Sekite naujienas

Knygos

Knygos apie pardavimus: 40 geriausių visų laikų pardavimų knygų, kurias verta perskaityti, augti ir tobulinti savo pardavimų įgūdžius 2025 metais

L

Paskelbta

-

Pasiruošę padidinti savo uždarymo rodiklius, tapti geresniu pardavimų vadovu ar tiesiog dirbti efektyviau? Turite skaityti daugiau pardavimų knygų.

Reklama

Skaitymas yra tai, kaip milijardierius investuotojas Warrenas Buffettas praleidžia didžiąją dalį savo dienos; Billas Gatesas tai prisiekia; Markas Cubanas tam skiria keturias–penkias valandas per dieną.

Tyrimai rodo, kad bendras skaitymas padeda išvengti streso, depresijos ir demencijos, tuo pačiu didindamas pasitikėjimą, sprendimų priėmimą ir bendrą gyvenimo pasitenkinimą. Kita vertus, geriausių visų laikų pardavimų knygų skaitymas gali lemti didesnes pajamas ir prasmingesnę karjerą.

Kaip? Tai gana paprasta: tinkamos knygos suteiks jums prieigą prie mūsų kartos (ir praeities kartų) didžiausių protų. Ir tam nereikės atiduoti visų savo santaupų. Jums tiesiog reikia rasti laiko skaityti. Kai tai padarysite, prieš jus atsivers visas pasaulis.

Dauguma šių pardavimų knygų yra prieinamos audioknygų formatu, todėl galite klausytis vairuodami, įvesdami duomenis į savo CRM ar sportuodami. Pasinerkime!

Geriausios visų laikų pardavimų knygos: būtinos perskaityti knygos visiems, dirbantiems pardavimuose

Nesvarbu, kokioje pramonės šakoje dirbate, ar esate SDR programinės įrangos startuolyje, nekilnojamojo turto agentas, verslininkas ar pardavimų vadovas. Šios aštuonios knygos yra kupinos informacijos ir specialiai sukurtos padėti jums sėkmingai plėtoti savo pardavimų karjerą.

1. Parduoti yra žmogiška (Daniel H. Pink)

Geriausia pardavimų knyga stereotipams laužyti

Reklama

Ką sužinosite iš šios pardavimų knygos:

Bestselerių autorius Danielis Pinkas visiškai sugriauna ir paneigia kiekvieną pasenusį stereotipą apie pardavimus. Knyga siūlo patarimus apie įtikinėjimą, sąžiningumo svarbą ir ne pardavimų tipo pardavimų reikšmę. Jei norite suprasti šiuolaikinę pardavimų psichologiją ir tapti geresniu pardavėju, tai absoliučiai būtina perskaityti knyga.

Pagrindinė citata: „Kai tik kyla pagunda ką nors „parduoti“, sustokite ir vietoj to tarnaukite.“

Atsiliepimai: „Pinko knyga yra neįkainojama, parodanti, kad mes visi užsiimame pardavimais, nepaisydami mūsų pareigų. Taip yra todėl, kad visi stengiamės įtikinti komandos narius, vadovus ir pagrindinius suinteresuotuosius, kad mūsų idėjos veikia. Pinkas atnaujina pasenusius dalykus, tokius kaip pardavimų ABC, ir padeda suprasti įtikinėjimo bei pitchingo psichologiją.“ — Marnix Broer, bendraįkūrėjas ir CEO, Studocu

2. Niekada nesidalink skirtumu (Chris Voss)

Ką sužinosite iš šios pardavimų knygos:

Norite patobulinti savo derybų įgūdžius? Chrisas Vossas, buvęs tarptautinis FTB įkaitų derybininkas, išmokys visko, ką reikia žinoti šia tema. Jo knyga „Niekada nesidalink skirtumu“ pabrėžia sunkius įgūdžius ir praktinius principus, kurie padėjo jam gelbėti gyvybes. Nesvarbu, ar siekiate uždaryti pardavimą, ar sutaupyti perkant kitą automobilį, šis veiksmo orientuotas vadovas pelnė savo vietą tarp geriausių visų laikų pardavimų knygų.

Pagrindinė citata: „Derėkitės jų pasaulyje. Įtikinėjimas nėra apie tai, koks esate protingas, sklandus ar įtaigus. Tai apie tai, kad kita pusė pati įsitikintų, jog jūsų siūlomas sprendimas yra jų idėja. Todėl nemuškite jų logika ar brute jėga. Užduokite klausimus, kurie atveria kelius į jūsų tikslus. Tai ne apie jus.“

Atsiliepimai: „Ši knyga man labai padėjo uždarant sandorius ir kuriant santykius su klientais. Ji pabrėžia strateginio tylos naudojimo svarbą ir nebaimę sakyti „ne“. Tai ypač naudinga derybų situacijose, kai klientas kelia nerealius reikalavimus. Būdamas pasiruošęs atsisakyti sandorio, sugebėjau išlaikyti savo patikimumą ir derėtis iš stiprios pozicijos.“ — Dan Gray, CEO, Vendry

3. Visi meluoja (Seth Stephens-Davidowitz)

Ką sužinosite iš šios pardavimų knygos:

O kas, jei žinotumėte, ką jūsų potencialus klientas darys dar prieš su juo kalbėdami? Tai būtų itin naudinga, ar ne? Šioje knygoje duomenų mokslininkas Sethas Stephens-Davidowitzas atskleidžia, kaip žmonės galvoja ir jaučiasi – informaciją, kurią geriausi pardavimų atstovai gali naudoti, kad geriau suprastų savo perspektyvas. Dirbtinis intelektas knyga

Pagrindinė citata: „Pirmiausia ir bene svarbiausia, jei ketinate naudoti naujus duomenis revoliucionizuoti sritį, geriausia pasirinkti sritį, kur senieji metodai yra prasti.“

Atsiliepimai: „Visi meluoja“ yra 2010-ųjų „Freakonomics“. Ji meta iššūkį įvairiems išankstiniams įsitikinimams apie pasaulį, kuriame gyvename, ir yra tinkamas palydovas suprantant „post-tiesos amžių“, kaip daugelis dabar vadina mūsų laiką.“ — Amazon klientas

4. Įtaka: Įtikinėjimo psichologija (Dr. Robert Cialdini)

Ką sužinosite iš šios pardavimų knygos:

Supratimas, kaip paveikti žmones, yra nepaprastai vertingas pardavimų įgūdis. Dr. Robertas Cialdini yra šios srities ekspertas. Jo knyga išmokys jus šešių įtakos principų ir kaip juos taikyti. Tai tikra klasika, kuri padės dažniau išgirsti „taip“.

