Paskelbta
2 metai prieš-
„Lidl“ – pigiausias prekybos tinklas Lietuvoje, kur mažiausias prekių kainas randa didžioji dalis Lietuvos gyventojų. Tai atskleidžia šių metų liepos 10–19 d. „Lidl“ užsakymu rinkos tyrimų bendrovės „Norstat“ atliktos reprezentatyvios apklausos rezultatai. Įkvėptas pirkėjų pasitikėjimo ir vertinimų, prekybos tinklas „Lidl“ toliau tęsia savo strategiją ir aktyviai mažina reguliarias prekių kainas.
„Esame pigiausi, ir tęsiame šį pažadą savo pirkėjams – mažiname kainas daugelio pamėgtiems pieno, konditerijos, bakalėjos ir kitiems produktams. Jau septynerius metus, kiek Lietuvoje veikia „Lidl“, gyventojai gali apsipirkti pigiau, ir apklausa rodo, kad jie tai itin vertina. Todėl toliau siūlysime geriausią kainos ir kokybės santykį kiekvienam, apsilankančiam bet kurioje iš mūsų parduotuvių“, – teigia „Lidl Lietuva“ vyriausiasis asortimento vadovas Lukas Gudas.
Visada randa mažiausias kainas
Kone kas antras apklausoje dalyvavęs respondentas sutinka su teiginiu, kad prekybos tinklas „Lidl“ yra pigiausias Lietuvoje. Apklausa parodė, kad palyginti su kitais prekybos tinklais, didžiausia dalis respondentų į „Lidl“ keliauja ir tada, kai nori išleisti mažiausiai.
Pasak „Lidl Lietuva“ atstovo, tokį vertinimą pavyko pasiekti nuoseklia ir tvirta, į pirkėjus orientuota pozicija ir siekiant užtikrinti mažas kokybiškų prekių kainas.
„Jau ne kartą įsitikinome, kad pirkėjų elgesys ir įpročiai keičiasi. Jiems reikia ne vienadienių akcijų, o mažesnių reguliarių maisto ir kitų produktų kainų, kad kokybiškų ir nebrangių prekių rastų bet kada užsukę į parduotuvę. Nuo šių metų pradžios prekybos tinklas „Lidl“ pradėjo mažinti pirkėjų mėgstamų prekių kainas – toks sprendimas gerokai palengvino gyventojams tekusią infliacijos naštą. Tačiau neketiname sustoti – „Lidl“ dar labiau mažina reguliarias pieno, mėsos ir kitų produktų kainas“, – tvirtina L. Gudas.
Pranešama, kad nuo šios savaitės „Lidl“ taip pat mažina reguliarias pomidorų padažų ir kečupų, sausų pusryčių, gaiviųjų gėrimų bei džemų kainas.
Esminis pranašumas – privatūs prekių ženklai ir ilgametės partnerystės
Jo teigimu, apklausos rezultatai įrodo, jog „Lidl“ pasirinkta strategija – platus privačiais prekių ženklais pažymėtų prekių asortimentas ir ilgametis bendradarbiavimas su prekių tiekėjais – pasiteisina.
„Mūsų pranašumas yra privatūs prekių ženklai – jie sudaro beveik 90 proc. „Lidl“ asortimento: nuo maisto prekių kasdieniam stalui iki produktų namų ruošai, vaikams ar laisvalaikiui. Pirkėjai šiuos produktus gerai atpažįsta ir mėgsta, o tuos, kurie dar nėra bandę mūsų privačių prekės ženklų, produktai pirmiausiai suvilioja itin patrauklia kaina. Privačią produkciją „Lidl“ parduotuvėms pagal aukščiausius kokybės standartus bei specialias receptūras gamina patyrę Lietuvos ir Europos gamintojai, su kuriais glaudžiai bendradarbiaujame ne vienerius metus“, – sako L. Gudas.
Prieš septynerius metus Lietuvoje pradėjęs veikti prekybos tinklas „Lidl“ nuo pat veiklos pradžios užmezgė tvirtas partnerystes su šalies gamintojais ir užsienio tiekėjais. Tai, pasak „Lidl Lietuva“ atstovo, įpareigoja kiekvieną dieną stengtis dėl pirkėjų, ieškant galimybių pasiūlyti jiems mažiausias kainas už aukštos kokybės prekes.
„Dėl savo privačių prekių ženklų kainų galime sėkmingiau derėtis su įvairiais gamintojais, operatyviau reaguoti į kainų pokyčius žaliavų ir kitose rinkose – pingant žaliavoms, intensyviai deramės su tiekėjais dėl dar mažesnių kainų mūsų pirkėjams. Be to, dirbame tiek su Lietuvos, tiek su užsienio tiekėjais, todėl dėl didelių pirkimo apimčių ir ne vienerius metus skaičiuojamos derybinės patirties galime itin greitai užtikrinti gaunamų prekių kainas. Tai, savo ruožtu, leidžia mums savo parduotuvėse diktuoti mažesnes, reguliarias maisto produktų kainas – už tai mus ir vertina pirkėjai“, – teigia L. Gudas.
