Paskelbta
2 mėnesiai prieš-
By
RobertaTelevizijos reklama yra viena iš efektyviausių rinkodaros priemonių, galinčių pasiekti didelę auditoriją per trumpą laiką. Tačiau jos kaina priklauso nuo daugelio veiksnių, įskaitant kanalo populiarumą, transliacijos laiką, reklamos trukmę ir sezoniškumą.
Reklamos televizijoje kaina gali svyruoti nuo kelių šimtų iki dešimčių tūkstančių eurų už vieną transliaciją. Pavyzdžiui:
Jeigu tradicinė TV reklama atrodo per brangi, galima svarstyti alternatyvas:
Nepaisant didelių kainų, televizijos reklama išlieka efektyvi siekiant plačios auditorijos ir stiprinant prekės ženklo žinomumą. Prieš priimant sprendimą, verta įvertinti reklamos tikslus, biudžetą ir galimas alternatyvas.
Norėdami sužinoti tikslią reklamos kainą, rekomenduojama kreiptis į konkretų televizijos kanalą ar reklamos agentūrą, kuri galės pateikti detalią kainodarą ir pasiūlymus pagal jūsų poreikius.
„Visa“, pasaulinė skaitmeninių mokėjimų lyderė, paskelbė apie išplėstą perpardavėjų partnerystę ir investiciją į „Mynt“ – Švedijoje įkurtą „SaaS“ (liet. „sistema...
Sostinėje ketvirtadienio rytą kartu su pirkėjais po keturis mėnesius trukusių atnaujinimo darbų išpakuota plačiausio asortimento lietuviško prekybos tinklo „Maxima“ parduotuvė....
Kaune veikianti elektroninės prekybos bendrovė „Bison Commerce“ pradėjo aktyvią naujų darbuotojų paiešką, pristatydama išskirtinę ir dėmesį patraukiančią reklamos kampaniją. Miesto...
Nuosavas namas – daugelio žmonių gyvenimo tikslas. Tačiau kylančios statybų kainos ir nuolat besikeičianti rinka verčia susimąstyti, kiek šiandien kainuoja...
Nuo kelių mėnesių iki kelių metų. Tiek laiko gali užtrukti sėkmingai paruošti įmonę pardavimui. Kiek ilgai visas šis procesas užtruks...
Elektrinius paspirtukus ar dviračius šiandien turi kone kiekviena šeima. Tačiau kartu su jų populiarumu auga ir pavojai – vien per...
Tobulėjant sukčiams, tenka skirti vis daugiau laiko ir pastangų, kad atskirtume kenksmingus laiškus, skambučius ar žinutes nuo realiai egzistuojančių žmonių...
Nors Lietuvos darbo rinkoje šiuo metu dominuoja Y kartos, gimusių 1981–1996 m., darbuotojai, vyresnių kartų – demografinio sprogimo (gimę 1946–1964...
Atsinaujinanti energija tampa vis svarbesniu veiksniu, kalbant apie verslo tvarumą ir ilgalaikę sėkmę. Šiandien, kai pasaulis susiduria su klimato kaita...
Elektromobiliams vis labiau įsitvirtinant pasaulinėje rinkoje kaip aplinkai draugiškoms ir ekonomiškoms transporto priemonėms, jų populiarumas auga ir Lietuvoje. Vykstant sparčiai...