Reklama ir marketingas

„Tele2” kūrybinė platforma „Teleduetas“ – efektyviausia metų kampanija

Paskelbta

-

„Tele2“ kūrybinė platforma „Teleduetas“ – efektyviausia metų kampanija. „Password 2025“ apdovanojimuose „Teleduetui“ įteikti net du prizai: pagrindinis efektyviausios kampanijos titulas ir laimėjimas efektyviausios didelio biudžeto įvaizdinės rinkodaros kampanijos kategorijoje. „Password“ konferencijoje „Teleduetas“ įvertintas jau antrus metus iš eilės.

Reklama

„“Tele2” sparčiai vysto greitojo 5G ryšio tinklą. Naujos kartos interneto puikiausiai pakanka visiems namų poreikiams, be to, mūsų produktas daug nekainuoja. Pasirinkimas apie tai su auditorija kalbėtis per skirtingo stiliaus muziką pasiteisino – reklamos personažai ne tik greitai pelnė žiūrovų simpatijas, bet ir tapo reiškiniu – dainos renka milijonines peržiūras „Youtube“ platformoje, turime savo kanalą „Spotify“, dueto atlikėjai dainavo per didžiausius Lietuvos muzikinius apdovanojimus“, – sako Agnietė Žilinskaitė, „Tele2“ prekių ženklo vadovė.

Anot jos, ši kūrybinė platforma yra ne tik patraukli auditorijai, bet ir itin efektyviai padeda perduoti norimą žinutę – per metus 8 proc. išaugo „Tele2” asocijavimas su namų internetu, prekės ženklas absoliučiai dominuoja pagal mažos kainos suvokimą tarp vartotojų, lyginant su kitais didžiaisiais rinkos žaidėjais.

2023 metų rudenį pirmą kartą televizijos ekranuose pasirodę „Tele2“ reklamos herojai „Teleduetas“ apie internetą prabilo skirtingo stiliaus dainų žodžiais. „Tele2“ reklamos herojų „Teledueto“ dainos – jau ir „Spotify“ platformoje

Iš viso tęstinės kampanijos kolekcijoje jau 8 hitai. Populiarumu dainos varžosi su muzikos pasauliu – „Spotify“ platformoje skaičiuoja dešimtimis tūkstančių perklausų, o „Youtube“ platformoje klipai skaičiuoja jau daugiau kaip 11 mln. peržiūrų.

Pernai išleistas „Teledueto“ vasaros hitas su Monika Liu iki šiol yra daugiausia perklausų ir peržiūrų sulaukusi reklamos herojų daina.

„Teledueto“ dainų sąraše „electro rock“, „modern country“, „boyband“ ir daug kitų muzikinių žanrų. Vieną jų duetas taip pat atliko su populiaria jaunosios kartos alternatyviosios muzikos žvaigždžių – dj nevykele. „Tele2“ reklamoje „Teleduetas“

Kampaniją lydėjo ir kiti veiksmai – sukurta ilgalaikė komunikacijos platforma. Rinkodaros veiksmai apėmė įvairias formas – nuo reklamos internete, iki TV, radijo klipų ir lauko reklamos.

Reklamos idėjos autoriai – agentūra „NEW!“, gamyba rūpinosi – „Zest Production House“. Prie kampanijos išpildymo taip pat prisidėjo medijų agentūros „CARAT“, „iProspect“, skaitmeninės reklamos agentūra „SuperYou“, dizaino agentūra „Critical“ ir komunikacijos agentūra „Publicum“. „Password 2025” apdovanojimą pelniusius „Teledueto“ reklaminius klipus galite pamatyti čia.

„Tele2“ rinkodaros kampanijos pripažinimo jau buvo sulaukusios ir anksčiau. Pernai „Teledueto“ reklama buvo įvertinta už efektyviausią prekės ženklo atnaujinimą. Užpernai „Password 2023” konferencijos apdovanojimuose prekių ženklo „PILDYK“ kampanija tapo efektyviausia didelio biudžeto pardavimų skatinimo kampanija.

Efektyviausia didelio biudžeto įvaizdinė rinkodaros kampanija – „Tele2 Vienas namuose“

Komentuokite

Populiariausia

Exit mobile version