Paskelbta
8 mėnesiai prieš-
By
RobertaAffiliate marketingas – tai rinkodaros modelis, kai asmuo ar įmonė reklamuoja kitų kompanijų prekes ar paslaugas ir už tai gauna komisinį atlygį. Tai vienas populiariausių pasyvių pajamų generavimo būdų internete, kuris leidžia tiek verslui, tiek individualiems reklamuotojams gauti finansinę naudą be didelių investicijų.
Affiliate marketingas pagrįstas paprastu principu: reklamuotojas (angl. affiliate) bendradarbiauja su įmone (angl. merchant), reklamuodamas jos prekes ar paslaugas per savo kanalus, tokius kaip tinklaraščiai, socialiniai tinklai, el. pašto rinkodara ar YouTube. Kiekvienam partneriui suteikiama unikali nuoroda (angl. affiliate link), kuri leidžia stebėti nukreiptus lankytojus bei jų atliktus pirkimus.
Kai vartotojas paspaudžia partnerio pateiktą nuorodą ir atlieka pirkimą, reklamuotojas gauna komisinį mokestį. Šis mokestis gali būti fiksuotas arba sudaryti tam tikrą procentą nuo pardavimo sumos.
Affiliate marketingas gali būti vykdomas įvairiais būdais, priklausomai nuo verslo modelio ir reklamuotojų strategijos:
Mažos pradinės investicijos – nereikia kurti savo produkto ar paslaugos, užtenka tinkamos platformos reklamai. Pasyvių pajamų galimybė – kai kurie sėkmingi affiliate rinkodaros specialistai gauna pastovias pajamas net be aktyvaus darbo. Didelis pasirinkimas – galima rinktis iš įvairių rinkodaros programų ir produktų, kurie atitinka auditorijos poreikius. Lankstumas – galima dirbti bet kur ir bet kada, svarbu tik efektyviai pasiekti tikslinę auditoriją.
Affiliate marketingas yra efektyvus ir pelningas būdas uždirbti internetu, jei jis vykdomas strategiškai ir su tinkamu požiūriu. Tai puiki galimybė tiek pradedantiesiems, tiek patyrusiems rinkodaros specialistams, siekiantiems uždirbti iš savo internetinės veiklos.
Ne tik filmas – tai veidrodis finansų pasauliui Kai 2013-aisiais pasirodė „Volstryto vilkas“, daugelis žiūrovų laukė tik gero kino seanso....
Lietuvos darbo rinka išgyvena transformaciją, kurią žymi du esminiai pokyčiai: didėjantis aukštos kvalifikacijos talentų poreikis ir dirbtinio intelekto (DI) proveržis,...
Inovatyvūs technologiniai sprendimai daugelyje verslo sektorių jau tapo neatsiejama kasdienių procesų dalimi. Tai seniai nebėra išskirtinis verslo bruožas – tikrąją...
Lietuvių dirbtinio intelekto (DI) platforma „nexos.ai“, sukurta „Nord Security“ įkūrėjų komandos, pritraukė 30 mln. eurų „A serijos“ investiciją. Pagrindiniais partneriais...
Į Lietuvos gamyklas kelią jau skinasi skaitmeniniai kolegos, kuriuos išbandė ir įvertino pasaulio gamybos gigantai. Įvairiose pramonės šakose taikomi skaitmeniniai...
Paskutinį spalio sekmadienį, kartu su milijonais europiečių vėl persuksime laikrodžius. Šiandien jau retas kuris žino, tačiau du kartus per metus...
Per pirmąjį šių metų pusmetį Lietuvoje užfiksuota beveik 8 tūkst. finansinio sukčiavimo atvejų, rodo Pinigų plovimo prevencijos kompetencijų centro duomenys....
Šiandien daug diskutuojama apie mokytojo vaidmenį – ar jis yra tik žinių perteikėjas, ar bendruomenės kūrėjas? Ar mokinys turi pasyviai...
Net 65 proc. gyventojų jaučia pastaruoju metu padidėjusį nerimą ir įtampą, atskleidė naujausia bendrovės „Spinter tyrimai“ visuomenės apklausa. Įtampa ir...
Ar ryte sunkiai pakylate iš lovos, nuolat jaučiatės suirzę ir pavargę, o net menkiausia užduotis kelią didžiulį stresą? Tai perdegimo simptomai, su kuriais šiandien...