Pagrindinė citata: „Potencialios netekties idėja vaidina didelį vaidmenį priimant sprendimus. Tiesą sakant, žmonės atrodo labiau motyvuoti minties apie kažko praradimą nei apie kažko tokio pat vertingo gavimą.“

Atsiliepimai: „Nors tai nėra vien tik pardavimų knyga, „Įtaka“ pakeitė mano supratimą apie psichologinius veiksnius, skatinančius pirkimo sprendimus. Šeši pagrindiniai principai (abipusiškumas, trūkumas, autoritetas, nuoseklumas, simpatija ir konsensusas) smarkiai pagerino mano pardavimų pokalbius, vedančius į geresnius rezultatus ir aukštesnius uždarymo rodiklius.“ — Ahmet Durmusoglu, bendraįkūrėjas, ContentGo

5. Pitch Anything: Inovatyvus metodas pristatymui, įtikinėjimui ir sandorio laimėjimui (Oren Klaff)

Geriausia pardavimų knyga pitchingo menui

Ką sužinosite iš šios pardavimų knygos:

Vienas tikrai puikus pardavimų pitchas gali padaryti jūsų karjerą. Autorius Orenas Klaffas, kuris savo unikaliu pitchingo metodu surinko daugiau nei 400 milijonų dolerių, tai įrodo. Perskaitykite jo knygą, kad sužinotumėte pagrindinius punktus, kuriuos turi atitikti kiekvienas efektyvus pitchas – nuo rėmo nustatymo iki sprendimo priėmimo.

Pagrindinė citata: „Joks pitchas ar žinutė nepasieks kito žmogaus smegenų loginio centro, nepraėjęs pro krokodilo smegenų sistemos išgyvenimo filtrus. Ir dėl to, kaip mes evoliucionavome, tie filtrai daro pitchingo procesą itin sudėtingu.“

Atsiliepimai: „Perskaičiau šią knygą per vieną dieną. Negalėjau padėti jos į šalį. Ji įtraukianti, smagi skaityti ir praktiška. Man ji buvo visceraliai patenkinanti ir išpildanti.“ — Amazon klientas

6. Zig Ziglaro pardavimų uždarymo paslaptys (Zig Ziglar)

Ką sužinosite iš šios pardavimų knygos:

Su šia klasikine Zig Ziglaro knyga, ant kurios pečių mes visi stovime, neprašausite. Jo novatoriška knyga pateikia šimtus pavyzdžių, kaip uždaryti sandorį, klausimų, kuriuos turėtumėte užduoti sau prieš siekdami „taip“, daugybę profesionalių patarimų iš pardavimų ekspertų ir 100 skirtingų uždarymo strategijų.

Pagrindinė citata: „Jei netikite savo produktu ar paslauga tiek, kad siūlytumėte ją savo šeimai ir draugams, tuomet turėtumėte suabejoti tuo, ką parduodate.“

Atsiliepimai: „Ši knyga buvo neįkainojama, padėdama man maksimaliai išnaudoti savo sėkmę kaip CEO. Iš jos išmokau daugybę strategijų ir paslapčių, kurios padarė sandorių uždarymą daug lengvesnį ir efektyvesnį.“ — Maria Harutyunyan, bendraįkūrėja ir SEO vadovė, Loopex Digital

7. Mažoji raudona pardavimų knyga: 12,5 pardavimų didybės principai (Jeffrey Gitomer)

Ką sužinosite iš šios pardavimų knygos:

Ši trumpa ir miela pardavimų knyga glaustuose skyriuose, pagyvintuose juokingais karikatūromis, aprašo svarbiausius pardavimų aspektus. Sužinosite praktinių patarimų, kaip spręsti skundus, užmegzti tinklą, susitikti su sprendimų priėmėjais ir naudoti kūrybiškumą, kad žmonės norėtų pirkti.

Pagrindinė citata: „Žmonės nemėgsta, kai jiems parduodama, bet jie mėgsta pirkti. Jūsų, kaip meistro pardavėjo, darbas yra sukurti atmosferą, kurioje žmonės nori pirkti.“

Atsiliepimai: „Ši knyga aptaria visus pagrindinius pardavimų aspektus: kaip prieiti prie potencialaus kliento, kaip klausytis ir reaguoti į tai, ką jie sako, kaip padaryti, kad jie jaustųsi patogiai, ir kaip uždaryti sandorį. Joje taip pat yra puikių patarimų, kaip įveikti prieštaravimus ir kurti pasitikėjimą su klientais.“ — Will Yang, augimo ir klientų sėkmės vadovas, Instrumentl

8. Emocinis intelektas 2.0 (Travis Bradberry)

Ką sužinosite iš šios pardavimų knygos:

Sėkmingi pardavėjai supranta, kad emocijos slypi už kiekvieno mūsų sprendimo – nuo to, su kuo praleidžiame laiką, iki to, kokios dantų pastos markę perkame. Remdamasis daugiau nei 500 tūkst. žmonių atsakymais, Dr. Travis Bradberry parodo, kaip ugdyti savo emocinį intelektą, kad galėtumėte suderinti save su klientų poreikiais ir norais.

Pagrindinė citata: „Kiekvienas gali supykti – tai lengva. Tačiau pykti ant tinkamo žmogaus, tinkamu laipsniu, tinkamu metu, dėl tinkamos priežasties ir tinkamu būdu – tai nėra lengva.“

Atsiliepimai: „Ši knyga turėtų būti privaloma visose vidurinėse mokyklose, koledžuose ir profesinėse darbo vietose! Ši knyga atvėrė man akis, kaip augti kaip individui.“ — Amazon klientas

Geriausios knygos apie pardavimų strategijas ir metodikas
Ieškote patarimų apie pardavimų strategijas? Gal norite išmokti kelias gerai žinomas pardavimų metodikas? Šios devynios knygos suteiks jums reikalingą informaciją.

