Paskelbta
8 mėnesiai prieš-
By
RobertaKiekvienas profesionalus sportininkas turi galimybę užsidirbti ne tik už savo pasiekimus aikštėje, bet ir už reklamos sutartis su įvairiomis įmonėmis. Vienas žymiausių pavyzdžių Lietuvoje – Arūnas Sabonis, kuris taip pat pasirašė reklamos sutartį su tarptautiniu mažmeninės prekybos tinklu „Lidl“. Tačiau kokią pinigų sumą jis uždirbo už šią reklaminę kampaniją?
„Lidl“ ir Arūnas Sabonis pasirašė ilgalaikę reklamos sutartį, kurioje garsus krepšininkas tapo šio prekybos tinklo ambasadoriumi Lietuvoje. Pirmiausia, svarbu paminėti, kad tokios sutartys, ypač su pasaulinio lygio sportininkais, paprastai yra labai pelningos. Sabonis buvo pasirinktas ne tik dėl savo sportinių pasiekimų, bet ir dėl didelio populiarumo tiek Lietuvoje, tiek už jos ribų.
Sutartis su „Lidl“ apima įvairius reklamos kampanijas, kuriose Sabonis dalyvauja reklamuodamas „Lidl“ produktus ir įvairius renginius. Krepšininkas pasirodo reklamos spotuose, ant plakatuose, taip pat dalyvauja socialiniuose tinkluose, padedant skleisti žinutę apie prekes ir akcijas.
Nors tikslios sumos, kiek Sabonis uždirbo už „Lidl“ reklamą, niekada nebuvo oficialiai paskelbtos, galima daryti prielaidą, kad tai buvo reikšminga suma. Sportininkai, ypač tokie kaip Sabonis, už reklamas gauna nuo kelių šimtų tūkstančių iki milijonų eurų per metus, priklausomai nuo sutarties sudėtingumo ir trukmės.
Panašios reklaminės kampanijos su garsiais sportininkais gali siekti nuo 200 000 eurų iki 1 milijono eurų ir daugiau. Kadangi Sabonis yra labai žinomas Lietuvoje ir už jos ribų, tikėtina, kad jo uždarbis iš „Lidl“ reklamos yra viena iš didesnių sumų, kurią jis gavo už reklamos kampaniją.
„Lidl“ pasirinkimas bendradarbiauti su Arūnu Saboniu nėra atsitiktinis. Sabonis – tai legenda, kuri simbolizuoja sėkmę ir profesionalumą, ir jo vardas turi didelę vertę. Kiekvienas krepšininko pasirodymas reklamoje ne tik pritraukia dėmesį, bet ir kuria pasitikėjimą tarp potencialių vartotojų. Krepšinis Lietuvoje yra viena iš mėgstamiausių sporto šakų, todėl Sabonis, kaip vienas žymiausių krepšininkų pasaulyje, tapo puikiu pasirinkimu reklamuoti „Lidl“ produktus.
Be to, reklamos kampanijos su tokiu žinomu sportininku kaip Sabonis ne tik pagerina prekių ženklo įvaizdį, bet ir pritraukia didelį auditorijos dėmesį tiek Lietuvoje, tiek užsienyje.
Arūnas Sabonis nėra vienintelis sportininkas, kuris uždirba reklamos sutartimis. Daugelis kitų garsenybių taip pat pasirašo sutartis su įvairiomis kompanijomis, ir jų uždarbiai dažnai viršija milijoną eurų. Pavyzdžiui, NBA žvaigždės už reklamas gali uždirbti milžiniškas sumas – nuo kelių milijonų dolerių už pasaulines reklamos kampanijas iki milijonų eurų už vietines sutartis.
Reklamų uždarbiai labai priklauso nuo sportininko populiarumo, rinkos dydžio, reklamos tipo ir sutarties trukmės. Sabonis, kaip Lietuvos sporto ikona, gali tikėtis solidžių honorarų už kiekvieną reklamos kampaniją.
Ne tik filmas – tai veidrodis finansų pasauliui Kai 2013-aisiais pasirodė „Volstryto vilkas“, daugelis žiūrovų laukė tik gero kino seanso....
Lietuvos darbo rinka išgyvena transformaciją, kurią žymi du esminiai pokyčiai: didėjantis aukštos kvalifikacijos talentų poreikis ir dirbtinio intelekto (DI) proveržis,...
Inovatyvūs technologiniai sprendimai daugelyje verslo sektorių jau tapo neatsiejama kasdienių procesų dalimi. Tai seniai nebėra išskirtinis verslo bruožas – tikrąją...
Lietuvių dirbtinio intelekto (DI) platforma „nexos.ai“, sukurta „Nord Security“ įkūrėjų komandos, pritraukė 30 mln. eurų „A serijos“ investiciją. Pagrindiniais partneriais...
Į Lietuvos gamyklas kelią jau skinasi skaitmeniniai kolegos, kuriuos išbandė ir įvertino pasaulio gamybos gigantai. Įvairiose pramonės šakose taikomi skaitmeniniai...
Paskutinį spalio sekmadienį, kartu su milijonais europiečių vėl persuksime laikrodžius. Šiandien jau retas kuris žino, tačiau du kartus per metus...
Per pirmąjį šių metų pusmetį Lietuvoje užfiksuota beveik 8 tūkst. finansinio sukčiavimo atvejų, rodo Pinigų plovimo prevencijos kompetencijų centro duomenys....
Šiandien daug diskutuojama apie mokytojo vaidmenį – ar jis yra tik žinių perteikėjas, ar bendruomenės kūrėjas? Ar mokinys turi pasyviai...
Net 65 proc. gyventojų jaučia pastaruoju metu padidėjusį nerimą ir įtampą, atskleidė naujausia bendrovės „Spinter tyrimai“ visuomenės apklausa. Įtampa ir...
Ar ryte sunkiai pakylate iš lovos, nuolat jaučiatės suirzę ir pavargę, o net menkiausia užduotis kelią didžiulį stresą? Tai perdegimo simptomai, su kuriais šiandien...