Paskelbta
5 mėnesiai prieš-
By
RobertaKiekvienas profesionalus sportininkas turi galimybę užsidirbti ne tik už savo pasiekimus aikštėje, bet ir už reklamos sutartis su įvairiomis įmonėmis. Vienas žymiausių pavyzdžių Lietuvoje – Arūnas Sabonis, kuris taip pat pasirašė reklamos sutartį su tarptautiniu mažmeninės prekybos tinklu „Lidl“. Tačiau kokią pinigų sumą jis uždirbo už šią reklaminę kampaniją?
„Lidl“ ir Arūnas Sabonis pasirašė ilgalaikę reklamos sutartį, kurioje garsus krepšininkas tapo šio prekybos tinklo ambasadoriumi Lietuvoje. Pirmiausia, svarbu paminėti, kad tokios sutartys, ypač su pasaulinio lygio sportininkais, paprastai yra labai pelningos. Sabonis buvo pasirinktas ne tik dėl savo sportinių pasiekimų, bet ir dėl didelio populiarumo tiek Lietuvoje, tiek už jos ribų.
Sutartis su „Lidl“ apima įvairius reklamos kampanijas, kuriose Sabonis dalyvauja reklamuodamas „Lidl“ produktus ir įvairius renginius. Krepšininkas pasirodo reklamos spotuose, ant plakatuose, taip pat dalyvauja socialiniuose tinkluose, padedant skleisti žinutę apie prekes ir akcijas.
Nors tikslios sumos, kiek Sabonis uždirbo už „Lidl“ reklamą, niekada nebuvo oficialiai paskelbtos, galima daryti prielaidą, kad tai buvo reikšminga suma. Sportininkai, ypač tokie kaip Sabonis, už reklamas gauna nuo kelių šimtų tūkstančių iki milijonų eurų per metus, priklausomai nuo sutarties sudėtingumo ir trukmės.
Panašios reklaminės kampanijos su garsiais sportininkais gali siekti nuo 200 000 eurų iki 1 milijono eurų ir daugiau. Kadangi Sabonis yra labai žinomas Lietuvoje ir už jos ribų, tikėtina, kad jo uždarbis iš „Lidl“ reklamos yra viena iš didesnių sumų, kurią jis gavo už reklamos kampaniją.
„Lidl“ pasirinkimas bendradarbiauti su Arūnu Saboniu nėra atsitiktinis. Sabonis – tai legenda, kuri simbolizuoja sėkmę ir profesionalumą, ir jo vardas turi didelę vertę. Kiekvienas krepšininko pasirodymas reklamoje ne tik pritraukia dėmesį, bet ir kuria pasitikėjimą tarp potencialių vartotojų. Krepšinis Lietuvoje yra viena iš mėgstamiausių sporto šakų, todėl Sabonis, kaip vienas žymiausių krepšininkų pasaulyje, tapo puikiu pasirinkimu reklamuoti „Lidl“ produktus.
Be to, reklamos kampanijos su tokiu žinomu sportininku kaip Sabonis ne tik pagerina prekių ženklo įvaizdį, bet ir pritraukia didelį auditorijos dėmesį tiek Lietuvoje, tiek užsienyje.
Arūnas Sabonis nėra vienintelis sportininkas, kuris uždirba reklamos sutartimis. Daugelis kitų garsenybių taip pat pasirašo sutartis su įvairiomis kompanijomis, ir jų uždarbiai dažnai viršija milijoną eurų. Pavyzdžiui, NBA žvaigždės už reklamas gali uždirbti milžiniškas sumas – nuo kelių milijonų dolerių už pasaulines reklamos kampanijas iki milijonų eurų už vietines sutartis.
Reklamų uždarbiai labai priklauso nuo sportininko populiarumo, rinkos dydžio, reklamos tipo ir sutarties trukmės. Sabonis, kaip Lietuvos sporto ikona, gali tikėtis solidžių honorarų už kiekvieną reklamos kampaniją.
Kaune, prie Kalniečių parko istoriškai besiformavusio verslo rajono konversijai, bankas „Bigbank“ skolins 16,5 mln. Eur. Nekilnojamojo turto plėtros bendrovės „Inspiration...
Prognozės: 50 % biuro darbo vietų gali išnykti. Ar Lietuva pasiruošusi šiam pokyčiui, ir ką turi daryti darbuotojai bei valdžia?...
Gran Kanarija ir toliau traukia platų tarptautinių pirkėjų ratą – nuo tų, kurie persikelia dėl geresnio gyvenimo būdo, iki investuotojų,...
Graikijos nekilnojamojo turto rinka 22025 metais yra pasirengusi toliau augti, didėjant nekilnojamojo turto vertei ir išliekant stabiliai paklausai tiek iš...
Kaina, vieta, plotas ir statytojo patirtis – tai pagrindiniai kriterijai renkantis naują būstą. Vis dėlto daugelis pirkėjų išsamiau neįvertina aspektų,...
Ilsėtis turėtų būti natūralu. Vis dėlto vis daugiau žmonių sako, kad net per atostogas jiems nepavyksta iš tikrųjų atsipalaiduoti –...
Skaičiuojant paskutines valandas iki didžiausių Baltijos šalyse „Aurum 1006 km lenktynių“ starto, „Circle K Miles+“ komandos lenktynininkas Eimantas Navikauskas atskleidžia,...
Baltijos šalys Europoje išsiskiria ne tik greitai augančiu kibernetinių atakų skaičiumi, bet ir unikaliu jų pobūdžiu. Nepaisant to, kad Lietuvoje...
Kai namuose kažkas negerai, dažniausiai tai pirmieji pajaučia augintiniai. Šio įvykio pagrindinis herojus – mažas baltas šuniukas, kuris, būtent dėl...
Įsibėgėjusi vasara daugeliui dirbančių tėvų Lietuvoje – tikras galvosūkis: kaip pasirūpinti vaikais, kai mokyklos atostogauja, o darželiai užveria duris? Specialistai...