Paskelbta
1 metai prieš-
„Iki“ senjorai visada pirmi“, – su tokiu šūkiu į rudenį žengia prekybos tinklas „Iki“, pradėjęs naują reklamos kampaniją. Žaismingose, tačiau informatyviose reklamose į eterį grįžusi Irena dalijasi senjorams naudingais patarimais – kaip sutaupyti apsiperkant, kaip naudotis savitarnos kasomis ir kokios naudos laukia parsisiuntus „Iki“ programėlę – „epsą“.
Naujos reklamos kampanijos pagrindinis tikslas – padėti senjorams jaustis patogiau ir užtikrinčiau apsiperkant šiuolaikinėje parduotuvėje. Ypač – pasitelkiant naujas technologijas ir patrauklias nuolaidas, sako „Iki“ rinkodaros vadovas Andrejs Dudko.
„Lietuvos senjorai išties imlūs naujovėms, kartais tereikia tik paskatinimo. Norime akį patraukiančiomis reklamomis ne tik padrąsinti senjorus pasinaudoti moderniomis priemonėmis, bet ir ugdyti jų pasitikėjimą savo gebėjimais naudojantis savitarnos kasomis, padėti rasti geriausius pasiūlymus ir išnaudoti visus prekybos tinklo teikiamus privalumus“, – pasakoja A. Dudko.
Rinkodaros vadovo teigimu, ryškios, lengvai identifikuojamos ir įsimenančios reklamos – tinklo vizitinė kortelė. Sėkmingus rezultatus pasiekti padeda jau anksčiau pristatyti ir pirkėjų pamėgti reklamų personažai, nuolat naudojama panaši spalvų gama, ta pati energija. Todėl žiūrovai iškart lengviau atpažįsta, kad tai – „Iki“ reklama, ir nešama žinutė perduodama efektyviau. Pavyzdžiui, reklama apie tinklo dalintą maisto pilną geltoną šaldytuvą šventinėje komunikacijoje tapo lyderiu pagal atpažįstamumą.
Pasak A. Dudko, naujoji kampanija yra nuosekli pasirinkto pozicionavimo bei šūkio „Iki – arčiau tavęs“ tąsa. Turėdama vieną plačiausių parduotuvių tinklų šalyje, bendrovė siekia, kad jose kuo sklandžiau apsipirktų visi – nepriklausomai nuo miesto, poreikių ar amžiaus.
„Senjorai visuomet mums buvo ir yra labai svarbi pirkėjų grupė. Kad jiems būtų paprasčiau apsipirkti, turime ne tik būtent jiems skirtų ypatingų pasiūlymų, bet ir specialų polapį mūsų interneto svetainėje, kur atsakome į dažniausiai iškylančius klausimus, pateikiame naudingos informacijos. Be to, jie visuomet gali drąsiai kreiptis į mus nemokamu telefonu visą parą. Naująja kampanija norime užmegzti dar glaudesnį ryšį su senjorais, kad šie jaustis svarbia dalimi bendruomenės, kurioje yra vertinami bei gerbiami“, – pažymi „Iki“ komunikacijos vadovė Gintarė Kitovė.
Nuo patarimų, kada labiausiai apsimoka apsipirkti, iki pamokų savitarnos kasose
Pagrindinė kampanijos žinutė „Iki“ senjorai visada pirmi“ pasirinkta atsižvelgiant į tinklo išskirtinumą – jame garbaus amžiaus pirkėjams kasdien iki 11 val. suteikiama 10 proc. nuolaida pirkinių krepšeliui*. Skirtingose kampanijos vaizdo reklamose jau pamėgtas Irenos personažas (aktorė Janina Matekonytė) dalijasi paprastais ir aiškiais patarimais, palengvinsiančiais apsipirkimą senjorams.
Pavyzdžiui, nuotaikingose reklamose Irena pataria 3 geriausias vietas, kur rasti akcijas, primena pirkinius planuoti pagal jas ir susidaryti prekių sąrašą. „Patikėkite – jausmas, kad sutaupysiu, veikia žymiai geriau nei ramunėlės ar valerijonai“, – jaukumą spinduliuojančiame epizode ramina ji.
Naująsias reklamas galite išvysti čia.
Senjorams primenamos ir pagrindinės „Iki“ programėlės – „epso“ – naudos. Apie programėlės patogumą pirkėjams, pasak G. Kitovės, byloja ir tai, kad ji į išmaniuosius įrenginius jau parsisiųsta daugiau nei 1 mln. kartų. Dar kitoje reklamoje Irena su kitais pirkėjais rodo, kaip skenuoti prekes ir kaip susimokėti savitarnos kasose.
