Paskelbta
7 mėnesiai prieš-
Prekybos tinklas „Lidl“ pristato naują įvaizdžio kampaniją – „Legenda apie aukštą kokybę ir žemą kainą“. Tai legendinis pasakojimas apie neįtikėtiną sąjungą, kuri įrodo, jog iš pirmo žvilgsnio, atrodo, nesuderinami dalykai gali sukurti tobulą harmoniją. Pasaka, ironija ir modernūs sprendimai – visa tai „Lidl“ sujungė naujoje įvaizdžio kampanijoje.
„Naujoji mūsų įvaizdžio kampanija – drąsi ir išskirtinė, kuri kartu taip pat žymi ir naują „Lidl“ komunikacijos platformos startą. Tai reiškia, kad kursime tęstinę istoriją ir šioje kampanijoje pristatytus personažus bus galima sutikti ir būsimose mūsų reklamose. Be to, tai pirmas kartas, kuomet kampaniją kūrėme ne tik Lietuvai, bet ir visoms Baltijos šalims“, – sako „Lidl Lietuva“ rinkodaros departamento vadovė Neringa Podkopajeva.
Vienas pagrindinių prekybos tinklo veiklos tikslų – užtikrinti aukštą kokybę už žemą kainą. Būtent tai atsispindi naujoje įvaizdžio kampanijoje.
„Šia kampanija norime pirkėjams priminti mūsų misiją – pasiūlyti geriausią kainos ir kokybės santykį. Privačių prekės ženklų produktai, kuriuos galima įsigyti tik „Lidl“ parduotuvėse, yra tai, kuo mes išsiskiriame ir kuriame didžiausią vertę pirkėjams. Visgi „Lidl“ nebūtų „Lidl“, jeigu savo legendą pasakotų rimtu veidu – humoras visada buvo mūsų prekės ženklo DNR, todėl ir šioje kampanijoje apstu ne tik jo, bet ir smagių netikėtumų“, – dalinasi „Lidl Lietuva“ rinkodaros departamento vadovė.
Viduramžiai susitinka su šių dienų realybe
Naujoje „Lidl“ įvaizdžio kampanijoje žiūrovai išvys pasakojimą apie viduramžių pasaulio personažus, kurie yra iš dviejų konfliktuojančių karalysčių: vieni jų – žemos kainos, o kiti – aukštos kokybės atstovai. Skirtingų karalysčių, atrodo visiškai nesuderinami princas ir princesė, staiga įsimyli vienas kitą, o vieta, kur jie gali gyventi ilgai ir laimingai yra „Lidl“.
„Norėjome, kad reklama būtų įtraukianti ir žaisminga – tokia, kuri priverstų žiūrovus nusišypsoti ir atpažinti kasdienybės detales netikėtoje aplinkoje. Viduramžių stiliaus pasakoje apstu modernių laikų detalių, kurios šmaikščiai įsipina į pasakojimą. Reklamos siužete riteriai ir dvariškiai kalba šiuolaikinėmis frazėmis, o įprasti viduramžių vaizdai netikėtai persipina su šiandienos įpročiais“, – akcentuoja N. Podkopajeva.
Pavyzdžiui, reklamoje arkliai pririšti prie „P“ ženklu pažymėtos aikštelės, tarsi būtų palikti modernioje automobilių stovėjimo zonoje. Šių dienų kasdienybę akcentuoja ir veikėjų pokalbiai – princas nerūpestingai praneša: „Einu prasijot dešimt tūkstančių žingsnių“, akivaizdžiai sekdamas šiandienos sveikos gyvensenos madas. Net karaliaus gydytojas siūlo „pakariauti iš namų“, subtiliai primindamas apie visiems pažįstamą nuotolinio darbo realybę.
Reklamoje – tarptautinės žvaigždės ir Lietuvoje puikiai pažįstami veidai
Reklaminio klipo autoriai – reklamos agentūra „Not Perfect Vilnius“. Agentūros kūrybos vadovas Rokas Eltermanas sako, kad reklamos geriausios tuomet, kada jos stebina žiūrovą.
„Todėl kurdami šią reklamą sau uždavėme klausimą: ko nesitiki žiūrovai iš „Lidl“? Istorija, vykstanti dviejose viduramžių karalystėse, mūsų nuomone, atitiko šį kriterijų. Žemą kainą ir aukštą kokybę įkūnijome dviejose karalystėse ir tai tapo pagrindu istorijoms, kurias toliau pasakosime“, – sako R. Eltermanas.
Naujojoje „Lidl“ reklamoje pasirodo ne tik gerai žinomi vietiniai veidai, bet ir profesionalūs aktoriai iš Didžiosios Britanijos.
„Viena aktorė dėl šio filmavimo net atšaukė savo kelionę į Pietų Afriką, kita – ne tik aktorė, bet ir profesionali „Michelin“ restorano šefė. Norėjome sukurti kampaniją, kuri būtų įsimintina ir kupina tarptautinės patirties, todėl pasirinkome ne tik profesionalius britų aktorius, bet ir įtraukėme Baltijos šalyse puikiai pažįstamus veidus. Pavyzdžiui, Lietuvoje gerai žinomas latvių atlikėjas Lauris Reiniks reklamoje pasirodo bėgdamas trijuose skirtinguose kadruose, taip pabrėždamas savo legendinę dainą „Aš bėgu“. Reklaminiame klipe taip pat bus galima išvysti ir mūsų ilgametį ambasadorių, puikiai Lietuvoje pažįstamą Naglį Bierancą“, – pasakoja N. Podkopajeva.
