Paskelbta
1 metai prieš-
Didžiausiame Vakarų Lietuvoje prekybos ir pramogų centre Klaipėdos „Akropolyje“, valdomame „Akropolis Group“, įpusėjo pernai pradėti interjero atnaujinimo ir modernizavimo darbai. Šiuo metu jau atlikta apie 70 proc. numatytų darbų. Visus atnaujinimo darbus planuojama baigti šių metų rudenį. Investicijos į prekybos ir pramogų centro vidaus erdvių atnaujinimą iš viso sieks kone 8 mln. eurų.
Rudenį uostamiesčio „Akropolyje“ bus baigtas bendrųjų erdvių atnaujinimas, apimantis daugiau nei 11 tūkst. kvadratinių metrų plotą. Atnaujinimo darbai įgyvendinami etapais, aktyvūs darbai vyksta naktimis, tad visos prekybos bei paslaugų zonos dirba įprastai.
„Atnaujinimo darbai vyksta kaip suplanuota, sėkmingai, netrikdant įprasto prekybos centro darbo ritmo. Jau atnaujintos visos sanitarinės patalpos, įrengti 4 modernūs vaikų priežiūros kambariai, vykdomas alėjų ir kitų bendrųjų erdvių tvarkymas. Taip pat buvo įrengtos ir lankytojams neseniai pristatytos dvi nemokamos vaikų žaidimo aikštelės, kurias netruko pamėgti ir mažieji mūsų svečiai, ir jų tėvai“, – teigia „Akropolis Group“ Rinkodaros ir komunikacijos vadovas Dominykas Mertinas.
Dvi nemokamos žaidimų aikštelės, skirtos nuo 1 iki 8 metų amžiaus vaikams, įrengtos pasitelkus skirtingų pasaulio teritorijų gyvūnijos tematiką. Vienoje erdvėje vaikai gali pramogauti žaismingai pavaizduotų vandenyno gyvūnų, o kitoje Pietų Amerikos gyvūnų apsuptyje. 35 kv. metrų ir 45 kv. metrų ploto aikštelėse sumontuoti modernūs, saugūs ir spalvingi laipiojimo bei balansavimo įrenginiai, čiuožyklos, edukacinės žaidimų lentos. D. Mertinas pažymi, kad žaidimo aikštelių dizainas kurtas specialiai uostamiesčio „Akropoliui“, pavyzdžiui, naudojama švyturio tematika, kuri atkartojama ir vaiko priežiūros kambariuose. Be to, specialios amortizuojančios aikštelių dangos įrengimui panaudotos perdirbtos medžiagos.
Prekybos centro atnaujinimo metu alėjose ir kitose bendro naudojimo erdvėse įrengus modernų LED apšvietimą jose tampa ne tik šviesiau ir jaukiau, bet tuo pačiu užtikrinamas ir mažesnis elektros energijos suvartojimas, tad „Akropolis“ tampa dar draugiškesnis aplinkai.
Iš viso Klaipėdos „Akropolyje“ veikia daugiau nei 240 parduotuvių ir paslaugų teikimo vietų. Nuo šių metų pradžios Klaipėdos „Akropolyje“ atsidarė naujos ar atsinaujinusios „Bershka“, „Mohito“, „House“, „Audimas“ „Creme de la Creme“, „Step Top“, „Alikante“, „Deichmann“, „Lietuvos paštas“ ir „Candy Pop“ parduotuvės.
„Siekiame klientams pasiūlyti jų poreikius labiausiai atitinkančių prekių ir paslaugų asortimentą, nuolat ieškome sprendimų skirtų lankytojų patogumui ir teigiamai apsipirkimo patirčiai gerinti. Atnaujinamos „Akropolio“ bendrosios erdvės atliepia šiuolaikines prekybos centrų interjerų tendencijas, yra modernios apšvietimo ir kitais sprendiniais. Prie teigiamų prekybos centro pokyčių svariai prisideda ir savo parduotuves reguliariai atnaujinantys nuomininkai, taip pat duris atveriančios naujų prekių ženklų parduotuvės. Nuo kovo pradžios prekybos ir pramogų centras tapo ir draugišku gyvūnams. Nuoširdžiai tikimės, kad lankytojai atnaujintose „Akropolio“ erdvėse jausis dar maloniau ir komfortiškiau“, – sako D. Mertinas.
