Sekite naujienas

Verslas

Netingintiems dirbti: Kauno įmonė pradeda drąsią darbuotojų paieškos kampaniją

L

Paskelbta

-

Kaune veikianti elektroninės prekybos bendrovė „Bison Commerce“ pradėjo aktyvią naujų darbuotojų paiešką, pristatydama išskirtinę ir dėmesį patraukiančią reklamos kampaniją. Miesto gyventojų ir svečių akis traukia ryškūs reklaminiai stendai su šūkiu: „Jeigu netingi dirbti, prisijunk prie „Bison Commerce“.

Reklama

Tokiu netradiciniu sprendimu įmonė siekia ne tik išsiskirti iš kitų darbdavių, bet ir pritraukti tuos žmonės, kurie būtų motyvuoti prisijungti prie sparčiai augančios komandos ir turėtų ambiciją dirbti su tarptautinėmis rinkomis. Reklaminės kampanijos vizualinis akcentas – ryški amerikietiško 5–6-ojo dešimtmečio stiliaus įkvėpta reklama, atspindinti įmonės ryšį su Jungtinių Amerikos Valstijų rinka. Buvę „Devbridge“ savininkai investuoja į įmonę Kaune

Ieško nebijančių darbo

Įmonė nusprendė išsiskirti atviru, sąžiningu tonu, kuris atspindi tikrąją jos kultūrą. „Bison Commerce“ vykdančioji direktorė Inga Linartė tai paaiškina taip:

„Šiuolaikinėje darbo rinkoje netrūksta skambių pažadų, tačiau mes pasirinkome kitą kryptį – iš karto kalbame atvirai, aiškiai ir sąžiningai. Mūsų įmonėje vertiname darbštumą ir įsipareigojimą, todėl ieškome žmonių, kurie yra ambicingi, nebijo darbo ir nori augti kartu su mumis,“ – sako I. Linartė. „British Chamber of Commerce in Lithuania” atnaujina veiklą

Pasak vadovės, įmonė šiemet dar ketina pasamdyti 30 naujų specialistų – marketingo, elektroninės prekybos, klientų aptarnavimo, IT ir kitų sričių profesionalų.

carvertical VIN patikra

„Rinkoje yra nemažai profesionalų, kurie vertina atvirumą ir tiesumą. Mes nenorime švaistyti nei savo, nei kandidatų laiko, todėl atvirai išsakome savo lūkesčius,“ – pabrėžia „Bison Commerce“ vadovė. Vietiniams el. komercijos žaidėjams – naujos galimybės plėstis Vakarų Europoje

Siūlo realias galimybes tobulėti

Turėdami stiprias šaknis JAV, „Bison Commerce“ puoselėja verslo kultūrą, kurioje svarbiau yra rezultatai, patirtis ir kompetencija nei titulai. Jungtinės Karalystės ambasadoje – „British Chamber of Commerce in Lithuania“ naujo sezono atidarymo renginys

„Prisijungusieji prie mūsų komandos gauna ne tik konkurencingą atlyginimą, bet ir galimybę augti kartu su globaliu verslu. Investuojame į žmones, kurie kuria sprendimus, darančius realų poveikį tarptautinėje rinkoje,“ – teigia vadovė.

„Bison Commerce“ kuria technologinius sprendimus, padedančius įmonėms efektyviai organizuoti ir valdyti savo elektroninę prekybą JAV ir Kanados rinkose. Įmonė bendradarbiauja su įvairiais gamintojais ir padeda pardavinėti prekes įvairiose elektroninės prekybos platformose bei teikia visą paslaugų spektrą – nuo rinkodaros ir klientų aptarnavimo iki logistikos.

Šiuo metu „Bison Commerce“ komandoje dirba apie 80 specialistų. Komanda metų pradžioje persikėlė į naujas patalpas Kauno Veiverių gatvėje. Pernai įmonė fiksavo daugiau kaip 80 mln. JAV dolerių apyvartą, taip pat jau kelerius metus iš eilės demonstruoja stabilų 20 proc. metinį augimą.

Į Vakarų Europą „Venipak“ toliau plėsis su nauju prekių ženklu

 

Komentuokite

Kokia jūsų nuomonė?

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *


Naujienos

Verslas8 val prieš

„Visa“ investavo į finansinių technologijų bendrovę „Mynt“, išplės perpardavėjų partnerystę visoje Europoje

„Visa“, pasaulinė skaitmeninių mokėjimų lyderė, paskelbė apie išplėstą perpardavėjų partnerystę ir investiciją į „Mynt“ – Švedijoje įkurtą „SaaS“ (liet. „sistema...

Verslas12 val prieš

Atsinaujino vienintelė XXXX „Maxima“ parduotuvė Lietuvoje: esminiai pokyčiai asortimente ir naujame erdvių išdėstyme

Sostinėje ketvirtadienio rytą kartu su pirkėjais po keturis mėnesius trukusių atnaujinimo darbų išpakuota plačiausio asortimento lietuviško prekybos tinklo „Maxima“ parduotuvė....

Verslas1 d. prieš

Netingintiems dirbti: Kauno įmonė pradeda drąsią darbuotojų paieškos kampaniją

Kaune veikianti elektroninės prekybos bendrovė „Bison Commerce“ pradėjo aktyvią naujų darbuotojų paiešką, pristatydama išskirtinę ir dėmesį patraukiančią reklamos kampaniją. Miesto...

Statyba1 d. prieš

Populiarios, bet nepraktiškos: kokių statybų tendencijų vengti statant svajonių namus?

Nuosavas namas – daugelio žmonių gyvenimo tikslas. Tačiau kylančios statybų kainos ir nuolat besikeičianti rinka verčia susimąstyti, kiek šiandien kainuoja...

Verslas2 d. prieš

Oksana Kostogriz. Kaip pasiruošti sėkmingam ir sklandžiam įmonės pardavimui?

Nuo kelių mėnesių iki kelių metų. Tiek laiko gali užtrukti sėkmingai paruošti įmonę pardavimui. Kiek ilgai visas šis procesas užtruks...

Ekspertai

Visos teisės saugomos.© 2015-2025 | Kopijuoti draudžiama |