Unikalios dekoracijos ir išskirtinis pasiruošimas
Reklamos kūrybinių ir vizualinių sprendimų pagrindu tapo sukurtas legendinis viduramžiškas „Lidl“ pasaulis, kuriame ir vystosi visa istorija. Pasak R. Eltermano, kūrybiniame procese netrūko ir iššūkių.
„Didžiausias iššūkis buvo aukštos klasės aktorių atranka – juk ne bet kas gali įtikinamai įkūnyti karalius, princus bei princeses. O rinkdamiesi princą ir princesę ieškojome aktorių, kurie dar ir moka joti ant žirgo. Įspūdingi ir unikalūs rekvizitai, jodinėjimas paviljone, milžiniškų sostų gamyba ir daugybė kitų smulkmenų pavertė visą projektą dar ambicingesniu“, – pasakoja „Not Perfect“ kūrybos vadovas.
Jam pritaria ir N. Podkopajeva pridurdama, jog rekvizitams, dekoracijoms bei aktorių kostiumams buvo skiriamas išskirtinis dėmesys.
„Viena įspūdingiausių detalių mūsų reklamoje – veikiantis viduramžių kasos aparatas, kuris buvo sukurtas specialiai šiai kampanijai. Paspaudus pedalą, sukosi kilimėlis, o šalmai slinko kaip prekės tikroje parduotuvėje. Tai buvo tarsi technologinis stebuklas viduramžiams ir didelė atrakcija filmavimo aikštelėje. Be to, daug dėmesio skyrėme autentiškiems kostiumams ir rekvizitams – dauguma jų buvo siūti rankomis specialiai šiai kampanijai, kad perteiktų tikrą viduramžių dvasią su šiuolaikišku prieskoniu“, – pasakoja N. Podkopajeva.
Uoga, kuri nustebins: trys socialinių tinklų įkvėpti receptai su vynuogėmis
„Lidl“ tęsia plėtrą: kviečia prisijungti prie naujos parduotuvės komandos Vilniuje
Rugsėjo 1-osios proga „Lidl Lietuva“ darbuotojų vaikams – dovanų rinkiniai naujiems mokslo metams
Naujoje darbdavio įvaizdžio kampanijoje – realūs rezultatai: per metus pareigose pakilo beveik 40 proc. „Lidl“ parduotuvės darbuotojų
Mokslo metams artėjant: sveikatai palankesnės priešpiečių dėžutės paslaptys – nuo greitų užkandžių iki subalansuotų pietų
„Lidl“ tęsia plėtrą Kaune: Šilainiuose duris atvers jau 17-oji parduotuvė mieste
Nebrangūs, bet išskirtiniai gurmaniški receptai – iš įprastos ir pamėgtos cukinijos
Stažuotės užsienyje su „Lidl“: neįkainojama patirtis ir platesnės karjeros galimybės sugrįžus
„Lidl“ kviečia prisijungti prie naujos parduotuvės komandos Kaune: naujiems darbuotojams – papildomas 600 eurų priedas
Pasaulinės korporacijos jau atvirai kalba apie tai, kiek darbo vietų bus panaikinta dėl dirbtinio intelekto (DI). Skaičiuojama, kad jei „Microsoft“...
Vakar Vilniuje, Ozo g. 10A, įvyko oficialus pirmojo Lietuvoje BYD automobilių salono atidarymas. Šis renginys neapsiribojo vien automobilių bei salono...
Komentuoja Justinas Muleika, „GF banko“ generalinis direktorius Lietuvos banko duomenimis, per pirmuosius penkis šių metų mėnesius vartojimo paskolų buvo išduota...
Lietuvoje beveik trečdalis šeimų gyvena nuomojamame būste, o daugelis jų svajoja apie savo namus. Tačiau pirmas žingsnis link šios svajonės,...
Per pirmąjį 2025 m. pusmetį „Modus Group“ konsoliduotos neaudituotos pajamos siekė 274 mln. eurų ir buvo 22 % didesnės nei...
Ruduo – dosniausias metų laikas, kuomet sodus ir daržus užpildo rudens derlius. Natūralu, kad dalis žmonių šiomis gėrybėmis nori pasidalyti...
Saugumo poreikiai nuolat auga – nebeužtenka vien tik stebėti uždarą erdvę ar fiksuoti įėjimus. Dažnas susiduria su iššūkiu: kaip suvaldyti...
Kiekvieną rugsėjį gatvėse išaugantis moksleivių skaičius atneša ir papildomų iššūkių eismo saugumui. Kaip rodo „Lietuvos draudimo“ užsakymu atliktas tyrimas, penktadalis...
Dar prieš kelis dešimtmečius žmonės Lietuvoje dažnai naudodavo vadinamuosius „majakus“ ar „švyturėlius“ – paskambindavo ir iškart nutraukdavo skambutį, taip perduodami...
Apsipirkti per socialinius tinklus dar niekada nebuvo taip paprasta – juose kasdien mirga šimtai reklamų su stilingais papuošalais, drabužiais ar...