9. Iššūkio pardavimas: Kliento pokalbio valdymas (Matthew Dixon ir Brent Adamson)

Ką sužinosite iš šios pardavimų knygos:

Remdamiesi išsamiais tyrimais, Matthew Dixon ir Brent Adamson nustatė, kad geriausios pardavimų komandos ne tik kuria santykius. Jos jiems meta iššūkį. Ši unikali pardavimų knyga apverčia aukštyn kojomis tai, kas daugelio laikoma pardavimų esme, ir tiksliai nurodo, kurios pardavimų strategijos ir technikos veikia gerai – pateikdamos jas lengvai suprantamu, pakartojamu formatu, kurį skaitytojai gali pritaikyti savo pardavimų procesuose.

Pagrindinė citata: „Geriausius tiekėjus išskiria ne jų produktų kokybė, o jų įžvalgų vertė – naujos idėjos, padedančios klientams uždirbti ar sutaupyti pinigų taip, kaip jie net nežinojo, kad įmanoma.“

Atsiliepimai: „Ši privaloma perskaityti knyga sukasi apie pardavimų evoliuciją, kur pardavėjai virsta konsultantais ir mentoriais, vedančiais klientus į tikslų ir įžvalgų orientuotą požiūrį. Tai puiki prielaida, kuri modernizavo mano pardavimų strategiją ir padėjo man suprasti, kas motyvuoja kliento pirkimo sprendimus. Jei yra viena knyga, kuri privertė mane jaustis sėkmingu ir labiau kontroliuojančiu savo pardavimų karjerą ir klientus, tai šita.“ — Nat Miletic, savininkas ir CEO, Clio Websites

10. SNAP pardavimas (Jill Konrath)

Ką sužinosite iš šios pardavimų knygos:

Jill Konrath apdovanojimų pelniusi knyga yra būtina perskaityti tiek naujiems, tiek patyrusiems pardavėjams. Sužinokite patikrintas strategijas, kurias galite naudoti, kad greičiau uždarytumėte sandorius, gautumėte prieigą prie perspektyvų (net kai jie užsiėmę) ir nuolat judėtumėte pirkimo proceso link.

Pagrindinė citata: „Išsiblaškę klientai nenori girdėti apie jūsų produktus ar paslaugas. Jie suteiks jums prieigą tik tuo atveju, jei sužadinsite jų smalsumą ar išprovokuosite jų mąstymą.“

Atsiliepimai: „Štai kaip gerai vertinu šią knygą: manau, kad šią savaitę pagerinau savo pardavimų skambučius tiesiogiai dėl šios knygos. Ketinu ją perskaityti antrą ir trečią kartą iki metų pabaigos.“ — Amazon klientas

11. SPIN pardavimas (Neil Rackham)

Ką sužinosite iš šios pardavimų knygos:

Ši knyga yra kelių dešimtmečių senumo, todėl pasiruoškite pasenusioms nuorodoms – tačiau autoriaus Neilo Rackhamo pateikti SPIN pagrindai yra nesenstantys. Ši knyga išmokys jus pardavimų mokslo, kad galėtumėte lengvai uždaryti didelius, sudėtingus sandorius. Joje gausu paprastų, praktiškų patarimų – beveik garantuotai supaprastins jūsų pardavimų procesą.

Pagrindinė citata: „Žmonės neperka iš pardavėjų todėl, kad jie supranta jų produktus, o todėl, kad jaučia, jog pardavėjas supranta jų problemas.“

Atsiliepimai: „Šis klasikinis darbas pateikė žaidimą keičiančią idėją, kad teisingų klausimų uždavimas daro visą skirtumą pasaulyje, kai reikia tikrai suprasti kliento poreikius. Praktinis SPIN (Situacija, Problema, Implikacija, Poreikio atsipirkimas) pagrindas pakeitė mano bendravimą su perspektyvomis, padėdamas man geriau identifikuoti jų pagrindines problemas ir rasti pritaikytus sprendimus, atitinkančius konkrečius skausmo taškus, galiausiai vedančius prie sėkmingesnio sandorių uždarymo.“ — Ryan Mckenzie, bendraįkūrėjas ir CMO, Tru Earth

12. Pardavimų pagreitinimo formulė (Mark Roberge)

Ką sužinosite iš šios pardavimų knygos:

Norite auginti savo verslą, bet ar žinote, kaip efektyviai plėsti savo pardavimų komandą? Tai kritiškai svarbi informacija! Laimei, Marko Roberge knyga yra žingsnis po žingsnio kelio žemėlapis į sėkmę. Naudokite ją, kad įvaldytumėte duomenis, technologijas ir įeinančiąją rinkodarą, kad sukurtumėte masišką, plečiamą ir produktyvią pardavimų komandą, kuri nuolat stumia jūsų įmonę į priekį.

Pagrindinė citata: „Koks yra svarbiausias įmonės tikslas? Klientų skaičius? Pelningumas? Klientų sėkmė? Rinkos dalis? Naujo produkto platinimas? Naujo rinkos įsiskverbimas? Tada paklauskite savęs: „Kaip pardavimų kompensavimo planas gali būti suderintas su šiuo tikslu?“ Neįvertinkite kompensavimo plano galios.“

Atsiliepimai: „Tai įdomi knyga, nes ji rodo ne tik kaip sujungti pardavimus su kitomis funkcijomis, bet ir kaip pardavimai gali – ir privalo – rodyti kelią, kaip veikia organizacija.“ — Amazon klientas

13. Fanatiškas perspektyvų ieškojimas: Galutinis vadovas, kaip pradėti pardavimų pokalbius ir užpildyti vamzdyną, naudojant socialinį pardavimą, telefoną, el. paštą, tekstinius pranešimus ir šaltus skambučius (Jeb Blount)

Ką sužinosite iš šios pardavimų knygos:

Komunikacijos būdai pasikeitė. Anksčiau viskas buvo apie šaltus skambučius, asmeninius susitikimus ir el. laiškus. Nors šios strategijos vis dar veikia, naujesnės pardavimų technikos, tokios kaip socialinis pardavimas, įgijo pagreitį. Ši knyga parodys, kaip sukurti tvarų vamzdyną, išvengti pardavimų nuosmukių ir panaudoti aukštos galios strategijas, kad pagerintumėte produktyvumą.