Prekybos ir pramogų centro lankytojai, kurie patiria judėjimo sunkumų, gali nemokamai pasinaudoti prie 1-o, 2-o ir 4-0 „Akropolio“ įėjimų esančiais neįgaliųjų vežimėliais. Prekybos centre taip pat yra įrengti ir 3 automatiniai defibriliatoriai (info centre, „Akropolio Lede“ ir parduotuvėje „Maxima“). Lankytojų patogumui taip pat įrengtos daiktadėžės ir rūbinė, kurios yra prekybos ir pramogų centro Vokiečių alėjoje, prie parduotuvės „Shechers“.
2019 metais panašiu principu buvo atnaujintas Vilniaus „Akropolio“ interjeras. Tuomet buvo modernizuota daugiau nei 40 tūkst. kvadratinių metrų ploto. Į sostinės prekybos centro atnaujinimą tuomet buvo investuota apie 14 mln. eurų, jis taip pat nebuvo uždarytas nė vienai dienai.
„Akropolis Group“ užbaigė bendrovės „Galio Group“ įsigijimo sandorį
„S&P Global Ratings“ įvertino planuojamą „Akropolis Group“ sandorį ir patvirtino suteiktą BB+ kredito reitingą su stabilia perspektyva
„Akropolis Group“ augina ir diversifikuoja nekilnojamojo turto portfelį: planuoja įsigyti „Galio Group“ bendrovę
Vilniaus „Akropolio“ vyriškų drabužių asortimentą papildė pirmoji Lietuvoje „Boggi Milano“ parduotuvė
Vilniaus „Akropolyje“ startuoja pramogų fiesta su dar daugiau nemokamų atrakcijų šeimoms
2025 m. pirmąjį pusmetį „Akropolis Group“ koncentravosi į parduotuvių atnaujinimą ir asortimento stiprinimą, nuomininkų apyvarta taip pat augo
„Kasdien kitas vaibas!“ – „Akropoliai“ skelbia naujų mokslo metų startą su nemokamais renginiais moksleiviams
Mokyklinių prekių madas šį sezoną diktuoja ir populiarusis „Labubu“
„Akropoliuose“ – ledų fiesta: 12 tūkst. porcijų nemokamų ledų ir pramogos visai šeimai
Jau 5 kartą organizuotas „Spiečiaus“ verslo bendruomenės renginys „Spiečiamės“ šiemet subūrė rekordinį dalyvių skaičių. Rugsėjo 26 d. vykusiame susitikime iš...
Kelionės į kaimynines šalis bei populiariausius Europos miestus yra dažnas Lietuvos gyventojų pasirinkimas. Naujausiais kelionių technologijų bendrovės „FlixBus“ duomenimis, šią vasarą...
Didžiausias Baltijos šalyse ir Suomijoje greitojo aptarnavimo restoranų tinklas „Hesburger“ tęsia plėtrą Lietuvoje ir atidaro naują restoraną Garliavoje, Kauno rajone,...
Pasaulinės korporacijos jau atvirai kalba apie tai, kiek darbo vietų bus panaikinta dėl dirbtinio intelekto (DI). Skaičiuojama, kad jei „Microsoft“...
Vakar Vilniuje, Ozo g. 10A, įvyko oficialus pirmojo Lietuvoje BYD automobilių salono atidarymas. Šis renginys neapsiribojo vien automobilių bei salono...
Prasidėjus mokslo metams daugelis studentų susiduria su klausimu, kaip gyventi turint itin ribotą biudžetą ir nepritrūkti pinigų nei kasdienėms išlaidoms,...
Ruduo – dosniausias metų laikas, kuomet sodus ir daržus užpildo rudens derlius. Natūralu, kad dalis žmonių šiomis gėrybėmis nori pasidalyti...
Saugumo poreikiai nuolat auga – nebeužtenka vien tik stebėti uždarą erdvę ar fiksuoti įėjimus. Dažnas susiduria su iššūkiu: kaip suvaldyti...
Kiekvieną rugsėjį gatvėse išaugantis moksleivių skaičius atneša ir papildomų iššūkių eismo saugumui. Kaip rodo „Lietuvos draudimo“ užsakymu atliktas tyrimas, penktadalis...
Dar prieš kelis dešimtmečius žmonės Lietuvoje dažnai naudodavo vadinamuosius „majakus“ ar „švyturėlius“ – paskambindavo ir iškart nutraukdavo skambutį, taip perduodami...