Sekite naujienas

Reklama ir marketingas

Kiek kainuoja influencerių reklama?

R

Paskelbta

-

Influencerių reklama tapo viena populiariausių rinkodaros strategijų, leidžiančių pasiekti tikslinę auditoriją autentišku ir įtaigiu būdu. Tačiau kiek kainuoja reklama pas influencerį? Kaina priklauso nuo įvairių veiksnių: sekėjų skaičiaus, įsitraukimo lygio, turinio tipo ir platformos.

Reklama

Pagrindiniai kainos veiksniai

  1. Sekėjų skaičius ir įsitraukimas Influenceriai skirstomi į kelias kategorijas:
    • Nano influenceriai (1K–10K sekėjų) – mažesnės kainos, bet labai stiprus įsitraukimas.
    • Mikro influenceriai (10K–100K sekėjų) – populiaresni tarp nišinių prekių ženklų.
    • Makro influenceriai (100K–1M sekėjų) – platesnė auditorija, bet aukštesnės kainos.
    • Mega influenceriai (1M+ sekėjų) – bendradarbiavimas su jais reikalauja didelio biudžeto.
  2. Reklamos tipas Skirtingi turinio formatai kainuoja nevienodai:
    • „Instagram“ ar „TikTok“ įrašas: nuo 50 iki kelių tūkstančių eurų.
    • Istorijos (Stories): pigesnės, bet efektyvios trumpalaikiam poveikiui.
    • YouTube vaizdo įrašai: brangesni, nes reikalauja daugiau pastangų.
    • Ilgalaikė partnerystė: paprastai kainuoja daugiau nei pavieniai įrašai.
  3. Platforma Kainos skiriasi priklausomai nuo socialinio tinklo. „Instagram“ ir „TikTok“ yra populiariausios platformos, tačiau reklama „YouTube“ gali kainuoti daugiau dėl ilgesnio ir labiau įtraukiančio turinio.
  4. Rinkos dydis ir niša Kainos priklauso ir nuo reklamos rinkos. Nišinės srities influenceriai gali imti didesnius įkainius dėl mažesnės, bet lojalesnės auditorijos.

Kaip pasirinkti tinkamą influencerį?

Svarbu atsižvelgti ne tik į sekėjų skaičių, bet ir į jų aktyvumą. Aukštas įsitraukimo lygis (komentarai, pasidalinimai, patiktukai) dažnai lemia efektyvesnę reklamą nei vien didelis sekėjų skaičius.

Ar verta investuoti?

Influencerių reklama gali būti itin efektyvi, jei tinkamai pasirenkamas bendradarbiavimo modelis. Svarbiausia – aiškiai apibrėžti kampanijos tikslus ir stebėti rezultatus. Gerai suplanuota reklama gali atnešti puikią investicijų grąžą ir stipriai padidinti prekės ženklo žinomumą.

carvertical VIN patikra

Skaitykite

Naujienos

Verslas11 val prieš

„Visa“ investavo į finansinių technologijų bendrovę „Mynt“, išplės perpardavėjų partnerystę visoje Europoje

„Visa“, pasaulinė skaitmeninių mokėjimų lyderė, paskelbė apie išplėstą perpardavėjų partnerystę ir investiciją į „Mynt“ – Švedijoje įkurtą „SaaS“ (liet. „sistema...

Verslas15 val prieš

Atsinaujino vienintelė XXXX „Maxima“ parduotuvė Lietuvoje: esminiai pokyčiai asortimente ir naujame erdvių išdėstyme

Sostinėje ketvirtadienio rytą kartu su pirkėjais po keturis mėnesius trukusių atnaujinimo darbų išpakuota plačiausio asortimento lietuviško prekybos tinklo „Maxima“ parduotuvė....

Verslas1 d. prieš

Netingintiems dirbti: Kauno įmonė pradeda drąsią darbuotojų paieškos kampaniją

Kaune veikianti elektroninės prekybos bendrovė „Bison Commerce“ pradėjo aktyvią naujų darbuotojų paiešką, pristatydama išskirtinę ir dėmesį patraukiančią reklamos kampaniją. Miesto...

Statyba2 d. prieš

Populiarios, bet nepraktiškos: kokių statybų tendencijų vengti statant svajonių namus?

Nuosavas namas – daugelio žmonių gyvenimo tikslas. Tačiau kylančios statybų kainos ir nuolat besikeičianti rinka verčia susimąstyti, kiek šiandien kainuoja...

Verslas2 d. prieš

Oksana Kostogriz. Kaip pasiruošti sėkmingam ir sklandžiam įmonės pardavimui?

Nuo kelių mėnesių iki kelių metų. Tiek laiko gali užtrukti sėkmingai paruošti įmonę pardavimui. Kiek ilgai visas šis procesas užtruks...

Ekspertai

Visos teisės saugomos.© 2015-2025 | Kopijuoti draudžiama |