardavimų momentuose, pavyzdžiui, per srauto šuolį po netikėtos žiniasklaidos aprėpties.

Savarankiškos vs. debesų hostuojamos prieglobos privalumai

Savarankiškai hostuojamos el. prekybos platformos siūlo aukštą pritaikymo ir kontrolės lygį. Kadangi jūs organizuojate savo svetainės prieglobą, turite laisvę keisti serverius, modifikuoti kodą ir kurti individualizuotą internetinės parduotuvės sąranką.

Tačiau tai ateina su atsakomybe valdyti prieglobą. Turėsite užtikrinti, kad klientų informacija visada būtų saugi, ir spręsti visas iškylančias technines problemas.

Šie pagrindiniai el. prekybos platformos valdymo elementai yra tvarkomi su debesų hostuojamu sprendimu. Integruotos saugumo priemonės ir automatiniai atnaujinimai užtikrina, kad jūsų internetinė parduotuvė visada veiktų su naujausia programine įranga, įskaitant saugumo atnaujinimus.

Reklama
Komentuokite

Populiariausia

Exit mobile version