Paskelbta
2 mėnesiai prieš-
By
RobertaReklama televizijoje yra viena iš efektyviausių, tačiau ir brangiausių reklamos formų. Jos kaina priklauso nuo daugelio veiksnių, tokių kaip transliacijos laikas, kanalo populiarumas, reklamos trukmė ir auditorijos dydis. Norint suprasti, kiek gali kainuoti televizijos reklama, verta išnagrinėti pagrindinius aspektus.
Reklamos kaina skiriasi priklausomai nuo šalies ir konkretaus televizijos kanalo. Pavyzdžiui:
Jeigu televizijos reklama atrodo per brangi, galima rinktis pigesnes alternatyvas:
Televizijos reklamos kaina priklauso nuo daugelio veiksnių, tačiau tinkamai suplanuota kampanija gali suteikti didelę naudą prekės ženklui. Svarbu įvertinti savo biudžetą, tikslinę auditoriją ir pasirinkti optimalų reklamos transliacijos laiką bei kanalą.
„Visa“, pasaulinė skaitmeninių mokėjimų lyderė, paskelbė apie išplėstą perpardavėjų partnerystę ir investiciją į „Mynt“ – Švedijoje įkurtą „SaaS“ (liet. „sistema...
Sostinėje ketvirtadienio rytą kartu su pirkėjais po keturis mėnesius trukusių atnaujinimo darbų išpakuota plačiausio asortimento lietuviško prekybos tinklo „Maxima“ parduotuvė....
Kaune veikianti elektroninės prekybos bendrovė „Bison Commerce“ pradėjo aktyvią naujų darbuotojų paiešką, pristatydama išskirtinę ir dėmesį patraukiančią reklamos kampaniją. Miesto...
Nuosavas namas – daugelio žmonių gyvenimo tikslas. Tačiau kylančios statybų kainos ir nuolat besikeičianti rinka verčia susimąstyti, kiek šiandien kainuoja...
Nuo kelių mėnesių iki kelių metų. Tiek laiko gali užtrukti sėkmingai paruošti įmonę pardavimui. Kiek ilgai visas šis procesas užtruks...
Elektrinius paspirtukus ar dviračius šiandien turi kone kiekviena šeima. Tačiau kartu su jų populiarumu auga ir pavojai – vien per...
Tobulėjant sukčiams, tenka skirti vis daugiau laiko ir pastangų, kad atskirtume kenksmingus laiškus, skambučius ar žinutes nuo realiai egzistuojančių žmonių...
Nors Lietuvos darbo rinkoje šiuo metu dominuoja Y kartos, gimusių 1981–1996 m., darbuotojai, vyresnių kartų – demografinio sprogimo (gimę 1946–1964...
Atsinaujinanti energija tampa vis svarbesniu veiksniu, kalbant apie verslo tvarumą ir ilgalaikę sėkmę. Šiandien, kai pasaulis susiduria su klimato kaita...
Elektromobiliams vis labiau įsitvirtinant pasaulinėje rinkoje kaip aplinkai draugiškoms ir ekonomiškoms transporto priemonėms, jų populiarumas auga ir Lietuvoje. Vykstant sparčiai...