Paskelbta
8 mėnesiai prieš-
By
RobertaATL (Above The Line) marketingas yra strategija, kurią įmonės naudoja siekdamos pasiekti plačią auditoriją per tradicines reklamos priemones, tokias kaip televizija, radijas, laikraščiai ir žurnalai. Šis marketingo tipas dažnai naudojamas siekiant didinti prekės ženklo žinomumą ir pasiekti didelį kiekį potencialių klientų.
Kas yra ATL marketingas?
ATL marketingas apima visas reklamos priemones, kurios pasiekia masinę auditoriją ir dažniausiai nesugeba tiksliai išmatuoti kiekvieno individualaus kliento atsako. Tai tradicinės masinės komunikacijos priemonės, kurios apima:
ATL marketingo privalumai
Kada naudoti ATL marketingą?
Atliekant rinkodaros strategijas, svarbu nuspręsti, kada verta naudoti ATL marketingą. Tai ypač tinka tuo atveju, kai:
Iššūkiai, susiję su ATL marketingu
Nepaisant privalumų, ATL marketingas taip pat turi keletą iššūkių, su kuriais susiduria daugelis įmonių:
ATL marketingas, nors ir brangus, lieka viena efektyviausių priemonių didinti prekės ženklo žinomumą ir pasiekti plačią auditoriją. Svarbu apsvarstyti šios strategijos privalumus ir trūkumus bei nuspręsti, ar ji atitinka jūsų verslo tikslus ir biudžetą. Kombinuojant ATL su kitais marketingo tipais, galima pasiekti geresnių rezultatų ir padidinti rinkodaros strategijų efektyvumą.
Ne tik filmas – tai veidrodis finansų pasauliui Kai 2013-aisiais pasirodė „Volstryto vilkas“, daugelis žiūrovų laukė tik gero kino seanso....
Lietuvos darbo rinka išgyvena transformaciją, kurią žymi du esminiai pokyčiai: didėjantis aukštos kvalifikacijos talentų poreikis ir dirbtinio intelekto (DI) proveržis,...
Inovatyvūs technologiniai sprendimai daugelyje verslo sektorių jau tapo neatsiejama kasdienių procesų dalimi. Tai seniai nebėra išskirtinis verslo bruožas – tikrąją...
Lietuvių dirbtinio intelekto (DI) platforma „nexos.ai“, sukurta „Nord Security“ įkūrėjų komandos, pritraukė 30 mln. eurų „A serijos“ investiciją. Pagrindiniais partneriais...
Į Lietuvos gamyklas kelią jau skinasi skaitmeniniai kolegos, kuriuos išbandė ir įvertino pasaulio gamybos gigantai. Įvairiose pramonės šakose taikomi skaitmeniniai...
Paskutinį spalio sekmadienį, kartu su milijonais europiečių vėl persuksime laikrodžius. Šiandien jau retas kuris žino, tačiau du kartus per metus...
Per pirmąjį šių metų pusmetį Lietuvoje užfiksuota beveik 8 tūkst. finansinio sukčiavimo atvejų, rodo Pinigų plovimo prevencijos kompetencijų centro duomenys....
Šiandien daug diskutuojama apie mokytojo vaidmenį – ar jis yra tik žinių perteikėjas, ar bendruomenės kūrėjas? Ar mokinys turi pasyviai...
Net 65 proc. gyventojų jaučia pastaruoju metu padidėjusį nerimą ir įtampą, atskleidė naujausia bendrovės „Spinter tyrimai“ visuomenės apklausa. Įtampa ir...
Ar ryte sunkiai pakylate iš lovos, nuolat jaučiatės suirzę ir pavargę, o net menkiausia užduotis kelią didžiulį stresą? Tai perdegimo simptomai, su kuriais šiandien...