Paskelbta
5 mėnesiai prieš-
Lietuvos marketingo asociacija (LiMA) jau kitą savaitę organizuoja konferenciją internetu „B2B marketingas’25“, skirtą apžvelgti naujienas bei pasidalinti praktiniais patarimais ir įžvalgomis, kaip efektyviau organizuoti marketingą verslas verslui (B2B) segmente.
Verslas verslui pardavimų pokyčiai
„B2B pardavimai išgyvena didžiulę transformaciją, kurią skatina skaitmenizacija, besikeičiantis pirkėjų elgesys ir vis didėjanti vertybėmis paremto pardavimo svarba“, – sako renginio generalinio rėmėjo „Southwestern Consulting“ pardavimų efektyvumo verslo treneris Šarūnas Rapalis.
Tradiciniai šaltieji skambučiai tampa vis mažiau veiksmingi, nes pirkėjai tikisi suasmenintų, įžvalgomis pagrįstų pokalbių, kurie iš tiesų prideda vertės jų sprendimų priėmimo procesui, todėl pardavimų komandos pereina prie konsultacinio pardavimo.
Kitas svarbus pokytis – didėjantis socialaus pardavimo ir nuomonių lyderystės vaidmuo. Perkančios įmonės dabar atlieka išsamius tyrimus dar prieš pirmą tiesioginį kontaktą su pardavėju, todėl patikimumas ir ekspertinės žinios turi būti pademonstruotos gerokai anksčiau. Pardavimų profesionalai, kurie aktyviai kuria turinį ir verte dalinasi plačiai – per „LinkedIn“, seminarus ir dalindamiesi industrijos įžvalgomis – lenkia tuos, kurie vis dar remiasi tik tradiciniais metodais.
„B2B pardavimų ateitis susijusi ne su tuo,kaip parduoti daugiau, o kaip parduoti protingiau – pasitelkiant duomenis, psichologiją ir technologijas, siekiant užmegzti prasmingus ryšius ir kurti ilgalaikius partnerystės santykius“, – teigia Š. Rapalis.
Konferencijoje – naujienos ir praktiniai patarimai
Į klausimus, kokios bus B2B marketingo naujovės ir tendencijos 2025-taisiais bei kaip adaptuoti B2B strategiją, dviejų dienų konferencijoje atsakys net 11 profesionalų.
Konferenciją atidarys „Eika” grupės rinkodaros ir komunikacijos vadovas ir LiMA valdybos narys Irmantas Matilionis, SMP, kuris pasidalins praktiniais patarimais, kaip išvengti B2B marketingo spąstų ir sukurti rinkodaros sistemą, kuri generuoja realią vertę bei pardavimus. „Truth.” strategas Tomas Bartninkas įrodys, kad B2B komunikacija gali būti įtrauki, kūrybiška ir originali bei pateiks praktinius patarimus, kaip kurti paveikią B2B komunikaciją.
Realiu pavyzdžiu, kaip „Omnisend” atrado savo balsą ir du kartus pagerino rezultatus, pasidalins „Omnisend” prekinio ženklo vadovė Pija Ona Indriūnaitė. Ji atskleis, kaip prekės ženklą paversti diskusijų tema, o „6Loops” bendraįkūrėja Marija Senkus papasakos, su kokiais iššūkiais susidūrė bei kokias pamokas išmoko įvedant „Treatwell” platformą į Lietuvos rinką.
„Evolvery” partneris ir „Unconditional Agency” bendraįkūrėjas Radvilas Šeputis, SMP kalbės apie e. komerciją B2B segmente. Pirmąją konferencijos popietę uždarys „Pardavimų akademija” įkūrėja ir vadovė Lina Gelažnikienė atsakydama, kodėl verta dažniau atsigerti kavos pardavimų ir marketingo padalinių kolegoms.
Vasario 20-osios dienos popietė prasidės su „Synthesis consulting group” strategu Edvinu Valikoniu, kuris pasidalins savo patirtimi, kada yra teisingas laikas atnaujinti prekės ženklą, o „We are marketing” partneris Julius Kaknevičius apžvelgs, kaip įmonėje sugeneruojamos vertingos ekspertinės įžvalgos ir kaip jas paversti galingais komunikacijos įrankiais.
