Sekite naujienas

Reklama ir marketingas

„Tele2“ reklamoje „Teleduetas“: kaip 5G sujungia lietuvišką folką ir modernumą

L

Paskelbta

-

Klausytojų ausis pirmą kartą nuo „M.A.MA.“ apdovanojimų scenos pasiekė nauja „Teledueto“ daina. Naujoji mobiliojo ryšio operatoriaus „Tele2“ reklama suderino tradicinius lietuviškus skambesius, instrumentinę muziką ir elektroniką. Šįkart greitąjį 5G namų internetą duetui apdainuoti padėjo „Baltos varnos“.

Reklama

Po trumpos pertraukos sugrįžęs „Teleduetas“ pristatė jų dar nebandyto muzikos žanro – etno pop folk – kūrinį. Jo centre vaizduojamas artimas šeimos ir draugų ryšys, kuriam skleistis padeda namų internetas. 5G yra nepastebima, bet svarbi jaukios atmosferos ir modernios buities dalis.

„Kurdami „Teledueto“ vaizdo klipus, siekiame perteikti „Tele2“ atspindimas vertybes ir jausmus: prieinamumą, paprastumą, džiaugsmą, kurį suteikia artimųjų ratas ir žmonių tarpusavio ryšys. Šiuolaikiniame gyvenime internetas reikalingas visur, o kai jis veikia nepriekaištingai – jo tiesiog nepastebime. Tuomet galime mėgautis jaukumu. Naujoje dainoje grupė pabrėžia, kad kokybiškas ir nebrangus „Tele2“ 5G namų internetas leidžia tai pasiekti“, – teigia „Tele2“ prekių ženklo vadovė Agnietė Žilinskaitė.

Naujo vaizdo klipo veiksmas žiūrovus nukelia į modernų namą, kuriame „Teledueto“ reklamos herojai ir „Baltos varnos“ Milda ir Teresė Andrijauskaitės kartu atlieka buities darbus. Juose susilieja lietuviškas tradiciškumas, pavyzdžiui, kepama ir raikoma duona, ir modernumas – draugai per projektorių žiūri filmus, planšete filmuoja smagius vaizdo klipus. „Teledueto“ vaikinai kaip įprastai kviečia aplinkinius šokiui.

„Reklaminės kampanijos herojai su kiekviena daina užtvirtina, koks greitas ir pigus „Tele2“ namų internetas. Ir išbando naują muzikinį stilių, šįkart – modernųjį lietuvišką folką. Dainoje gražiai sudera tradicijos ir išmanioji kasdienybė, kuri be interneto jau sunkiai įsivaizduojama“, – paaiškina A. Žilinskaitė.

Reklamos idėjos autoriai – agentūra „NEW!”, gamyba rūpinosi – „Zest Production House“, režisavo – Ignas Jonynas.

carvertical VIN patikra

Naujienos

Verslas9 val prieš

„Visa“ investavo į finansinių technologijų bendrovę „Mynt“, išplės perpardavėjų partnerystę visoje Europoje

„Visa“, pasaulinė skaitmeninių mokėjimų lyderė, paskelbė apie išplėstą perpardavėjų partnerystę ir investiciją į „Mynt“ – Švedijoje įkurtą „SaaS“ (liet. „sistema...

Verslas12 val prieš

Atsinaujino vienintelė XXXX „Maxima“ parduotuvė Lietuvoje: esminiai pokyčiai asortimente ir naujame erdvių išdėstyme

Sostinėje ketvirtadienio rytą kartu su pirkėjais po keturis mėnesius trukusių atnaujinimo darbų išpakuota plačiausio asortimento lietuviško prekybos tinklo „Maxima“ parduotuvė....

Verslas1 d. prieš

Netingintiems dirbti: Kauno įmonė pradeda drąsią darbuotojų paieškos kampaniją

Kaune veikianti elektroninės prekybos bendrovė „Bison Commerce“ pradėjo aktyvią naujų darbuotojų paiešką, pristatydama išskirtinę ir dėmesį patraukiančią reklamos kampaniją. Miesto...

Statyba2 d. prieš

Populiarios, bet nepraktiškos: kokių statybų tendencijų vengti statant svajonių namus?

Nuosavas namas – daugelio žmonių gyvenimo tikslas. Tačiau kylančios statybų kainos ir nuolat besikeičianti rinka verčia susimąstyti, kiek šiandien kainuoja...

Verslas2 d. prieš

Oksana Kostogriz. Kaip pasiruošti sėkmingam ir sklandžiam įmonės pardavimui?

Nuo kelių mėnesių iki kelių metų. Tiek laiko gali užtrukti sėkmingai paruošti įmonę pardavimui. Kiek ilgai visas šis procesas užtruks...

Ekspertai

Visos teisės saugomos.© 2015-2025 | Kopijuoti draudžiama |