Sekite naujienas

Verslo idėjos

Internetines parduotuves idėjos: Ką pardavinėti elektroninėje parduotuvėje? TOP prekės.

L

Paskelbta

-

Elektroninės prekybos pasaulyje konkurencija kasmet didėja. Norint sėkmingai reklamuoti ir plėtoti prekės ženklą, reikia nuolat atsigręžti į klientų elgseną, suprasti juos ir matyti, kaip jie gyvena, kad laiku suteiktumėte reikiamas paslaugas ar daiktus. Daugelis pradedančiųjų verslininkų svarsto, kuo prekiauti, kokias kryptis reikėtų pasirinkti plėtojant verslą? Straipsnyje apžvelgėme pelningiausias pastarųjų metų verslo kryptis, taip pat sudarėme populiariausių verslo krypčių dešimtuką.

Reklama

Kaip sužinote, kuo žmonės domisi?

Tokiu rimtu klausimu, kaip prekių pasirinkimas internetinei parduotuvei, nereikėtų pasikliauti savo nuomone ar draugų ir pažįstamų patarimais, nes nuo to priklauso jūsų investicijų saugumas. Turite suprasti savo klientą, tikslinę auditoriją, matyti jo problemas, žinoti jo pajamas ir suprasti, ko jis nori ir ką būtent jūsų prekė gali suteikti vartotojui. Verslo idėjos nereikalaujančios didelių investicijų

Be auditorijos tyrimo, taip pat turėtumėte stebėti savo konkurentus, analizuodami geriausius paieškos sistemų rezultatus.

Pelningiausios produktų kategorijos

Pardavinėdami beveik viską galite gauti nemažą pelną. Viskas priklauso nuo jūsų gebėjimų ir verslumo, taip pat nuo reklamos ir prekės ženklo dizaino.

Pradedantieji verslininkai dabar susiduria su tuo, kad labai sunku pasiekti reikiamą pardavimų lygį ką tik pradėjusiai veikti internetinei parduotuvei arba pelningai įžengti į rinką. Labai sunku rasti ką nors naujoviško, o konkurencija jau žinomose nišose yra labai didelė.

carvertical VIN patikra

Galima sakyti, kad verslininkams padėjo sankcijos. Daugelis, atrodytų, gerai įsitvirtinusių nišų yra pusiau tuščios, o kol verslininkai keičia logistiką ir ieško naujų tiekėjų, į jas galima gana sėkmingai įžengti su savo pasiūlymu.

Drabužiai, avalynė ir aksesuarai

Atsižvelgiant į mados tendencijas ir vartotojų elgseną, jis išliks paklausus ir netgi toliau populiarės. Žmonės visada pirks šiuos gaminius, nepaisant ekonominių pokyčių ir kitų neigiamų veiksnių.

Taigi galime tikėtis, kad padidės funkcionalių ergonomiškų daiktų, apskritai daiktų, kuriais patogu dirbti, mokytis ir ilsėtis, paklausa. Tai, pavyzdžiui, sportiniai kostiumai, striukės ir kelnės bei kiti pagrindiniai daiktai, be kurių neįmanoma išsiversti. Smulkus verslas

FMCG ir maisto produktai

Pandemijos metu dauguma žmonių suprato, kaip patogu viską, ko jiems reikia, iš karto užsisakyti namuose, ir po pandemijos neskuba keisti savo įpročių. Taigi kasdienio vartojimo prekių rinka ir toliau tik augs ir vystysis, tačiau konkurencija jau dabar yra labai didelė.

Čia svarbu suprasti, ar galite kompetentingai kurti logistiką ir užtikrinti patogų bei greitą pristatymą, vartotojai nori tuoj pat, o kai to negauna, kreipiasi į kitus tiekėjus.

Buitinė technika ir elektronika

Šiais metais vartotojai turės paklausą šaldytuvams, skalbyklėms, televizoriams, išmaniesiems telefonams, nešiojamiesiems kompiuteriams ir daugeliui kitų prietaisų. Ypatingo paklausos augimo nenumatoma, o pasikeitus politinei situacijai galimas jos sumažėjimas. Todėl galima teigti, kad dabar investuoti į šią nišą yra neefektyvu. Vienintelė išimtis bus išmanieji įrenginiai ir namų robotai, kurie užtikrina patogų gyvenimą perimdami dalį kasdienių namų ruošos darbų, o apsaugos sistemos saugo gyvybę ir turtą.

Virtuvės indai ir reikmenys

Madingi indai yra labai gražūs, iš jų malonu valgyti, tačiau konkurencija šioje srityje didelė, tai gali turėti įtakos verslo pelningumui. O indų paklausa priklauso nuo ekonominės padėties, jei vartotojams neužtenka pirminiams poreikiams, niekas nesiims atnaujinti rinkinio.

