Paskelbta
2 metai prieš-
By
LukasNuo kasdienei priežiūrai skirto šampūno iki profesionalams tinkamo plaukų balzamo – kiekvienas, besirūpinantis savo grožiu, žino, jog „Lidl“ visada ras sau tinkamas plaukų kosmetikos priemones. Dabar pirkėjai gali džiaugtis dar mažesnėmis šampūnų, kondicionierių ir kitų prekių kainomis, nes nuo šios savaitės atpigo 10 skirtingų plaukų kosmetikos priemonių. Mažesnės reguliarios kainos taikomos „Cien“ prekių ženklo šampūnams, kondicionieriui, plaukų balzamui, kreminei dušo želei – kai kurių gaminių kaina mažėja net 34 proc.
Labiausiai – daugiau nei trečdaliu – pinga „Cien“ šampūnas nuo pleiskanų, kurio 300 ml buteliuką, kainavusį 2,59 Eur, dabar galima įsigyti vos už 1,69 Eur. Tiek pat kainuos pirkėjų dažnai pasirenkamas „Cien“ prekių ženklo plaukų kondicionierius „Nature’s Beauty“, atpigęs 19 proc. 1,69 Eur kainuoja ir to paties pavadinimo plaukų šampūnas. 500 ml buteliuką kasdienei plaukų priežiūrai skirto šampūno galima įsigyti vos už 1,59 Eur.
Pigesnės ir profesionaliai plaukų priežiūrai sukurtos „Cien“ „Professional“ linijos prekės: 2,69 Eur kainavęs šampūnas pinga iki 2,49 Eur, o plaukų balzamo kaina nuo 2,89 Eur krenta iki 2,69 Eur. 2,39 Eur kainuos ir išskirtinis „Pierre Cardin“ šampūnas – iki šiol jo kaina buvo 2,55 Eur.
Etiketėmis su mažesnėmis kainomis pasipuošė ir „Hairvital“ šampūnas bei kondicionierius, kainuojantys atitinkamai 1,99 Eur ir 2,19 Eur. Be to, už vos 1,99 Eur galima įsigyti išskirtinai švelnios „Cien“ kreminės dušo želės.
Augant kainoms – daugiau dėmesio privatiems prekių ženklams
Aukšta infliacija veikia pirkėjų įpročius – daugiau nei 90 proc. Lietuvos gyventojų teigia, jog per pastaruosius metus pakeitė savo apsipirkimo ir vartojimo įpročius. Tokias tendencijas atskleidžia šių metų vasarį tyrimų bendrovės „Nielsen IQ“ atlikta apklausa.
„3 iš 10 pirkėjų sutinka su teiginiu, kad jų apsipirkimo įpročiai pasikeitė drastiškai: jie apsiperka dažniau, skiria daugiau dėmesio pirkinių planavimui. Kur kas didesnė dalis pirkėjų savo apsipirkimą grindžia vykstančiomis akcijomis“, – komentuoja Edita Asakavičienė, „Nielsen IQ“ Vartotojų tyrimų skyriaus vadovė Baltijos šalyse.
Pastebima ir tai, jog daugėja žmonių, teigiančių, kad dažniau renkasi privačių prekių ženklų prekes: „Nielsen IQ“ 2023 m. vasario mėn. „Shopper trends“ apklausos duomenimis, šiais metais tokių buvo 16 proc., o pernai – tik 11 proc. Apskritai šiemet privačių prekių ženklų prekes besirenkančių visų pirkėjų dalis siekia 74 proc.
„Pigesnė žinomų prekių ženklų alternatyva, geras kainos ir kokybės santykis bei požiūris, kad privačių prekių ženklų prekių kokybė yra tokia pat gera kaip ir labiau žinomų prekių ženklų – pagrindiniai veiksniai, kurie ir nulemia dažnesnį privačių prekių ženklų produkcijos pasirinkimą. Nors kosmetikos prekių pirkėjai rečiau linkę keisti savo įprastus pasirinkimus, pastebima, kad taupymas palietė visas greito apyvartumo prekių kategorijas“, – pastebi E. Asakavičienė.