Pagrindinė citata: „Štai žiauri realybė. Jei neturite plano, tapsite kažkieno kito plano dalimi. Galite arba perimti savo gyvenimo kontrolę, arba kažkas kitas jus panaudos savo tikslams pasiekti. Tai jūsų pasirinkimas.“

Atsiliepimai: „Knyga labai gerai parašyta ir organizuota, su daugybe pavyzdžių, praktiškų patarimų ir tikrų scenarijų. Žinutė paprasta – kiekybė, nuoseklumas ir pozityvumas. Ji labai gerai suformuluota, o žinutė ir istorijos lieka su jumis ilgai po to, kai baigiate knygą.“ — Nikita Agarwal, pardavimų ir augimo vadovė, Milestone Localization

14. Sprendimų pardavimas (Michael Bosworth)

Ką sužinosite iš šios pardavimų knygos:

Kai kuriuos produktus sunku parduoti. Jei reguliariai prašoma uždaryti sudėtingus sandorius su ilgais pardavimų ciklais, peržiūrėkite „Sprendimų pardavimą“. Ji suteiks jums žingsnis po žingsnio vadovą, kaip parduoti bet ką – net nematerialius produktus ir paslaugas, kuriems suprasti reikia raketų mokslo laipsnio. Nepraleiskite šios.

Pagrindinė citata: „Man patinka galvoti apie pardavimų procesą kaip apie puikų spektaklį, kuriame visi aktoriai ar menininkai dalyvauja dirbdami dialoge.“

Atsiliepimai: „Sprendimų pardavimas yra puikus įrankis mokyti naujus pardavėjus kritinių pardavimų įgūdžių ir leisti patyrusiems pardavėjams patobulinti savo įgūdžius. Sprendimų pardavimas yra geriausia metodika, kurią mačiau, pabrėžianti verslo problemas, o ne produktą.“ — Dan Gorshi, pardavimų vadovas, AT&T Global Business Communications Systems

15. Nauji pardavimai. Supaprastinta: Esminis vadovas perspektyvų ieškojimui ir naujų verslo galimybių kūrimui (Mike Weinberg)

Ką sužinosite iš šios pardavimų knygos:

Lojalūs klientai yra puiku, bet jūsų įmonei visada reikės nuolatinio naujų klientų srauto. Šioje pardavimų knygoje garsus pardavimų ekspertas Mike’as Weinbergas dalijasi patikrintomis strategijomis ir įžvalgiomis istorijomis, padedančiomis pasirinkti tinkamus tikslus, kurti pasitikėjimą ir uždaryti sandorius. Verta suklusti perkantiems internetu

Pagrindinė citata: „Pristatymas nėra tas pats, kas pardavimas.“

Atsiliepimai: „Pardavimų filosofija XXI amžiuje labai pasikeitė, ir tai viena iš geriausių knygų, padedančių suprasti šiuolaikinį pardavimų požiūrį. Ji išmokė mane naujų klientų pritraukimo svarbos, ir joje gausu praktiškų patarimų, kaip valdyti ir uždaryti potencialius klientus šiuolaikiniame pasaulyje.“ — Michael Maximoff, bendraįkūrėjas ir vadovaujantis partneris, Belkins

16. Daugiau pardavimų, mažiau laiko: Stebėtinai paprastos strategijos šių dienų beprotiškai užsiėmusiems pardavėjams (Jill Konrath)

Ką sužinosite iš šios pardavimų knygos:

Ar kada jautėtės taip, lyg skęstumėte nesibaigiančiame darbų sąraše? Kad ir ką darytumėte, negalite aplenkti žaidimo? Nesate vieni. Laimei, Jill Konrath turi atsakymus. Perskaitykite „Daugiau pardavimų, mažiau laiko“ ir gaukite praktiškų, pardavimams skirtų produktyvumo patarimų.

Pagrindinė citata: „Jei įsiveliame į blaškymąsi, esame tik dalis to, kuo galėtume būti.“

Atsiliepimai: „Pavargote būti beprotiškai užsiėmę? Jill Konrath turi puikių patarimų, kaip valdyti blaškymąsi ir sutelkti dėmesį į tai, kas svarbiausia, kad galėtumėte padaryti daugiau ir jaustis geriau dėl savo darbo būdo.“ — Laura Vanderkam, knygos „Ką sėkmingiausi žmonės daro prieš pusryčius“ autorė

17. Tarpų pardavimas (Jim Keenan)

Ką sužinosite iš šios pardavimų knygos:

Esate girdėję posakį „žmonės perka iš tų, kurie jiems patinka“, tiesa? Pasirodo, tai visiška nesąmonė, sako Jimas Keenanas, „Tarpų pardavimo“ autorius. Šioje pardavimų knygoje Keenanas stengiasi perprogramuoti jūsų smegenis, padėdamas atsikratyti įprastų, klaidingų įsitikinimų sistemų. Rezultatas? Geresnis uždarymo rodiklis, daugiau pardavimų, didesnės pajamos… visa tai, ko norite pardavimuose.

Pagrindinė citata: „Niekada neparduokite pagal poreikį. Jei sprendžiate tik tą problemą, kurią jūsų pirkėjas mano turintis, o ne tą, kurią jis tikrai turi, jūs jam visiškai nepadėjote.“

Atsiliepimai: „Geriausia knyga apie pardavimus, kurią skaičiau per dešimt metų. Ir aš perskaičiau jas visas. Pasiruoškite gyvenimo kelionei, ši knyga paneigia visus taip vadinamus „aksiomas“ apie pardavimus, kuriuos girdėjote per savo karjerą.“ — Amazon klientas

Geriausiai parduodamos pardavimų knygos pardavimų vadovams

Pardavimų atstovų valdymas reikalauja kitokių įgūdžių nei sandorių uždarymas. Pažvelkime į aštuonias knygas, kurias pardavimų vadovai gali naudoti, kad taptų efektyvesni savo vaidmenyse.

18. Pardavimų valdymo kodas (Jason Jordan)

Ką sužinosite iš šios pardavimų knygos:

Pavargote nuo nekonkrečių patarimų, kurių negalite pritaikyti? Autoriai Jasonas Jordanas ir Michelle Vazzana gilinasi į detales, aiškindami, kas skatina aukštus pardavimų rezultatus. Sužinosite, kaip pasirinkti tinkamus pardavimų procesus, kaip nustatyti prioritetus tarp konkuruojančių pardavimų tikslų ir dar daugiau.

