Sekite naujienas

Paslaugos

Parduodu verslą: Kaip teisingai pasiruošti ir pasiekti sėkmingą sandorį

R

Paskelbta

-

Verslo pardavimas – tai ne tik didelis žingsnis, bet ir proga iš naujo apmąstyti savo gyvenimo tikslus bei finansines perspektyvas. Verslo pardavimas gali atrodyti gana paprastas dalykas, tačiau taip tikrai nėra. Labai dažnai tai gana ilgai trunkantis ir daug kantrybės reikalaujantis veiksmas. Svarbu ne tik jūsų atsidavimas ir noras parduoti verslą, bet ir būsimo pirkėjo norai ir reikalavimai.

Reklama

Vertės nustatymas – pirmas žingsnis link sėkmės

Parduoti verslą be aiškaus supratimo apie jo vertę – didelė klaida. Norint parduoti verslą geriausia kaina, labai svarbu atsižvelgti į rinkos kainą, kokie kitų pardavėjų pasiūlymai, taip bus pasiektas geriausias rezultatas. Geriausias būdas tai padaryti – pasikonsultuoti su specialistais, kurie galėtų objektyviai įvertinti jūsų verslą. Tai geriausias būdas nustatyti geriausią kainą, ir jums gauti geriausius rezultatus.

Finansų tvarkymas ir aiški ataskaita – skaidrumas pirmiausia

Pardavimas – tai ne tik pinigų klausimas, bet ir pasitikėjimo tarp pardavėjo ir pirkėjo klausimas. Norint, kad pirkėjas jaustųsi užtikrintas, būtina pateikti tvarkingus ir aiškius finansinius dokumentus. Tai apima pelno ataskaitas, balansus, mokesčių dokumentus ir visus kitus reikalingus dokumentus. Taip pat reikėtų išspręsti visas neapmokėtas skolas ar finansinius įsipareigojimus, kad potencialus pirkėjas jaustųsi užtikrintas dėl verslo sveikatos.

Verslo procesų optimizavimas – pagerinkite, kad parduotumėte

Nors galbūt ne visi aspektai, susiję su jūsų verslu, reikalauja skubaus taisymo, vis tiek yra svarbu optimizuoti operacijas prieš parduodant. Pirkėjui bus patrauklesnis tas verslas, kuris veikia sklandžiai ir efektyviai. Tai gali apimti tiek kasdienės veiklos patobulinimą, tiek ilgalaikių strategijų peržiūrą, kad užtikrintumėte, jog verslas yra pasirengęs ateities iššūkiams. Jei norite, kad verslas būtų patrauklus pirkėjui, tai – tikras privalumas.

Pardavimas kaip strategija – pasirinkite tinkamą kelią

Ieškant pirkėjo, reikėtų apgalvoti, kokie kanalai yra tinkamiausi. Tai gali būti tiesioginis kontaktas su galimais pirkėjais, bet taip pat verta apsvarstyti verslo brokerių paslaugas, kurie turi patirties ir tinkamus kontaktus. Gera strategija padeda ne tik pasiekti daugiau potencialių pirkėjų, bet ir užtikrina, kad su jais galėtumėte užmegzti efektyvų bendravimą. Svarbu ir būti pasirengusiam atsakyti į klausimus apie jūsų verslą: nuo kasdienės veiklos iki ilgalaikės vizijos.

Reklama

Derybos yra labai sudėtingos

Pirkėjui pasirodžius, prasideda sutarčių derybų etapas, kuris gali būti labai sudėtingas. Kiekvienas derybininkas turi aiškiai planuoti, kokias sąlygas nori sutarti ir kokiuose kompromisuose sutiks. Visada, tvirtai reikia laikytis tikslo ir nepamiršti, kad turėti abiem šalims abipusiai privalomas išgauti sutartis. Jei turėsite išsamiai paruoštą medžiagą, etiškai lengviau tikslingai pateikti derybų pasiūlymą, kuris būtų išdėstyti sutartiniuose raštuose.

Dokumentai, kokie teisiniai aspektai – nesuklysti

Parduodant verslą, būtina tvarkyti teisinius reikalus. Nereikia ribotis tik pokalbiu apie tai, kas susitarta, kandidatą pasirašyti, kad STR sutartis būtų pasirašoma. Vykdyti, kurių pagrindu sudaromos ir pasirašomos pirkimo-sandėlio sutartys, kiekvienas privalo užstatyti ar išankstinio sumokėti jam ir palieka taip suteikiant, kad bus gerai. Teisiniai patarimai jums padės susitarti, kaip bus su jūsų interesais.

Verslo pardavimas reiškia galimybę pradėti iš naujo

Parduoti verslą yra galimybė ne tik atsikratyti vienos srities atsakomybes, tačiau ir galimybę pradėti iš naujo. Tai gali būti tiek naujų verslo idėjų, tiek asmeninių projektų. Svarbiausia, kad visi šie tikslai būtų pasiekti be jokių nepageidaujamų pasiekimų. Atlikus visus šiuos paruošiamuosius darbus galite būti tikri, kad sandoris bus pasiektas, kuomet nauda bus gauta finansiškai, o reputacija.

Reklama

Skaitykite

Naujienos

Verslas1 val prieš

Kodėl „Blockbuster“ žlugo ir kaip „Netflix“ pakeitė pramogų pasaulį?

Retkarčiais verslo pasaulyje įvyksta istorijos, kurios vis dar kankina tų laikų žaidėjus. Jos primena ne apie pralaimėtus mūšius, o apie...

Verslas4 val prieš

Kodėl prieššventiniu laikotarpiu el. paštas tampa stipriausiu pardavimų kanalu?

Lapkričio pabaiga prekių ženklams yra pats intensyviausias metas. Dar iki Black Friday starto jaučiamas sujudimas: kampanijos startuoja jau lapkričio pradžioje, vyksta pasiruošimas kalėdiniams pasiūlymams, o reklamos kainos pasiekia aukštumas. Prieššventinis laikotarpis...

Namams10 val prieš

Keli tūkstančiai eurų virtuvės atnaujinimui? Gyventojai mano, kad to pakanka

Įsitikinimas, kad virtuvės atnaujinimas turi kainuoti dešimtis tūkstančių eurų, pamažu nyksta. Dauguma gyventojų Lietuvoje mano, kad virtuvės renovacijai iš tiesų...

Verslas1 d. prieš

Tikroji Coca-Cola gimimo istorija: kaip gimė gėrimas, kurio niekas neplanavo kurti?

Iš pirmo žvilgsnio Coca-Cola atrodo kaip produktas, gimęs marketingo laboratorijoje, kruopščiai sukonstruotas, nušlifuotas, suplanuotas. Toks jau tas šiuolaikinio prekinio ženklo...

Verslas1 d. prieš

Duris oficialiai atvėrė „Hero“: erdvė žmonių gerovei, kūrybai ir idėjoms

Ketvirtadienio vakarą Vilniuje duris oficialiai atvėrė naujausias sostinės verslo centras „Hero“. Į iškilmingą šventinį renginį susirinko daugybė žmonių, tarp kurių...

Ekspertai

Visos teisės saugomos.© 2015-2025 | Kopijuoti draudžiama |