Paskelbta
2 mėnesiai prieš-
By
RobertaPromo marketingas – tai viena iš galingiausių priemonių, leidžiančių prekės ženklams pritraukti naujus klientus, išlaikyti esamus ir padidinti pardavimus per riboto laiko pasiūlymus, nuolaidas ar akcijas. Ši marketingo strategija gali būti itin efektyvi, kai ji naudojama tinkamai, todėl svarbu žinoti pagrindinius principus, kurie padės pasiekti norimų rezultatų.
Promo marketingas – tai specialių akcijų, nuolaidų, dovanų ar kitų pasiūlymų kūrimas, kurie skatina vartotojus imtis veiksmų. Tai gali būti įvairūs pasiūlymai, tokie kaip „Pirkti 1, gauti 1 nemokamai“, nuolaidos pirkiniams, riboto laikotarpio pasiūlymai ar net specialios prenumeratos. Tikslas – paskatinti vartotojus atlikti pirkimus arba įsitraukti į tam tikras veiklas.
Promo marketingas leidžia prekės ženklams pasiekti kelis svarbius tikslus:
Norint, kad promo marketingas būtų veiksmingas, būtina laikytis kelių pagrindinių principų.
Tikslingumas – Promo pasiūlymai turi būti pritaikyti tikslinėms vartotojų grupėms. Pasirinkite savo klientų segmentus ir sukurkite akcijas, kurios juos tikrai sudomins.
Ribotas laiko tarpas – Vienas iš efektyviausių būdų paskatinti vartotojus veikti greitai – pasiūlyti riboto laiko nuolaidas. Tokios akcijos sukuria skubėjimo jausmą ir motyvuoja atlikti pirkimą.
Aiškumas – Pasiūlymai turi būti aiškūs ir lengvai suprantami. Jei klientai nesupranta, kas yra siūloma, jie gali nuspręsti nesinaudoti akcija.
Vertė – Svarbu užtikrinti, kad akcija suteikia realią vertę vartotojui. Tik tokiu būdu galima skatinti ilgalaikį lojalumą.
Komunikacija – Būtina pasiekti savo tikslinę auditoriją. Tai gali būti pasiekiama per socialinius tinklus, elektroninius laiškus, reklamas arba partnerystes su kitais prekės ženklais.
Promo marketingas gali būti įvairių formų. Štai kelios populiariausios:
Promo marketingas – tai ne tik būdas padidinti pardavimus, bet ir strategiškai apgalvota priemonė, padedanti sukurti lojalumą, pritraukti naujų klientų ir išlaikyti esamus. Norint, kad promo marketingas būtų veiksmingas, svarbu laikytis tikslų, aiškumo, vertės ir komunikacijos principų. Tik tinkamai pritaikytos akcijos gali pasiekti norimus rezultatus ir padėti augti verslui.
Šiuolaikinės technologijos tapo neatsiejamu įrankiu, palengvinančiu informacijos paiešką ir bendravimą. Tačiau naudojimasis šiais privalumais turi savo kainą. Technologijos nuolat renka...
Norint namuose užtikrinti jaukią ir komfortišką aplinką vien tik patrauklių interjero sprendimų gali nepakakti – didelę įtaką gerai savijautai turi...
Gegužės 1 dieną verslo laukia du svarbūs pokyčiai: įsigalios nauja atsiskaitymo grynaisiais tvarka ir daliai verslo teks pereiti prie išmaniųjų...
Balandžio 9 d. Šardžoje, Jungtiniuose Arabų Emyratuose (JAE), vyko dvišalės Lietuvos ir JAE verslo tarybos posėdis ir verslo forumas, skirtas...
„Lidl Lietuva“ pelnė patraukliausio darbdavio apdovanojimą prekybos ir pardavimų srityje bei pateko tarp 50-ies geriausių šalies darbdavių bendrame reitinge. Nugalėtojai...
Iki Velykų likus vos porai dienų daugelis ieško paskutinės minutės idėjų, kaip šiemet marginti kiaušinius, kad jie būtų patys tvirčiausi...
Kasmet pasaulyje pametama arba pavagiama virš 4 mln. išmaniųjų telefonų. Tai reiškia, kad kasdien, net ir švenčių dienomis, beveik 11...
Pavasaris – traumų ir nelaimingų atsitikimų metas. Pasibaigus šaltajam sezonui gyventojai, skubėdami džiaugtis pramogomis ir laisvalaikiu lauke, patiria daugiau sumušimų,...
Artėjant Velykoms, daugelis šeimų ruošiasi jaukioms akimirkoms, spalvingiems margučiams ir šventiniam šurmuliui. Tačiau šis laikotarpis ne visada yra vien džiugi...
Artėjant Velykų atostogoms, vis daugiau šeimų planuoja trumpas ar ilgesnes išvykas į šiltus kraštus. Kelionių ekspertai ir draudikai vieningai sako:...