Paskelbta
5 mėnesiai prieš-
By
RobertaPartizaninis marketingas (angl. „Guerrilla Marketing”) – tai kūrybingas ir nebrangus būdas pasiekti didelį poveikį ir pritraukti dėmesį su mažais resursais. Šis požiūris į marketingą remiasi inovatyviais metodais, kurie siekia sužadinti klientų susidomėjimą ir emocijas, pasitelkiant netradicinius ir dažnai šokiruojančius būdus. Partizaninis marketingas pirmiausia naudojamas mažose ir vidutinėse įmonėse, kurios neturi didelio biudžeto, tačiau nori išsiskirti rinkoje ir pasiekti greitus rezultatus.
Partizaninis marketingas remiasi idėja, kad mažos ir vidutinės įmonės gali pasiekti puikių rezultatų, neturėdamos didelio marketingo biudžeto. Tai marketingo forma, kurią sukūrė Jay Conrad Levinson 1984 metais, ir kuri tapo žinoma dėl savo sugebėjimo pasiekti didelį poveikį per kūrybiškumą ir netikėtus veiksmus. Partizaninis marketingas naudojamas, kai siekiama išsiskirti konkurencinėje aplinkoje, pasitelkiant originalias, bet mažas investicijas reikalaujančias idėjas.
Pagrindinė partizaninio marketingo idėja – mažos kainos metodai, kurie padeda sukurti ilgalaikį ir didelį poveikį, dažnai remiantis netikėtais ir žaismingais sprendimais.
Partizaninis marketingas pasižymi tam tikrais principais, kurie padeda sukurti efektyvias kampanijas:
Nors partizaninis marketingas dažniausiai siejamas su mažais verslais, jis taip pat gali būti naudojamas ir didelėms įmonėms. Keletas gerai žinomų pavyzdžių:
Partizaninis marketingas veikia dėl kelių svarbių priežasčių:
Norint įgyvendinti sėkmingą partizaninę kampaniją, reikia laikytis šių žingsnių:
Partizaninis marketingas – tai puikus būdas pasiekti didelį poveikį su mažais resursais. Kūrybiškumas, originalumas ir netikėtumas yra šio marketingo kampanijų kertiniai elementai. Tai gali būti labai veiksminga priemonė ne tik mažoms įmonėms, bet ir didelėms, jei tik jos pasirengusios rizikuoti ir išsiskirti rinkoje. Pasitelkdami šią strategiją, galite sukurti ne tik teigiamą prekių ženklo įvaizdį, bet ir stiprų emocinį ryšį su savo klientais.
Nekilnojamojo turto kainų dinamika Scalea mieste: istorija ir perspektyvos Scalea, įsikūręs pietų Italijoje, ilgą laiką buvo vienas prieinamiausių kurortinių miestelių...
Kaune, prie Kalniečių parko istoriškai besiformavusio verslo rajono konversijai, bankas „Bigbank“ skolins 16,5 mln. Eur. Nekilnojamojo turto plėtros bendrovės „Inspiration...
Prognozės: 50 % biuro darbo vietų gali išnykti. Ar Lietuva pasiruošusi šiam pokyčiui, ir ką turi daryti darbuotojai bei valdžia?...
Gran Kanarija ir toliau traukia platų tarptautinių pirkėjų ratą – nuo tų, kurie persikelia dėl geresnio gyvenimo būdo, iki investuotojų,...
Graikijos nekilnojamojo turto rinka 22025 metais yra pasirengusi toliau augti, didėjant nekilnojamojo turto vertei ir išliekant stabiliai paklausai tiek iš...
Ilsėtis turėtų būti natūralu. Vis dėlto vis daugiau žmonių sako, kad net per atostogas jiems nepavyksta iš tikrųjų atsipalaiduoti –...
Skaičiuojant paskutines valandas iki didžiausių Baltijos šalyse „Aurum 1006 km lenktynių“ starto, „Circle K Miles+“ komandos lenktynininkas Eimantas Navikauskas atskleidžia,...
Baltijos šalys Europoje išsiskiria ne tik greitai augančiu kibernetinių atakų skaičiumi, bet ir unikaliu jų pobūdžiu. Nepaisant to, kad Lietuvoje...
Kai namuose kažkas negerai, dažniausiai tai pirmieji pajaučia augintiniai. Šio įvykio pagrindinis herojus – mažas baltas šuniukas, kuris, būtent dėl...
Įsibėgėjusi vasara daugeliui dirbančių tėvų Lietuvoje – tikras galvosūkis: kaip pasirūpinti vaikais, kai mokyklos atostogauja, o darželiai užveria duris? Specialistai...