Sekite naujienas

Reklama ir marketingas

Toma Sabaliauskienė įsteigė dvi stipendijas LiMA kursams – galimybė, kurios negalite praleisti

L

Paskelbta

-

Siekdama prisidėti prie marketingo stiprinimo Lietuvoje, „Nord Security” marketingo vadovė, „Metų CMO’21”, ilgametė Lietuvos marketingo asociacijos (LiMA) narė Toma Sabaliauskienė įsteigė dvi stipendijas LiMA DIGITAL skaitmeninio marketingo valdymo ir LiMA PRO profesionalaus marketingo valdymo tarptautinio sertifikavimo kursams.

Reklama

„Marketingas yra labai dinamiška sritis, kurioje, siekiant suvaldyti pokyčius ir neatsilikti nuo naujausių tendencijų, svarbu nuolat atnaujinti žinias ir stiprinti kompetencijas. Tikėdama nuolatinio tobulėjimo svarba, džiaugiuosi galėdama įsteigti dvi stipendijas LiMA organizuojamiems tarptautiniams sertifikavimo kursams – vieną būsimam profesionaliam skaitmeninio marketingo praktikui, o kitą būsimam marketingo vadovui”, – sako T. Sabaliauskienė.

Įsteigtos stipendijos padengia 100 procentų kursų vertės, todėl pretenduojantys kandidatai turi galimybę pusės metų trukmės programose mokytis ir tarptautinį marketingo sertifikatą gauti nemokamai.

„Šios stipendijos – unikali galimybė ne tik įgyti darbo rinkoje itin vertinamų naujų žinių ir praktinių įgūdžių, bet ir būti sertifikuotam tarptautiniu mastu. Stipendijos atveria duris tiems, kurie šiuo metu dalyvauti kursuose savo lėšomis negali, tačiau jaučia stiprų poreikį ir motyvaciją tobulėti marketingo srityje. Jos taip pat gali būti vertingos svajojantiems įkurti naują ar plėtoti jau esamą verslą, tačiau stokojantiems žinių apie skaitmeninį ar strateginį marketingą“, – pastebi LiMA direktorė Alvydė Palaimaitė.

LiMA DIGITAL skaitmeninio marketingo valdymo (EQF 5 lygmens) programa skirta marketingo specialistams, projektų, skyrių ar įmonių vadovams, siekiantiems gauti sisteminių žinių apie skaitmeninio marketingo kampanijų planavimą bei taktinį įgyvendinimą per įvairius skaitmeninius kanalus, o LiMA PRO profesionalaus marketingo valdymo (EQF 6 lygmens) kursai skirti marketingo vadovams ar norintiems jais tapti. Ši programa tinka siekiantiems gilinti strategines marketingo kompetencijas, apjungiant visas marketingo valdymo bei susijusias veiklos sritis į bendrą visumą bei pažinti savo klientą, pritaikant kliento kelionės konceptą procesuose.

„LiMA DIGITAL programa suteiks galimybę išmokti valdyti daugiakanales skaitmeninio marketingo kampanijas, integruoti dirbtinio intelekto įrankius ir analizuoti vartotojų duomenis, o LiMA PRO padės kelti strategines marketingo kompetencijas ir suprasti vartotojo kelionę bei profesionaliai valdyti marketingo procesus”, – priduria T. Sabaliauskienė.

carvertical VIN patikra

Vertinant kandidatų paraiškas, bus atsižvelgiama į jau turimas žinias, patirtį dirbant marketingo srityje, motyvaciją mokytis ir toliau šioje srityje siekti karjeros.

„Siekiame sudaryti sąlygas kelti marketingo kompetencijas visos šalies mastu, todėl skatiname nuotolinį hibridinį mokymosi formatą ir tikimės sulaukti paraiškų iš visos Lietuvos“, – kandidatuoti kviečia A. Palaimaitė.

Kandidatavimo paraišką stipendijai gauti galima pateikti iki 2025 m. sausio 13 d. Imtinai. Užpildyti paraišką galima čia:

https://forms.gle/wgiPDnMSWftq2ZVK9

Kompetencijomis ir mokymosi rezultatais grįstos programos

LiMA tarptautinio sertifikavimo kursai sudaryti iš teorinio ir praktinio modulių. Jų metu dalyviai individualiai rengia strateginį planą savo įmonei ar prekės ženklui. Lektoriai – rinkos pripažįstami, kompetentingi marketingo ekspertai ir praktikai. Jie kursų metu dalinasi ne tik teorinėmis žiniomis, bet ir profesine praktika.

LiMA DIGITAL ir LiMA PRO programos yra akredituotos tarptautiniu mastu bei paremtos Europos marketingo konfederacijos (EMC) patvirtintais, Europos Komisijos klasifikacijoje (ESCO) nurodytais marketingo profesijos kompetencijų ir gebėjimų standartais bei Europos kvalifikacijų sandaros lygmenimis.

Sėkmingai teorinį ir praktinį egzaminus išlaikiusiems dalyviams suteikiamas profesinis LiMA sertifikatas ir tarptautinis EMC sertifikatas.

LiMA programų turinio aktualumą patvirtina „Httpool by Aleph“, „NFQ Technologies“, „Civitta“, „BPN Intense“, „Master Class Lietuva“, „Kesko Senukai“ ir kitos.

LiMA PRO profesinio marketingo valdymo programa startuoja jau 2025 m. sausio 31 d. Plačiau apie kursus:https://lima.lt/lt/sertifikavimas/apie_lima_pro.html

LiMA DIGITAL skaitmeninio marketingo valdymo programa startuoja 2025 m. vasario 7 d. Plačiau apie kursus:https://lima.lt/lt/sertifikavimas/digital.html

Naujienos

Ekspertai

Ekspertai18 val prieš

Ekspertai pataria: renkantis būstą įvertinkite ir miesto plėtros planus

Svarstant apie naujo būsto įsigijimą, gyventojai dažnai daug dėmesio skiria būsto plotui, kainai ar vaizdui pro langą, tačiau pamiršta vieną...

Ekspertai3 d. prieš

Norintiems slysti „drifto“ trasose P. Petrauskas papasakojo apie lenktynininko kelią: „išėjimą į barą skaičiuodavau padangomis“

Automobilių sporto mėgėjams ir lenktynininkams atėjęs pavasaris žymi naujo sezono pradžią. Norinčių varžytis populiarumo viršūnėje Lietuvoje karaliaujančiame „drifte“ netrūksta, tačiau,...

Ekspertai3 d. prieš

Apklausa: lietuviai labiausiai nerimauja dėl geopolitinės įtampos, latviai ir estai – dėl maisto kainų

„Citadele“ banko inicijuota Baltijos šalių gyventojų apklausa atskleidžia, kad Lietuvoje gyventojai labiausiai nerimauja dėl geopolitinės įtampos (56 proc.) ir augančių...

Ekspertai4 d. prieš

Ekspertas apie sukčių įžūlumą: „Mobiliojo ryšio operatorius to jūsų niekada neprašys“

Telefoniniai sukčiai, prisidengdami institucijomis ar paslaugų tiekėjais, ir toliau vilioja pinigus iš gyventojų. Ekspertas atskleidžia, koks pagrindinis signalas, kad skambina...

Ekspertai1 savaitė prieš

Sukčiai internete kėsinasi ir į vaikus: ekspertas papasakojo, kaip apsisaugoti

Daugelis esame pratę saugoti savo pinigus nuo sukčių internete, tačiau ne kiekvienas susimąstome, kad apsaugos nuo apgavikų reikia ir mūsų...

Visos teisės saugomos.© 2015-2025 | Kopijuoti draudžiama |