Paskelbta
2 mėnesiai prieš-
By
RobertaFacebook reklama yra viena iš efektyviausių priemonių pasiekti tikslinę auditoriją ir skatinti verslą. Tačiau daugeliui verslo savininkų kyla klausimas – kaip gauti sąskaitą už Facebook reklamą? Jei ir jūs susidūrėte su šiuo klausimu, šiame straipsnyje paaiškinsime, kaip tai padaryti paprastai ir greitai.
Pirmas žingsnis, norint gauti sąskaitą už Facebook reklamą, yra prisijungti prie savo Facebook reklamos paskyros. Jei dar neturite paskyros, ją galite sukurti naudodamiesi Facebook Ads Manager įrankiu. Šis įrankis leidžia kurti, valdyti ir stebėti savo reklamos kampanijas.
Facebook suteikia platų reklamos formatų pasirinkimą, todėl galite pasirinkti kampaniją pagal savo verslo tikslus. Pavyzdžiui, tai gali būti reklama, skirta padidinti puslapio paspaudimus, konversijas ar žinutes.
Facebook reklamos sąskaita apima visus reklamos išlaidų duomenis, kurie susiję su jūsų kampanijomis. Norėdami peržiūrėti išlaidas, eikite į Ads Manager ir pasirinkite skyrių „Billing” (Apmokėjimas). Čia matysite visą informaciją apie savo reklamos išlaidas ir ataskaitas.
Kai tik reklamos kampanija pasibaigs arba pasieks nustatytą biudžetą, galėsite atsisiųsti sąskaitą už reklamas. Sąskaita bus sugeneruota pagal išlaidas, kurias patyrėte per pasirinktą laikotarpį.
Jei norite reguliariai gauti sąskaitas už Facebook reklamą, galite nustatyti mėnesinį faktūravimą. Facebook automatiškai generuos sąskaitas pagal jūsų pasirinktą laikotarpį ir išlaidas.
Jei susiduriate su problemomis dėl sąskaitų ar mokėjimų, galite susisiekti su Facebook palaikymo komanda. Jie padės išspręsti bet kokias problemas, susijusias su jūsų reklamos paskyra ar sąskaitomis.
Gauti sąskaitą už Facebook reklamą yra paprasta ir greita. Svarbiausia – naudotis Ads Manager įrankiu ir sekti savo reklamos išlaidas bei atsiskaitymus. Pasirinkę norimą laikotarpį, galite lengvai atsisiųsti sąskaitą ir, jei reikia, nustatyti mėnesinį faktūravimą. Jei kyla kokių nors problemų, visuomet galite kreiptis į Facebook palaikymo komandą.
„Visa“, pasaulinė skaitmeninių mokėjimų lyderė, paskelbė apie išplėstą perpardavėjų partnerystę ir investiciją į „Mynt“ – Švedijoje įkurtą „SaaS“ (liet. „sistema...
Sostinėje ketvirtadienio rytą kartu su pirkėjais po keturis mėnesius trukusių atnaujinimo darbų išpakuota plačiausio asortimento lietuviško prekybos tinklo „Maxima“ parduotuvė....
Kaune veikianti elektroninės prekybos bendrovė „Bison Commerce“ pradėjo aktyvią naujų darbuotojų paiešką, pristatydama išskirtinę ir dėmesį patraukiančią reklamos kampaniją. Miesto...
Nuosavas namas – daugelio žmonių gyvenimo tikslas. Tačiau kylančios statybų kainos ir nuolat besikeičianti rinka verčia susimąstyti, kiek šiandien kainuoja...
Nuo kelių mėnesių iki kelių metų. Tiek laiko gali užtrukti sėkmingai paruošti įmonę pardavimui. Kiek ilgai visas šis procesas užtruks...
Elektrinius paspirtukus ar dviračius šiandien turi kone kiekviena šeima. Tačiau kartu su jų populiarumu auga ir pavojai – vien per...
Tobulėjant sukčiams, tenka skirti vis daugiau laiko ir pastangų, kad atskirtume kenksmingus laiškus, skambučius ar žinutes nuo realiai egzistuojančių žmonių...
Nors Lietuvos darbo rinkoje šiuo metu dominuoja Y kartos, gimusių 1981–1996 m., darbuotojai, vyresnių kartų – demografinio sprogimo (gimę 1946–1964...
Atsinaujinanti energija tampa vis svarbesniu veiksniu, kalbant apie verslo tvarumą ir ilgalaikę sėkmę. Šiandien, kai pasaulis susiduria su klimato kaita...
Elektromobiliams vis labiau įsitvirtinant pasaulinėje rinkoje kaip aplinkai draugiškoms ir ekonomiškoms transporto priemonėms, jų populiarumas auga ir Lietuvoje. Vykstant sparčiai...