Paskelbta
8 mėnesiai prieš-
By
RobertaBalenciaga – tai ne tik prabangos mados prekės ženklas, bet ir inovacijų lyderis, drąsiai eksperimentuojantis su naujomis technologijomis. Pastaraisiais metais mada ir dirbtinis intelektas (DI) vis dažniau susipina, keičiant tiek kūrybos, tiek rinkodaros, tiek pirkimo procesus. Bet kaip Balenciaga pritaiko DI savo veikloje, ir ar tai gali pakeisti mados industriją?
Balenciaga garsėja savo netikėtais dizaino sprendimais, tačiau ar žinojote, kad DI taip pat gali kurti drabužius?
Dirbtinio intelekto modeliai, tokie kaip „generatyviniai neuroniniai tinklai“, gali analizuoti tūkstančius Balenciaga kolekcijų ir kurti naujus, futuristinius dizainus, kurie atitinka prekės ženklo stilių.
Balenciaga jau eksperimentavo su DI kuriant:
Mados pramonėje DI naudojamas ne tik dizainui, bet ir rinkodarai. Balenciaga pasitelkia DI analizuoti pirkėjų elgseną ir pateikti jiems personalizuotus pasiūlymus. Dirbtinis intelektas Lietuva
Kaip tai veikia?
Balenciaga yra vienas iš prekės ženklų, eksperimentuojančių su metavisata (Metaverse) – skaitmeniniu pasauliu, kuriame žmonės gali įsigyti ir dėvėti virtualius drabužius. Mados marketingas
Ką tai reiškia mados ateičiai?
Tai rodo, kad DI ir skaitmeninės technologijos gali iš esmės pakeisti tradicinę madą, suteikdamos naujų galimybių tiek kūrėjams, tiek pirkėjams.
Balenciaga, kaip ir daugelis kitų prabangių prekės ženklų, diegia DI technologijas į savo el. prekybos sistemas, siekdama suteikti dar geresnę pirkimo patirtį. Tapkite meninio eksperimento dalimi: „Mados infekcija“ kviečia į unikalią patirtį ir siūlo būdą, kaip bilietus įsigyti pigiau
DI gali padėti:
Balenciaga jau įrodė, kad DI gali tapti svarbiu mados ateities elementu – nuo kūrybos iki pardavimų ir klientų aptarnavimo. Šis prabangos prekės ženklas yra vienas iš inovatorių, kurie demonstruoja, kaip technologijos gali pakeisti mados pasaulį.
Ar tai reiškia, kad ateityje DI kurs visus mūsų drabužius? Galbūt ne iš karto, tačiau viena aišku – mados industrija niekada nebebus tokia pati.
Lietuviai – tarp pirmųjų: ką tik įkurtas fondas investuoja išskirtinai į tvarios mados inovacijas
Per pastaruosius metus influencerių rinkodara iš paprasto turinio kūrimo tapo vienu efektyviausių būdų pasiekti auditoriją. Tačiau „Black Friday“ laikotarpiu ši komunikacijos priemonė įgauna visai kitą prasmę. Tai...
Estijoje įsikūrusi tarptautinė viešbučių grupė „Legend Hotels“ žengia į Lietuvą ir tampa naujuoju žinomo viešbučio „Novotel Vilnius Centre“ operatoriumi. Tai...
Telekomunikacijų bendrovė „Telia Lietuva“ toliau efektyvina veiklą ir keičia įmonės valdymo struktūrą. Nuo lapkričio 1 d. įmonė sujungs technologijų ir...
Perdegimas nėra tik madingas žodis – tai realybė, su kuria susiduria vis daugiau darbuotojų. Draudimo bendrovės BTA duomenimis, psichikos sveikatos...
Nekilnojamojo turto (NT) vystymo bendrovė „Formo“ susitarė su banku „Bigbank“ dėl 12 mln. eurų finansavimo, skirto moderniam gyvenamajam NT projektui „Astronomijos...
Ruduo įprastai asocijuojasi su jaukumu, ramybe ir gamtos grožiu, tačiau vairuotojams šis sezonas neretai tampa rimtu išbandymu. Kasdienėse kelionėse slypi...
Siekiant sumažinti kainų atotrūkį su Lenkija ir paskatinti vežėjus degalus vėl pirkti Lietuvoje, ekspertai siūlo nustatyti konkurencingą dyzelino akcizą, kuris galėtų...
Atrodo, stabdymas – paprastas veiksmas: pamatei kliūtį, paspaudei pedalą, automobilis sustojo. Tačiau realybėje viskas kur kas sudėtingiau. Reakcijos laikas, kelio...
Gyvūno auginimas visada palieka ekologinį pėdsaką, bet mes galime jį sumažinti savo sąmoningais pasirinkimais. Ne tik švaresnė aplinka, bet ir...
Antradienį, spalio 7 d., visoje Lietuvoje vyks Gyventojų perspėjimo ir informavimo sistemos (GPIS) patikrinimas – nuo 11 val. 52 min....