Sekite naujienas

Verslas

„Lidl“ kerpa plaukų kosmetikos kainas – prekės kainuos iki 34 proc. mažiau

Paskelbta

-

Nuo kasdienei priežiūrai skirto šampūno iki profesionalams tinkamo plaukų balzamo – kiekvienas, besirūpinantis savo grožiu, žino, jog „Lidl“ visada ras sau tinkamas plaukų kosmetikos priemones. Dabar pirkėjai gali džiaugtis dar mažesnėmis šampūnų, kondicionierių ir kitų prekių kainomis, nes nuo šios savaitės atpigo 10 skirtingų plaukų kosmetikos priemonių. Mažesnės reguliarios kainos taikomos „Cien“ prekių ženklo šampūnams, kondicionieriui, plaukų balzamui, kreminei dušo želei – kai kurių gaminių kaina mažėja net 34 proc.

Reklama

Labiausiai – daugiau nei trečdaliu – pinga „Cien“ šampūnas nuo pleiskanų, kurio 300 ml buteliuką, kainavusį 2,59 Eur, dabar galima įsigyti vos už 1,69 Eur. Tiek pat kainuos pirkėjų dažnai pasirenkamas „Cien“ prekių ženklo plaukų kondicionierius „Nature’s Beauty“, atpigęs 19 proc. 1,69 Eur kainuoja ir to paties pavadinimo plaukų šampūnas. 500 ml buteliuką kasdienei plaukų priežiūrai skirto šampūno galima įsigyti vos už 1,59 Eur.

Pigesnės ir profesionaliai plaukų priežiūrai sukurtos „Cien“ „Professional“ linijos prekės: 2,69 Eur kainavęs šampūnas pinga iki 2,49 Eur, o plaukų balzamo kaina nuo 2,89 Eur krenta iki 2,69 Eur. 2,39 Eur kainuos ir išskirtinis „Pierre Cardin“ šampūnas – iki šiol jo kaina buvo 2,55 Eur.

Etiketėmis su mažesnėmis kainomis pasipuošė ir „Hairvital“ šampūnas bei kondicionierius, kainuojantys atitinkamai 1,99 Eur ir 2,19 Eur. Be to, už vos 1,99 Eur galima įsigyti išskirtinai švelnios „Cien“ kreminės dušo želės.

Augant kainoms – daugiau dėmesio privatiems prekių ženklams

Aukšta infliacija veikia pirkėjų įpročius – daugiau nei 90 proc. Lietuvos gyventojų teigia, jog per pastaruosius metus pakeitė savo apsipirkimo ir vartojimo įpročius. Tokias tendencijas atskleidžia šių metų vasarį tyrimų bendrovės „Nielsen IQ“ atlikta apklausa.

„3 iš 10 pirkėjų sutinka su teiginiu, kad jų apsipirkimo įpročiai pasikeitė drastiškai: jie apsiperka dažniau, skiria daugiau dėmesio pirkinių planavimui. Kur kas didesnė dalis pirkėjų savo apsipirkimą grindžia vykstančiomis akcijomis“, – komentuoja Edita Asakavičienė, „Nielsen IQ“ Vartotojų tyrimų skyriaus vadovė Baltijos šalyse.

Pastebima ir tai, jog daugėja žmonių, teigiančių, kad dažniau renkasi privačių prekių ženklų prekes: „Nielsen IQ“ 2023 m. vasario mėn. „Shopper trends“ apklausos duomenimis, šiais metais tokių buvo 16 proc., o pernai – tik 11 proc. Apskritai šiemet privačių prekių ženklų prekes besirenkančių visų pirkėjų dalis siekia 74 proc.

„Pigesnė žinomų prekių ženklų alternatyva, geras kainos ir kokybės santykis bei požiūris, kad privačių prekių ženklų prekių kokybė yra tokia pat gera kaip ir labiau žinomų prekių ženklų – pagrindiniai veiksniai, kurie ir nulemia dažnesnį privačių prekių ženklų produkcijos pasirinkimą. Nors kosmetikos prekių pirkėjai rečiau linkę keisti savo įprastus pasirinkimus, pastebima, kad taupymas palietė visas greito apyvartumo prekių kategorijas“, – pastebi E. Asakavičienė.

Kaip teigia „Lidl Lietuva“ Pirkimų tarnybos vadovė Ilona Čiužienė, išaugus prekių kainoms, vartotojai vis dažniau žvalgosi į lentynas, kuriose gali rasti „Lidl“ privačių prekių ženklų prekes – jas renkasi dažniau nei žinomų prekių ženklų produkciją.

„Augant vartojimo prekių kainoms, šalies gyventojai ieško alternatyvių pasirinkimų, kurie leistų sutaupyti. „Lidl“ pirkėjų pirkinių krepšeliuose visada sau vietos atranda mūsų privačių prekių ženklų prekės, taip pat – kosmetikos priemonės, kurių dabar įsigyjama vis dažniau. Pirkėjai įvertina kainos ir kokybės santykį, kuriuo pasižymi mūsų privačių prekių ženklų prekės“, – tvirtina „Lidl Lietuva“ Pirkimų tarnybos vadovė I. Čiužienė.

Naujienos

Verslas2 val prieš

„Bilietai.lt“ valdanti „AS Piletilevi Group“ įsigijo dar vieną bilietų platinimo bendrovę Rumunijoje

Didžiausias bilietų platintojas Centrinėje Europoje „Piletilevi Group“, praėjusių metų vasarą įsigijusi seniausios Rumunijos bilietų pardavimo bendrovės „Bilete.ro“ akcijų paketą, perka...

Startuoliai6 val prieš

„Kauno startuolių apdovanojimų 2024“ nugalėtojai – net ir susidūrę su griežta technologijų reguliacija turime neprarasti greičio

Kaune startuolių komandas ir technologinės ekosistemos lyderius subūrė „Kauno startuolių apdovanojimai 2024. Ekosistemos galaktika“. Tiesioginės transliacijos paaiškėjo nugalėtojai, kurių idėjos...

Verslas21 val prieš

Prieškalėdinė savaitė – įtempta, bet kupina galimybių: verslai dar gali spėti į išpardavimų traukinį

Iki Kalėdų skaičiuojant paskutines dienas, internete vis daugėja pačių įvairiausių šventinių išpardavimų pasiūlymų. Rinkodaros ekspertai sutaria: nors dėl didžiulio reklamų...

Startuoliai1 d. prieš

Startuolis „Freya Cultivation Systems“ pritraukė 500 tūkst. eurų investiciją, plėtos išmanias auginimo technologijas

Giliųjų žemės ūkio technologijų startuolis „Freya Cultivation Systems“ pritraukė 500 tūkst. eurų investiciją, kurios lėšomis šalia Kauno bus įrengtas demonstracinis...

Nekilnojamasis turtas1 d. prieš

„Galio Group“ prie Vilniaus Vingio parko pradeda trečiojo „ReVingio“ etapo statybas

Nekilnojamojo turto plėtros bendrovė „Galio Group“ pradeda trečiojo etapo statybas daugiabučių projekte „ReVingis“ – kvartale „City Space“ 2026 m. antroje...

Ekspertai

Visos teisės saugomos.© 2015-2024 | Kopijuoti draudžiama |