Paskelbta
3 metai prieš-
Didmeninė farmacijos prekybos bendrovė „Limedika“ žengia į naują verslo segmentą – atidarė internetinę naminių gyvūnų prekių parduotuvę Mumbo.lt.
„Limedika“ jau nuo 2001 metų vysto veterinarinių produktų ir vaistų prekybą verslo segmente (B2B). Turėdami ilgametę patirtį su gyvūnų prekėmis ir matydami didelį potencialą bei augantį naminių gyvūnų skaičių – mūsų skaičiavimais, kačių ir šunų Lietuvoje auginama atitinkamai 550 tūkst. ir 450 tūkst. – nusprendėme vystyti ir verslo atšaką, orientuotą į fizinius klientus“, – sprendimą komentuoja „Limedika“ generalinė direktorė Rūta Bagdonavičienė.
Bendrovės investicijos į naują gyvūnų prekių parduotuvę siekia 300 tūkst. eurų.
Anot bendrovės vadovės, Lietuvos rinkoje veikia nemažai internetinių parduotuvių, kurios prekiauja gyvūnų prekėmis, o reikšminga dalis tokių prekybininkų atsirado būtent karantino metu. Tuo tarpu stipriausi rinkos žaidėjai veikia jau ne vienerius metus ir turi savo lojalių klientų ratą.
„Mūsų išskirtinumas tarp konkurentų yra specifiškai atrinktas asortimentas šunims ir katėms – rinkdamiesi asortimentą, labiausiai orientavomės į kokybę, konsultavomės su veterinarais. Šiuo metu atstovaujame šiuos Europos gamintojų prekinius ženklus: „Calibra“, „Buddy“, „Marty“, „Wolfs blut“, „Wildes land“, „Babin“, „Dogslife“. Klientams visuomet turime patrauklių pasiūlymų, todėl kiekvienas ras savo gyvūnui visko, ko ieško“, – teigia R. Bagdonavičienė.
Mumbo.lt parduotuvėje naminių gyvūnų šeimininkai gali įsigyti šunims ir katėms skirto sauso bei konservuoto maisto, skanėstų gyvūnams, kraiko katėms, augintinių higienos ir priežiūros priemonių, aksesuarų, drabužių ir žaislų, taip pat guolių bei kelionėms skirto asortimento.
„El. prekybos kanalas nuolat auga ir kasmet stiprėja bei užima vis didesnę rinkos dalį palyginti su fizine prekyba. Karantino laikotarpis paskatino spartesnį nei įprasta el. prekybos augimą, daugiau vartotojų pradėjo naudotis teikiamais el. prekybos privalumais: prekių pristatymu iki pat durų, kad ir kokio svorio prekės bebūtų, visuomet platesniu asortimentu nei fizinėse parduotuvėse, be to, prekių pristatymo terminai yra maksimaliai sutrumpėję, siekiant kaip įmanoma geriau patenkinti vartotojų poreikius. Internetinė prekyba tampa vis patogesnė ir gali pasiūlyti naujų sprendimų, kurie vis labiau gerintų klientų patirtį ir skatintų pamiršti apsipirkimą fizinėse parduotuvėse“, – komentuoja „Limedika“ vadovė.
Pagrindinis naujojo verslo tikslas, anot jos, yra siekti naminių gyvūnėlių gerovės bei sukurti žmonių bendruomenę, kuri kokybiškai rūpintųsi savo augintiniais.
„Pirmiausia norime įsitvirtinti Lietuvos rinkoje ir sustiprinti savo pozicijas čia, o plėtros planus paliksime ateičiai“, – reziumuoja R. Bagdonavičienė.
Pasaulinės korporacijos jau atvirai kalba apie tai, kiek darbo vietų bus panaikinta dėl dirbtinio intelekto (DI). Skaičiuojama, kad jei „Microsoft“...
Vakar Vilniuje, Ozo g. 10A, įvyko oficialus pirmojo Lietuvoje BYD automobilių salono atidarymas. Šis renginys neapsiribojo vien automobilių bei salono...
Komentuoja Justinas Muleika, „GF banko“ generalinis direktorius Lietuvos banko duomenimis, per pirmuosius penkis šių metų mėnesius vartojimo paskolų buvo išduota...
Lietuvoje beveik trečdalis šeimų gyvena nuomojamame būste, o daugelis jų svajoja apie savo namus. Tačiau pirmas žingsnis link šios svajonės,...
Per pirmąjį 2025 m. pusmetį „Modus Group“ konsoliduotos neaudituotos pajamos siekė 274 mln. eurų ir buvo 22 % didesnės nei...
Prasidėjus mokslo metams daugelis studentų susiduria su klausimu, kaip gyventi turint itin ribotą biudžetą ir nepritrūkti pinigų nei kasdienėms išlaidoms,...
Ruduo – dosniausias metų laikas, kuomet sodus ir daržus užpildo rudens derlius. Natūralu, kad dalis žmonių šiomis gėrybėmis nori pasidalyti...
Saugumo poreikiai nuolat auga – nebeužtenka vien tik stebėti uždarą erdvę ar fiksuoti įėjimus. Dažnas susiduria su iššūkiu: kaip suvaldyti...
Kiekvieną rugsėjį gatvėse išaugantis moksleivių skaičius atneša ir papildomų iššūkių eismo saugumui. Kaip rodo „Lietuvos draudimo“ užsakymu atliktas tyrimas, penktadalis...
Dar prieš kelis dešimtmečius žmonės Lietuvoje dažnai naudodavo vadinamuosius „majakus“ ar „švyturėlius“ – paskambindavo ir iškart nutraukdavo skambutį, taip perduodami...