Sekite naujienas

Reklama ir marketingas

Kiek Sabonis gavo už „Lidl“ reklamą?

R

Paskelbta

-

Kiekvienas profesionalus sportininkas turi galimybę užsidirbti ne tik už savo pasiekimus aikštėje, bet ir už reklamos sutartis su įvairiomis įmonėmis. Vienas žymiausių pavyzdžių Lietuvoje – Arūnas Sabonis, kuris taip pat pasirašė reklamos sutartį su tarptautiniu mažmeninės prekybos tinklu „Lidl“. Tačiau kokią pinigų sumą jis uždirbo už šią reklaminę kampaniją?

Reklama

Reklamos sutartis su „Lidl“

„Lidl“ ir Arūnas Sabonis pasirašė ilgalaikę reklamos sutartį, kurioje garsus krepšininkas tapo šio prekybos tinklo ambasadoriumi Lietuvoje. Pirmiausia, svarbu paminėti, kad tokios sutartys, ypač su pasaulinio lygio sportininkais, paprastai yra labai pelningos. Sabonis buvo pasirinktas ne tik dėl savo sportinių pasiekimų, bet ir dėl didelio populiarumo tiek Lietuvoje, tiek už jos ribų.

Sutartis su „Lidl“ apima įvairius reklamos kampanijas, kuriose Sabonis dalyvauja reklamuodamas „Lidl“ produktus ir įvairius renginius. Krepšininkas pasirodo reklamos spotuose, ant plakatuose, taip pat dalyvauja socialiniuose tinkluose, padedant skleisti žinutę apie prekes ir akcijas.

Kiek Sabonis uždirbo už šią reklamą?

Nors tikslios sumos, kiek Sabonis uždirbo už „Lidl“ reklamą, niekada nebuvo oficialiai paskelbtos, galima daryti prielaidą, kad tai buvo reikšminga suma. Sportininkai, ypač tokie kaip Sabonis, už reklamas gauna nuo kelių šimtų tūkstančių iki milijonų eurų per metus, priklausomai nuo sutarties sudėtingumo ir trukmės.

Panašios reklaminės kampanijos su garsiais sportininkais gali siekti nuo 200 000 eurų iki 1 milijono eurų ir daugiau. Kadangi Sabonis yra labai žinomas Lietuvoje ir už jos ribų, tikėtina, kad jo uždarbis iš „Lidl“ reklamos yra viena iš didesnių sumų, kurią jis gavo už reklamos kampaniją.

Kodėl „Lidl“ pasirinko Arūną Sabonį?

„Lidl“ pasirinkimas bendradarbiauti su Arūnu Saboniu nėra atsitiktinis. Sabonis – tai legenda, kuri simbolizuoja sėkmę ir profesionalumą, ir jo vardas turi didelę vertę. Kiekvienas krepšininko pasirodymas reklamoje ne tik pritraukia dėmesį, bet ir kuria pasitikėjimą tarp potencialių vartotojų. Krepšinis Lietuvoje yra viena iš mėgstamiausių sporto šakų, todėl Sabonis, kaip vienas žymiausių krepšininkų pasaulyje, tapo puikiu pasirinkimu reklamuoti „Lidl“ produktus.

Be to, reklamos kampanijos su tokiu žinomu sportininku kaip Sabonis ne tik pagerina prekių ženklo įvaizdį, bet ir pritraukia didelį auditorijos dėmesį tiek Lietuvoje, tiek užsienyje.

carvertical VIN patikra

Sportininkų reklamos uždarbiai

Arūnas Sabonis nėra vienintelis sportininkas, kuris uždirba reklamos sutartimis. Daugelis kitų garsenybių taip pat pasirašo sutartis su įvairiomis kompanijomis, ir jų uždarbiai dažnai viršija milijoną eurų. Pavyzdžiui, NBA žvaigždės už reklamas gali uždirbti milžiniškas sumas – nuo kelių milijonų dolerių už pasaulines reklamos kampanijas iki milijonų eurų už vietines sutartis.

Reklamų uždarbiai labai priklauso nuo sportininko populiarumo, rinkos dydžio, reklamos tipo ir sutarties trukmės. Sabonis, kaip Lietuvos sporto ikona, gali tikėtis solidžių honorarų už kiekvieną reklamos kampaniją.

Skaitykite

Naujienos

Verslas1 d. prieš

„Visa“ investavo į finansinių technologijų bendrovę „Mynt“, išplės perpardavėjų partnerystę visoje Europoje

„Visa“, pasaulinė skaitmeninių mokėjimų lyderė, paskelbė apie išplėstą perpardavėjų partnerystę ir investiciją į „Mynt“ – Švedijoje įkurtą „SaaS“ (liet. „sistema...

Verslas2 d. prieš

Atsinaujino vienintelė XXXX „Maxima“ parduotuvė Lietuvoje: esminiai pokyčiai asortimente ir naujame erdvių išdėstyme

Sostinėje ketvirtadienio rytą kartu su pirkėjais po keturis mėnesius trukusių atnaujinimo darbų išpakuota plačiausio asortimento lietuviško prekybos tinklo „Maxima“ parduotuvė....

Verslas2 d. prieš

Netingintiems dirbti: Kauno įmonė pradeda drąsią darbuotojų paieškos kampaniją

Kaune veikianti elektroninės prekybos bendrovė „Bison Commerce“ pradėjo aktyvią naujų darbuotojų paiešką, pristatydama išskirtinę ir dėmesį patraukiančią reklamos kampaniją. Miesto...

Statyba3 d. prieš

Populiarios, bet nepraktiškos: kokių statybų tendencijų vengti statant svajonių namus?

Nuosavas namas – daugelio žmonių gyvenimo tikslas. Tačiau kylančios statybų kainos ir nuolat besikeičianti rinka verčia susimąstyti, kiek šiandien kainuoja...

Verslas3 d. prieš

Oksana Kostogriz. Kaip pasiruošti sėkmingam ir sklandžiam įmonės pardavimui?

Nuo kelių mėnesių iki kelių metų. Tiek laiko gali užtrukti sėkmingai paruošti įmonę pardavimui. Kiek ilgai visas šis procesas užtruks...

Ekspertai

Visos teisės saugomos.© 2015-2025 | Kopijuoti draudžiama |