Pagrindinė citata: „Tinkamų pardavėjų samdymas, jų tinkamas paskirstymas, tinkamų klientų taikymas ir tinkamų produktų pardavimas yra vienintelis receptas ilgalaikei organizacijos sveikatai.“

Atsiliepimai: „Nesu skaitęs geresnės knygos apie pardavimų valdymą.“ — Amazon klientas

19. Pardavėjų mokymas į čempionus (Keith Rosen)

Ką sužinosite iš šios pardavimų knygos:

Ar žinote skirtumą tarp pardavimų mokymo ir koučingo? Jei ne, jūsų pardavimų komanda niekada neišsiskirs. Keitho Roseno apdovanojimų pelniusi knyga moko, kaip vesti savo geriausius atlikėjus į sėkmę ir sukurti koučingo kultūrą. Tai puikus pasirinkimas tiems, kurie nori sukurti teigiamą darbo aplinką.

Pagrindinė citata: „Jei neturite apibrėžto proceso, kuris stumia jūsų žmones į priekį, kad jie pasiektų geresnių rezultatų, tai ką jūs valdote?“

Atsiliepimai: „Norite sukurti ir išlaikyti didžiulę sėkmę pardavimuose? Keitho Roseno knyga yra puikus pasirinkimas.“ — Amazon klientas

20. Karo menas (Sun Tzu)

Ką sužinosite iš šios pardavimų knygos:

Taip, jai beveik 2000 metų, bet kinų filosofo Sun Tzu klasika yra autoritetas, kai kalbama apie konfliktų valdymą. Ji taip pat aptaria mokymosi svarbą, trikdžių naudojimą kaip pranašumą ir kūrybiškumo panaudojimą. „Karo menas“ yra būtina perskaityti pardavimų profesionalams.

Pagrindinė citata: „Pergalingi kariai pirmiausia laimi ir tik tada eina į karą, o pralaimėję kariai pirmiausia eina į karą ir tik tada siekia laimėti.“

Atsiliepimai: „Ši knyga yra būtina kiekvienam rimtam verslo savininkui ir vadovų komandai. Joje pilna informacijos, kuri metaforiškai svarbi jūsų sėkmei prieš konkurentus.“ — Amazon klientas

21. Nuo neįmanomo iki neišvengiamo (Aaron Ross ir Jason Lemkin)

Ką sužinosite iš šios pardavimų knygos:

Autoriai Aaronas Rossas ir Jasonas Lemkinas naudoja realius pavyzdžius iš „Zenefits“ (kuri per dvejus metus išaugo nuo 1 milijono iki 100 milijonų dolerių) iki „Salesforce“ (greičiausiai augančios kelių milijardų dolerių programinės įrangos įmonės), kad aprašytų savo septynis hiperaugimo ingredientus. Ši pardavimų knyga yra patikrintas šablonas, kurį galite naudoti, kad sukurtumėte nuspėjamus pajamų srautus.

Pagrindinė citata: „Jūsų pagrindinis tikslas neturėtų būti sandorio uždarymas, o padėti savo „klientams“ spręsti problemas ir pasiekti sėkmę.“

Atsiliepimai: „Kaip augančios SaaS verslo CEO, galiu pasakyti iš asmeninės patirties, kad šioji knyga yra BIBLIJA, kaip sukurti ir auginti sėkmingą startuolį.“ — Amazon klientas

22. Ekstremali atsakomybė: Kaip JAV karinio jūrų laivyno SEAL vadovauja ir laimi (Jocko Willink ir Leif Babin)

Ką sužinosite iš šios pardavimų knygos:

„Pardavimai yra mūšio laukas“ gali būti pernelyg dažnai naudojamas posakis. Bet tai tinkamas apibūdinimas, atsižvelgiant į aukštus statymus ir negailestingą konkurenciją, su kuria pardavėjai susiduria kasdien. „Ekstremali atsakomybė“, parašyta žymių SEAL veteranų Jocko Willinko ir Leifo Babino, išsamiai aprašo mąstyseną ir principus, kurie leidžia SEAL pasiekti sėkmę. Todėl ji padėjo visiems – nuo visiškai naujų startuolių iki „Fortune 500“ įmonių – efektyviau vadovauti.

Pagrindinė citata: „Testas nėra sudėtingas: kai suskamba žadintuvas, ar atsikeliate iš lovos, ar gulite patogiai ir vėl užmiegate? Jei turite discipliną atsikelti, jūs laimite – išlaikote testą. Jei tą akimirką esate psichiškai silpnas ir leidžiate šiam silpnumui laikyti jus lovoje, jūs pralaimite. Nors tai atrodo maža, šis silpnumas pereina į svarbesnius sprendimus. Bet jei praktikuojate discipliną, tai taip pat pereina į reikšmingesnius jūsų gyvenimo elementus.“

Atsiliepimai: „Išsamiausias, paprasčiausias, pritaikomas požiūris į lyderystę, kokį esu skaitęs. Su didele atsakomybe ateina didelė galia. Prisiimkite atsakomybę už viską.“ — Amazon klientas

23. Enderio žaidimas (Orson Scott Card)

Ką sužinosite iš šios pardavimų knygos:

Kodėl šis mokslinės fantastikos romanas yra JAV jūrų pėstininkų korpuso skaitymo sąraše (ir mūsų pardavimų knygų sąraše)? Orsonas Scottas Cardas ne tik pasakoja puikią istoriją, bet ir įterpia geriausias pamokas apie lyderystę, komandinį darbą ir empatiją – kurios yra raktas į sėkmingą pardavimų komandą.

Pagrindinė citata: „Jei bandai ir pralaimi, tai ne tavo kaltė. Bet jei nebandai ir mes pralaimime, tada visa kaltė tenka tau.“

Atsiliepimai: „Enderio Wigginso parodyti lyderystės įgūdžiai buvo tokie įtakingi, kad knyga kelis kartus pasirodė karo koledžų skaitymo sąrašuose, pateikdama lyderystės pavyzdžius.“ — Alex Knapp, vyresnysis redaktorius, Forbes

24. Pradėk nuo kodėl: Kaip puikūs lyderiai įkvepia visus veikti (Simon Sinek)

Ką sužinosite iš šios pardavimų knygos:

Kiekviena organizacija gali paaiškinti, ką ji daro. Kai kurios gali paaiškinti, kaip tai daro. Bet labai nedaug gali aiškiai išreikšti, kodėl. Tai yra Simono Sineko nuostabios knygos pagrindinis akcentas. Galite suteikti savo pardavimų karjerai pranašumą prieš konkurentus, jei suprasite, kodėl jūsų produktas egzistuoja.

