Paskelbta
10 mėnesių prieš-
Sparčiai kintanti skaitmeninio marketingo aplinka nuolat kelia iššūkių: kaip nepraleisti svarbiausių socialinių tinklų atnaujinimų, algoritmų pasikeitimų, turinio tendencijų ir kaip išsiskirti vis aštrėjančioje konkurencinėje aplinkoje. Lietuvos marketingo asociacija (LiMA) jau devintus metus organizuoja 3 popietes trunkančią konferenciją „Digital Marketing Update’25“ internetu, skirtą skaitmeninio marketingo tendencijoms pristatyti bei pasidalinti praktiniais patarimais.
„Džiaugiamės, kad šiais metais savo patirtimi ir įžvalgomis apie skaitmeninį marketingą, socialinių tinklų naujienas bei laukiančias tendencijas dalinsis 18 profesionalų. Tikimės, kad naujausių tendencijų pristatymai bei sėkmingi pavyzdžiai įkvėps marketingistus atnaujinti marketingo veiksmų planus ir taip lengviau priimti tinkamus sprendimus dinamiškoje skaitmeninio marketingo aplinkoje“, – sako LiMA direktorė Alvydė Palaimaitė.
Renginių seriją atidarys „BPN Intense” internetinės reklamos strategas Pijus Misevičius atsakydamas, kaip 2025 metais personalizuoti ne tik reklamą, bet ir kiekvieną vartotojo sąveiką su jūsų prekės ženklu, o „Dentsu” tyrimų ir duomenų analitikos skyriaus vadovė Lauryna Dovydėnienė savo pranešimo metu atskleis vartotojų lūkesčius, baimes ir vizijas dirbtinio intelekto amžiuje. Tęsdama dirbtinio intelekto temą, „Why AI”, „LiMA DIGITAL” ir „LiMA PRO” kursų lektorė Karolina Slovcovaitė papasakos, kaip kūrybinė strategija tampa tuo, kas leidžia išlikti rinkoje, kur viską valdo automatika ir dirbtinis „protas“.
Praktiniais patarimais, kaip ne tik pagerinti vartotojų patirtį, bet ir auginti pardavimus 2025 m., dalinsis „Reprise Media” vadovas Arijus Kirdeikis. Šių ir praėjusių metų tendencijas SEO ir turinio marketingo lauke palygins „Omnisend” marketingo vadovas Evaldas Mockus.
Pirmąją konferencijos popietę uždarys UGC ir video turinio kūrėja, aktorė Berta Skimutytė kalbėdama, kaip užmegzti produktyvią partnerystę su naudotojų kuriamo turinio (angl. UGC) kūrėjais ir kokias tendencijas stebėsime šiemet.
Sausio 29-osios dienos popietė prasidės su „Repsense” pardavimų projektų vadove Dominyka Bernotaite, kuri parodys, kaip efektyviai stebėti socialinius tinklus, analizuoti auditorijų sąveikas ir rinkos tendencijas, pasirenkant tinkamas platformas. „LinkedIn” naujas funkcijas ir tendencijas apžvelgs „Linkedist” marketingo vadovė Inesa Sinelnikė, o „TikTok” tendencijų prognozes pristatys „Aleph Lithuania” „TikTok” klientų partnerė Eitvilė Acūtė.
Kaip marketingistams išnaudoti „Pinterest” tendencijas, atskleis „Pinterest” vyresnioji klientų partnerė Marija Čepulytė. Greitą 20-ies minučių apžvalgą, ko prašyti iš reklamos administratorių, kad jie patys išbandytų naujas taktikas, praves „EduMint” bendraįkūrėjas ir „LiMA DIGITAL” kursų lektorius Domantas Širvinskas. „Instagram” naujienas aptars lektorius ir konsultantas Darius Gerulis.
Trečioji konferencijos popietė startuos su „Marvelous Lithuania“ direktorės Livetos Aleknos pranešimu, kurio metu ji papasakos, kaip internetinės bendruomenės peržengia geografines ribas ir keičia prekės ženklų komunikacijos taisykles. Kaip globaliems prekių ženklams kurti aktualų lokalų turinį atskleis bei įgyvendintais „IKEA” pavyzdžiais ir darbo procesu tarp kliento ir reklamos agentūros pasidalins „IKEA” socialinių tinklų lyderė Baltijos šalims Klaudija Lukošiutė ir „SuperYou” projektų direktorė Gabija Pilipavičiūtė.
