Paskelbta
1 d. prieš-
Kaune veikianti elektroninės prekybos bendrovė „Bison Commerce“ pradėjo aktyvią naujų darbuotojų paiešką, pristatydama išskirtinę ir dėmesį patraukiančią reklamos kampaniją. Miesto gyventojų ir svečių akis traukia ryškūs reklaminiai stendai su šūkiu: „Jeigu netingi dirbti, prisijunk prie „Bison Commerce“.
Tokiu netradiciniu sprendimu įmonė siekia ne tik išsiskirti iš kitų darbdavių, bet ir pritraukti tuos žmonės, kurie būtų motyvuoti prisijungti prie sparčiai augančios komandos ir turėtų ambiciją dirbti su tarptautinėmis rinkomis. Reklaminės kampanijos vizualinis akcentas – ryški amerikietiško 5–6-ojo dešimtmečio stiliaus įkvėpta reklama, atspindinti įmonės ryšį su Jungtinių Amerikos Valstijų rinka. Buvę „Devbridge“ savininkai investuoja į įmonę Kaune
Ieško nebijančių darbo
Įmonė nusprendė išsiskirti atviru, sąžiningu tonu, kuris atspindi tikrąją jos kultūrą. „Bison Commerce“ vykdančioji direktorė Inga Linartė tai paaiškina taip:
„Šiuolaikinėje darbo rinkoje netrūksta skambių pažadų, tačiau mes pasirinkome kitą kryptį – iš karto kalbame atvirai, aiškiai ir sąžiningai. Mūsų įmonėje vertiname darbštumą ir įsipareigojimą, todėl ieškome žmonių, kurie yra ambicingi, nebijo darbo ir nori augti kartu su mumis,“ – sako I. Linartė. „British Chamber of Commerce in Lithuania” atnaujina veiklą
Pasak vadovės, įmonė šiemet dar ketina pasamdyti 30 naujų specialistų – marketingo, elektroninės prekybos, klientų aptarnavimo, IT ir kitų sričių profesionalų.
„Rinkoje yra nemažai profesionalų, kurie vertina atvirumą ir tiesumą. Mes nenorime švaistyti nei savo, nei kandidatų laiko, todėl atvirai išsakome savo lūkesčius,“ – pabrėžia „Bison Commerce“ vadovė. Vietiniams el. komercijos žaidėjams – naujos galimybės plėstis Vakarų Europoje
Siūlo realias galimybes tobulėti
Turėdami stiprias šaknis JAV, „Bison Commerce“ puoselėja verslo kultūrą, kurioje svarbiau yra rezultatai, patirtis ir kompetencija nei titulai. Jungtinės Karalystės ambasadoje – „British Chamber of Commerce in Lithuania“ naujo sezono atidarymo renginys
„Prisijungusieji prie mūsų komandos gauna ne tik konkurencingą atlyginimą, bet ir galimybę augti kartu su globaliu verslu. Investuojame į žmones, kurie kuria sprendimus, darančius realų poveikį tarptautinėje rinkoje,“ – teigia vadovė.
„Bison Commerce“ kuria technologinius sprendimus, padedančius įmonėms efektyviai organizuoti ir valdyti savo elektroninę prekybą JAV ir Kanados rinkose. Įmonė bendradarbiauja su įvairiais gamintojais ir padeda pardavinėti prekes įvairiose elektroninės prekybos platformose bei teikia visą paslaugų spektrą – nuo rinkodaros ir klientų aptarnavimo iki logistikos.
Šiuo metu „Bison Commerce“ komandoje dirba apie 80 specialistų. Komanda metų pradžioje persikėlė į naujas patalpas Kauno Veiverių gatvėje. Pernai įmonė fiksavo daugiau kaip 80 mln. JAV dolerių apyvartą, taip pat jau kelerius metus iš eilės demonstruoja stabilų 20 proc. metinį augimą.
Į Vakarų Europą „Venipak“ toliau plėsis su nauju prekių ženklu
„Visa“, pasaulinė skaitmeninių mokėjimų lyderė, paskelbė apie išplėstą perpardavėjų partnerystę ir investiciją į „Mynt“ – Švedijoje įkurtą „SaaS“ (liet. „sistema...
Sostinėje ketvirtadienio rytą kartu su pirkėjais po keturis mėnesius trukusių atnaujinimo darbų išpakuota plačiausio asortimento lietuviško prekybos tinklo „Maxima“ parduotuvė....
Kaune veikianti elektroninės prekybos bendrovė „Bison Commerce“ pradėjo aktyvią naujų darbuotojų paiešką, pristatydama išskirtinę ir dėmesį patraukiančią reklamos kampaniją. Miesto...
Nuosavas namas – daugelio žmonių gyvenimo tikslas. Tačiau kylančios statybų kainos ir nuolat besikeičianti rinka verčia susimąstyti, kiek šiandien kainuoja...
Nuo kelių mėnesių iki kelių metų. Tiek laiko gali užtrukti sėkmingai paruošti įmonę pardavimui. Kiek ilgai visas šis procesas užtruks...
Elektrinius paspirtukus ar dviračius šiandien turi kone kiekviena šeima. Tačiau kartu su jų populiarumu auga ir pavojai – vien per...
Tobulėjant sukčiams, tenka skirti vis daugiau laiko ir pastangų, kad atskirtume kenksmingus laiškus, skambučius ar žinutes nuo realiai egzistuojančių žmonių...
Nors Lietuvos darbo rinkoje šiuo metu dominuoja Y kartos, gimusių 1981–1996 m., darbuotojai, vyresnių kartų – demografinio sprogimo (gimę 1946–1964...
Atsinaujinanti energija tampa vis svarbesniu veiksniu, kalbant apie verslo tvarumą ir ilgalaikę sėkmę. Šiandien, kai pasaulis susiduria su klimato kaita...
Elektromobiliams vis labiau įsitvirtinant pasaulinėje rinkoje kaip aplinkai draugiškoms ir ekonomiškoms transporto priemonėms, jų populiarumas auga ir Lietuvoje. Vykstant sparčiai...