„Lidl“ nuolat bendradarbiauja su daugiau nei 120 lietuviškų tiekėjų, o įvertinus prekių, kurioms taikomos akcijos, asortimentą, tiekėjų skaičius padvigubėja. Dalis jų produktų į lentynas atkeliauja su savo prekės ženklu, dalis – su „Lidl“ privačiais prekės ženklais. Pavyzdžiui, Lietuvoje yra gaminama dalis privačių prekės ženklų „Pilos“, „Ballino“, „Mano duona“, „Pikok“ ir kt.
Šiuo metu „Lidl“ parduotuvėse iš viso yra apie 700 produktų, kurie yra gaminami Lietuvoje. Daugiau nei pusė lietuviškų produktų yra pieno produktų, duonos gaminių ir kepinių, ledų bei alaus kategorijose. Sezono metu parduotuves pasiekia ir lietuviškos daržovės, salotos bei vaisiai.
Ypatingo „Lidl Lietuva“ dėmesio sulaukia mažieji Lietuvos gamintojai. Prieš keletą metų, Lietuvoje įvedus karantiną, prekybos tinklui pradėjus glaudžiai bendradarbiauti su smulkiaisiais vietiniais tiekėjais, nuolatinį prekių asortimentą papildė autentiški saldūs kepiniai, mėsos ir pieno gaminiai, gėrimai.
„Lidl“ privatūs prekių ženklai kokybe gali lygintis su žinomais produktais, nes privačių prekių ženklų paskirtis yra užtikrinti tokią pat aukštą kokybę, bet kainuoti pigiau. Be to, „Lidl“, atsižvelgdama į pasaulines tendencijas, neretai taiko aukštesnius standartus dėl žaliavų sertifikavimo, gaminių sudėties ar juose esančio cukraus bei druskos kiekio – tai taip pat užtikrina aukštą prekių kokybę. Todėl rinkdamiesi mūsų privačių prekių ženklų produkciją pirkėjai ne tik elgiasi racionaliai, nepermokėdami už tokios pat aukštos kokybės prekę, bet ir pastebimai sutaupo“, – teigia „Lidl Lietuva“ vyriausiasis asortimento vadovas L. Gudas.
Uoga, kuri nustebins: trys socialinių tinklų įkvėpti receptai su vynuogėmis
„Lidl“ tęsia plėtrą: kviečia prisijungti prie naujos parduotuvės komandos Vilniuje
Rugsėjo 1-osios proga „Lidl Lietuva“ darbuotojų vaikams – dovanų rinkiniai naujiems mokslo metams
Naujoje darbdavio įvaizdžio kampanijoje – realūs rezultatai: per metus pareigose pakilo beveik 40 proc. „Lidl“ parduotuvės darbuotojų
Mokslo metams artėjant: sveikatai palankesnės priešpiečių dėžutės paslaptys – nuo greitų užkandžių iki subalansuotų pietų
„Lidl“ tęsia plėtrą Kaune: Šilainiuose duris atvers jau 17-oji parduotuvė mieste
Nebrangūs, bet išskirtiniai gurmaniški receptai – iš įprastos ir pamėgtos cukinijos
Stažuotės užsienyje su „Lidl“: neįkainojama patirtis ir platesnės karjeros galimybės sugrįžus
„Lidl“ kviečia prisijungti prie naujos parduotuvės komandos Kaune: naujiems darbuotojams – papildomas 600 eurų priedas
Didžiausias Baltijos šalyse ir Suomijoje greitojo aptarnavimo restoranų tinklas „Hesburger“ tęsia plėtrą Lietuvoje ir atidaro naują restoraną Garliavoje, Kauno rajone,...
Pasaulinės korporacijos jau atvirai kalba apie tai, kiek darbo vietų bus panaikinta dėl dirbtinio intelekto (DI). Skaičiuojama, kad jei „Microsoft“...
Vakar Vilniuje, Ozo g. 10A, įvyko oficialus pirmojo Lietuvoje BYD automobilių salono atidarymas. Šis renginys neapsiribojo vien automobilių bei salono...
Komentuoja Justinas Muleika, „GF banko“ generalinis direktorius Lietuvos banko duomenimis, per pirmuosius penkis šių metų mėnesius vartojimo paskolų buvo išduota...
Lietuvoje beveik trečdalis šeimų gyvena nuomojamame būste, o daugelis jų svajoja apie savo namus. Tačiau pirmas žingsnis link šios svajonės,...
Prasidėjus mokslo metams daugelis studentų susiduria su klausimu, kaip gyventi turint itin ribotą biudžetą ir nepritrūkti pinigų nei kasdienėms išlaidoms,...
Ruduo – dosniausias metų laikas, kuomet sodus ir daržus užpildo rudens derlius. Natūralu, kad dalis žmonių šiomis gėrybėmis nori pasidalyti...
Saugumo poreikiai nuolat auga – nebeužtenka vien tik stebėti uždarą erdvę ar fiksuoti įėjimus. Dažnas susiduria su iššūkiu: kaip suvaldyti...
Kiekvieną rugsėjį gatvėse išaugantis moksleivių skaičius atneša ir papildomų iššūkių eismo saugumui. Kaip rodo „Lietuvos draudimo“ užsakymu atliktas tyrimas, penktadalis...
Dar prieš kelis dešimtmečius žmonės Lietuvoje dažnai naudodavo vadinamuosius „majakus“ ar „švyturėlius“ – paskambindavo ir iškart nutraukdavo skambutį, taip perduodami...