Savo patirtimi, kaip pritaikius Account Based Marketing strategiją lengvai užmegzti ryšį, kurti santykius ir pelnyti pasitikėjimą su klientais visame pasaulyje dalinsis „Exacaster” produkto ir rinkodaros vadovas Egidijus Pilypas.
Apie el. pašto rinkodarą ir kaip ją efektyviai taikyti B2B segmente papasakos „NFQ.email” padalinio vadovas, LiMA valdybos narys Matas Pocius, SMP. Konferenciją uždarys „We are marketing” partnerė Jorė Astrauskaitė, pasidalindama paslaptimis, kurias išgirdo pokalbiuose su devyniais Lietuvos IT įmonių marketingo vadovais apie pirkėjų poreikių supratimą.
Konferenciją organizuoja Lietuvos marketingo asociacija (LiMA), sukaupusi daugiau nei dvidešimties metų veiklos patirtį, vienijanti daugiau nei 1300 narių bendruomenę Lietuvoje ir siekianti stiprinti marketingo profesiją šalyje.
Dviejų popiečių konferencija „B2B marketingas’25“ vyks vasario 19-20 dienomis internetu. Daugiau informacijos čia.
Lietuvos marketingo asociacijos vadove tampa Jurga Varanavičė
Programuoti gali kiekvienas: dirbtinis intelektas praverčia ir finansininkams, ir personalo specialistams
Pasirūpina ne tik savo darbuotojais: technologijų bendrovės organizuoja stovyklas vaikams
Dirbtinis intelektas – ne magiška piliulė, bet nepamainoma pagalba optimizuojant verslo procesus
Ekspertas tikina: dirbtinis intelektas – ne baubas, o pagalbininkas aptarnaujant klientus
Kas įkvepia stipriausius? TOP 10 marketingo vadovai atskleidė, kokiais principais ir vertybėmis jie vadovaujasi siekdami tikslų
Verslas – prieš GPM didinimą: talentai pasirinks dirbti ten, kur jų indėlis vertinamas, o ne baudžiamas
„EIKA“ tampa „EIKA Group“ – pristato naujus prekių ženklus ir pokyčius
Šiaulių bankas ruošiasi pokyčiams – keis pavadinimą į „Artea“
Prognozės: 50 % biuro darbo vietų gali išnykti. Ar Lietuva pasiruošusi šiam pokyčiui, ir ką turi daryti darbuotojai bei valdžia?...
Gran Kanarija ir toliau traukia platų tarptautinių pirkėjų ratą – nuo tų, kurie persikelia dėl geresnio gyvenimo būdo, iki investuotojų,...
Graikijos nekilnojamojo turto rinka 22025 metais yra pasirengusi toliau augti, didėjant nekilnojamojo turto vertei ir išliekant stabiliai paklausai tiek iš...
Kaina, vieta, plotas ir statytojo patirtis – tai pagrindiniai kriterijai renkantis naują būstą. Vis dėlto daugelis pirkėjų išsamiau neįvertina aspektų,...
Jūs jau išbandėte „ChatGPT“, galbūt keletą kitų dirbtinio intelekto (DI) įrankių (tarkime, „RightBlogger“), ir dabar svarstote, kaip su DI užsidirbti...
Ilsėtis turėtų būti natūralu. Vis dėlto vis daugiau žmonių sako, kad net per atostogas jiems nepavyksta iš tikrųjų atsipalaiduoti –...
Skaičiuojant paskutines valandas iki didžiausių Baltijos šalyse „Aurum 1006 km lenktynių“ starto, „Circle K Miles+“ komandos lenktynininkas Eimantas Navikauskas atskleidžia,...
Baltijos šalys Europoje išsiskiria ne tik greitai augančiu kibernetinių atakų skaičiumi, bet ir unikaliu jų pobūdžiu. Nepaisant to, kad Lietuvoje...
Kai namuose kažkas negerai, dažniausiai tai pirmieji pajaučia augintiniai. Šio įvykio pagrindinis herojus – mažas baltas šuniukas, kuris, būtent dėl...
Įsibėgėjusi vasara daugeliui dirbančių tėvų Lietuvoje – tikras galvosūkis: kaip pasirūpinti vaikais, kai mokyklos atostogauja, o darželiai užveria duris? Specialistai...