Paskelbta
2 mėnesiai prieš-
By
RobertaInfluencerių reklama tapo viena populiariausių rinkodaros strategijų, leidžiančių pasiekti tikslinę auditoriją autentišku ir įtaigiu būdu. Tačiau kiek kainuoja reklama pas influencerį? Kaina priklauso nuo įvairių veiksnių: sekėjų skaičiaus, įsitraukimo lygio, turinio tipo ir platformos.
Pagrindiniai kainos veiksniai
Kaip pasirinkti tinkamą influencerį?
Svarbu atsižvelgti ne tik į sekėjų skaičių, bet ir į jų aktyvumą. Aukštas įsitraukimo lygis (komentarai, pasidalinimai, patiktukai) dažnai lemia efektyvesnę reklamą nei vien didelis sekėjų skaičius.
Ar verta investuoti?
Influencerių reklama gali būti itin efektyvi, jei tinkamai pasirenkamas bendradarbiavimo modelis. Svarbiausia – aiškiai apibrėžti kampanijos tikslus ir stebėti rezultatus. Gerai suplanuota reklama gali atnešti puikią investicijų grąžą ir stipriai padidinti prekės ženklo žinomumą.
„Visa“, pasaulinė skaitmeninių mokėjimų lyderė, paskelbė apie išplėstą perpardavėjų partnerystę ir investiciją į „Mynt“ – Švedijoje įkurtą „SaaS“ (liet. „sistema...
Sostinėje ketvirtadienio rytą kartu su pirkėjais po keturis mėnesius trukusių atnaujinimo darbų išpakuota plačiausio asortimento lietuviško prekybos tinklo „Maxima“ parduotuvė....
Kaune veikianti elektroninės prekybos bendrovė „Bison Commerce“ pradėjo aktyvią naujų darbuotojų paiešką, pristatydama išskirtinę ir dėmesį patraukiančią reklamos kampaniją. Miesto...
Nuosavas namas – daugelio žmonių gyvenimo tikslas. Tačiau kylančios statybų kainos ir nuolat besikeičianti rinka verčia susimąstyti, kiek šiandien kainuoja...
Nuo kelių mėnesių iki kelių metų. Tiek laiko gali užtrukti sėkmingai paruošti įmonę pardavimui. Kiek ilgai visas šis procesas užtruks...
Elektrinius paspirtukus ar dviračius šiandien turi kone kiekviena šeima. Tačiau kartu su jų populiarumu auga ir pavojai – vien per...
Tobulėjant sukčiams, tenka skirti vis daugiau laiko ir pastangų, kad atskirtume kenksmingus laiškus, skambučius ar žinutes nuo realiai egzistuojančių žmonių...
Nors Lietuvos darbo rinkoje šiuo metu dominuoja Y kartos, gimusių 1981–1996 m., darbuotojai, vyresnių kartų – demografinio sprogimo (gimę 1946–1964...
Atsinaujinanti energija tampa vis svarbesniu veiksniu, kalbant apie verslo tvarumą ir ilgalaikę sėkmę. Šiandien, kai pasaulis susiduria su klimato kaita...
Elektromobiliams vis labiau įsitvirtinant pasaulinėje rinkoje kaip aplinkai draugiškoms ir ekonomiškoms transporto priemonėms, jų populiarumas auga ir Lietuvoje. Vykstant sparčiai...