Kosmetika

Nepaisant visų įvykių pasaulyje, kosmetikos paklausa nemažėja, priešingai, grožio pramonė Lietuvoje vystosi gerai. Tendencijos atsiranda vis dažniau ir dažniau, todėl kosmetikos parduotuvėse turi būti tie produktai, kurie patenkins poreikį. Pavyzdžiui, jau kelerius metus aktyviai auga susidomėjimas natūraliais kosmetikos produktais, pagamintais nenaudojant kenksmingų cheminių medžiagų. Ir paskutinis svarbus dalykas šiuo klausimu: išstudijuokite kosmetikos gamybos ir pardavimo taisykles, šalyje yra teisės aktų normos, reglamentuojančios šiuos procesus.

Pomėgiai, kūrybiškumas ir sportas

Po darbo, kuris užima didžiąją dienos ir gyvenimo dalį, žmonėms reikia persijungti. Priešingu atveju įdomios veiklos ir poilsio trūkumas gali turėti neigiamos įtakos darbingumui ir dėl to – atlyginimo gavimui. Todėl žmonės nori ir gali nemažai išleisti jiems maloniai veiklai, taip pat išbandyti naujus dalykus, pavyzdžiui, modeliavimą ant puodžiaus rato ar tapybą, taip pat aktyvų poilsį, žvejybą, stovyklavimą ir daugelį kitų dalykų. Pandemija prisidėjo prie šios nišos plėtros ir vartotojų paklausos augimo, o šiemet ji taip pat yra aukšto lygio. Kiek kainuoja SEO paslaugos?

Vaikų prekės ir žaislai

Žaislų sektorius yra svarbi ir auganti pasaulio ekonomikos dalis. Vaikai mėgsta žaislus, o tėvai myli vaikus, todėl perka šiuos žaislus. Tačiau konkurencija šiame sektoriuje taip pat yra didelė. Tokioje aplinkoje turite siūlyti kokybiškas prekes ir prieinamas kainas, kad nepraleistumėte klientų.

Kanceliarinės prekės ir biuro reikmenys

Šių prekių reikia daugeliui klientų, todėl paklausa apskritai artimiausiu metu neturėtų mažėti. Kita vertus, konkurencija šiame sektoriuje yra gana didelė, ypač augant internetinei prekybai ir atsirandant naujiems rinkos dalyviams. Ateityje kainos gali sumažėti, o tai sumažins pardavėjų maržas.

Verta pradėti verslą šioje nišoje, jei turite unikalių produktų arba kažkuo išsiskiriate iš konkurentų.

Statybos ir remonto prekės

Statybinių medžiagų ir remonto produktų, tokių kaip dažai, tapetai, santechnikos įranga ir įrankiai, paklausa išlieka nuolat didelė su sezoniniais svyravimais. Tačiau šis sektorius yra gana konkurencingas, todėl prekių ir paslaugų kainos gali būti nepastovios, priklausomai nuo pasiūlos ir paklausos bei ekonominių sąlygų.

Baldai

Baldų paklausa labai priklauso nuo šalies ekonominės padėties. Todėl, atsižvelgiant į artėjančią pasaulinę ekonomikos krizę, nerekomenduojama pradėti verslą šioje nišoje.

Automobiliniai gaminiai

Automobilių rinka Lietuvoje turi didelį plėtros potencialą, nes daug žmonių kasdieniniame gyvenime naudoja automobilius ir jiems reikia automobilių produktų, pavyzdžiui, atsarginių dalių, priedų ir automobilių priežiūros priemonių. Tačiau jai didelę įtaką daro ir bendra ekonomikos būklė. Ši aplinkybė ir didelė konkurencija lemia, kad ši prekių kategorija nėra labai patraukli internetiniam verslui pradėti.

Skaitmeninės prekės

Muzika, vaizdo įrašai, programos, elektroninės knygos 2023 m. bus labai populiarios, todėl, jei plėtosite šią sritį, galite tapti paklausiu verslu. Vis dėlto prieš imdamiesi tokio verslo turite gerai pagalvoti, nes yra daug įsipareigojimų. Kai kurios iš jų: nuosavybės teisių užtikrinimas ir apsauga, pristatymo procesų racionalizavimas ir skaitmeninių produktų valdymas.

Tai tik populiariausios kategorijos, galite rinktis ir gana egzotiškas nišas, pavyzdžiui, suaugusiesiems skirtų produktų ar antikvarinių daiktų. Dėl neteisėto „Bitės“ prekės ženklų naudojimo „Telia“ apskųsta teismui

10 populiariausių 2023 m. parduotuvėje parduodamų produktų

Ekologiškos prekės. Jos populiarios, nes padeda mažinti atliekų kiekį, plastiko naudojimą ir pan. Ši niša aktuali dėl didėjančio susidomėjimo ekologija.

