Paskelbta
8 mėnesiai prieš-
By
RobertaTinklinis marketingas – tai verslo modelis, leidžiantis uždirbti tiek naujiems, tiek jau esamiems partneriams (distributoriams) už pardavimus ir už jų pasikviestų žmonių pardavimus. Šis modelis dažniausiai taikomas tiesioginiame pardavime ir siekia sukurti komandas, kurios dirba kartu siekdamos bendrų tikslų.
Tinklinio marketingo pagrindai
Tinklinio marketingo veikimo principas yra paprastas: partneriai, arba distributoriai, įsigyja produktus ar paslaugas iš įmonės ir vėliau juos parduoda, taip uždirbdami pelną. Tačiau šio modelio unikalumas yra tas, kad distributoriai taip pat gauna uždarbį už kitų žmonių pardavimus, kuriuos jie įtraukė į savo komandą. Tai sukuria daugiapakopę struktūrą, kurioje kiekvienas narys siekia pritraukti naujų žmonių ir padidinti pardavimus.
Tinklinio marketingo privalumai
Galimybė pradėti verslą be didelių pradinių investicijų: Tinklinis marketingas leidžia užsiimti verslu su maža pradine investicija, nes dauguma kompanijų siūlo galimybę pradėti be didelio kapitalo įnašo. Tai ypač patrauklu tiems, kurie nori pradėti savo verslą, bet neturi daug pinigų pradžiai.
Lankstumas: Distributoriai gali pasirinkti darbo valandas ir dirbti pagal savo patogumą, kas leidžia lengviau suderinti darbą su asmeniniu gyvenimu. Dėl to tinklinis marketingas yra populiarus tarp žmonių, kurie siekia papildomo pajamų šaltinio arba nori dirbti iš namų.
Pasikartojančio uždarbio potencialas: Kadangi distributoriai gauna uždarbį už savo komandų pardavimus, tinklinis marketingas suteikia galimybę uždirbti pasyvias pajamas. Tai reiškia, kad sėkmingi distributoriai gali uždirbti pinigus net ir tada, kai jie tiesiogiai nedirba.
Tinklinio marketingo iššūkiai
Didelė konkurencija: Kadangi tinklinis marketingas yra populiarus, vis daugiau žmonių siekia prisijungti prie šių programų. Tai reiškia, kad konkurencija tampa vis didesnė, ir norint pasiekti aukštus rezultatus, reikia išsiskirti ir įdėti daug darbo.
Nepastovus uždarbis: Tinklinis marketingas nėra garantuotas uždarbis. Tai priklauso nuo pardavimų ir žmonių, kuriuos sugebėsite pritraukti į savo komandą. Kai kurie distributoriai gali pasiekti aukštus uždarbius, tačiau kiti gali nepajusti jokio pelno.
Stereotipai ir neteisinga praktika: Nors tinklinis marketingas yra teisėtas verslo modelis, kai kurios nesąžiningos kompanijos taiko agresyvius ir neetiškus pardavimų metodus, kas sukelia neigiamą šio modelio įvaizdį. Tai gali sukelti iššūkių tiek naujiems distributoriams, tiek įmonėms, kurios dirba pagal teisėtus ir etiškus standartus.
Kaip pradėti tinklinį marketingą?
Pradėti tinklinį marketingą paprastai galima su pasirinkta kompanija, kuri siūlo šią verslo galimybę. Būtina atidžiai ištirti kompanijos produktus, jos pasiūlymus, o taip pat atkreipti dėmesį į jos veiklos principus ir etikos standartus. Kad sėkmingai vystytumėte savo verslą, reikalingas įsipareigojimas ir nuolatinis darbas: būtina reklamuoti produktus, ieškoti naujų partnerių ir kurti tvirtas komandas.
Tinklinis marketingas – teigiamas požiūris į verslą
Tinklinis marketingas gali būti puiki galimybė tiems, kurie siekia pradėti savo verslą, dirbti lanksčiai ir sukurti pasyvias pajamas. Svarbu pasirinkti tinkamą kompaniją ir įdėti pakankamai darbo, kad pasiektumėte sėkmės. Nors yra ir iššūkių, tinklinis marketingas gali suteikti daug galimybių uždirbti ir pasiekti finansinę nepriklausomybę, jeigu laikomasi etikos ir sąžiningumo.
Ne tik filmas – tai veidrodis finansų pasauliui Kai 2013-aisiais pasirodė „Volstryto vilkas“, daugelis žiūrovų laukė tik gero kino seanso....
Lietuvos darbo rinka išgyvena transformaciją, kurią žymi du esminiai pokyčiai: didėjantis aukštos kvalifikacijos talentų poreikis ir dirbtinio intelekto (DI) proveržis,...
Inovatyvūs technologiniai sprendimai daugelyje verslo sektorių jau tapo neatsiejama kasdienių procesų dalimi. Tai seniai nebėra išskirtinis verslo bruožas – tikrąją...
Lietuvių dirbtinio intelekto (DI) platforma „nexos.ai“, sukurta „Nord Security“ įkūrėjų komandos, pritraukė 30 mln. eurų „A serijos“ investiciją. Pagrindiniais partneriais...
Į Lietuvos gamyklas kelią jau skinasi skaitmeniniai kolegos, kuriuos išbandė ir įvertino pasaulio gamybos gigantai. Įvairiose pramonės šakose taikomi skaitmeniniai...
Paskutinį spalio sekmadienį, kartu su milijonais europiečių vėl persuksime laikrodžius. Šiandien jau retas kuris žino, tačiau du kartus per metus...
Per pirmąjį šių metų pusmetį Lietuvoje užfiksuota beveik 8 tūkst. finansinio sukčiavimo atvejų, rodo Pinigų plovimo prevencijos kompetencijų centro duomenys....
Šiandien daug diskutuojama apie mokytojo vaidmenį – ar jis yra tik žinių perteikėjas, ar bendruomenės kūrėjas? Ar mokinys turi pasyviai...
Net 65 proc. gyventojų jaučia pastaruoju metu padidėjusį nerimą ir įtampą, atskleidė naujausia bendrovės „Spinter tyrimai“ visuomenės apklausa. Įtampa ir...
Ar ryte sunkiai pakylate iš lovos, nuolat jaučiatės suirzę ir pavargę, o net menkiausia užduotis kelią didžiulį stresą? Tai perdegimo simptomai, su kuriais šiandien...