Kaip būti matomam vartotojo el. pašto dėžutėje 2025 m., atsakys „NFQ.Email” klientų aptarnavimo komandos vadovas Mantvydas Bosas, o „Video marketingas” įkūrėjas Ronaldas Burokas parodys, kaip organizacijoms efektyviai išnaudoti video turinį ir kas bus populiaru šiemet.
Trijų popiečių konferencija internetu „Digital Marketing Update’25“ vyks sausio 28, 29 ir 30 dienomis nuo 15 val. Daugiau informacijos čia.
Konferenciją organizuoja Lietuvos marketingo asociacija (LiMA), sukaupusi daugiau nei dvidešimties metų veiklos patirtį, vienijanti daugiau nei 1300 narių bendruomenę Lietuvoje ir siekianti stiprinti marketingo profesiją šalyje.
Lietuvos startuoliai sumokėjo 17 proc. daugiau mokesčių, įdarbina 20 tūkst. talentų
Mažų erdvių dizaino galimybės: kaip 37 kv. metrų patalpa virto daugiafunkce kūrybos studija
Virtuvė, kur viskas turi savo vietą: nuo šeimos vakarienės iki dubenėlio augintiniui
Kiek dar „gūglinsim“? Ekspertas paaiškino, kaip dirbtinis intelektas keičia informacijos paieškos įpročius
20 romantiškų jubiliejinių kelionių idėjų
Naujoji paieškos era: dirbtinis intelektas perrašo SEO taisykles
Mažiau daiktų – daugiau jausmų: ekspertai aptarė naują požiūrį į verslo dovanas
Prieš ir po. Kaip svetainė tapo Prancūziją primenančia vieta namuose
Kodėl kai kurie puikūs specialistai taip ir nesulaukia paaukštinimo?

Ruošiasi Juodajam penktadieniui: tikisi pelningiausio metų laikotarpio Juodasis penktadienis Lietuvoje kasmet tampa svarbia proga augti net ir mažiesiems verslams. Šiuo laikotarpiu...
Kiekvienas, kas bent kartą jungėsi prie „Facebook“, vienaip ar kitaip pažįsta Marką Zuckerbergą. Ar bent tą jo versiją, kuri šypsosi...
Įmonės ruošiasi 2026-iesiems: projektuoja biudžetus, planuoja išlaidas, bet dažnai daro tą pačią klaidą – planuoja be revizijos. Pasak Aurimo Žlibino,...
1990-ųjų viduryje „Apple“ buvo praktiškai pati savęs parodija. Kadaise drąsi, maištinga ir inovatyvi bendrovė virto chaotišku milžinu, kuris leido pinigus...
Būsto kreditavimo apimtys Lietuvoje šiemet išaugo – vien SEB banke per tris šių metų ketvirčius išduotų būsto paskolų suma buvo...
Per pastaruosius kelerius metus mokymasis gerokai pasikeitė – nuo tradicinių užrašų pereinama prie skaitmeninių priemonių, o žinios įtvirtinamos vis įvairesniais būdais: nuo...
Automobilio pardavimas – ne tik raktelių ir dokumentų perdavimas naujajam jo savininkui. Kartu su sandoriu vairuotojams reikia pasirūpinti ir kitais...
Nuo vagystės iš vieno garsiausių pasaulio muziejų Paryžiuje iki vis dar veikiančio telefoninio sukčiavimo – sukčių išradingumui ribų nėra. Europoje...
Atsilieptas sukčių skambutis gali baigtis dideliais finansiniais nuostoliais arba nutekintais asmens duomenimis. Startavo vieninga apgaulingų skambučių blokavimo sistema: mobiliojo ryšio...
Gyvenimas kupinas netikėtumų – nuo ligų ar kelionių incidentų iki gaisrų namuose ar gamtos stichijų padarinių. Tokie įvykiai dažnai tampa...