Paskelbta
2 mėnesiai prieš-
By
RobertaMarketingas remimas (angl. sponsorship marketing) yra viena iš efektyviausių strategijų, kuri padeda prekės ženklams įgyti daugiau matomumo, susikurti teigiamą įvaizdį ir pasiekti savo tikslinę auditoriją. Tai ypač naudinga tiek mažoms, tiek didelėms įmonėms, nes remiant įvairius renginius, sporto komandas ar net socialinius projektus, įmonės gali padidinti savo žinomumą ir kartu prisidėti prie visuomenės gerovės.
Marketingas remimas – tai verslo strategija, kai įmonė suteikia finansinę paramą ar kitas paslaugas renginiui, sporto komandai, organizacijai ar projektui, už tai gaudama galimybę pristatyti savo prekės ženklą. Tai puiki galimybė įmonei būti matomai asociacijoje su teigiamais įvykiais ir iniciatyvomis. Sponsorship marketingas apima ne tik finansinę paramą, bet ir kitus resursus, pavyzdžiui, prekių ar paslaugų tiekimą, reklamą, logistiką ar net žmonių savanorišką darbą.
Marketingas remimas gali būti taikomas įvairiais formatais, priklausomai nuo įmonės tikslų ir pasirinkto projekto. Pateikiame pagrindines remimo formas:
Sporto remimas
Tai viena iš populiariausių marketingo remimo strategijų. Daugelis įmonių remia sporto komandas, varžybas ar sportininkus. Tai ne tik padeda sporto pasauliui, bet ir didina prekių ženklų žinomumą, nes sporto renginiai pritraukia dideles žiūrovų auditorijas tiek gyvai, tiek per televiziją ar internetą. Pavyzdžiui, didžiuliai prekių ženklai, tokie kaip Nike ir Adidas, remia pasaulio sporto čempionatus ir populiarias sporto komandas.
Kultūriniai ir meno renginiai
Daugelis įmonių remia meno ir kultūros renginius, tokius kaip koncertai, parodos, festivaliai. Tokie renginiai dažnai turi aukštą prekių ženklų vertę, nes jie pritraukia intelektualią, kūrybingą ir išsilavinusią auditoriją. Be to, įmonės gali pasiūlyti savo produktus ar paslaugas šiose kultūrinėse erdvėse, kas suteikia joms papildomo pranašumo.
Socialiniai projektai ir ne pelno siekiančios organizacijos
Socialinis remimas apima finansinę paramą ir kitus išteklius organizacijoms, kurios siekia pagerinti visuomenės gerovę. Pavyzdžiui, įmonės remia sveikatos, švietimo, aplinkosaugos iniciatyvas. Tokiu būdu įmonės ne tik prisideda prie svarbių visuomenės problemų sprendimo, bet ir stiprina savo teigiamą įvaizdį.
Mokslinių tyrimų ir technologijų remimas
Tai strategija, kai įmonės remia mokslinius projektus ar technologijų vystymą, kad gautų naudos tiek iš inovacijų, tiek ir iš savo įvaizdžio stiprinimo. Pavyzdžiui, farmacijos įmonės gali remti medicinos tyrimus ar klinikinius bandymus, taip užsitikrindamos savo vietą kaip inovatyvios ir atsakingos organizacijos.
Marketingas remimas yra viena iš labiausiai naudingų strategijų, nes ji ne tik suteikia įmonei didesnį matomumą, bet ir kuria teigiamą įvaizdį. Pateikiame keletą pagrindinių remimo privalumų:
Padidintas prekių ženklo matomumas
Remiant renginius ar organizacijas, įmonės gauna galimybę patekti į auditoriją, kuri galbūt niekada nebūtų susidūrusi su jų produktais. Tai ypač naudinga startuoliams ar mažoms įmonėms, kurios siekia išplėsti savo rinką.
Teigiamas įvaizdis
Sponsorship marketingas leidžia įmonėms būti asociuotoms su teigiamais ir prasmingais įvykiais. Pavyzdžiui, jei įmonė remia aplinkosaugos projektą, tai rodo, kad ji rūpinasi aplinkosaugos klausimais ir stengiasi prisidėti prie tvarios ateities kūrimo.
Tiesioginis ryšys su tikslinėmis auditorijomis
Remiant renginius, įmonės gali tiesiogiai pasiekti savo tikslinę auditoriją. Pavyzdžiui, jei įmonė remia sporto varžybas, ji tiesiogiai bendrauja su sporto entuziastais ir jų šeimomis. Tai suteikia galimybę greičiau užmegzti kontaktus ir padidinti pardavimus.
Ilgalaikė investicija
Marketingas remimas nėra tik trumpalaikė strategija. Tai ilgalaikė investicija, nes prekės ženklas, kuris nuolat remia renginius ar organizacijas, įgauna pastovų ir teigiamą įvaizdį rinkoje.
Norint pasiekti geriausių rezultatų, svarbu pasirinkti tokį projektą ar renginį, kuris atitinka jūsų įmonės vertybes ir tikslinę auditoriją. Pavyzdžiui, jei jūsų prekės ženklas yra susijęs su ekologija ir tvarumu, verta remti aplinkosaugos iniciatyvas. Jei jūsų tikslinė auditorija yra jaunimas, tuomet muzikiniai festivaliai ar sporto renginiai gali būti puikus pasirinkimas.
Svarbu taip pat atidžiai stebėti, kokie rezultatai bus pasiekti remiant tam tikrą projektą – ar padidės jūsų prekių ženklo žinomumas, ar pasieksite savo pardavimų tikslus ir ar sustiprinsite teigiamą įvaizdį.
Marketingas remimas yra strategija, kuri gali padėti įmonėms pasiekti ne tik didesnį matomumą, bet ir teigiamą įvaizdį bei ilgalaikį augimą. Palaikant įvairias iniciatyvas, renginius ir organizacijas, įmonės gali sukurti tvirtus ryšius su savo auditorija ir prisidėti prie visuomenės gerovės. Ši strategija yra ypač veiksminga ilgalaikiam prekių ženklų augimui ir plėtrai.
Elektrinius paspirtukus ar dviračius šiandien turi kone kiekviena šeima. Tačiau kartu su jų populiarumu auga ir pavojai – vien per...
Tobulėjant sukčiams, tenka skirti vis daugiau laiko ir pastangų, kad atskirtume kenksmingus laiškus, skambučius ar žinutes nuo realiai egzistuojančių žmonių...
Nors Lietuvos darbo rinkoje šiuo metu dominuoja Y kartos, gimusių 1981–1996 m., darbuotojai, vyresnių kartų – demografinio sprogimo (gimę 1946–1964...
Atsinaujinanti energija tampa vis svarbesniu veiksniu, kalbant apie verslo tvarumą ir ilgalaikę sėkmę. Šiandien, kai pasaulis susiduria su klimato kaita...
Elektromobiliams vis labiau įsitvirtinant pasaulinėje rinkoje kaip aplinkai draugiškoms ir ekonomiškoms transporto priemonėms, jų populiarumas auga ir Lietuvoje. Vykstant sparčiai...