Pagrindinė citata: „Žmonės neperka to, ką darote; jie perka, kodėl tai darote. Ir tai, ką darote, tiesiog įrodo, kuo tikite.“

Atsiliepimai: „Man labai patiko šioji knyga. Ji giliai nagrinėja įvairius „puikios lyderystės“ aspektus ir siūlo daugybę praktiškų įžvalgų, visos sutelktos į vieną pagrindinę temą – „pradėk nuo kodėl“.“ — Amazon klientas

25. Laimėk su duomenimis (Tomasz Tunguz)

Ką sužinosite iš šios pardavimų knygos:

Jei žinote, kad jūsų pardavimų komanda turi būti duomenų valdoma, bet nežinote, nuo ko pradėti, tai knyga jums. Rizikos kapitalisto Tomo Tunguzo knyga pateikia trumpą kursą apie tai, ką reiškia šis terminas, ir dalijasi patarimais, kaip paversti jūsų komandą duomenų valdoma organizacija.

Pagrindinė citata: „…Validumo iliuzija verčia mus tikėti, kad surinkus daugiau duomenų, galėsime geriau numatyti ateitį.“

Atsiliepimai: „Tomas Tunguzas ir Frankas Bienas suteikė mums išsamų žvilgsnį į tai, kaip naudoti duomenis visose organizacijos srityse.“ — Amazon klientas

Puikios pardavimų knygos, gerinančios jūsų mąstyseną
Norite sutriuškinti kvotą ir tapti pardavimų superžvaigžde? Viskas prasideda nuo tinkamos mąstysenos. Peržiūrėkite šias dvylika knygų, kad jūsų galva būtų puikios formos.

26. Mąstysena: Naujoji sėkmės psichologija (Carol Dweck)

Ką sužinosite iš šios pardavimų knygos:

Jei norite sėkmingai dirbti pardavimuose, jums reikia augimo mąstysenos. Šioje knygoje psichologė Carol Dweck tiksliai paaiškina, ką tai reiškia. Kai suprasite šiuos principus, galėsite pasiekti daugiau – ir įkvėpti likusią pardavimų skyriaus dalį daryti tą patį. Knygos apie verslo kūrimą

Pagrindinė citata: „Mums patinka galvoti apie mūsų čempionus ir stabukus kaip apie superherojus, kurie gimė kitokie nei mes. Mums nepatinka galvoti apie juos kaip apie gana paprastus žmones, kurie patys tapo nepaprasti.“

Atsiliepimai: „Ką darote, kai susiduriate su iššūkiu? Ar tampate išradingesni, ar mažiau? Ši knyga padeda paaiškinti, kodėl.“ — Amazon klientas

27. Titanų įrankiai: Milijardierių, ikonų ir pasaulinio lygio atlikėjų taktikos, rutinos ir įpročiai (Tim Ferriss)

Ką sužinosite iš šios pardavimų knygos:

Autorius, verslininkas ir investuotojas Timas Ferrissas išmokys visko, ką reikia žinoti apie didybės pasiekimą – ne tik pardavimuose, bet ir bet kurioje srityje. Perskaitykite šį milžinišką, 650 puslapių tomą, kad išgirstumėte iš daugiau nei 200 verslo guru, tokių kaip Tony Robbinsas, Derekas Siversas ir Daymondas Johnas.

Pagrindinė citata: „Kai 99 procentai žmonių tavimi abejoja, tu arba labai klysti, arba ketini patekti į istoriją.“

Atsiliepimai: „Myliu šią knygą! Tikrai įkvėpė visi šie puikūs individai ir jų unikalios perspektyvos bei patirtys. Jos siūlomos įžvalgos yra neįkainojamos!“ — Amazon klientas

28. Niekada nevalgyk vienas (Keith Ferrazzi)

Ką sužinosite iš šios pardavimų knygos:

Šioje pardavimų knygoje autorius Keithas Ferrazzi pašalina neigiamą, sielą siurbiančią „tinklaveikos“ naštą ir moko skaitytojus kurti prasmingus ryšius, kurie padeda jiems pasiekti tai, kur jie nori būti gyvenime. Nesvarbu, ar einate į socialinį renginį, ar reikia efektyviau naudoti socialinę mediją, ši knyga padės tai padaryti teisingai.

Pagrindinė citata: „Tikroji tinklaveika yra apie tai, kaip rasti būdų padaryti kitus žmones sėkmingesnius.“

Atsiliepimai: „Niekada nevalgyk vienas“ yra būtina perskaityti visiems, norintiems sėkmingai gyventi.“ — Amazon klientas

29. 7 labai efektyvių žmonių įpročiai (Stephen R. Covey)

Ką sužinosite iš šios pardavimų knygos:

Stepheno R. Covey knyga išmokys jus gyventi prasmingą gyvenimą, užjausti kiekvieną sutiktą žmogų ir nustatyti realius, įgyvendinamus tikslus. Jei esate nuosmukyje ar reikia motyvacijos, paimkite šią knygą. Yra priežastis, kodėl ji taip gerai vertinama tiek verslo, tiek asmeninio tobulėjimo sluoksniuose.

Pagrindinė citata: „Įprotis yra žinių (ką daryti), įgūdžių (kaip daryti) ir troškimo (norėti daryti) sankirta.“

Atsiliepimai: „Nenuostabu, kad „7 labai efektyvių žmonių įpročiai“ pardavė daugiau nei 15 milijonų kopijų. Knyga yra suprantama ir moko sėkmės principų.“ — Amazon klientas

30. Atsparus atmetimui (Jia Jiang)

Ką sužinosite iš šios pardavimų knygos:

Jei dirbate pardavimuose, žinote, kas yra atmetimas. Bet be psichologinio tvirtumo, kad galėtumėte tai ištverti, šie atmetimai gali greitai sumažinti jūsų motyvaciją. Šios pardavimų knygos autorius Jia Jiang nusprendė patirti daugiau atmetimų, nei dauguma žmonių gali ištverti. Tada jis panaudojo tai, ką išmoko, kad įvaldytų sėkmingą prašymą, tikslų pasirinkimą ir daug daugiau.