Sveikatingumo produktai. Dėl didėjančio susidomėjimo sveika gyvensena ir didėjančio nuotolinio darbo skaičiaus, tikėtina, kad su sveikatingumu susijusių produktų paklausa ir toliau augs.

Namų apyvokos daiktai. Dirbdami nuotoliniu būdu ir apsipirkdami internetu, vartotojai pradeda mieliau užsisakyti kasdienių prekių internetu, užuot ėję į parduotuvę.

Namų ir sodo prekės. Susidomėjimas namų sodininkyste ir augalų priežiūra yra itin didelis, o nuolatinis dekoratyvinių prietaisų tobulinimas jį tik skatina.

Išmanieji namų prietaisai. Pastaruoju metu vis daugiau žmonių naudojasi išmaniaisiais prietaisais, pavyzdžiui, balso asistentais, išmaniaisiais termostatais ir išmaniaisiais užraktais. Internetinė parduotuvė, kurioje prekiaujama tokiais prietaisais, gali būti labai sėkminga.

Odos ir plaukų priežiūra. 2023 m. odos ir plaukų priežiūra ir toliau bus aktuali tema. Kad ir kas nutiktų, žmonės nori būti gražūs ir patrauklūs.

Tėvystės produktai. Praėjusiais metais gimstamumas mūsų šalyje sumažėjo ir jo perspektyvos nėra aiškios, o konkurencija kūdikių produktų nišoje yra didelė.

Produktai naminiams gyvūnams. Pastaraisiais metais naminių gyvūnų skaičius šalyje tik didėja, dėl to didėja jiems skirtų prekių paklausa. Taigi ši niša yra gana paklausi.

Švietimo internetu paslaugos. Šiuo metu internetinis švietimas Lietuvoje sparčiai populiarėja. COVID-19 pandemija ir su ja susiję apribojimai paskatino daugelį žmonių atkreipti į jį dėmesį kaip į alternatyvą tradicinėms švietimo formoms. Tačiau reikėtų nepamiršti, kad internetinių paslaugų rinka tampa vis labiau prisotinta ir konkurencija šioje srityje gali būti labai didelė.

Rankų darbo prekės. madingos unikalios vienetinės prekės. Todėl vietinės šios srities įmonės šiuo metu kuria auditoriją.

Išvada

Verslo sėkmę lemia produktų ir nišos pasirinkimas. Pasaulyje, kuriame yra daugybė pasiūlymų ir didelė konkurencija, sunku nustatyti populiarią ir kartu logistiškai ne per daug sudėtingą pardavimo sritį. Tačiau šiuolaikiškumas – ir unikalus metas Lietuvos vietos verslui, užsienio milžinai palieka rinką, o vartotojų paklausa niekur nedingo. Todėl atsiranda vis daugiau mažų ir vidutinių įmonių.

Tikimės, kad mūsų straipsnis padės jums apsispręsti dėl verslo srities pasirinkimo.

Darbo iš namų idėjos: 32 atrinkti variantai

Naujienos

Startuoliai7 val prieš

Lietuvių startuolis „Commody“ pritraukė 0,5 milijono eurų investicijų

Kolekcinių automobilių platforma „Commody“ sulaukė sėkmės – pritraukė 500 tūkst. eurų investicijų. Praėjusiais metais veiklą pradėjusi įmonė – pirmoji automobilių...

Auto13 val prieš

BYD automobilių pristatymo proga „Inchcape Lietuva“ Vilniaus širdyje surengė išskirtinį renginį

Trečiadienio vakarą automobilių prekybos grupė „Inchcape Lietuva“ surengė išskirtinę į Lietuvą žengiančio automobilių gamintojo BYD („Build Your Dreams“) premjerą. Vilniaus...

Startuoliai1 d. prieš

Revoliucinis „Doramed“ sprendimas: kaip lengvai mesti rūkyti 2025-aisiais?

Ar elektromagnetinius impulsus generuojantis prietaisas gali padėti žmonėms, ilgą laiką nesėkmingai bandžiusiems mesti rūkyti? Ar tai gali pavykti tik per...

Verslas2 d. prieš

Telekomunikacijų sektoriaus rizikos – nuo povandeninių kabelių saugumo iki talentų išlaikymo

Telekomunikacijų bendrovėse Lietuvoje ūžiančios permainos atskleidžia, kokia dinamiška ir kompleksiška yra šio sektoriaus aplinka. Įvertinę telekomunikacijų industrijoje pasauliniu mastu vykstančius...

Verslas2 d. prieš

„Camelia“ pristato naują darbdavio įvaizdžio kampaniją, kurios centre – komandos vienybė

Jau beveik tradicija tampa kovo mėnesį pasitikti su nauja vaistinių tinklo „Camelia“ darbdavio įvaizdžio kampanija. Šįkart tęsiama ankstesnių metų kampanijos...

Ekspertai

Visos teisės saugomos.© 2015-2025 | Kopijuoti draudžiama |