Paskelbta
2 mėnesiai prieš-
Klausytojų ausis pirmą kartą nuo „M.A.MA.“ apdovanojimų scenos pasiekė nauja „Teledueto“ daina. Naujoji mobiliojo ryšio operatoriaus „Tele2“ reklama suderino tradicinius lietuviškus skambesius, instrumentinę muziką ir elektroniką. Šįkart greitąjį 5G namų internetą duetui apdainuoti padėjo „Baltos varnos“.
Po trumpos pertraukos sugrįžęs „Teleduetas“ pristatė jų dar nebandyto muzikos žanro – etno pop folk – kūrinį. Jo centre vaizduojamas artimas šeimos ir draugų ryšys, kuriam skleistis padeda namų internetas. 5G yra nepastebima, bet svarbi jaukios atmosferos ir modernios buities dalis.
„Kurdami „Teledueto“ vaizdo klipus, siekiame perteikti „Tele2“ atspindimas vertybes ir jausmus: prieinamumą, paprastumą, džiaugsmą, kurį suteikia artimųjų ratas ir žmonių tarpusavio ryšys. Šiuolaikiniame gyvenime internetas reikalingas visur, o kai jis veikia nepriekaištingai – jo tiesiog nepastebime. Tuomet galime mėgautis jaukumu. Naujoje dainoje grupė pabrėžia, kad kokybiškas ir nebrangus „Tele2“ 5G namų internetas leidžia tai pasiekti“, – teigia „Tele2“ prekių ženklo vadovė Agnietė Žilinskaitė.
Naujo vaizdo klipo veiksmas žiūrovus nukelia į modernų namą, kuriame „Teledueto“ reklamos herojai ir „Baltos varnos“ Milda ir Teresė Andrijauskaitės kartu atlieka buities darbus. Juose susilieja lietuviškas tradiciškumas, pavyzdžiui, kepama ir raikoma duona, ir modernumas – draugai per projektorių žiūri filmus, planšete filmuoja smagius vaizdo klipus. „Teledueto“ vaikinai kaip įprastai kviečia aplinkinius šokiui.
„Reklaminės kampanijos herojai su kiekviena daina užtvirtina, koks greitas ir pigus „Tele2“ namų internetas. Ir išbando naują muzikinį stilių, šįkart – modernųjį lietuvišką folką. Dainoje gražiai sudera tradicijos ir išmanioji kasdienybė, kuri be interneto jau sunkiai įsivaizduojama“, – paaiškina A. Žilinskaitė.
Reklamos idėjos autoriai – agentūra „NEW!”, gamyba rūpinosi – „Zest Production House“, režisavo – Ignas Jonynas.
„Tele2” kūrybinė platforma „Teleduetas“ – efektyviausia metų kampanija
„Tele2” užbaigė senosios kartos 3G ryšio išjungimą
„Tele2“ pristato naują paslaugą: atnešk seną telefoną ir gauk naują pigiau
Grėsmė Lietuvos konkurencingumui? RRT įspėja apie stringančias investicijas į ryšių infrastruktūrą
Verslas ir 5G: kodėl pažangus ryšys neišvengiamas technologinėms inovacijoms?
„Tele2“ metų rezultatai: nuosaikus, bet stabilus augimas
Ar jaučiate nuovargį? 80 % pasaulio darbuotojų gresia skaitmeninis perdegimas
Paslaptys, kaip išgyventi Mėlynąjį pirmadienį: paprasti būdai atsikratyti slogios nuotaikos
Ar socialiniai tinklai sukelia nemigą? Kas penktas lietuvis kenčia nuo miego problemų
„Visa“, pasaulinė skaitmeninių mokėjimų lyderė, paskelbė apie išplėstą perpardavėjų partnerystę ir investiciją į „Mynt“ – Švedijoje įkurtą „SaaS“ (liet. „sistema...
Sostinėje ketvirtadienio rytą kartu su pirkėjais po keturis mėnesius trukusių atnaujinimo darbų išpakuota plačiausio asortimento lietuviško prekybos tinklo „Maxima“ parduotuvė....
Kaune veikianti elektroninės prekybos bendrovė „Bison Commerce“ pradėjo aktyvią naujų darbuotojų paiešką, pristatydama išskirtinę ir dėmesį patraukiančią reklamos kampaniją. Miesto...
Nuosavas namas – daugelio žmonių gyvenimo tikslas. Tačiau kylančios statybų kainos ir nuolat besikeičianti rinka verčia susimąstyti, kiek šiandien kainuoja...
Nuo kelių mėnesių iki kelių metų. Tiek laiko gali užtrukti sėkmingai paruošti įmonę pardavimui. Kiek ilgai visas šis procesas užtruks...
Elektrinius paspirtukus ar dviračius šiandien turi kone kiekviena šeima. Tačiau kartu su jų populiarumu auga ir pavojai – vien per...
Tobulėjant sukčiams, tenka skirti vis daugiau laiko ir pastangų, kad atskirtume kenksmingus laiškus, skambučius ar žinutes nuo realiai egzistuojančių žmonių...
Nors Lietuvos darbo rinkoje šiuo metu dominuoja Y kartos, gimusių 1981–1996 m., darbuotojai, vyresnių kartų – demografinio sprogimo (gimę 1946–1964...
Atsinaujinanti energija tampa vis svarbesniu veiksniu, kalbant apie verslo tvarumą ir ilgalaikę sėkmę. Šiandien, kai pasaulis susiduria su klimato kaita...
Elektromobiliams vis labiau įsitvirtinant pasaulinėje rinkoje kaip aplinkai draugiškoms ir ekonomiškoms transporto priemonėms, jų populiarumas auga ir Lietuvoje. Vykstant sparčiai...