Pagrindinė citata: „Ar jūsų svajonė didesnė už jūsų atmetimus? Jei taip, gal laikas tęsti, užuot pasidavus.“

Atsiliepimai: „Ši knyga turėtų būti privaloma skaityti – ne tik verslininkams ir pardavėjams, bet ir visiems.“ — Amazon klientas

31. Parduok arba būk parduotas: Kaip pasiekti savo tikslus versle ir gyvenime (Grant Cardone)

Ką sužinosite iš šios pardavimų knygos:

Kaip pardavėjams, sunku atskirti mūsų darbą nuo likusio gyvenimo. Tai yra kažkas, ką autorius ir serijinis verslininkas Grantas Cardone’as gerai žino. Tai paskatino jį paklausti, kodėl? Kodėl mūsų darbas visada turėtų būti atskirtas nuo kasdienybės? Ši pardavimų knyga suteikia naują požiūrį į tradicines pardavimų filosofijas, mokydama skaitytojus taikyti jos strategijas, kad pagerintų kiekvieną gyvenimo aspektą – nuo karjeros kūrimo iki santykių kūrimo.

Pagrindinė citata: „Niekas niekada neįgis tikros galios ir statuso pasaulyje be gebėjimo įtikinti kitus.“

Atsiliepimai: „Ši knyga yra būtina, jei tikrai norite patobulinti savo pardavimų įgūdžius.“ — Amazon klientas

32. Kaip laimėti draugų ir paveikti žmones (Dale Carnegie)

Ką sužinosite iš šios pardavimų knygos:

Taip, ji buvo parašyta 1930-aisiais. Bet ji pardavė daugiau nei 15 milijonų kopijų – taigi autorius turbūt kažką teisingai darė, ar ne? Kaip rodo pavadinimas, Dale’o Carnegie bestseleris moko, kaip dirbti su kitais žmonėmis ir tapti geresniu lyderiu. Be to, jis moko, kaip nuoširdžiai sutarti su kitais ir gyventi laimingesnį, sėkmingesnį gyvenimą. Šios pamokos svarbios, nesvarbu, ar siekiate padidinti B2B pardavimus, ar tiesiog mėgautis savo diena.

Pagrindinė citata: „Per du mėnesius galite susirasti daugiau draugų, domėdamiesi kitais žmonėmis, nei per dvejus metus, bandydami priversti kitus domėtis jumis.“

Atsiliepimai: „Tai amžina knyga su įžvalgomis apie manieras ir žmonių/prigimties pobūdį. Mano patirtimi, iš knygų, siūlančių praktiškus patarimus, galima daug išmokti, nesvarbu, ar esate ką tik pradėjęs karjerą pardavimuose, ar valdote ir vadovaujate pardavimų komandai. Ji buvo išleista beveik prieš 100 metų, o patarimai išlieka aktualūs. Su šia knyga neprašausite.“ — Paige Arnof-Fenn, įkūrėja ir CEO, Mavens & Moguls

33. Kur eini, ten esi (Jon Kabat-Zinn)

Ką sužinosite iš šios pardavimų knygos:

Pardavimai yra stresą keliantys. Nors kai kurie iš mūsų renkasi šypsotis ir ištverti, autorius Jonas Kabat-Zinnas mano, kad galime gyventi prasmingesnį gyvenimą per meditaciją. (Atsakomybės atsisakymas: tai nėra tipinė pardavimų knyga, bet jei girdėjote apie visą „tą mindfulness dalyką“ ir norite sumažinti stresą, tai puiki vieta pradėti.) Įdomus faktas: tai viena iš Close įkūrėjo Steli Efti mėgstamiausių knygų!

Pagrindinė citata: „Galite būti pagundyti išvengti kasdienio gyvenimo netvarkos dėl ramybės ir tylos. Tai, žinoma, būtų prisirišimas prie ramybės, ir kaip bet koks stiprus prisirišimas, jis veda į iliuziją. Tai stabdo vystymąsi ir sutrikdo išminties ugdymą.“

Atsiliepimai: „Tai absoliuti klasika kovoje dėl buvimo dabartyje.“ — Amazon klientas

34. Gilus darbas: Taisyklės, kaip pasiekti sutelktą sėkmę išsiblaškiusiame pasaulyje (Cal Newport)

Ką sužinosite iš šios pardavimų knygos:

Šiame išsiblaškiusiame pasaulyje dėmesys ir susitelkimas yra du iš mūsų brangiausių išteklių. Tai ypač актуалу pardavimuose, kur atstovai nuolat ieško potencialių klientų ir tyrinėja savo rinkas, kad pralenktų konkurentus. Calo Newporto „Gilus darbas“ yra čia, kad padėtų. Ši knyga yra viena dalis įkvepiančių istorijų, viena dalis praktiškų patarimų, kuriuos galite naudoti, kad įvaldytumėte savo sritį.

Pagrindinė citata: „Aiškumas apie tai, kas svarbu, suteikia aiškumo apie tai, kas nesvarbu.“

Atsiliepimai: „Jei esate kaip aš ir dauguma kitų žmonių pasaulyje, galėtumėte pasinaudoti mokymusi, kaip geriau, ilgiau ir tikslingiau susikoncentruoti. Ši knyga siūlo puikius praktiškus įrankius, kurie padės jums siekti šio tikslo.“ — Amazon klientas

35. Subtilus menas nesirūpinti: Kontraintuityvus požiūris į gerą gyvenimą (Mark Manson)

Ką sužinosite iš šios pardavimų knygos:

Pirma, šios knygos pavadinimas turbūt yra geriausias iš visų verslo knygų. Antra, Marko Mansono bestseleris yra pagrįstas pagrindiniu argumentu, kad mūsų gyvenimo gerinimas priklauso ne nuo mūsų gebėjimo paversti „citrinas limonadu“, o nuo mokymosi geriau priimti citrinas. Ji tyrinėja realių lūkesčių svarbą ir savo baimių bei trūkumų priėmimą.