Kaip teigia „Lidl Lietuva“ Pirkimų tarnybos vadovė Ilona Čiužienė, išaugus prekių kainoms, vartotojai vis dažniau žvalgosi į lentynas, kuriose gali rasti „Lidl“ privačių prekių ženklų prekes – jas renkasi dažniau nei žinomų prekių ženklų produkciją.
„Augant vartojimo prekių kainoms, šalies gyventojai ieško alternatyvių pasirinkimų, kurie leistų sutaupyti. „Lidl“ pirkėjų pirkinių krepšeliuose visada sau vietos atranda mūsų privačių prekių ženklų prekės, taip pat – kosmetikos priemonės, kurių dabar įsigyjama vis dažniau. Pirkėjai įvertina kainos ir kokybės santykį, kuriuo pasižymi mūsų privačių prekių ženklų prekės“, – tvirtina „Lidl Lietuva“ Pirkimų tarnybos vadovė I. Čiužienė.
Kalėdinį meniu planuokite sumaniai: kodėl parduotuvėse „Lidl“ šventėms apsipirksite pigiau?
Kaip paruošti aplinkai draugiškesnį šventinį stalą?
„Lidl Lietuva“ kitąmet didins atlyginimus visiems darbuotojams nuo 5 iki 10 procentų
Dovanų idėjos vaikams: į ką atkreipti dėmesį renkantis žaislus?
„Lidl“ parduotuvėse diegiama nauja savitarnos kasų sistema: apsipirkti bus galima dar greičiau ir patogiau
„Lidl“ ir toliau plečiasi: pradeda rinkti komandas naujoms parduotuvėms Kaune
„Lidl“ atidarė antrąją medinės konstrukcijos parduotuvę Lietuvoje
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
„Lidl“ atidarys naują parduotuvę šalia Vilniaus: išsiskirs medine konstrukcija
Didžiausias bilietų platintojas Centrinėje Europoje „Piletilevi Group“, praėjusių metų vasarą įsigijusi seniausios Rumunijos bilietų pardavimo bendrovės „Bilete.ro“ akcijų paketą, perka...
Kaune startuolių komandas ir technologinės ekosistemos lyderius subūrė „Kauno startuolių apdovanojimai 2024. Ekosistemos galaktika“. Tiesioginės transliacijos paaiškėjo nugalėtojai, kurių idėjos...
Iki Kalėdų skaičiuojant paskutines dienas, internete vis daugėja pačių įvairiausių šventinių išpardavimų pasiūlymų. Rinkodaros ekspertai sutaria: nors dėl didžiulio reklamų...
Giliųjų žemės ūkio technologijų startuolis „Freya Cultivation Systems“ pritraukė 500 tūkst. eurų investiciją, kurios lėšomis šalia Kauno bus įrengtas demonstracinis...
Nekilnojamojo turto plėtros bendrovė „Galio Group“ pradeda trečiojo etapo statybas daugiabučių projekte „ReVingis“ – kvartale „City Space“ 2026 m. antroje...
Sugalvoti, kokiomis kalėdinėmis dovanomis nustebinti artimuosius – ne vienintelis galvos skausmas prieš šventes. Nupirktoms dovanoms atkeliavus svarbu jas gerai paslėpti,...
Artėjant šventėms, kiekvieni namai prisipildo jaukumo, mielų kalėdinių dekoracijų ir šventinės nuotaikos. Tačiau šiuo gražiu laikotarpiu nereiktų atsipalaiduoti. Vagišiai lygiai...
Vytauto Didžiojo universiteto (VDU) sociologas, VDU Švietimo akademijos Edukologijos tyrimų instituto vyr. mokslo darbuotojas dr. Dainius Genys Kuomet skaitmeninės tikrovės...
Nors orkaičių nuolat įjungtų nelaikome, ekspertai sako, kad būtent šie virtuvės įrenginiai yra atsakingi už labai nemažą dalį namuose suvartojamos...
Valstybinė energetikos reguliavimo taryba (VERT) patvirtino naujus persiuntimo įkainius buitiniams elektros vartotojams ateinantiems 6 mėnesiams, kurie įsigalios nuo 2025 m....