Sekite naujienas

Technologijos

Svarbūs pokyčiai pasiekė ir Lietuvą: „TikTok“ praneša, kad nuo šiol atsiras reklamų

Paskelbta

-

Dabar žiūrėdami „TikTok“ turinį matome tik platformos kūrėjų vaizdo įrašus, bet tai netrukus pasikeis – Lietuvoje atsiras ir reklaminis turinys. Pasak Jurgitos Talačkienės, „Tele2“ skaitmeninės rinkodaros vadovės, „TikTok“ platforma suteikia reklamos galimybes daugelyje užsienio šalių, o dabar ši paslauga bus prieinama ir Lietuvoje. Anot ekspertės, tai naudotojams suteiks galimybių matyti aktualius pasiūlymus – lietuviai noriai apsiperka pagal internete pamatytas reklamas.

Sraute atsiras reklamų

Pasak J. Talačkienės, „TikTok“ savo reklamos galimybes Europoje pradėjo testuoti dar 2020 metais. Reklaminį turinį platformoje jau galėjo matyti Lenkijos, Prancūzijos, Vokietijos, Belgijos, Austrijos, Danijos ir kitų šalių gyventojai.

„Lietuvoje iki dabar galimybės reklamuotis „TikTok“ nebuvo. Tai reiškia, kad perjunginėdami vaizdo įrašus, naudotojai mato tik kūrėjų sukurtą turinį. Jau visai netrukus šį turinį papildys ir reklamos – tarp vaizdo įrašų pasirodys ir įvairias prekes ar paslaugas reklamuojantis turinys. Tai atrodys panašiai, kaip lankantis „Facebook“ ar „Instagram“, kurių sraute taip pat yra reklaminio turinio“, – paaiškina J. Talačkienė.

Statistikos tinklalapio „Statista“ šių metų duomenimis, visame pasaulyje „TikTok“ platforma reguliariai naudojasi apie 1,5 milijardo žmonių. Tai viena daugiausiai vartotojų turinčių socialinių platformų. „Tele2“ šiemet atliktas socialinių tinklų tyrimas* parodė, kad Lietuvoje „TikTok“ įvairiu dažnumu naudojasi 35 proc. gyventojų.

Padės pasiekti jauną auditoriją

„Tele2“ skaitmeninės rinkodaros vadovės teigimu, šis pokytis turės įtakos ir programėlės naudotojams, ir verslams. Pastariesiems tokiu būdu taps lengviau pasiekti jaunosios kartos auditoriją, kuri kitais socialiniais tinklais naudojasi rečiau.

„Iki šiol pasiekti jaunimą „TikTok“ platformoje buvo galima tik sukūrus prekės ženklo profilį ir įkeliant savo organinį turinį be galimybės reklamuotis. Tai taps galimybe verslams didinti savo klientų bazę, komunikuoti su tikrai suinteresuotais vartotojais, pasiekti tikslinę auditoriją ir gerinti rezultatus“, – sako J. Talačkienė.

„TikTok“ programėlės naudotojams reklamos gali padėti atrasti prekių ir paslaugų, atitinkančių pomėgius. Platformos algoritmas įvertina, kokį turinį žmogus labiausiai mėgsta ir pagal tai priskiria personalizuotas reklamas.

„Nors gali atrodyti, kad reklamos tik erzina, iš tiesų Lietuvos gyventojams jos aktualios. „Tele2“ atliktas tyrimas parodė, kad socialiniuose tinkluose matomos reklamos paskatina žmones įsigyti prekes ir paslaugas. Trečdalis (33 proc.) apklaustųjų teigia, kad pirko prekę ar paslaugą pagal soc. tinkluose matytą reklamą 1–2 kartus ar dar net dažniau“, – pastebi J. Talačkienė.

Naujienos

Verslo Vikingai

Technologijos3 mėnesiai prieš

Kriptovaliutų mokėjimų surinkimo paslaugos verslams: teisinių iššūkių rinkoje daug, bet požiūris vis pozityvesnis

Apie kriptovaliutų mokėjimus tikrai esate girdėję, o tai šiandien ypač aktyviai naudojama ir verslo sektoriuje. Įmonės „CoinGate” bendraįkūrėjas ​​Dmitrijus Borisenka...

Verslo vikingai3 mėnesiai prieš

Sėkmingą šakočių ir autentiškų gardėsių verslą įkūrusi Sandra atskleidžia: „Versle galima suklysti, galima padaryti daug klaidų, bet nepavyksta tik tiems, kurie nebando.”

Visą gyvenimą meilę maistui ir įvairių skanumynų gaminimui jautusi Sandra Riepšienė, prieš 13 metų nusprendė pabandyti įgyvendinti svajonę ir kartu...

Dirbtinis intelektas4 mėnesiai prieš

Generatyvinis dirbtinis intelektas: pagalba ar grėsmė visuomenei?

Įvairūs  dirbtinio intelekto įrankiai šiandien vis aktyviau naudojami įvairių organizacijų ir specialistų, siekiant pagreitinti, efektyvinti įvairius darbo procesus. Visgi, netrūksta ...

Verslo vikingai5 mėnesiai prieš

NordLayer paslauga: kas tai ir kuo naudinga šiandien kiekvienam verslui?

Globaliame verslo pasaulyje, vienas iš svarbiausių uždavinių yra suvaldyti saugumą ir galimas kibernetinių atakų rizikas, kurios gali padaryti neišmatuojamos žalos...

Verslo vikingai6 mėnesiai prieš

„Linkedist” agentūros įkūrėja Kotryna Kurt: apie verslo pradžią, iššūkius ir tai, kodėl kiekviena įmonė privalo būti linkedin platformoje

Dar gyvendama Danijoje, jauna marketingo specialistė Kotryna Kurt atrado tuo metu sparčiai populiarėjančią Linkedin platformą. Tuo metu tai padėjo jai...

Visos teisės saugomos.© 2015-2023 | Kopijuoti draudžiama |