Pagrindinė citata: „Viskas, kas vertinga gyvenime, yra laimima perveikiant su tuo susijusią neigiamą patirtį. Bet koks bandymas išvengti neigiamo, jo išvengti, užgniaužti ar nutildyti, tik atsimuša atgal. Kančios vengimas yra kančios forma. Kovos vengimas yra kova. Nesėkmės neigimas yra nesėkmė. Gėdos slėpimas pats savaime yra gėdos forma.“

Atsiliepimai: „Šioje knygoje išmokau daug dalykų, kurie padarė mane geresniu pardavėju, pavyzdžiui, rizikos prisiėmimo svarbą ir malonumą sprendžiant problemas. Tai TA knyga, kurią reikia perskaityti, kad taptum geresniu pardavimų atstovu (ir laimingesniu žmogumi!).“ — Juliette Vigne, SDR, Napta

36. Suvalgyk tą varlę (Brian Tracy)

Ką sužinosite iš šios pardavimų knygos:

„Suvalgyk tą varlę“ nėra standartinė pardavimų knyga, kaip kitos autoriaus knygos „Pardavimų psichologija“ ir „Pardavimų sėkmė“. Bet ją verta perskaityti. Kodėl? Ji padės jums pašalinti atidėliojimą ir padaryti daugiau. Jei pardavimų atstovams ko nors reikia daugiau, tai laiko. Investavimas knyga

Pagrindinė citata: „Vienas iš blogiausių laiko panaudojimų yra daryti labai gerai tai, ko iš viso nereikia daryti.“

Atsiliepimai: „Jei ieškote trumpo, prieinamo įvado į svarbiausius produktyvumo, prioritetų nustatymo, organizacijos ir susitelkimo pagrindus… „Suvalgyk tą varlę“ jūsų nenuvils.“ — Amazon klientas

Geriausios pardavimų knygos verslininkams

Ką daryti, jei nesate tradicinis pardavėjas? Ką daryti, jei turite įmonę ir buvote įstumtas į pardavimų profesiją iš būtinybės? Juk kas kitas parduos jūsų produktą ir/ar paslaugą pradžioje? Šios keturios knygos yra čia, kad padėtų.

37. SaaS pardavimų organizacijos brėžiniai (Jacco van der Kooji ir Fernando Pizarro)

Ką sužinosite iš šios pardavimų knygos:

Ši knyga iš naujo apibrėžė, kaip kuriamos SaaS pardavimų komandos. Autoriai Jacco van der Kooji ir Fernando Pizarro distiliuoja dešimtmečių bendrą patirtį į išsamius nurodymus, kurie padeda pardavimų lyderiams kurti, įgyvendinti ir vykdyti geresnius pardavimų planus.

Pagrindinė citata: „Teisingai pasirinkite modelį, kad neprarastumėte laiko. Laikas yra vienintelis išteklius, kurio negalite pakeisti, ir šiuolaikinėje greitai besikeičiančioje rinkoje jūsų konkurentai greitai aplenks jus ir pasinaudos rinka, kurią sukūrėte jūs ir jūsų rinkodaros doleriai.“

Atsiliepimai: „Perskaitykite šią knygą, jei jūsų tikslas yra išmokti, kaip sukurti ir plėsti pardavimų funkciją – nenusivilsite!“ — Amazon klientas

38. Galutinė pardavimų mašina (Chet Holmes)

Ką sužinosite iš šios pardavimų knygos:

Kaip pardavimų vadovas, turite identifikuoti ir įgyvendinti laiminčias pardavimų taktikas. Cheto Holmeso knyga parodo, kaip tai padaryti per vos vieną valandą per savaitę. Nesvarbu, ar jums sunku kurti šaltų skambučių planus, ar efektyviai naudoti socialinį pardavimą, šioji knyga nukreips jus teisingu keliu.

Pagrindinė citata: „Tas, kuris rinkai suteikia daugiausia ir geriausios informacijos, visada sutriuškins tą, kuris tiesiog nori parduoti produktus ar paslaugas.“

Atsiliepimai: „Ši knyga yra būtina perskaityti visiems, norintiems tobulinti savo pardavimų gebėjimus ir rasti ilgalaikę sėkmę versle. Joje pateikiami naudingi pasiūlymai ir įgyvendinamos taktikos, kurios gali padėti visų lygių pardavėjams būti produktyvesniems, generuoti daugiau potencialių klientų ir uždaryti daugiau pardavimų.“ — Zelda Borgia, vyresnioji paskyrų vadovė, Napta

39. Įtraukta: Kaip kurti įpročius formuojančius produktus (Nir Eyal)

Ką sužinosite iš šios pardavimų knygos:

Niro Eyalo knyga ne tik paaiškina, kodėl žmonės myli tam tikrus produktus. Ji pateikia moksliniais tyrimais pagrįstą keturių žingsnių procesą, padedantį juos kurti. Perskaitysite interviu ir sužinosite praktiškų įžvalgų, kurias galite naudoti kurdami geresnius produktus, kurie formuoja stiprius vartotojų įpročius. SEO mokymai Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje ir kituose miestuose

Pagrindinė citata: „Yra trys būtini ingredientai, reikalingi bet kokiam elgesiui inicijuoti: (1) vartotojas turi turėti pakankamai motyvacijos; (2) vartotojas turi turėti galimybę atlikti norimą veiksmą; (3) turi būti triggeris, kuris aktyvuoja elgesį.“

Atsiliepimai: „Tikroji knygos stiprybė yra jos prieinamumas, todėl ji yra puikus portalas į taikomąją elgesio analizę versle.“ — Amazon klientas

40. Nuspėjamos pajamos (Aaron Ross)

Ką sužinosite iš šios pardavimų knygos:

Paskutinė, bet ne mažiau svarbi, yra „Nuspėjamos pajamos“ autoriaus Aarono Rosso, kuris padėjo „Salesforce“ pridėti 100 milijonų dolerių pasikartojančių pajamų. Ši pardavimų knyga išmokys jus, kaip generuoti nesibaigiantį kvalifikuotų potencialių klientų srautą ir pasiekti finansinius tikslus.

Pagrindinė citata: „Jei norite vienerių metų klestėjimo, auginkite grūdus. Jei norite dešimties metų klestėjimo, auginkite medžius. Jei norite šimto metų klestėjimo, auginkite žmones.“

Atsiliepimai: „Mano žymeklis išseko 133 puslapyje, 7 skyriuje!“ — Amazon klientas

Turinys priklauso: close.com

Reklama

Komentuokite

Kokia jūsų nuomonė?

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *


Naujienos

Ekspertai

Visos teisės saugomos.© 2015-2025 | Kopijuoti draudžiama |