G. Kitovė sako, kad kuriant šias reklamas įkvėpimo semtasi iš aplinkos – ne vienoje jų pirkėjai atpažins savo tėvus, senelius, o gal patys save. Irena netgi transliuoja „live‘ą“ iš savo virtuvės, tačiau sugedus plakikliui išbėga į „Iki“, kad atsiimtų naują už sukauptus lojalumo taškus. Žiūrovams tikimasi taip ne tik sukelti šypseną, bet ir suteikti naudingos informacijos – reklamoje paaiškinama, kaip rinkti „Iki“ taškus ir kaip juos išmainyti į nuolaidas ar naudingas prekes.
„Reklamose pasirodo ir bene geriausiai atpažįstama mūsų „ambasadorė“ – mopsė Bulvė, išpopuliarėjusi Instagrame. Šįkart Irena su ja rodo triuką, kaip namuose pasisodinti Bulvių, o tuomet išduoda paslaptį, kaip neišleisti pusės pensijos jos maistui, mat su „Iki“ senjorų kortele galima gauti 20 proc. nuolaidą visoms gyvūnų prekėms. Toks žaismingas priėjimas, tikime, pirkėjams padės lengviau įsiminti papildomas galimybes sutaupyti“, – sako G. Kitovė.
Nauja kampanija vykdoma pasitelkus ne tik vaizdo reklamas, tačiau ir skaitmenines priemones, TV ekranus „Iki“ parduotuvėse.
Video reklamos autoriai – kūrybos agentūra „We unfold“. Komunikaciją „Iki“ įgyvendina kartu su agentūromis „Fabula Rud Pedersen Group“ ir „SOMA agency“.
Atsakas realiems šiuolaikinio darbuotojo poreikiams – „Iki“ pradėjo naują kampaniją „Visus mylime vienodai“
Nijolė Kvietkauskaitė: klausimas, kurį privalo užduoti kiekvienas vadovas
Vėl atidaryta išskirtinė, viena didžiausių „Iki“ parduotuvių Vilniuje – ketvirtadienio rytą plūdo minios
5 svarbūs patarimai, kaip gabenti šunį automobilyje be streso – išvengsite ir netvarkos, ir baudos
Vos vienas šaukštas – ir kasdieniai patiekalai įgaus visiškai naują skonį: kaip kūrybiškai virtuvėje panaudoti riešutų kremą
Vėl atidaroma atsinaujinusi didžiausia „Iki“ parduotuvė Šiauliuose – pirkėjams pradėta siūlyti nauja paslauga
Svarbu prisiminti tvarkantis namus: nevalykite šių daiktų su actu – galite negrįžtamai sugadinti
Net 7 spalvingi, švieži ir lengvi receptai: savaitgalio patiekalams „Iki“ išleisite mažiau
Šviežutėlis rudeniškas derlius jau džiugina: „Iki“ jo kokybę tikrina išskirtinėmis priemonėmis, o nuolaidą „įjungti“ gali kiekvienas
Didžiausias Baltijos šalyse ir Suomijoje greitojo aptarnavimo restoranų tinklas „Hesburger“ tęsia plėtrą Lietuvoje ir atidaro naują restoraną Garliavoje, Kauno rajone,...
Pasaulinės korporacijos jau atvirai kalba apie tai, kiek darbo vietų bus panaikinta dėl dirbtinio intelekto (DI). Skaičiuojama, kad jei „Microsoft“...
Vakar Vilniuje, Ozo g. 10A, įvyko oficialus pirmojo Lietuvoje BYD automobilių salono atidarymas. Šis renginys neapsiribojo vien automobilių bei salono...
Komentuoja Justinas Muleika, „GF banko“ generalinis direktorius Lietuvos banko duomenimis, per pirmuosius penkis šių metų mėnesius vartojimo paskolų buvo išduota...
Lietuvoje beveik trečdalis šeimų gyvena nuomojamame būste, o daugelis jų svajoja apie savo namus. Tačiau pirmas žingsnis link šios svajonės,...
Prasidėjus mokslo metams daugelis studentų susiduria su klausimu, kaip gyventi turint itin ribotą biudžetą ir nepritrūkti pinigų nei kasdienėms išlaidoms,...
Ruduo – dosniausias metų laikas, kuomet sodus ir daržus užpildo rudens derlius. Natūralu, kad dalis žmonių šiomis gėrybėmis nori pasidalyti...
Saugumo poreikiai nuolat auga – nebeužtenka vien tik stebėti uždarą erdvę ar fiksuoti įėjimus. Dažnas susiduria su iššūkiu: kaip suvaldyti...
Kiekvieną rugsėjį gatvėse išaugantis moksleivių skaičius atneša ir papildomų iššūkių eismo saugumui. Kaip rodo „Lietuvos draudimo“ užsakymu atliktas tyrimas, penktadalis...
Dar prieš kelis dešimtmečius žmonės Lietuvoje dažnai naudodavo vadinamuosius „majakus“ ar „švyturėlius“ – paskambindavo ir iškart nutraukdavo skambutį, taip perduodami...